Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ügyfélszolgálat szoftver

Matej Kukucka

Matej Kukucka

Utoljára módosítva June 24, 2021 -nél 5:36 pm

Magyar ügyfélszolgálati szoftver a LiveAgenttől

A LiveAgent ötvözi az univerzális postaláda, az azonnali élő csevegés, a beépített call center és a stabil ügyfélszolgálati portál erejét. A fejlett automatizációs funkciók, szabályozás és széleskörű integráció egy erős vevőszolgálatot nyújt, pont amire az ön vállakozásának szüksége van.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent magyar ügyfélszolgálati szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik és közel 200 funkciót kínál.


LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Fedezze fel a fejlett ügyfélszolgálati szoftvereket

A LiveAgent több csatornát tartalmaz, amelyek mindegyike rengeteg funkcióból áll, ezáltal hatékony, minden az egyben szoftver az üzleti vállalkozása számára.

E-mailek
Chatek
Hívások
Közösségi média
Önkiszolgáló
E-mailek

LiveAgent Tickets Overview inside the application

Chatek

Ongoing real-time typing view chat

Hívások

Call center overview LiveAgent

Közösségi média

Ügyfélszolgálat szoftver

Önkiszolgáló

Ügyfélszolgálat szoftver

Erőteljes
Jegykezelő szoftver

Ön is tudja, hogy milyen nehéz kézben tartani minden vevő ügyét és minden beszélgetést. Könnyítse meg az életét és összpontosítson vállalkozása lényegére a LiveAgent magyar jegykezelő szoftverének és ügyfélszolgálatának segítségével. Ez egyesíti az ön összes e-mail címét egy univerzális postaládában, amit könnyű kezelni és végtelen számú részleget, címkét és mindenféle kommunikációt képes jeggyé alakítani, így a csevegés, az e-mailek és még a hívások is ugyanazon a felületen jelennek meg.

LiveAgent: Ticketing Software Demo
008 heart

Vevőkapcsolat létrehozása

033 cooperation

Hűség kiépítése

010 dollar

Konverzió és eladás növelése

027 email 2

Korlátlan számú e-mail cím

LiveAgent Live Chat Demo

Robosztus
Élő csevegés

A vevők 67 %-a szereti, ha van a weboldalon élő csevegésre lehetőség, mivel így könnyen jutnak információhoz és kapnak választ a kérdéseikre. Legyen velük szoros kapcsolatban az élő csevegés által és élvezze, hogy gyorsabban tud válaszolni az ügyfeleinek! Azonnal láthatja, hogy ki cseveg, ki vár a sorban és ki látogatja weboldalát. Beszélgessen a látogatókkal egy gombnyomás által!

Integrált
call center

Lépjen kapcsolatba a vevőivel telefonon keresztül vagy videóhívással és mindezt a LiveAgent magyar ügyfélszolgálati szoftverével! A teljeskörű, felhőbeli Call center a készülékek széles körét támogatja, a hagyományos telefonkészüléktől a szoft-telefonokig, még a számítógépek közötti hívásokat is, a böngésző  által. Csak kapcsolódjon a kedvenc VoIP szolgáltatójához és már készen is áll, hogy műszaki támogatást kapjon hangátvitel útján. Többet szeretne kapni? Ha a LiveAgentet választja, videóhívást is igénybevehet.

Call Center Software Demo | LiveAgent
016 manager

Hozzon létre végtelen számú részlegeket

008 chat

Soha ne veszítse el
a kommunikációt

045 speech bubble

24/7 ügyfélszolgálat

048 typing

Azonnali élő csevegés

customer service software4

Legyen akkor is elérhető a vevőinek, ha internet kapcsolat nélküli üzemmódban van!

ügyfélszolgálattal

Hozzon létre több adatbázist, vevőfórumokat vagy GYIK listát és hagyja, hogy a vevők megtalálják a választ a kérdéseikre akkor is, amikor ön internet kapcsolaton kívüli üzemmódban van! A vevők 70 %-a megpróbál önállóan választ találni a kérdéseire, mielőtt kapcsolatba lépne az ügyfélszolgálattal. Könnyen, csak néhány kattintással létrehozhat vevőportált, sokféle tudásbázist és beépítheti a saját márkájába vagy a cége dizájnjába. Javaslattételek és közvélemény-kutatások szintén fontosak a vevők számára, mert a kapcsolatfelvétel széles körét nyújtják.

21,000-nél több vállalkozás nem tévedhet

Nézze meg a sikertörténeteinket és az ajánlásainkat és ismerje meg, hogy turbózza fel a LiveAgent az ügyfélszolgálatát és növeli üzletfelei elégedettségét!

Sikertörténetek
Ajánlólevél

Kapcsolódjon
közösségi médiával

Gyorsan kapcsolódhat a Facebook oldalához vagy a Twitter fiókjához és válaszolhat a vevők kérdéseire egyenesen az ügyfélszolgálaton keresztül. Válaszoljon a hozzászólásokra, posztolásokra, anélkül, hogy különböző oldalakra kellene belépnie! Csak a LiveAgent egyetlen felületére van szüksége ehhez. Spóroljon időt és pénzt és lepje meg ügyfeleit a szuper gyors válaszadással!

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
016 star

Nyújtson kivételesen jó ügyfélszolgálatot

045 speech bubble

Csatlakoztassa a Facebook, Instagram és Twitter fiókját

003 time is money

Csökkentse a válaszadási időt

003 idea

Jusson versenyelőnyhöz

A legolcsóbb ügyfélszolgálati szoftver

A LiveAgent ingyenes ajánlata többek között ingyen Tudatbázist is kínál. Díjcsomaggal pedig még több dolgot kap kedvezményes áron.

Csomag neve

Jegy

Kis cégeknek és Profi értékesítőknek

15
/hó
Próbálja ki
Csomag neve

Jegy+élő csevegés

Kis cégeknek és Profi értékesítőknek

29
/hó
Próbálja ki

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi az ügyfélszolgálat szoftver?

Az ügyfélszolgálat szoftver egy olyan rendszer, ahol az összes ügyfélkérdés több csatornáról gyűlik be. Ezenkívül minden olyan funkcióval rendelkezik, amely segíti az ügyfélszolgálatot/támogatást, hogy segítséget nyújtson a weboldal látogatóinak/ügyfeleinek.

Hogyan lehet kiválasztani a legjobb ügyfélszolgálati szoftvert?

A vállalatának megfelelő ügyfélszolgálati szoftver kiválasztásakor előzetesen értékelnie kell néhány tényezőt. Kezdje azzal, hogy megírja a vállalat igényeit és preferenciáit. Ezt követően kezdje el a kutatást. A legjobb módszer olyan értékelési platformokon kutatni, mint a G2 vagy a Capterra. Így cége hatékonyan szűkítheti a listát. A következő lépés a szolgáltatások, a tervezés és az árak összehasonlítása, amelyek segítenek meghatározni a legjobb szoftvert, majd pedig a nyertest. Utolsó tippünk a szoftver tesztelése. Próbálja ki néhány napig/hétig, és nézze meg, hogy az ügyfélszolgálat képes-e hatékonyan navigálni és használni a rendszert az előfizetés megvásárlása előtt.

Mi az ügyfélszolgálat három típusa?

Manapság sokkal többféle ügyfélszolgálat létezik, mint három. Csak néhány példa: élő chat, fórumok, önkiszolgálás, hívások, e-mailek, SoMe. Mivel az ügyfelek mindenhol ott vannak, elengedhetetlen, hogy több csatornán is támogatást nyújtsunk, ha nem mindegyiken. Az ügyfélszolgálati szoftver a legjobb megoldás, amely hatékonyan és eredményesen segíti ügyfeleit az interneten.

Melyik a legjobb ingyenes vagy olcsó online ügyfélszolgálati platform a költségvetés-tudatos indításhoz?

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati szoftver, amely három előfizetést kínál különböző igényű vállalkozások számára. Ha olcsó előfizetésre vágyik, akkor a Jegy előfizetés lesz a legjobb megoldás az Ön számára. Próbálja ki ingyen, és tesztelje az összes elérhető funkciót. Örökre van egy ingyenes fiókunk is, amely alkalmas lehet az indításra. Ha többet szeretne megtudni, keresse fel árképzési oldalunkat.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót