Az ügyfélszolgálati sablonok hasznosak lehetnek a gyorsabb ügyintézéshez. A cikk bemutatja, hogyan lehet hatékony sablonokat készíteni, amelyek növelik a vevői elégedettséget. Megosztja az ügyfélszolgálati elméleti, valamint a LiveAgent által kínált funkciók információit.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Egy felmérés szerint az ügyfelek 69%-a az alapján ítéli meg egy ügyfélszolgálat minőségét, hogy milyen gyorsan oldották meg a problémáját, vagy reagáltak a kérésére. De minden egyes alkalommal egy új választ megfogalmazni nagyon idő és energiaigényes lenne, ahányszor csak új ügyféllel kerülünk kapcsolatba, még a leggyakorlottabb ügyfélszolgálatos számára is. Ilyenkor a tárolt üzenetek igen hasznosak lehetnek. A tárolt üzenetek, (Makrók), előre megírt válaszok, kész sablonok azok a funkciók, amelyek nélkülözhetelenek egy hatékony és jól működő ügyfélszolgálathoz. Ezek meggyorsítják az ügyféltámogatást és növelik az ügyfélelégedettséget.
Itt 10 példát találhat az ügyfélszolgálat legáltalánosabb kérdésekre adott válaszaira, amelyeket az ügynökei személyre szabhatnak és a mindennapi ügyféltámogatásban felhasználhatnak.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
A megfelelő megoldás a help desk számára
Fedezze fel a piacon elérhető legjobb help desk szoftverek válogatását. Válassza ki az ideális help desk szoftvert webhelyéhez, és emelje a magaslatba ügyfélszolgálatát.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.