• Sablonok
  • Ügyfél támogatási Sablonok

Ügyfél támogatási Sablonok

Egy felmérés szerint az ügyfelek 69%-a az alapján ítéli meg egy ügyfélszolgálat minőségét, hogy milyen gyorsan oldották meg a problémáját, vagy reagáltak a kérésére. De minden egyes alkalommal egy új választ megfogalmazni nagyon idő és energiaigényes lenne, ahányszor csak új ügyféllel kerülünk kapcsolatba, még a leggyakorlottabb ügyfélszolgálatos számára is. Ilyenkor a tárolt üzenetek igen hasznosak lehetnek. A tárolt üzenetek, (Makrók), előre megírt válaszok, kész sablonok azok a funkciók, amelyek nélkülözhetelenek egy hatékony és jól működő ügyfélszolgálathoz. Ezek meggyorsítják az ügyféltámogatást és növelik az ügyfélelégedettséget.

Ügyfél támogatási Sablonok
Mentse el tárolt üzenetként az ügyfélszolgálati sablonunkat és használja azt amikor szüksége van rá!

Miért használjon ügyfélszolgálati válasz sablont?

  • Segítsen az ügynököknek, hogy időt és energiát takarítsanak meg, amikor általános kérdésekre válaszolnak! Hadd koncentráljanak a problémás kérésekre, csökkentve ezzel a hibalehetőségeket és növelve az ügyfélszolgálat hatékonyságát.
  • Segítsen az ideális jegymegoldási idő fenntartásában és védje ezáltal a márkáját, mivel ez nagy hatással van az ügyféltámogatás minőségére és befolyásolja az ügyfélélményt!
  • Segítsen az ügynökeinek a nehéz beszélgetések könnyebb lebonyolításában! Pl. ha azt kell mondani az ügyfélnek, hogy nem férhet egy bizonyos funkcióhoz vagy nem kaphat visszatérítést.
  • Mivel a tárolt üzenetek és és a sablonok nem automatikus válaszok, az ügynökök személyre szabhatják őket, és így könnyebb elérniük az ügyfelek elégedettségét.

10 példa ügyfél támogatási válasz sablonra 

Itt 10 példát találhat az ügyfélszolgálat   legáltalánosabb kérdésekre adott válaszaira, amelyeket az ügynökei személyre szabhatnak és a mindennapi ügyféltámogatásban felhasználhatnak. 

Tudatjuk, hogy a támogatás iránt kérelmét megkaptuk

Információkérésre való válaszadás

Jelszó-visszaállítás kérése

Az ügyfél olyan funkciót kér, ami önnél elérhető

Az ügyfél egy olyan funkciót kér, amivel ön nem tud szolgálni

Az ügyfél egy olyan funkciót kér, ami már nincs

Visszatérítési igény elfogadása

Visszatérítési igény megtagadása

Adatvédelmi kérdések

Feliratkozás törlésének kérése

Ready to use our help desk templates?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..