A 25 legjobb ügyfélportál szoftver
Blog

A 25 legjobb ügyfélportál szoftver

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky


Utoljára módosítva October 10, 2021 -nél 8:17 pm

2021 van, és a digitális technológiák világában élünk. Soha nem volt ennél kritikusabb a vállalkozások számára, hogy személyre szabottabb, ügyfélközpontú megközelítést alkalmazzanak. A legújabb, legfejlettebb technológiai megoldások elterjedésének köszönhetően a modern vállalatok számos lehetőséggel rendelkeznek az ügyfélszolgálati és támogatási igények kezelésére.

Mindazonáltal, ha különféle technológiai eszközöket integrál az üzleti folyamataiba, az zavart okozhat a folyamatban lévő műveletekben. Szerencsére a legjobb ügyfélportál szoftvereszközöket úgy tervezték, hogy zökkenőmentesen integrálódjanak a meglévő rendszerekkel.

Ami még fontosabb, ezeknek az eszközöknek a beállítása nem bonyolult, és nem igényelnek speciális rendszerkövetelményeket. A legjobb szoftver kiválasztásának elősegítése érdekében összeállítottuk a 25 legjobb ügyfélportál szoftvermegoldás listáját.

A cikkben említett összes eszköz jelentősen javíthatja a bejövő és kimenő kommunikációt az ügyfelekkel, biztosíthatja számukra a megérdemelt ügyfélszolgálatot és így tovább. Jelenleg ezek a legjobb megoldások a piacon. Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni az egyes eszközökről, a legjobb funkciókról, előnyökről és hátrányokról, az árakról és egyebekről.

Mi az ügyfélportál szoftver?

Az ügyfélportál szoftver egy olyan ügyfélportál szoftver, amely önkiszolgáló platformként működik. A portál 365 napban/éjjel -nappal hozzáférést biztosít ügyfeleinek a termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos részletes információkhoz. Ez lehet egy webalkalmazás vagy egy olyan webhely, amely biztonságos ügyfélportál tárhelyet kínál a fontos információk és dokumentumok megosztására és terjesztésére.

Ez a szoftvereszköz lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy több dedikált támogatási portált hozzanak létre, közösségi fórum szoftveropciókat hozzanak létre, és folyamatosan értesítsék munkatársaikat.

Az önkiszolgáló webportálok és közösségi fórumok kiváló módja annak, hogy a vállalatok biztonságos ügyfélportált biztosítsanak, amely digitális átjáróként szolgálhat a fogyasztói bázis számára.

Miért érdemes ügyfélportál szoftvert használni a vállalkozásában?

A vállalkozások évek óta sokféle együttműködési és kommunikációs megoldást alkalmaznak, hogy lehetővé tegyék a szervezetükön belüli adatáramlást. Ezeket a megoldásokat intranetnek hívják, és lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy biztonságos környezetet teremtsenek a célközönségeikkel való hatékony együttműködéshez. Az intranetek azonban jobban alkalmasak a belső műveletek kezelésére.

https://www.youtube.com/watch?v=hrCeVuzfock

Problémák merülnek fel, amikor egy vállalatnak ki kell terjesztenie ugyanazt a funkcionalitást és hatékonyságot a külső üzleti folyamatokra is, és itt jön szóba egy ügyfélportál szoftver. Lássuk, hogy az ügyfélportál szoftverek használata milyen előnyökkel járhat vállalkozása számára.

Továbbfejlesztett kommunikáció és együttműködés az ügyfelekkel

Az ügyfélportál szoftver lényegében egy digitális portál, amely számos önkiszolgáló lehetőséget kínál, és amelyekkel ügyfelei, alkalmazottai és beszállítói megtalálhatják az összes szükséges információt, amikor szükségük van rá.

Ez egy biztonságos portál, amely 24 órás ügyfélszolgálatot biztosít, és lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy csökkentett támogatási kérelmek számát élvezhessék. Az ügyfélportál felajánlása növelheti az ügyfelek elégedettségét és javíthatja a személyes kapcsolatot a márkájával, ami jobb felhasználói élményt garantál.

Javított hozzáférhetőség

Az ügyfélportál szoftver célja, hogy biztosítsa a fogyasztói bázis számára a fontos információkhoz való könnyű hozzáférést. Segítségével létrehozhatja belső tudásbázisát, amely információforrásként szolgál az online közösség számára.

Használja ezt a közösségi fórum fejlesztéséhez, ahol a fogyasztók különféle lehetőségekhez juthatnak a releváns információk megszerzéséhez. A közösségi fórumnak tartalmaznia kell:

  • Tudásbázis cikkek, hibaelhárítási tippek és GYIK
  • Ügyfélprojektek
  • Együttműködési szolgáltatások
  • Dokumentum megosztási lehetőségek
  • Fájlmegosztási lehetőségek
  • Ingyenes ügyfélhozzáférés

Építse a vevői lojalitást

A kliensportál szoftverek egyik legjelentősebb előnye a testreszabható felület. Tele van olyan lehetőségekkel, amelyekkel rendszerezheti és személyre szabhatja felhasználói felületét, hogy jobban megfeleljen az ügyfélszolgálatnak és a támogatási igényeknek.

A pontos információk létrehozása, frissítése és kezelése növeli az ügyfelek lojalitását és megtartását.

Javított ügyfélszolgálat

Az ügyfélportál szoftver használatának talán legnagyobb előnye, hogy az ügyfélszolgálat a következő szintre léphet. A legújabb tanulmányok kimutatták, hogy a fogyasztók több, mint 70%-a soha nem látott szintű ügyfélszolgálatra számít.

Aztán ott van az is, hogy a fogyasztók eltérő preferenciákkal rendelkeznek a kommunikációs csatornák tekintetében. Vannak, akik az élő csevegést részesítik előnyben, mások telefonos beszélgetéseket, míg mások az e-mailt.

Bárhogyan is gondolja, a modern fogyasztók inkább az általuk preferált csatornán keresztül kommunikálnak a márkákkal. Ennél is fontosabb, hogy saját akaratukból akarják ezt megtenni, amikor és ahogy akarják.

Fokozott reagálóképesség

A modern fogyasztók értékelni fogják azt a márkát, amely 24/7/365 hozzáférést biztosít számukra az ügyfélportálhoz, ahol megtalálják az összes szükséges információt.

Ügyfelei munkaidőn kívül is igénybe vehetik az ügyfélszolgálatot. Ez hihetetlenül hasznos lehet mind az ügyfelek, mind az ügyfelekkel való együttműködés szempontjából. Ha figyelembe vesszük, hogy a távmunka egyre növekszik (a vállalatok 16% -a már teljesen távoli), a fokozott válaszkészség létfontosságúvá válik.

A top 5 kliensportál szoftver összehasonlítva

Kapcsolattartó központCapterra ÉrtékelésWeb alapúIngyenes verzióIngyenes próbaverzióKezdő ár
LiveAgent4.7/5 (kb. 1 ezer vélemény)IGENIGENIGEN15 USD ügynök/hó
Huddle4.3/5 (kb. 2500 vélemény alapján)IGENIGENNEM19 USD ügynök/hó
Zendesk4.5/5 (kb. 1600 vélemény alapján)IGENIGENIGEN$14 ügynök/hó
SmartVault 4.6/5 (kb. 660 vélemény alapján)IGENNEMNEM$65 ügynök/hó
Onehub4.5/5 (kb. 570 vélemény alapján)IGENNEMIGEN$19.95 /hó
Kelt. május 27-én

A legjobb ügyfélportál szoftver funkciók

Mivel sok ügyfélportál szoftvermegoldás áll a rendelkezésükre, a vállalkozásoknak nehézségeik vannak a saját ügyfélszolgálati és támogatási igényeiknek megfelelő megoldás kiválasztásában. Talán a legjobb ügyfélportál szoftver funkciók listája segíthet tisztázni a dolgokat.

Tudástár

Az ügyfélportál szoftveralkalmazásnak teljes mértékben skálázhatónak kell lennie intuitív kezelőfelülettel és felhasználóbarát funkciókkal, hogy segítse a vállalkozásokat a tudástárak hatékony kezelésében.

Elengedhetetlen azonban, hogy megoldása több tudásbázist is támogasson, és lehetővé tegye a belső és külső tudásbázisok korlátozás nélküli kezelését.

Tudástár testreszabása

Válasszon olyan szoftvereszközt, amely lehetővé teszi több tudásbázis létrehozását a GYIK oldallal és különböző kategóriákkal, amelyek az iparág releváns cikkeit is tartalmazzák, valamint egy WYSIWYG szerkesztőt.

Közösségi fórumok

Minden vállalkozásnak szüksége van belső/nyilvános közösségi fórumokra, teljesen testre szabható kategóriákkal és kulcsszavakra és kifejezésekre épülő SEO optimalizálással. Az ügyfélportál szoftverének biztosítania kell az ilyen funkciókat, de úgy, hogy megfeleljen a tervezési esztétikának.

Ügyfélfórum a támogatási portálon - LiveAgent

Jegykezelés és nyomon követés

A tökéletes ügyfélportál szoftvernek teljesen átláthatónak kell lennie, egységes postaládával, amely felhatalmazza ügyfeleit a cselekvésre. Még jobb lenne, ha megoldása magában foglalna egy hibrid jegyrendszert jegybeadási és jegytörténeti lehetőségekkel.

A megfelelő jegykövető rendszer lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy saját maguk kezeljék jegyeiket és kéréseiket. Az automatikus jegyosztással ügyfelei nyomon követhetik állásfoglalásukat, áttekinthetik a beküldött jegyeket, megtekinthetik a korábbi jegyeket stb.

Jegykezelés a help desk szoftverben - LiveAgent

Válasszon olyan szoftvert, amely magában foglalja a saját szabályok beállításának lehetőségét, például cselekvési szabályokat, időszabályokat, SLA szabályokat. Ilyen szoftverrel hatékonyan nyomon követheti az transzfereket, elhalaszthatja vagy módosíthatja a jegyprioritást, nyomon követheti a megoldást, és törölheti a jegyeket.

Élő chat

Az élő csevegés az egyik legfontosabb szolgáltatás, amelyet egy ügyfélportál szoftver tartalmazhat. Könnyen integrálható, és arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy lépjenek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, ha nem találják meg a szükséges információt.

Élő chat szoftver megjegyzések a csevegésben

Integrálja az élő csevegést a tudásbázisával, hogy kihasználja az automatizálás és az e-mail jegykezelés erejét, hogy ügyfelei számára megérdemelt ügyfélszolgálatot biztosítson. A LiveAgent egy kiváló ügyfélportál szoftver integrált élő csevegési lehetőséggel, amely lehetővé teszi:

  • Válassza ki a csevegés gombot a kommunikáció jobb rendezéséhez
  • A csevegőablakok testreszabása
  • Integrálja az élő csevegést a webhelyével
  • Proaktív csevegési meghívókat küldhet, hogy gyorsabbá és hatékonyabbá tegye az ügyfelek interakcióit
  • Csevegés utáni felmérések létrehozása
  • Figyelje webhelye jelenlegi forgalmát, hogy megnézze, hány online látogató van a webhelyén

Beépített CRM

Az ügyfélportál szoftvereknek beépített CRM-mel kell rendelkezniük, hogy minden kommunikációs csatornán releváns ügyféladatokat, korábbi kérdéseket, megrendeléseket és interakciókat biztosítsanak az ügynököknek.

CRM jegyrendszer - LiveAgent

A beépített CRM kiváló lehetőség, amely segít az ügyfelek kommunikációjának ellenőrzésében. Ennél is fontosabb, hogy lehetővé teszi a névjegyek összes információjának tárolását a szükséges kapcsolati mezők hozzáadásával.

Mennyibe kerül az ügyfélportál szoftver?

Végül, mielőtt eldönti, melyik ügyfélportál szoftvert használja, vegye figyelembe az árat. Az, hogy mennyibe kerül egy adott szoftvermegoldás, az elérhető árazási csomagoktól függ.

Egyes szoftvermegoldások árazását egyéni árazási modellre alapozzák, míg mások freemium árazási modelleket használnak. Különös figyelmet kell fordítani az olyan részletekre, mint a felhasználó havi költsége felhasználónként. Ha vállalkozásának speciális igényei vannak, akkor a legjobb megoldás az egyéni árazási modellel rendelkező megoldás.

A legjobb 25 szolgáltató

1. LiveAgent

A kliensportál szoftveres megoldások közül a LiveAgent valószínűleg a legjobb és leghatékonyabb ügyfélportál megoldás a piacon. Ha vállalkozásának megoldásra van szüksége ahhoz, hogy rendkívüli támogatást nyújtson hihetetlen sebességgel, a LiveAgent az első számú választás.

Ez a felhőalapú ügyfélszolgálati szoftver segíti a vállalatokat a megnövekedett jegymennyiségek kezelésében, lehetővé téve számukra, hogy több ügyfélportált és tudásbázist hozzanak létre. Ennél is fontosabb, hogy tartalmaz egy teljesen testreszabható WYSIWYG szerkesztőt is, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy útmutatókat és cikkeket, közösségi fórumokat, tájékoztató GYIK oldalakat és egyebeket hozzanak létre.

Főbb jellemzők

  • Több ügyfélportál és belső és külső tudásbázis
  • Közösségi média, call center, e-mail jegykezelés és élő chat integrációk
  • Hatékony automatizálási szabályok
  • 24/7 ügyfél/felhasználói támogatás
  • Többnyelvű csevegő widget támogatást nyújt több nyelven
  • GYIK, fórumok, SEO útmutatók, visszajelzések
  • Többcsatornás jegykövetés
  • Korlátlan felhasználók és tárhely-hozzáférés
  • Beépített CRM

Előnyök

  • Könnyű használat és kivételes funkcionalitás
  • Tökéletes a növekvő vállalkozások számára
  • Intuitív felület
  • Mobil támogatás

Hátrányok

  • Hiányzik a WhatsApp integrációja
  • Tanulási görbével rendelkezik

Ár

A LiveAgent négy árazási csomagot kínál:

  • Ingyenes
  • Jegy: $15/ügynök/hónap
  • Jegy+Chat: $29/ügynök/hónap
  • All-inclusive: $39/ügynök/hónap

Az ingyenes, 14 napos próbaidőszak az All inclusive csomagban benne van. Bankkártya megadása nem szükséges.

Try it out

Leverage the full power of LiveAgent client portal software.

2. SuiteDash

A SuiteDash nem csak egy közönséges ügyfélportál szoftver, hanem egy teljes felhőalapú és teljesen integrált platform. Ez a szoftvermegoldás kiváló lehetőség kis- és középvállalkozások számára. Míg sok vállalat küzd azzal, hogy többféle megoldást tud együttműködni, a SuiteDash könnyedén legyőzi ezt a kihívást.

Hozzáférést biztosít az összes leggyakrabban használt funkcióhoz, eszközhöz és lehetőséghez, amelyek hatékonyan kezelik az ügyfélszolgálati és támogatási igényeket. Ha cége az összetett megoldást keresi, akkor a SuiteDash lehet a megfelelő megoldás üzleti és ügyfélszolgálati igényeihez.

Főbb jellemzők

  • Teljes értékű ügyfélportál és CRM
  • Feladat- és projektmenedzsment
  • Intuitív együttműködési és fájlmegosztó eszköz
  • Ismétlődő, számlázó és becsüli az előfizetéseket
  • Drip és e-mail marketing eszköz
  • Adatvédelemnek megfelelő üzenetküldés
  • Élő chat és valós idejű ügyfélszolgálat
  • GDPR és HIPAA kompatibilis

Előnyök

  • Kiváló megoldás a kommunikáció egyszerűsítésére
  • Nagyszerű automatizálási funkciók
  • Reszponzív ügyfélszolgálat
  • Interaktív műszerfal

Hátrányok

  • Néhány funkció nem intuitív
  • A munkafolyamat automatizálás hibás lehet

Ár

A SuiteDash három árazási csomagot kínál:

  • The Start plan: $19/hó
  • The Thrive plan: $49/hó
  • The Pinnacle plan: $99/hó

Minden árképzési csomaghoz 14 napos ingyenes próbaidőszak tartozik, és a próbaidőszak megkezdéséhez nincs szükség hitelkártyára.

3. Monday.com

A Monday.com egy ügyfélportál szoftver, amely beépített CRM rendszerrel segíti a vállalatokat az ügyféladatok sokkal hatékonyabb és szervezett kezelésében, lehetővé téve számukra, hogy különálló szálakban figyelemmel kísérjék és nyomon kövessék az összes ügyfél interakciót és folyamatot.

A megoldáshoz lehetőség van teljesen testreszabható műszerfalak létrehozására, hogy az ügyfélszolgálati csapata világos és szervezett képet kapjon minden üzleti lehetőségről, teljesítményről, folyamatokról, értékesítésről stb. Lehetővé teszi, hogy ossza meg előrehaladását ügyfeleivel/ügyfeleivel, és megfelelő megoldás minden méretű vállalkozás számára.

Főbb jellemzők:

  • Megosztható irányítópultok hozzáféréssel az ügyfelekhez
  • Esedékességi értesítések és automatikus emlékeztetők
  • Automatizált feladatkiosztás és ütemezés
  • Online lead generálás és rögzítés
  • Közösségi fórumok, ügyfél útmutatók, oktatóanyagok és webináriumok, beleértve a GYIK oldalakat
  • Gyors onboarding és platform bevezetés
  • Fájltároló hely

Előnyök

  • Egyszerű használat
  • A prémium csomagok korlátlan tárhelyet tartalmaznak
  • Az ingyenes próbaverziók korlátlan számú táblát és felhasználót tartalmaznak

Hátrányok

  • Az időkövetők hibásak és javításra szorulnak
  • Néhány közösségi média integráció hiányzik
  • A jelentések megbízhatóbbak lehetnének

Ár

A Monday.com négy árazási csomagot kínál:

  • Basic: $25/3 felhasználó/hó
  • Standard: $39/3 felhasználó/hó
  • Pro: $59/3 felhasználó/hó
  • Enterprise: Egyedi árazási modell

A fent említett árak két felhasználóra vonatkoznak. Ha kettőnél több felhasználó van, az ár emelkedni fog.

4. Nifty

A Nifty egy kiváló projektmenedzsment eszköz, amely könnyen testreszabható, és valós idejű, teljes értékű ügyfélportállá alakítható. Sok vállalat használja a Nifty-t, hogy egyesítse az ügyfelek együttműködését, kommunikációját és menedzsmentjét egy fedél alatt, és javítsa a csapat termelékenységét, az ügyfélszolgálatot és így tovább.

Az eszköz csökkentheti a projektfejlesztési ciklusokat, de legnagyobb erőssége az automatizálás, a kommunikáció és az együttműködés egyetlen felhasználóbarát platformon való egyesítése. Tökéletes megoldás azoknak a vállalatoknak, amelyeknek szükségük van az ügyfelek közötti interakciókra, beleértve a projektben érdekelt feleket és a szervezeti célokat, egy helyen és ütemezés szerint.

Főbb jellemzők

  • Projektportfólió műszerfal a projektek mappák, ügyfelek, osztályok vagy csapatok szerinti rendszerezésére
  • Automatikus feladatütemezés és hozzárendelés
  • Beépített automatizálás automatikus meghívók küldéséhez, dokumentumok létrehozásához, nyomon követéséhez, a feladatok elvégzéséhez és a számlistákhoz
  • Ügyfél engedélye
  • Projektáttekintések, nyílt API, feladat- és mérföldkő -függőségek, valamint ismétlődő feladatok
  • Onboarding funkciók, például video útmutatók, oktatóanyagok és élő chat támogatás

Előnyök

  • Speciális funkciók
  • Nagyon felhasználóbarát
  • Nincs benne meredek tanulási görbe
  • Minden árképzési csomag számos funkciót tartalmaz

Hátrányok

  • A bevezetési folyamatnak több információra van szüksége az alkalmazáson belül
  • A sprint sebességét javítani kell
  • A feladat/mérföldkövek funkció jobb navigációt igényel

Ár

A Nifty négy árképzési csomagot kínál:

  • Starter: $39/hónap
  • Pro: $79/hónap
  • Business: $124/ hónap
  • Enterprise: Egyedi modell árazás

5. Kahootz

Míg a Kahootz jelentős tanulási görbével rendelkezik, és némi informatikai tanácsadást, képzést és technológiai hozzáértést igényel, az ügyfélszolgálati személyzet felhasználóbarát, hatékony eszközt kap a biztonságos kommunikációhoz és együttműködéshez a felhőalapú környezetben. Lehetővé teszi, hogy az ügyfélszolgálati és támogatási csapatok munkaterületeket hozzanak létre, és kivételes szintű együttműködést biztosítsanak az ügyfeleknek időben.

A Kahootz legnagyobb erőssége a hihetetlen szintű biztonság. A szoftver számos biztonsági funkciót biztosít az adatok biztonságának biztosítására. Ennél is fontosabb, hogy lehetőséget kínál a biztonsági hitelesítő adatok független ellenőrzésére – ez teszi a Kahootz-t tökéletes megoldássá a kormányok, a nagyvállalatok stb. számára.

Főbb jellemzők

  • Fejlett dokumentumkezelés jóváhagyással, közvetlen szerkesztéssel és verziókezelési munkafolyamatokkal
  • Személyre szabott és személyre szabott felmérések az ügyfelek visszajelzéseinek gyűjtésére
  • Ügyfélbarát és magával ragadó adatbázisok, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy szavazzanak a termék/szolgáltatás fejlesztéseiről
  • Ügyféltartalom-kezelő vezérlők
  • Online közösség blogokkal, cikkekkel és fórumokkal
  • Testreszabási és személyre szabási funkciók

Előnyök

  • Egyszerű használat
  • Nagyszerű mobil támogatás
  • Kiváló megoldás távmunkához
  • A felesleges e-mailek megszüntetése időtakarékosság érdekében
  • 30 napos ingyenes próbaverzió

Hátrányok

  • Az e-mail értesítések általában zavarossá teszik a postaládákat
  • Az adatbázisból hiányzik az archiválás
  • Kisvállalkozások számára nem megfelelő megoldás

Ár

  • Starter: £5/felhasználó/hónap
  • Professional: £10.50/felhasználó/hónap
  • Enterprise: £10/user/felhasználó/hónap

6. Zendesk

A Zendesk egy jól ismert felhőalapú ügyfélszolgálati szoftver, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy az önkiszolgáló lehetőségek széles skálájával hozzanak létre ügyfélportálokat. A Zendesk Suite megvásárlásával különféle funkciókhoz férhet hozzá, beleértve a beszélgetést, a csevegést, az útmutatót és a támogatási funkciókat.

A Zendesk kiváló all-in-one megoldás azoknak a vállalatoknak, amelyeknek teljes körű ügyfélszolgálatra van szükségük, beleértve az ügyfélportált is.

Főbb jellemzők

  • Fejlett feladatmenedzsment
  • Közösségi média ellenőrzés
  • Együttműködési eszközök
  • Hangulat elemzése
  • Speciális jelentéskészítés
  • Személyre szabott ügyfélszolgálat és támogatás a Guide szolgáltatáson keresztül, további önkiszolgáló lehetőségekkel
  • Élő csevegő és üzenetküldő rendszer a valós idejű ügyfelek elkötelezettségéhez
  • Zendesk piactéri integrációk
  • Jegykezelő rendszer

Előnyök

  • Gyors és megbízható all-in-one platform
  • Egyszerű integráció más alkalmazásokkal
  • Egyszerű jegy- és beszélgetéskövetés

Hátrányok

  • Zavaró beállítások oldal túl sok lehetőséggel
  • Kicsit drága szoftver más hasonló megoldásokhoz képest
  • Bizonyos funkciókat fejleszteni kell (jegyek egyesítése stb.)

Ár

Az árak 19-99 USD/felhasználó/hó között mozognak. Minden ár évente kerül számlázásra, és ingyenes próbaidőszakot tartalmaz.

7. Clinked

A Clinked kiváló megoldás azoknak a vállalatoknak, amelyeknek hatékony módszerre van szükségük az ügyfelekkel való folyamatos együttműködés és kommunikáció fenntartásához és kezeléséhez. Ez az egyik legjobb megoldás a fájlmegosztási képességekre. Lehetővé teszi, hogy az ügyfélszolgálati és szervizcsapatok azonnal kapcsolatba lépjenek az ügyfelekkel, megosszák a vonatkozó információkat, biztosítsák a szükséges segítséget és szolgáltatást, és így tovább.

A Clinked legnagyobb előnye azonban az együttműködési funkciók, amelyeket kifejezetten az ügyfélszolgálat és a támogatási ügynökök számára fejlesztettek ki. Ha ügyfelei a privát beszélgetéseket részesítik előnyben, a Clinked a személyre szabott szolgáltatás nyújtásának módja, és lehetővé teszi számukra, hogy visszajelzést adjanak, hozzáférjenek az online információkhoz, csevegjenek az ügyfélszolgálattal stb.

Főbb jellemzők

  • Korlátlan fájlmegosztási tárhely (a csomagtól függően)
  • További ügyfélszolgálati funkciók, például csoportos csevegés, élő megbeszélések, megosztott naptár, emlékeztetők és egyebek
  • Privát beszélgetések több helyen
  • Erős mobil támogatás és optimalizálás

Előnyök

  • Azonnali kommunikációs és együttműködési lehetőségek
  • Fogékony ügyfélszolgálati csapat
  • Tiszta felület átlátszó opciókkal
  • Fantasztikus funkciók

Hátrányok

  • A szoftverből hiányzik a helyesírás-ellenőrzési funkció
  • Több testreszabási lehetőségre lenne szüksége
  • Nincs integráció más szoftvermegoldásokba

Ár

A Clinked négy különböző árazási csomagban kapható:

  • Starter: $83/hónap
  • Collaboration: $209/hónap
  • Premium: $416/hónap
  • Enterprise: Egyedi árazási modell

8. Onehub

A Onehubot klasszikus felhőalapú fájlmegosztó szoftvernek tervezték minden méretű vállalkozás számára. A sok fájlmegosztási képességen kívül további lehetőségek is vannak, amelyek méltóvá teszik a Onehubot a listánkhoz. Amikor az ügyfélportál igényeinek megfelel, fantasztikus funkciókra számíthat, mint például a munkaterület testreszabása, tevékenységkövetés, kommunikáció és együttműködés.

Főbb jellemzők

  • A munkaterület testreszabása
  • Dropbox fájlmegosztás és kezelés
  • Több fájl egyidejű feltöltése
  • Engedély beállítása a nagyobb biztonság érdekében
  • Tekintse meg a fájlok előnézetét, és engedélyezze az ügyfelek interakcióját a tartalommal
  • Ügyfelek elkötelezettsége feladatok, megjegyzések, figyelmeztetések és értesítések útján
  • Automatikus numerikus indexelés

Előnyök

  • Online és mobil támogatás
  • Google Dokumentumok integráció
  • Biztonságos fájlmegosztó rendszer

Hátrányok

  • A fájlmegosztás akár több órát is igénybe vehet
  • Hozzáférési problémák
  • A felhasználói felületből hiányoznak néhány alapvető funkció

Ár

A Onehub három árképzési modellt kínál:

  • Team: $29.95/hó
  • Business: $99.95/hó
  • Enterprise: Egyedi modell árazás

9. Huddle

A Huddle egy ingyenes ügyfélportál, amely csak webböngészőt igényel. Ez egy felhasználóbarát ügyfélportál-megoldás, amely tökéletes az összes tevékenység és interakció követésére, az ügyfelekkel folytatott vitákra és kommunikációra, fájlmegosztásra, adatcserére és egyebekre.

A Huddle könnyen kombinálható a Microsoft Office Online szolgáltatással, így a felhasználók közösen szerkeszthetik és áttekinthetik az összes kicserélt dokumentumot. A szoftver kiváló együttműködési és fájlmegosztási funkciókkal rendelkezik, és az a tény, hogy ingyenesen használhatja, csak javítja.

Főbb jellemzők

  • A fájlmegosztó rendszer lehetővé teszi akár 10 GB méretű fájlok feltöltését/letöltését
  • Microsoft Office és G-Suite integrációk
  • Mobiloptimalizálás és megközelíthetőség
  • Több fájlmegosztási lehetőség (akár 500 fájl egyszerre)

Előnyök

  • Támogatja a natív dokumentumfájltípusokat
  • Csak meghívásos munkaterületek biztosított hozzáféréssel
  • Fejlett e-mail postaláda testreszabási lehetőségek

Hátrányok

  • A jóváhagyási funkcióhoz nincs automatizálási lehetőség/munkafolyamat
  • Nincs lehetőség a Google Dokumentumok feltöltésére a Huddle-be
  • Hiányzik az egyidejű szerkesztés

Ár

A Huddle ingyenesen használható.

10. Client Portal

A Client Portal nem a szokásos ügyfélportál szoftver, hanem egy WordPress beépülő modul, amelyet zökkenőmentesen integrálhat webhelyével, hogy fedezze az ügyfélszolgálati és támogatási igényeket. Rengeteg olyan funkcióval rendelkezik, amelyek lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy könnyedén kezeljék több ügyfél lekérdezését, nyomon követhessék a beszélgetéseket, kezelhessenek különböző projekteket és így tovább.

Bővítmény jellegéből adódóan a Client Portal nem zavarja webhelye háttérfolyamatait. Ügyfélportál létrehozásához egyszerűen vegye fel a portál sablont, biztosítsa ügyfelei számára a hozzáférést, és kezdje hozzá a modulok hozzáadását és frissítését.

Főbb jellemzők

  • Google Dokumentumok együttműködés
  • Weboldal integráció
  • Slack csapat kommunikációs lehetőségek
  • Egyszerű modul hozzáadása és eltávolítása
  • Felhasználóbarát kialakítás weboldal támogatással
  • Dropbox fájl szinkronizálása

Előnyök

  • Egy irányítópult az ügyfelek interakcióinak kezelésére
  • Egyszerű frissítések megosztása
  • Felhasználóbarát felület

Hátrányok

  • Korlátozott testreszabási lehetőségek
  • Zsúfolt háttér/szerkesztő felület
  • Nincs lehetőség több felhasználó hozzáadására

Ár

Kétféle árazási modell létezik:

  • Egy webhelyre vonatkozós licenc: 199 USD évente
  • Több webhelyre vonatkozó licenc: 399 USD évente

Choose a solution that suits your needs

LiveAgent is a fully scalable and user-friendly client portal software.

11. Supportbee

Annak ellenére, hogy elsődlegesen e-mail jegyrendszer, a Suppportbee számos nagyszerű lehetőséget kínál a legtöbb ügyfélportálhoz. A fejlett e-mail beállításokon és jegykezelési lehetőségeken kívül a Supportbee mindent megad, amire az ügyfélszolgálatnak szüksége van az ügyfélkapcsolatok kezeléséhez egyetlen, egységes helyen.

A Supportbee minden új e-mailt automatikusan támogatási jegyekké alakít át annak érdekében, hogy az ügyfelek kérése vagy kérdése ne maradjon megoldatlan.

Főbb jellemzők

  • Jegykezelés és feladatok továbbítással, megjegyzésekkel és egyebekkel
  • Növelje a kiküldött e-mail mellékletek méretét 20 MB-ra
  • Növelje a fogadott fájlmellékletek méretét 100 MB-ig
  • E-mail jegyrendszer jegytovábbítással, automatikus válaszadóval, spamszűréssel, ügyfél-elégedettségi értékelésekkel stb.
  • HTML e-mail megjelenítés.

Előnyök

  • Szűrés kérése ügyfél szerint
  • Forgalomkövetés és felügyelet
  • Harmadik fél integrációi

Hátrányok

  • Rendetlen üzenetszálak
  • A felhasználói felületet jobban szervezett lehetne

Ár

A Supportbee két árazási csomagot kínál:

  • Startup: $13/felhasználó/hónap
  • Enterprise: $17/felhasználó/hónap

14 napos ingyenes próbaverzió is rendelkezésre áll.

12. Mendix

Íme egy másik praktikus megoldás, amely segíti a vállalkozásokat az ügyfélportálok kiépítésében. Az alkalmazások építésén kívül a M Annex lehetővé teszi az ügyfélportálok teljes testreszabását és személyre szabását, hogy jobban megfeleljenek az ügyfélszolgálat és az ügyfelek/ügyfelek igényeinek.

A Mendix segítségével kiválaszthat egy sablont az ügyfélportálhoz, és rugalmas, méretezhető és hordozható alkalmazást építhet, amelyet bárhol könnyen telepíthet. Ez a szoftver lehetővé teszi, hogy több élményt hozzon létre ügyfelei számára a mesterséges intelligencia erejének kiaknázásával, hogy intelligens és intuitív ügyfélportált hozzon létre, ahol ügyfelei zökkenőmentesen bekapcsolódhatnak a beszélgetésekbe, releváns információkat találhatnak és így tovább.

Főbb jellemzők

  • Ügyfélportál fejlesztés
  • Felhő telepítése
  • Többszörös élmény a kontextus-érzékeny és vizuális tervezéssel a végső felhasználói élmény érdekében
  • Kognitív lehetőségek a portál fejlesztéséhez
  • Adatintegráció
  • Végpontok közötti automatizálás
  • Agilis projektmenedzsment
  • Vizuális modellezési funkciók

Előnyök

  • Teljesen skálázható megoldás
  • Kiváló és rugalmas fejlesztési lehetőségek
  • Nincs szükség kódolási ismeretekre
  • Scrum támogatás

Hátrányok

  • Kicsit drága a többi hasonló megoldáshoz képest
  • A mobiloptimalizálás jobb lehetne
  • Rossz memóriakezelés

Ár

A Mendix három különböző árazási csomagban érhető el:

  • Basic: havi 50 eurótól kezdődik (5 felhasználó + 10 euró/felhasználó/alkalmazás)
  • Standard: 800 euró/hó áron kezdődik (+10 euró/felhasználó/alkalmazás)
  • Premium: 1600 euró/hó áron kezdődik (+10 euró/felhasználó/alkalmazás)

Lehetőség van arra is, hogy csak a szükséges felhasználókért fizessen, és az ár akkor 10 €/felhasználó/hónap.

13. PayPanther

Míg a Paypanther projektmenedzsmentre és CRM-re szolgál, kiváló üzleti menedzsment szoftvermegoldás lehet az ügyfélportálok felhőalapú környezetben történő létrehozásához.

A PayPanther kis- és középvállalkozások számára készült. Ügyfélszolgálati lehetőségeket kínál, például dokumentumkezelést, CRM beállításokat, projektmenedzsmentet és feladatkiosztást, online ügyfélszámlázást stb.

Ha vállalkozása teljes körű működési eszköztárat igényel az üzleti műveletek, a projektmenedzsment és az ügyfélkapcsolatok kezeléséhez, akkor a PayPanther lehet az Ön igényeinek megfelelő megoldás.

Főbb jellemzők

  • Teljes integráció az MS Outlook, MS Word, QuickBooks, MS Office 365, PayPal, Gmail és Google Calendar programokkal
  • Elkötelezett ügyfélszolgálati csapat és fiók vezető
  • Számla márkajelzés
  • Feladatkezelés
  • Időmérés
  • Progresszív adatok betekintés
  • Zökkenőmentes fájlszervezés és ügyfélkommunikáció
  • Egyéni jelentéskészítés

Előnyök

  • Felhasználóbarát és intuitív
  • Könnyű kommunikáció az ügyfelekkel
  • Szinkronizálható olyan erőforrásokkal, mint a Box, a MailChimp, a QBO és így tovább

Hátrányok

  • Javítani kell az időmérési funkciót
  • A jelentések létrehozása bonyolult lehet

Ár

A Paypenther három árképzési modellel rendelkezik:

  • Solo: $24 havonta
  • White Panther: $39 havonta
  • Jaguar: $89 havonta

14. Lucion

Annak ellenére, hogy a Luciont dokumentum-/fájlkezelő szoftvernek tervezték, több, mint amilyennek látszik, ez a fantasztikus technológia. Amellett, hogy a Lucion a piacon az egyik legbiztonságosabb fájlmegosztási megoldást nyújtja, a Lucion kiváló ügyfélportál a kisvállalatok és startupok számára is.

A Lucion számos fantasztikus funkciót kínál, amelyek népszerűvé teszik a kisvállalkozások körében. Ez az ügyfélportál szoftver elérhető telefonon, táblagépen, laptopon és asztali számítógépen, és számos testreszabási és személyre szabási lehetőséggel rendelkezik mind a felhasználók, mind az ügyfelek számára.

Főbb jellemzők

  • Teljes személyre szabási lehetőség a portál személyre szabásához egyedi színsémákkal és márka logóval
  • Teljesen integrált ügyfélportál FileCenter fájlkezelő és dokumentummegosztó rendszerrel
  • Fájlok küldése/fogadása ügyfelektől/ügyfeleknek
  • A megosztott mappák és fájlok ütemezése az adatok megosztása és elküldése előtt és után, valamint az összes megosztott adat lejárati dátumának beállítása
  • Korlátlan ügyfélhozzáférés
  • Fejlett fájlszervezés és -kezelés

Előnyök

  • Dokumentumkezelés és ügyfélportál egy platformon
  • Kivételesen felhasználóbarát
  • PDF létrehozása és szerkesztése
  • OCR keresés
  • Integráció a legtöbb felhőszolgáltatással

Hátrányok

  • Felugró üzenetek, amelyeket nem lehet eltávolítani
  • Bizonyos funkciók lassan töltődnek be
  • A beállítások mentésének képtelensége

Ár

A Lucion három árazási csomag alapján biztosít hozzáférést a FileCenter-hez:

  • FileCenter Std: $49.95
  • FileCenter Pro: $149.95
  • FileCenter Pro Plus: $249.95

Van egy ingyenes 15 napos próbaidőszak is.

15. SmartVault

A SmartVault kivételes szoftvereszköz az ügyfélportál igényeinek kezeléséhez. Lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy letölthessék fájljaikat egy biztonságos ügyfélportálon keresztül, amely számos együttműködési és kommunikációs eszközt biztosít.

Ügyfélszolgálata és támogatási ügynökei használhatják ezeket az eszközöket, hogy együttműködjenek az ügyfelekkel, dolgozzanak a projekteken anélkül, hogy veszélyeztetnék a kényelmet, az adatvédelmet vagy a biztonságot.

A szoftver megkönnyíti a dokumentumok küldését. Mindössze annyit kell tennie, hogy a dokumentumot a SmartVault-ban tárolja, és onnan kezeli. A felhasználók márkás ügyfélportálokat hozhatnak létre a fájlok megosztására és biztonságos kérésére.

Főbb jellemzők

  • Támogatja a különböző fájlformátumokat, például képeket, videókat, grafikákat, PDF-eket stb.
  • PowerPoint, Excel és Microsoft Word támogatás
  • Biztonságos fájlmegosztás a beépített funkciók, például a KBA, az e-aláírás stb. használatával
  • Megfelelőségi eszközök, például SEC, FINRA, HIPAA
  • Ügyfél munkafolyamat automatizálás alkalmazásintegrációval a Quickbooks, a DocuSign és a Hubdoc számára

Előnyök

  • Kiváló felhő dokumentum tároló
  • Egyszerű fájlhozzáférés az ügyfelek számára
  • E-mail értesítések
  • Kiváló megoldás könyvelőirodáknak és adó előkészítő cégeknek
  • Interaktív, biztonságos ügyfélportál az elektronikus adatátvitelhez

Hátrányok

  • A véletlenszerű hibaüzenetek általában felbukkannak
  • Problémák a fájlok szerverre mentésével
  • Nem reagáló ügyfélszolgálat

Ár

A SmartVault négy különböző árazási csomagban érhető el:

  • Starter: $16/felhasználó/hónap
  • Professional: $20/felhasználó/hónap
  • Enterprise: Egyedi árazási modell
  • Accounting Pro: $40/felhasználó/hónap

A Starter, a Professional és a Accounting Pro árazási csomagjai ingyenes próbaverziókhoz érhetők el, és lehetőség van évente fizetni és 20%-ot megtakarítani.

16. Acuvate

Az Acuvat egy ügyfélportál-szoftver, amely fantasztikus kiváló funkciók széles skáláját nyújtja az üzleti folyamatok, adatkezelés, kommunikáció és együttműködés teljes körű automatizálásához.

Amellett, hogy egy egységes platformot kínál, amely segít az ügyfélkapcsolatok kezelésében, ennek az ügyfélportálnak van egy előnye más hasonló megoldásokkal szemben. További eszközöket kínál az ügyfélkapcsolatok javításához, a személyre szabáshoz, a megtérülés növeléséhez, valamint az üzleti tevékenységek általános szervezéséhez és kezeléséhez.

Főbb jellemzők

  • Rendeléskezelési lehetőségek a rendelések egyszerűbb nyomon követése, elkészítése és elhelyezése érdekében
  • 360 fokos terméknézet funkció a jobb felhasználói élmény érdekében
  • Pénzügyi irányítópult vállalati kódokkal a hitelkeret, kifizetések, számlák stb.
  • Ügyfélportál ERP integrációkkal, beleértve a CRM, Oracle, SAP stb.
  • Több pénznem és többnyelvű opciók
  • Teljesen kompatibilis asztali számítógépekkel, táblagépekkel, okostelefonokkal stb.

Előnyök

  • Ipar-specifikus sablonok
  • Gazdag ügyfélélmény
  • Rendkívül konfigurálható
  • Kivételes személyre szabás

Hátrányok

  • A fontos eseményekre vonatkozó értesítési rendszer kissé hibás

Ár

Az árazás egyedi; további információkért lépjen kapcsolatba a céggel.

17. OneDesk

Ha vállalkozása ügyfélportál megoldást igényel az egyszerű feladatok rangsorolásához és az e-mailben történő jegykezeléshez, akkor a OneDesk lehet a legegyszerűbb módja az ügyfelek kéréseinek kezeléséhez és a jegyek kezeléséhez. A OneDesk lehetőséget kínál a termék- és szolgáltatáskiadások és frissítések állapotának megosztására is az ügyfelekkel.

A OneDesk kiváló megoldássá teszi, hogy egy időben úgy működik, mint egy jegytámogató rendszer és egy ügyfélportál. A OneDesk lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy ügyfélportált teljes körűen irányítsák üzenetüket, beleértve a fontossági sorrendet, a folyamatkövetést és a jegytámogatási lehetőségeket.

A OneDesk ügyfélportált a többi szoftvermegoldástól megkülönbözteti az a hely, ahol az ügyfelek új szolgáltatásokat vagy funkciókat kérhetnek, ha visszajelzéseiket megosztják az ügyfélszolgálati ügynökökkel.

Főbb jellemzők

  • Jegytámogató rendszer
  • Ügyfélüzenetek elérése és vezérlése
  • Jegykezelés
  • OneDesk alkalmazás jegyek benyújtásához
  • Ügyfélportál webhely integrációs widget
  • Teljes integráció olyan eszközökkel, mint a Slack, a WordPress, a Dropbox, a Zapier, a Mailchimp és még sok más

Előnyök

  • Robusztus jegyrendszer
  • Átfogó webes űrlapok
  • Tudásbázis létrehozásának lehetősége
  • E-mail integráció

Hátrányok

  • Nem támogatja az asztali eszközöket

Ár

A OneDesk a következő árazási csomagokat kínálja:

  • Ingyenes próbaverzió
  • Öt felhasználó: $30/hó
  • Tíz felhasználó: $50/hó
  • Húsz felhasználó: $100/hó
  • Ötven felhasználó: $200/hó
  • Száz felhasználó: $375/hó

18. EasyProjects

Az EasyProjects kiváló ügyfélportál megoldás azoknak a vállalkozásoknak, amelyeknek egyszerű projektkövetésre és címkézésre van szükségük. A szoftver funkcionális, minimalista kialakítással rendelkezik, amely megkönnyíti és átláthatóvá teszi a projektek címkézését és nyomon követését.

Ennek az ügyfélportál megoldásnak az egyik leghihetetlenebb tulajdonsága az, hogy lehetővé teszi a csak belső használatra szánt feladatok címkézését, és külön idővonalak létrehozását a dokumentumok rendszerezéséhez, megosztásához és az ügyfélszolgálati erőforrások terjesztéséhez.

Az EasyProject az összes szükséges ügyfélportál szolgáltatás mellett egy hihetetlenül intuitív projektmenedzsment eszköz is, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy becsült időkeretet hozzanak létre a megoldáshoz. Ezzel a funkcióval láthatja, hogy mennyi időre van szüksége csapatának az egyes jegyek/feladatok megoldásához, különböző határidőket állíthat be, valós időben követheti az előrehaladást és így tovább.

Főbb jellemzők

  • Projektkövetés és címkézés
  • Feladatcímkézés
  • Idő és haladás követése
  • Projektmenedzsment eszközök
  • Visszajelzések gyűjtése
  • Automatikus értesítés
  • Együttműködési és kommunikációs lehetőségek
  • Ügyfélfájltároló hozzáférési engedéllyel
  • Integrációk a Zendesk, az Adobe, a Salesforce, a JIRA és más eszközökkel
  • RESTful API

Előnyök

  • Fantasztikus projektmenedzsment lehetőségek
  • Egyszerű és könnyen használható eszköz
  • Segítőkész ügyfélszolgálati csapat
  • Automatikus értesítések a projektek követésére

Hátrányok

  • Az ügyfelek felhasználói élménye jobb lehetne
  • Az előugró ablakok általában zavarják a felhasználói élményt
  • A jelentésgenerátor fejlesztésre szorul

Ár

Az EasyProjects ára 24 USD/felhasználó/hó. Más csomagok egyedi árazási modell alapján működnek, és megkövetelik, hogy lépjen kapcsolatba a céggel.

19. Freshdesk customer portal

Ahogy a neve is sugallja, a Freshdesk Customer Portal kiváló megoldás a nagy ügyfélkörrel rendelkező vállalatok számára, amelyeknek sok támogatási jegyet kell kezelniük. Ennek a megoldásnak a legjelentősebb előnye, hogy az eszközök és funkciók széles skáláját ötvözi egy megoldásba: tudásbázist, ügyfélfórumokat és jegykezelő rendszert.

Előre beállított kezelőfelülettel rendelkezik, amely rengeteg lehetőséget kínál az ügyfeleknek, hogy saját maguk oldhassák meg problémáikat, és ezzel csökkentsék a beküldött jegyek számát.

A Freshdesk világos és átlátható navigációs lehetőségeket is kínál beépített algoritmussal, amely automatikusan válaszokat ad az ügyfelek lekérdezései alapján. Ugyanakkor a keresési szűrő a fórumokon és a tudásbázison navigál a felhasználók között. A felhasználók egy portálépítő eszköz segítségével építhetik tudásbázisukat.

Főbb jellemzők

  • Tudásbázis
  • Ügyfélfórumok
  • Jegykezelő rendszer
  • Speciális keresési lehetőségek
  • Portálépítő eszköz
  • Jegyállapot értesítések
  • Egyéni márkabeállítások, például több nyelv hozzáadása, színsémák, domain hozzáadása stb.
  • Beépített integrációk a PayPal, a Hubspot, a Slack és más szolgáltatásokhoz
  • Mobilalkalmazás Androidra és iOS-re.

Előnyök

  • Az ügyfélportál funkciók elképesztő sora
  • Magas átjárhatóság
  • Beépített telefonrendszer
  • Facebook integráció
  • Játékosítási lehetőségek

Hátrányok

  • Az e-mail formázási folyamata jobb lehetne
  • A jelentéskészítés nagyon bonyolult, és további ismereteket igényel
  • Az e-mail sablonoknak több testreszabási lehetőségre van szükségük

Ár

A Freshdesk Customer Portal öt különböző árazási csomagot kínál:

  • Sprout: Ingyenes/korlátlan ügynökök
  • Blossom: $15/ügynök/hónap
  • Garden: $35/ügynök/hónap
  • Estate: $49/ügynök/hónap
  • Forest: $99/ügynök/hónap

Minden csomag 24/7 e-mail támogatást tartalmaz. A fizetett csomagok 24×5-ös telefonos támogatási lehetőséget kínálnak, és további bot munkamenetekért is fizethet, 100 dollárt havi 1000 bot munkamenetért. Ezenkívül évente is fizethet, ha egy kis kedvezményt szeretne.

20. Accelo

Az Accelo felhasználóbarát ügyfélportál megoldás, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy nyomon kövessék az ügyfelek számlázási előzményeit. Az önkiszolgáló fókuszra épülő Accelo lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy a portál funkcióit használva keressenek e-maileket, dokumentumokat és fájlokat, míg a felhasználók frissíthetik a fájlokat, és e-mail értesítéseket kaphatnak, amikor az ügyfelek visszajelzést adnak.

Főbb jellemzők

  • Ügyfélközpontú folyamat automatizálás
  • Rugalmas e-mail jegykezelés
  • E-mail értesítések
  • Üzleti szolgáltatás menedzsment szoftver
  • Egyszerűsített folyamatok a beépített CRM segítségével
  • Pénzügyek, adatok, idő, jegyek és kérések kezelése
  • Csapat postaláda
  • Ügyfélrekordok
  • Problémák irányítópult
  • Ügyfélportál
  • Felhőalapú ServOps
  • Tevékenység követés

Előnyök

  • Egyszerű használat
  • Integrációk a vezető platformokkal, például G Suite, Microsoft, JIRA, Zapier, PayPal, Slack, Hubspot
  • Fantasztikus fájlmegosztó rendszer
  • Ügyfélközpontú ügyfélportál
  • Önkiszolgáló lehetőségek
  • Teljes körű projektmenedzsment

Hátrányok

  • Javítani kellene az exportálási funkciókat és a navigációt
  • A feladatok átcsoportosítása/áthelyezése kissé unalmas
  • E-mail hibák és problémák a hiperhivatkozásokkal, a másolt linkekkel és a nem fogadott e-mailekkel

Ár

Az Accelo öt árképzési csomagban érhető el:

  • Projects: $39/felhasználó/hó
  • Sales: $39/felhasználó/hó
  • Retainers: $39/felhasználó/hó
  • Service: $39/felhasználó/hó
  • All-in-One ServOps: $79/felhasználó/hó

Minden csomaghoz ingyenes 14 napos próbaverzió is rendelkezésre áll.

21. Workflow Max

A Workflow Max egy ügyfélportál, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy részletes nyilvántartást vezessenek az ügyféladatokról, jegyzetekről és kifizetésekről. A portál szolgáltatásai többnyire olyan szolgáltatásokon alapulnak, mint a számlázási információk, számlák és fizetések.

A Workflow Max különféle lehetőségeket kínál az összes ügyféladat tárolására a portálon, és mindent rögzíthet a közelgő munkáktól és az adóinformációktól a lejárt fizetésekig. Az egységes irányítópult lehetővé teszi a számlák és árajánlatok küldését, míg a portálon található dokumentumfül rendszer megkönnyíti a fájlok hozzáadását az ügyfelek számára.

Ez a megoldás része a CRM-nek is, ami azt jelenti, hogy hozzáférést biztosít az ügyféladatok tárolásához, az ügyfélfiókokhoz, a dokumentummellékletekhez az ügyfélprofilok között stb.

Főbb jellemzők

  • Munkairányítás
  • Időmérés
  • Xero integráció
  • Vezető menedzsment
  • Idézés
  • Ügyfélkezelő az ügyféladatok és kapcsolatok egyszerűbb kezeléséhez
  • Dokumentum kezelés
  • Együttműködési menedzser

Előnyök

  • Számos munkafolyamat sablon
  • Ellenőrzési nyomvonal az érdekelt felek állapotának és kommunikációjának frissítésére
  • Remekül használható távmunkához
  • Részletes munkakövetés
  • Rendkívül testreszabható

Hátrányok

  • A navigáció általában zavaros
  • A készletintegrációt javítani kellene
  • A felhasználói jogosultsági szinteknek rugalmasabbnak kellene lenniük

Ár

A Workflow Max két árazási csomagot kínál:

  • Standard: $45/3 felhasználó/hó
  • Premium: $95/3 felhasználó/hó

22. Teamwork

Ha a vállalatnak all-in-one megoldásra van szüksége, akkor a Teamwork lehet, hogy megfelel Önnek. Tökéletes megoldás azoknak a vállalkozásoknak, amelyek projekt menedzsmentet, kommunikációt és automatizálást igényelnek egyetlen szoftver eszközben. A Teamwork egy ügyfélportál, de egyben olyan központ is, ahol az ügyfélszolgálati csapata hatékony e-mail jegyrendszeren keresztül kezelheti, rendszerezheti és nyomon követheti az ügyfélkommunikációt.

Az ügyfélkapcsolatok kezelésének megkönnyítése érdekében minden egyéni e-mailt egyszerűen támogatási jeggyé alakíthat. A Teamwork azonban olyan funkciókat is kínál, amelyek automatizálják az ügyfélválaszokat, például sablon üzeneteket és testreszabási sablonokat.

Tökéletes megoldás a GYIK oldalak és ügyfélfórumok létrehozásához előre kitöltött válaszokkal. Ezenkívül széles körű ügyfél interakciót és állapotkövetési lehetőségeket kínál az ügyfélszolgálat teljesítményének mindenkori nyomon követésére.

Főbb jellemzők

  • Menedzsment csomag a projektek gyorsabb megvalósításához, a zökkenőmentes kommunikációhoz és a jobb együttműködéshez
  • Feladat és erőforrás kezelés
  • Időmérés
  • Speciális jelentéskészítés
  • Élő chat
  • A projekt egyszerűsítése
  • Csapatmunka CRM
  • Projektkövető sablon táblázatokkal
  • Ügyfél bevezetési sablonok

Előnyök

  • Biztonságos és megbízható megoldás
  • Átlátható ütemterv
  • Számos mobilalkalmazás
  • Fantasztikus ügyfélszolgálat

Hátrányok

  • Képzést igényel
  • Az ütemezési funkciót javítani kellene

Ár

A Teamwork ingyenes és három fizetős csomagot kínál:

  • Deliver: $12.5/felhasználó/hónap (10 USD, éves számlázásnál, 30 napos ingyenes próbaidőszakkal)
  • Grow: $22.5/felhasználó/hó (18 USD, éves számlázásnál, 30 napos ingyenes próbaidőszakot tartalmaz)
  • Enterprise: Egyéni árazási modell (nincs kötelezettség)

23. NetSuite 

A NetSuite legnagyobb erőssége, hogy az együttműködést, a szolgáltatást és az értékesítést egységes és hatékony eszközzé alakítja. A NetSuite ügyfélportálja kitűnő funkciókkal rendelkezik, amelyek lehetővé teszik a felhasználó számára, hogy jelszóval védett hozzáférést biztosítson az ügyfeleknek a portálhoz. Hozzájárulhatnak a tudásbázishoz, hozzáférhetnek a dokumentumokhoz, benyújthatnak támogatási jegyeket stb.

Az önkiszolgálásra tervezett NetSuite meglehetősen interaktív is, vagyis képessé teszi az ügyfeleket arra, hogy kezeljék kéréseiket, megtekinthessék előzményeiket, új kérdéseket tegyenek fel a portálon belül, kezeljék a profilokat, böngésszenek a korábbi interakciók között, ellenőrizzék a számlázást stb.

Főbb jellemzők

  • Ügyfélportál hozzáférési engedély jelszavas védelemmel
  • E-mail jegykezelés
  • Együttműködési és kommunikációs eszköz
  • Tudásbázis lehetőségek
  • Tárolóközpont jegyzetek, sablon üzenetek, dokumentumok, névjegyek tárolására
  • Élő chat
  • Integrált CRM

Előnyök

  • Ingyenes alap támogatás
  • Nagy felhasználói hálózat
  • Oracle megszerzése
  • Nagyszerű testreszabási lehetőségek

Hátrányok

  • Meredek tanulási görbe
  • A szoftver drága testreszabást igényelhet
  • Időnként lassú lehet
  • Az árazási csomagok nem szerepelnek a webhelyen

Ár

Ha többet szeretne megtudni a NetSuite árazási terveiről, lépjen kapcsolatba a céggel.

24. Bloomfire

Ha úgy gondolja, hogy a tudás a felbecsülhetetlen értékű eszköz, akkor a Bloomfire a megfelelő ügyfélportál szoftver lehet az Ön számára. Számtalan vállalat a piacon az egyik legjobb ügyfélportál megoldásnak tartja, ez a szoftver lehetővé teszi az üzleti folyamatok és fájlok egységes digitális eszközben történő rendszerezését és kezelését.

Eltekintve attól, hogy az ügyfélszolgálatot a következő szintre emeli, ez az eszköz egy teljes értékű, központi platform, amely marketing betekintést és kutatási adatokat tartalmaz. Ennél is fontosabb, hogy a marketing- és értékesítési csapatok számára biztosítja a szükséges elérhetőségeket a potenciális ügyfelek generálásához, az általános termelékenységhez, az értékesítéshez, a döntéshozatalhoz, az ügyfelek megtartásához, a konverzióhoz és az ügyfelek elégedettségéhez.

Takarítson meg időt, erőfeszítést és erőforrást azáltal, hogy javítja az ügyfélszolgálatot a legjobb integrációkkal, telepítésekkel, speciális jelentésekkel, önkiszolgáló lehetőségekkel stb.

Főbb jellemzők

  • A megtérülés a befektetési elemzésben
  • Önkiszolgáló lehetőségek és aktiválás
  • Vendor és piackutatás
  • Dinamikus tudásbázis és könyvtár
  • AI-alapú beszéd
  • Visszacsatolás
  • E-mail és telefonos ügyfélszolgálat
  • Speciális jelentéskészítés
  • Dokumentumkövetés
  • Fájlmegosztási lehetőség
  • Mobil és webes telepítés

Előnyök

  • Agilis tartalomkezelés
  • Nagyszerű dokumentumkezelés
  • Fájlmegosztás
  • Intuitív keresési funkció
  • Kivételes szintű felhasználóbarátság

Hátrányok

  • Nincs hozzáférés szabályozás

Ár

Két árazási csomag létezik:

  • Basic: $25/felhasználó/hónap
  • Enterprise: Egyedi árazási modell

25.Boardable

A Boardable kiváló alapokkal rendelkezik az üzleti ügyfélportálok igényeinek kezelésében. Bár elsősorban a nonprofit vállalkozásokra összpontosít, a Boardable legnagyobb előnye, hogy több táblát is létrehozhat az ügyfelek együttműködési és kommunikációs igényeinek kezelésére.

Azt is lehetővé teszi, hogy biztosítsa az ügyfélkör számára a szükséges hozzáférést, miközben biztosítja a fájlmegosztás biztonságát. A Boardable a biztonságot szem előtt tartva készült. Minden létrehozott táblát véd a böngésző titkosítása, biztosítva, hogy a platformon található minden érzékeny adat és információ biztonságban legyen.

Főbb jellemzők

  • Napirend készítő
  • Meeting center
  • Videókonferenciázás
  • E-aláírások
  • Dokumentumközpont és fájlmegosztás
  • Feladatkezelő
  • Különféle integrációk

Előnyök

  • Nagyszerű együttműködési eszközök
  • Speciális keresési funkció
  • Továbbfejlesztett biztonság

Hátrányok

  • Nincs Mac vagy Windows telepítés

Ár

A Boardable három árazási csomagot kínál

  • Essential: $79/hó
  • Professional: $199/hó
  • Enterprise: $299/hó

Having trouble choosing the right client portal software?

Give LiveAgent a chance and discover all that it has to offer.

A top 5 kliensportál szoftver összehasonlítva

Kapcsolattartó központCapterra ÉrtékelésFájlmegosztásIngyenes verzióIngyenes próbaverzióKezdő ár
LiveAgent4.7/5 (kb. 1 ezer vélemény)IGENIGENIGEN15 USD ügynök/hó
Huddle4.3/5 (45 reviews)IGENNEMNEM$10 ügynök/hó
Zendesk4.3/5 (kb. 2500 vélemény alapján)NEMNEMIGEN19 USD ügynök/hó
SmartVault 4.5/5 (96 vélemény alapján)IGENNEMIGEN$20 per ügynök/hó
Onehub4.6/5 (28 vélemény alapján)IGENNEMIGEN$15 /hó
Kelt. május 27-én

Gondolkodjunk el az első öt ügyfélportál megoldáson és azon, hogy mitől tűnnek ki a többiek közül.

1. LiveAgent

Amellett, hogy a LiveAgent a legbiztonságosabb és legmegbízhatóbb ügyfélportál megoldás a piacon, ez egyben help desk, jegyrendszer és tudásbázis. Egy ilyen hatalmas help desk platform segítségével az ügyfelek kéréseinek és kérdéseinek kezelése a lehető legegyszerűbb.

Ezenkívül lehetővé teszi a jegyek kategorizálását, hogy időt takarítson meg az ügyfelek kérdéseinek kezelése közben. Több, mint 200 funkcióval rendelkezik, és kiváló megoldás a call center és az e-mail jegyigények kezelésére is. Nincs még egy olyan szoftvermegoldás, mint ez.

2. Huddle

A Huddle is a listánk legtetején áll, egyszerűen azért, mert nem csak egy ügyfélportál; ez az egyik legjobb portál szoftver megoldás a piacon. Ennél is fontosabb, hogy a Huddle sikeresen ötvözi az ügyfélkapcsolatot a dokumentumkezeléssel, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy intranetes munkaterületeket hozzanak létre a csapatok, partnerek és ügyfelek számára.

Amellett, hogy gondoskodik az ügyfélportál igényeiről, a Huddle interaktív és könnyen kezelhető felületének köszönhetően lehetővé teszi a felhasználó számára a döntéshozatal és a termelékenység javítását is. Mindezeken felül a Huddle kiváló választás azoknak a vállalatoknak is, amelyek lehetővé teszik a távmunkát.

3.Zendesk

Ha az egyszerű portálszoftverből a könnyű használatra és a szolgáltatások sokaságára van szüksége, a Zendesk a megfelelő megoldás az Ön számára. A Zendesk joggal nyerte el helyét a listánk legtetején, egyszerűen az általa kínált lehetőségek és funkciók miatt.

Eltekintve attól, hogy a legapróbb részletekig kezeli az ügyfélportált, a Zendesk kiváló eszköz a contact center folyamatok egyszerűsítésére is.

4. SmartVault

A SmartVault egyszerűen a fájlmegosztáshoz való nagy sebességű hozzáférése miatt jutott el a listánk élére. Ezenkívül biztonságos hálózatot is biztosít jogosultsági rendszerrel, és felhőalapú felügyeleti platform, amely márkás ügyfélportálként és dokumentumkezelési megoldásként működik egyszerre.

Ezenkívül kiváló keresőeszköz, miközben kivételes dokumentumkezelési funkciókat biztosít a vállalkozások számára. Mindezek mellett az iparágak széles körét lefedi.

5. Onehub

Végül a Onehub egy másik méltó versenyzője a top öt listának, mert lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy online környezetet hozzanak létre az ügyfelek interakcióinak kezeléséhez, és tárolják az üzleti dokumentumokat a könnyebb megosztás, terjesztés és kezelés érdekében. Ezenkívül lehetővé teszi a felhasználók számára személyre szabható ügyfélportálok létrehozását, feladatok automatizálását, márkás irányítópultok létrehozását, fájlmegosztási sablonok személyre szabását és egyebeket.

Fantasztikus ügyfélszolgálatot, telepítési lehetőségek és integrációk széles skáláját kínálja, valamint további funkciókat kínál, amelyek kiváló ügyfélportál megoldást jelentenek minden méretű vállalkozás számára.

Végszó

Ügyfélportál kiválasztása vállalkozása számára ijesztő feladat lehet. Egy kicsit azonban megkönnyíthetjük, ha kiemeljük azokat a dolgokat, amelyekre különös figyelmet kell fordítani.

  • A legjobb all-in-one kliensportál szoftvermegoldás

Bár a listánkban szereplő összes megoldás kiváló választást jelent, nyugodtan kijelenthetjük, hogy a LiveAgent a legjobb all-in-one kliensportál szoftvermegoldás a 25 lehetőség közül. Megfizethető, könnyen használható, tele van funkciókkal, és teljes mértékben skálázható, hogy megfeleljen üzleti növekedési céljainak.

  • A legjobb ügyfélportál szoftver beépített jegykezeléssel, élő csevegéssel, call centerrel rendelkezik

A LiveAgent a legjobb ügyfélportál szoftver beépített jegykezeléssel, élő csevegéssel és call center funkciókkal. Amellett, hogy számos nagyszerű szolgáltatást nyújt Önnek, lehetővé teszi az ügyfélszolgálati és támogatási csapatok számára, hogy az általuk preferált digitális csatornákon keresztül kapcsolatba lépjenek az ügyfelekkel.

  • A legjobb funkciógazdag ügyfélportál szoftver

Bár sok funkcióban gazdag ügyfélportál megoldás található a listánkon, egyetlen megoldás sincs tele olyan funkciókkal, lehetőségekkel és eszközökkel, mint a LiveAgent. Ez a legjobb ügyfélportál, közel 200 különböző funkcióval.

  • A legjobb ár-érték arányú ügyfélportál szoftver

Mivel az árazási csomagok havi 15 dollárról indulnak felhasználónként havonta, nincs más megoldás, amely olyan kiváló értéket tud nyújtani, mint a LiveAgent. Minden árképzési csomag rengeteg funkciót biztosít, és garantálja a nagyszerű ügyfél- és felhasználói élményt.

  • A legjobb minősítésű ügyfélportál szoftver

A LiveAgent a listán a legmagasabb besorolású kliensportál-szoftver is, a Capterra összesített értékelése 4,7.

  • A legegyszerűbben beállítható és használható, valamint integrálható ügyfélportál szoftver

Végül a LiveAgent ismét elnyeri a díjat, mint a legegyszerűbb beállítást, használatot, telepítést és integrációt. A LiveAgent használatához nem kell technikusnak lennie, mivel a szoftver szinte teljesen automatizált.

Still looking for the convenient client portal software?

Try LiveAgent and deliver exceptional support to your clients.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

FAQ

What is client portal software?

Client portal software is a secure digital getaway to a company’s information, files, community, and network that allows businesses to provide their customers or clients with the ability to quickly access services, files, and information online.

What is the difference between client portal software and project management software?

A project management software allows businesses to handle every project almost effortlessly and in record time. On the other hand, a client portal is more of a customer service and support solution that allows companies to offer a great service and experience. Project management helps businesses, while client portals help customers.

What is an omnichannel client portal software solution?

An omnichannel client portal allows businesses to manage all client interactions across the channels of communication they prefer to increase customer satisfaction by providing the most personalized user experience with each interaction.

What features should the best client portal software offer?

When it comes to what features the best client portal should have, here’s a list of the best features every software should offer: multi-knowledge base, WYSIWYG editor for articles, knowledge base attachments, client forums, client feedback and suggestions, search widgets, configuration options, ticket management, live chat

What are the benefits of using client portal software?

Using a client portal software provides businesses with many benefits: exceptional level of convenience when handling client interactions and information, improved services with an additional array of options , increased productivity by automating manual task, saving time, effort, and resources, secure data transfer, enhanced customer service, communication, and collaboration

What is the best client portal software?

While there isn’t a one-size-fits-all answer to this question, the best client portal software is the one that caters to your specific business needs. If we consider things such as affordability, scalability, interoperability, optimization, omnichannel support, automation capabilities, and available features, it’s safe to say that LiveAgent is the best client portal software.

Why is the client portal software important?

A client portal software is important simply because it makes your client interactions more convenient, customer-centric, and transparent. It helps create a strong customer relationship by providing a client forum for better collaboration.

How to choose the best client portal software for your business?

The best way to choose the solution that fully matches your client portal needs is to think about the most common issues that your clients have and then look into a solution that provides the best way to address those issues in a customer-centric way.

How secure is client portal software?

Client portals are among the most secure solutions for providing safe storage for data sharing. They are much more secure than email, since most of these solutions are cloud-based. A secure client portal, like LiveAgent, uses SSL and encryption to ensure maximum security for its users.

How do you customize the client portal software?

Top-rated client portals like LiveAgent come with many customization options and an user-friendly interface that makes using such options simple and transparent. Simply explore different templates until you find a solution that suits your brand.

How much does the client portal software cost?

The cost of your client portal depends on how many features it offers and the number of support users/agents. Each solution comes with unique pricing plans. Certain solutions can be used for free, while the cost varies between $15 and $199 per service or site.

How can you create client portal software for free?

You can create a client portal for free by following these steps: run your own server, use free templates on the web to create a new portal site, create your portlet and make it visible to the portal, choose a template to brand your portal

Hogyan kezelhető bármilyen típusú panaszos ügyfél

A cikk arról szól, hogy hogyan kell kezelni az ügyfélpereket. Bemutat 11 sablont, amelyek segítenek hatékonyan válaszolni az ügyfélpanaszokra e-mailen, élő csevegésen vagy telefonon keresztül. Az ügyfélpanaszokra adott válasz kulcsfontosságú a cég hírnevének megőrzése szempontjából. Fontos az ügyfél megértése, a türelem és a kedvesség az ügyfélszolgálat során. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver 19 díjat kapott az első negyedévben a szoftverértékelési platformokon, ami azt jelzi, hogy nélkülözhetetlen a megfelelő help desk szoftver használata az online jelenlét erősítése érdekében. A LiveAgent sikeres volt több területen, mint például a könnyű használat, ár-érték arány, ajánlás valószínűsége, ügyfélszolgálat és funkcionalitás.

Mi teszi a nagyszerűvé ügyfélszolgálati élményt? A legfontosabb, amit szem előtt kell tartani, hogy az ügyfélszolgálat az emberekkel kezdődik és végződik.

Hogyan lehet adatközpontú ügyfélszolgálatot nyújtani?

A vállalatoknak fontos az ügyfélszolgálat és elégedettség. A LiveAgent szoftver segíthet a kommunikációban, az ügyfél visszajelzések pedig növelik az elégedettséget és visszatartást. A cikk további tanácsokat is tartalmaz, hogy hogyan lehet javítani az ügyfél élményt és elérni az elégedettséget.

Tanuljon meg tippeket arra vonatkozóan, hogy miként érhet el magas szintű elkötelezettséget a személyre szabással, és hogyan építsen ki tartós kapcsolatokat ügyfeleivel.

5 ügyfélkapcsolati finomítás, hogy több ügyfelet örvendeztessen meg

A személyre szabott ügyfélélmény nagyon fontos az ügyfélkapcsolatokban és lehetővé teszi a versenyképesség megőrzését. A személyre szabás azonban sok marketingszakembernek okoz nehézségeket az ügyfélszolgálatában. Az ügyfelek személyes kezelése kulcsfontosságú az ügyfelek nyerésében és megtartásában, és minden szakaszban meg kell valósulnia. Az értékesítési tölcsérnek négy fontos szakasza van, és az üzenetnek minden szegmensnek meg kell adnia azokat az információkat, amelyekre a fogyasztóknak szüksége van a következő szakaszba lépéshez. Az ügyfélszolgálat személyre szabása nem bonyolult folyamat és magas megtérülést biztosít.

Találja meg vállalkozása számára a megfelelő IVR szoftvert a legfontosabb jellemzőik, teljesítményük, áruk, korlátaik és általános teljesítményük áttekintése alapján.

IVR szoftver

Az IVR rendszerek számos előnnyel járnak, mint például a hatékonyság és az ügyfélélmény javítása. Az integráció más rendszerekkel, az automatizált híváskezelés, az önkiszolgálás és a beszédfelismerés is része lehet a szoftvernek. A jelentéskészítés és elemzés lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy nyomon kövessék a legfontosabb mutatókat és döntéseket hozzanak. A LiveAgent számos ilyen funkciót kínál.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.