Az ügyfélszolgálati sablonok hasznosak lehetnek a gyorsabb ügyintézéshez. A cikk bemutatja, hogyan lehet hatékony sablonokat készíteni, amelyek növelik a vevői elégedettséget. Megosztja az ügyfélszolgálati elméleti, valamint a LiveAgent által kínált funkciók információit.
Egy felmérés szerint az ügyfelek 69%-a az alapján ítéli meg egy ügyfélszolgálat minőségét, hogy milyen gyorsan oldották meg a problémáját, vagy reagáltak a kérésére. De minden egyes alkalommal egy új választ megfogalmazni nagyon idő és energiaigényes lenne, ahányszor csak új ügyféllel kerülünk kapcsolatba, még a leggyakorlottabb ügyfélszolgálatos számára is. Ilyenkor a tárolt üzenetek igen hasznosak lehetnek. A tárolt üzenetek, (Makrók), előre megírt válaszok, kész sablonok azok a funkciók, amelyek nélkülözhetelenek egy hatékony és jól működő ügyfélszolgálathoz. Ezek meggyorsítják az ügyféltámogatást és növelik az ügyfélelégedettséget.
Itt 10 példát találhat az ügyfélszolgálat legáltalánosabb kérdésekre adott válaszaira, amelyeket az ügynökei személyre szabhatnak és a mindennapi ügyféltámogatásban felhasználhatnak.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Hívásközpont sablonok, amelyek erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki
A call center szkripteknek tartalmazniuk kell az ügynökök bemutatkozását, záró mondatokat és az ügyfelek várakoztatására szolgáló protokollokat.
Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai
A marketing summary of the text in Hungarian would be: "A marketing szövegben bemutatott termék innovatív és vonzó, amely vonzza a vásárlókat az egyedi funkcióival és stílusával."
Hívásközpont: Hívások lezárása/szüneteltetése sablonok
Sok ügyfél telefonon szeretne kapcsolatba lépni, és bár más kommunikációs eszközök is népszerűek, a telefonos segítség továbbra is fontos. A LiveAgent egy magyar egyedi szoftver, amely több nyelven kínál kommunikációs csatornákat. Az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú az elégedettséghez, és a LiveAgent számos eszközzel rendelkezik a pozitív élmény biztosításához. A LiveAgent lehetőséget ad arra, hogy megtervezze saját ügyfél e-mail sablonjait.
Alapvető tudásbázis kommunikációs sablonok
A tudásbázisok és a GYIK közötti különbségek a felhasználói élmény, az információ architektúrája és a kereshetőség. A LiveAgent hatékony ügyfélszolgálati megoldást kínál, mely növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A vállalat innovatív megoldásokat kínál az ügyfélportál, panaszkezelési és e-mail kezelő rendszerekben.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team