Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vásárlói élmény

Mi a vásárlói élmény?

Minden interakciót, ami a vásárlók és a vállalati szolgáltatások, termékek között van, vásárlói élménynek nevezünk, vagy más szóval CX-nek. Akkor kezdődik el, amikor a vásárló kapcsolatba lép egy vállalattal.

A CX arról szól, hogy egy hasznos, használható és kielégítő tapasztalatot biztosítsunk. A fő faktor az, hogy minden vásárlónak bárhol és bármikor biztosítsuk ezt. A vásárlói elvárások felülmúlásáról, a vásárlók segítéséről és támogatásáról szól. Olyan, mint egyfajta partnerség és minden tapasztalatnak van rá hatása. Fektessen be a CX-be, hogy növelje értékesítéseit és a jövedelmét.

Every contact we have with the customer influences whether they will come back. We have to be great every time or we'll lose them.

Author Kevin Stritz

Mik a jó vásárlói élmény előnyei?

  • lojális vásárlók
  • új vásárlók
  • nagyobb jövedelem
  • vásárlói kapcsolat
  • vásárlói visszatartás

Miért olyan fontos a vásárlói élmény?

A Harvardi Biznisz Vélemények szerint a vásárlói élmény soha nem volt ilyen fontos, mint most. A tanulmány azt mondja, hogy a vásárló, akinek jó CX-e volt, hajlandó 140%-al többet költeni. Ennek az ellentéte az, akinek rossz CX-e volt. Befektetni a CX-be hosszú távon olcsóbb vállalata számára. Az oka az, hogy a boldogtalan vásárlónak több kell, hogy megoldják az elégedetlenségét.

Egy másik faktor, ami a Harvard biznisz vélemények tanulmányban meg volt említve, az a vásárlói lojalitás. Megmutatta, hogy a jó CX 74%-os esélyt ad a vásárló megtartására következő évben. Ezzel ellentétben a szegény CX 43%-os esélyt ad arra, hogy a vásárló megmarad a következő évben is.

Hogyan fejlessze CX-ét az ügyfélszolgálati szoftverrel?

Az ügyfélszolgálati szoftverek, mint például a LiveAgent, gyors és hatékony kommunikációt biztosít a vásárlóknak. A vásárlói képviselők egyetlen szoftverben tudnak dolgozni. A LiveAgent megadja azt a lehetőséget, hogy több csatornán keresztül kommunikálhasson ügyfeleivel.

LiveAgent Funkciók, amik növelik a CX-et:

Tudjon meg többet minden LiveAgent funkcióról.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer experience with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.