Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ügyfélszolgálat szoftver

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
Header Animation
Helpdesk software

Az ügyfélszolgálati szoftver a kivételes ügyfélélmény legfontosabb összetevője. A megfelelő szoftver megtalálása azonban kihívást jelent, mivel a legtöbb szolgáltató hasonló funkciókat kínál, és ígéretet tesz, hogy segít elérni ugyanazokat a célokat. Annak érdekében, hogy segítsünk kiválasztani a legjobb szoftvert vállalkozása, piaci szegmense és iparága számára, összeállítottuk a 2021-es év legjobb ügyfélszolgálati megoldásainak listáját. Összehasonlítjuk az egyes szoftverek funkcióinak listáját, árát és a független szoftverértékelő webhelyekről származó ügyfelek értékeléseit.

Mi az ügyfélszolgálati szoftver?

Az ügyfélszolgálati szoftver olyan szoftver, amely egyszerűsíti az ügyfelek kommunikációját különböző csatornákon. Minden szoftver más és más módon kezeli a bejövő ügyfélüzeneteket. A legtöbb szoftver azonban a különféle kommunikációs csatornákról érkező üzeneteket jegyekké alakítja, és egy megosztott, központosított postaládában tárolja.

Az ügyfélszolgálati szoftvert általában ügyfélszolgálati célokra használják; azonban egy szervezeten belül értékesítési, számviteli, informatikai vagy marketing csapatok is használhatják. A rendszer nemcsak a hagyományos vállalkozások számára hasznos, hanem nonprofit szervezetek, kormányzati szervek és oktatási intézmények számára is előnyös.

Hogyan működik az ügyfélszolgálati szoftver?

Az ügyfélszolgálati szoftver kapcsolódik a mindennapi ügyfélkommunikációs csatornákhoz, beleértve az e-mailt, a telefont, az élő csevegést, a közösségi média integrációját, az üzenetküldő alkalmazásokat és még az ügyfélszolgálati portálokat is.

Amikor az ügyfél ezen csatornák bármelyikén felveszi a kapcsolatot a vállalkozásával, a rendszer automatikusan jegyet hoz létre. Például, ha az ügyfél valós idejű csatornát, például telefont vagy élő csevegést használ, a rendszer automatikusan csengetni kezd, hogy figyelmeztesse az online támogatási ügynököket. Amint egy ügynök felveszi a hívást vagy a csevegést, az ügynök és az ügyfél elkezdheti a kommunikációt valós időben.

Tegyük fel azonban, hogy az ügyfél olyan csatornát használ, mint az e-mail, közösségi média vagy üzenetküldő alkalmazás, hogy kapcsolatba lépjen a cégével. Ebben az esetben a rendszer egyszerűen létrehoz egy jegyet és az előre meghatározott feltételek alapján hozzárendeli egy adott részleghez/ügynökhöz.

Azok a vállalkozások és szervezetek, amelyek nem használják ezt a technológiát, gyakran tapasztalják az ügyfelek elégedetlenségét és a cég elhagyását, mert sok ügyfélüzenet megválaszolatlan marad, vagy nem kapnak elég gyors választ.

Az ilyen rendszer birtokában bármely vállalkozás vagy szervezet javíthatja az ügyfélkommunikációs folyamatait, mivel megszünteti az eszközök és a fiókok figyelését azáltal, hogy az összes üzenetet egy helyen tartja. Ennek eredményeként időt takarít meg, és növeli a termelékenységet és a válaszidőt, ami hozzájárul az ügyfelek nagyobb elégedettségéhez.

Az ügyfélszolgálati rendszer összetevői

E-mail

Az ügyfélszolgálati szoftver könnyen lecserélheti webes leveleit vagy levelezőprogramjait, például a Gmailt, az Outlookot és a Leveleket. Több funkcionalitást és rugalmasságot kínál, és túlmutat az e-mailek küldésén és fogadásán.

Az ügyfélszolgálati szoftver fejlett együttműködési és e-mail készségeken alapuló útválasztási lehetőségeket, testreszabható e-mail sablonokat, teljes ügyfélprofilokat, ügyfélszegmentációs lehetőségeket és SLA felügyeletet biztosít. Tartalmaz továbbá ügynökütközés-észlelési funkciókat, amelyek biztosítják, hogy az ügynökök ne vesztegessék az időt ugyanazokon a jegyeken, és ne töröljék egymás munkáját.

Továbbítsa az e-maileket a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftveréhez
E-mailek továbbítása a LiveAgentnek

Élő chat

Az Élő csevegés az online ügyfelek 42%-ának preferált kommunikációs csatornája, mert gondtalan és könnyen elérhető. Ahelyett, hogy az Ön elérhetőségi adatait keresné, ügyfelei egy gombnyomással gyorsan kapcsolatba léphetnek Önnel webhelyén.

Az élő csevegés nagyszerű proaktív ügyfélszolgálati eszköz is a valós idejű problémák megoldásához, amelyeket az ügyfelek tapasztalhatnak a webhely böngészése vagy a megtekintése során.

Valós idejű chat funkció a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverben

Call center

A kiváló ügyfélszolgálati szoftvernek tartalmaznia kell a call center képességeit, mivel rugalmasságot és jelentős megtakarítást biztosít. Például ahelyett, hogy hardverre és nemzetközi híváspercekre költene, világszerte támogatást nyújthat megfizethető áron.

Annak ellenére, hogy sok fogyasztó a digitális csatornákat részesíti előnyben, a hívás továbbra is a legjobb megoldás a gyors megoldást igénylő problémákra. A támogatási képviselővel való beszélgetés biztosíthatja mindkét fél megértését, és nincs félreértés.

Csatlakoztassa VoIP szolgáltatóját a LiveAgent szolgáltatással, egy ügyfélszolgálati szoftverben

Közösségi média

Az olyan digitális bennszülöttek, mint a Gen Z, inkább a közösségi média kommunikációt részesítik előnyben, mert ez mindig bekapcsolható csatorna. Más fogyasztói csoportok végső megoldásként a közösségi csatornához fordulnak, mégpedig azután, hogy nem sikerült elérniük a vállalat támogatási részlegét, és kimerítettek minden más lehetőséget.

Fontos megjegyezni, hogy nem minden vállalkozásnak kell jelen lennie minden platformon. A legtöbb fogyasztó azonban elvárja, hogy a legtöbb vállalat, szervezet és oktatási intézmény rendelkezzen aktív Facebook, Instagram és Twitter oldallal, amelyhez ügyfélszolgálatért fordulhatnak.

Csatlakoztassa a Facebookot a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverhez

Üzenetküldő alkalmazások

Az üzenetküldő alkalmazások, például a Messenger, a Viber, a WhatsApp, a LINE és a Signal egyre népszerűbbek az ügyfélszolgálatban, mert egyszerű módot kínálnak a vállalkozásokkal való kommunikációra. Ezenkívül az ügyfelek ismerik ezeket az alkalmazásokat, mivel barátaikkal és családtagjaikkal kommunikálnak velük, így a vállalatokkal való kapcsolatfelvétel rendkívül kényelmes.

Ezenkívül az üzenetküldő alkalmazások nem követelik meg a felhasználóktól, hogy várakozzanak, vagy aktívan vegyenek részt az ügyfélbeszélgetésben. Ehelyett az ügyfelek saját idejükben válaszolhatnak, és még mindig viszonylag gyors választ kapnak kérdéseikre.

Csevegőablak dokkoló funkció a LiveAgent legjobb ügyfélszolgálati szoftverében

Önkiszolgáló

A modern vásárló nem akar időt vesztegetni az ügyfélszolgálattal. Ehelyett önállóan keresik a választ az ügyfeleik kérdéseire, ha a webhelyén keresik a GYIK-ot, az ellenőrzött közösségi fórumokat vagy bármilyen kapcsolódó forrást.

Ha van egy dedikált tudástár, amely felvázolja az alapvető folyamatokat, irányelveket vagy útmutatókat, jelentősen csökkentheti a jegyek mennyiségét, és enyhítheti az alkalmazottai nyomását.

Tudásbázis testreszabása a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverben

Miért használja az ügyfélszolgálati szoftvermegoldásokat a vállalkozásában?

Az ügyfélszolgálati szoftvermegoldások használata számtalan módon előnyös lehet vállalkozása számára. Rengeteg felhasználási esetet tudunk felvázolni – a kosár elhagyásának csökkenésétől a vevői elégedettség, a bevétel és a lojalitás növeléséig.

Az ok, amiért ennyi mindent tud tenni ezzel az ügyfélszolgálati eszközzel, az az, hogy sokoldalú. Használhatják egyetemek, egészségügyi szolgáltatók, pénzintézetek, e-kereskedelmi vállalkozások, SaaS induló vállalkozások és minden, ami köztük van különböző célok eléréséhez. Ezenkívül a megoldás teljesen testreszabható, méretezhető és alkalmazkodik, így az álmok valóra váltása csak egy kérdés, hogy helyesen állítsa be az ügyfélszolgálati megoldást, és használja ki a lehető legnagyobb mértékben.

Erősítse az ügyfélkapcsolatokat

Az ügyfélkapcsolatok erősítésének legjobb módja az ügyfélkörrel való kapcsolattartás és személyre szabott szolgáltatás. A help desk szoftvermegoldás tökéletes eszköz az ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz, mivel az egész folyamatot egyszerűvé és problémamentessé teszi. Például nem kell Tweeteket vagy megjegyzéseket keresnie az értesítésekben, hogy csatlakozzon az ügyfélbeszélgetésekhez. Ehelyett egyszerűen válaszoljon minden üzenetre menet közben, közvetlenül az ügyfélszolgálati szoftverből, ahol kéznél van az ügyfélelőzmény.

Ami a személyre szabást illeti, az ügyfélszolgálati szoftver segíthet Önnek, mert üzenetei mellett tárolja az alapvető ügyféladatokat. Az összes kontextusbeli információ egy műszerfalba történő összevonásával egyszerűen, gyorsan, hozzáértő és személyre szabott szolgáltatást nyújthat, és egyszerre erősítheti a kapcsolatokat az ügyfelekkel.

Gyorsabban oldja meg az ügyfelek problémáit

Az automatikus jegytovábbításnak köszönhetően az ügyfelektől érkező üzenetek mindig automatikusan hozzá lesznek rendelve egy olyan ügyfélszolgálati ügynökhöz, aki a legjobban képes válaszolni rájuk. Az elakadás megszüntetésével és a felelősségérzet kialakításával közel 23%-kal javíthatja a válaszidőt.

Ezenkívül azáltal, hogy valós idejű támogatási lehetőségeket kínál ügyfeleinek, például élő csevegést, több ügyfélnek segíthet, és gyorsabban megoldhat több problémát.

Drámaian javítja az ügyfelek elégedettségét és lojalitását

A hűséges ügyfelek megszerzése és az ügyfelek elégedettségének javítása egyszerű. A többcsatornás ügyfélszolgálati szoftverrel proaktív módon megoldhatja az ügyfelekkel kapcsolatos problémákat. Például a proaktív csevegési meghívók hasznosak lehetnek, ha webhelye vásárlói készen állnak a vásárlásra, de segítségre van szükségük a folyamatban. Ezenkívül a help desk megoldás segíthet Önnek abban, hogy a valós idejű felügyeleti eszközök alapján megállapítsa, mikor van a megfelelő időpont a kapcsolatfelvételhez, amelyek bemutatják, hogy a potenciális ügyfelek mely oldalakat böngészik és mennyi ideig.

Csökkentse a válaszidőt önkiszolgálással

A legtöbb ügyfél önállóan szeretné megoldani problémáit anélkül, hogy felvenné a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Azáltal, hogy meglévő és potenciális ügyfeleit olyan önkiszolgáló központtal látja el, mint például a cikkek, a GYIK és még a közösségi fórumok, csökkentheti a válaszidőt és javíthatja az ügyfélszolgálati élményt. Amikor az ügyfelek önállóan találnak választ gyakori kérdéseikre, nem lesz okuk kapcsolatba lépni Önnel, vagy várni a személyzet válaszára.

Növelje a támogató ügynöki termelékenységet

Az olyan ügyfélszolgálati szoftver funkciók, mint a játékosítás, növelhetik az alkalmazottak termelékenységét azáltal, hogy játék aspektust hoznak a munkahelyre. Az ügynökök megdönthetik az új rekordokat, jelvényeket kaphatnak, és szintet léphetnek, növelve a termelékenységet és elősegítve az egészséges versenyt a csapatok és az egyének között.

Használja ki az ügyfélszolgálat automatizálásának előnyeit

Az ügyfélproblémák napról napra történő megoldása kihívást jelenthet és kiégéshez vezethet. Az ügyfélszolgálati nyomkövető szoftver azonban olyan funkciókat tartalmaz, amelyek megkönnyíthetik és hatékonyabbá tehetik ügynöke életét. Például az automatizálás biztosítja, hogy ügynökei összetett ügyfélproblémákra összpontosíthassanak, ahelyett, hogy hétköznapi, ismétlődő feladatokra összpontosítanának, mint például a jegyállapotok megváltoztatása vagy a megválaszolatlan e-mailek nyomon követése.

Hogyan válasszuk ki a legjobb ügyfélszolgálati szoftvert?

Bár az egyik szoftver lehet a legjobb választás az egyik vállalat számára, lehet, hogy nem megfelelő a másik számára. Fontos felismerni, hogy minden vállalkozásnak különböző igényei vannak, és különböző célokat akar elérni. Például, míg az egyik vállalat megelégedhet az egyszerű csevegőszoftverrel, másoknak szükségük lehet egy komplex megoldásra, amely támogatja a többcsatornás kommunikációt az ügyféllel.

Mielőtt az ügyfélszolgálati szoftvert választaná, vagy akár kutatná, meg kell értenie céljait és követelményeit. Gondolja át, hogy mit szeretne elérni a szoftverrel, és fontolja meg költségvetését is. Előfordulhat, hogy anyagilag nem érheti el a tökéletes all in one megoldást. Miután leírta a szoftverrel kapcsolatos elvárásait és beállította a költségkeretet, megkezdheti a lehetőségek feltárását.

Annak érdekében, hogy a legtöbbet hozza ki az ügyfélszolgálati szoftverből, javasoljuk, hogy keressen egy olyan rendszert, amely a legtöbb, ha nem az összes alábbi funkcióval rendelkezik.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Az ügyfélszolgálati szoftver legfontosabb jellemzői

Egyszerűsített jegyrendszer

Győződjön meg arról, hogy az ügyfélszolgálati szoftverhez csatlakoztatni kívánt csatornák támogatottak. Például, ha telefonhívásokat szeretne kezdeményezni és fogadni az ügyfélszolgálati szoftverből, győződjön meg arról, hogy az tartalmaz egy beépített vegyes hívásközpontot.

Támogatott csatornák

Ha támogatni szeretné ügyfeleit olyan üzenetküldő alkalmazásokban, mint a Facebook Messenger vagy a WhatsApp, győződjön meg arról, hogy a szoftver funkcionális közösségi médiacsatornát kínál velük.

Beépített CRM

Ne elégedjen meg egy olyan típusú ügyfélszolgálati szoftverrel, amely nem kínál beépített CRM-et. Szeretne hozzáférni az ügyféladatokhoz a help desk rendszeren belül, így nem kell időt vesztegetnie a különböző alkalmazásokba való bejelentkezésre ahhoz, hogy hozzáértő szolgáltatást nyújtson.

CRM képernyő a LiveAgent legjobb ügyfélszolgálati szoftveréből

Automatizált elosztás

Az automatikus jegyosztás biztosítja, hogy a bejövő jegyek mindig a legmegfelelőbb osztályhoz és ügynökhöz kerüljenek. Azt is biztosítja, hogy a jegyek soha ne ragadjanak/várjanak a válaszra anélkül, hogy bárki felelősséget vállalna értük.

Automatizálás és szabályok

Az automatizálási szabályok javíthatják az ügyfélszolgálati munkafolyamatokat és az ügyfelekkel való interakciót. Például, ha bizonyos folyamatokat és műveleteket, például utólagos e-maileket küld, automatizálja, a támogatási ügynököknek időt és pénzt takaríthat meg. A megtakarított időt a bonyolultabb ügyféllekérdések kezelésére lehet fordítani, míg a pénzt jobb ügynökképzésre vagy értékesítési/marketing kampányokra lehet fordítani.

Integrációk

Győződjön meg arról, hogy a választott rendszer aktív integrációval rendelkezik a naponta használni kívánt eszközökkel. Az ügyfélszolgálati szoftver lényege, hogy javítsa termelékenységét, és minimalizálja a használt külső eszközök számát. Ha például integrálja a help desket a harmadik féltől származó alkalmazásokkal, mint például a Shopify, akkor közvetlenül az ügyfélszolgálati szoftverben tekintheti meg ügyfelei megrendeléseit/visszatérítéseit.

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver beépülő moduljainak listája

Jelentések és játékosítás

A pontos adatokhoz való hozzáféréssel minden vállalkozás javíthatja értékesítési, marketing és támogatási folyamatait. Például, ha a rendszer jelentései azt mutatják, hogy magas a híváselhagyási aránya ebédidőben, az azt jelentheti, hogy további hívást támogató ügynököket kell hozzáadnia ehhez a műszakhoz, mivel ez az egyik csúcsidőszaka, és az ügyfelek várakozási ideje túl hosszú.

Másrészt a gamifikáció elősegítheti az egészséges versenyképességet az ügyfélszolgálati csapat és az ügyfélszolgálati munkatársak között. A jutalom jelvények és szintek elnyerésével támogató ügynökei motiváltnak érezhetik magukat a jobb teljesítményre. A jobb termelékenység befolyásolja, hogy hány jegyet oldanak meg és milyen gyorsan, ami pénzt takaríthat meg és javíthatja az ügyfelek elégedettségét.

Jelentési műszerfal a LiveAgent legjobb ügyfélszolgálati szoftverében

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Kulcsfontosságú tényezők az ügyfélszolgálati szoftverkészlet kiválasztásakor

Ár

Fontolja meg költségvetését és azt, hogy mennyit hajlandó költeni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a legnépszerűbb ügyfélszolgálati szoftverek meglehetősen drágák lehetnek. Ahelyett, hogy prémium árat fizetne egy mainstream márkáért, vagy egyszerűen úgy döntene, hogy az ügyfélszolgálati szoftver egyszerűen túl drága, miért nem fontolja meg az alternatív megoldásokat? Sok alternatív ügyfélszolgálati rendszer ingyenes terveket és gyakran még több szolgáltatást kínál, mint népszerű versenytársai.

Támogatás

Vizsgálja meg, hogy az Ön által választott szoftver ingyenes, egész éves, többnyelvű, 24/7 szolgáltatást kínál-e. Ezenkívül nézze meg a szoftver önkiszolgáló lehetőségeit és ha egy lépéssel tovább szeretne lépni, próbálja meg felvenni velük a kapcsolatot élő csevegésben vagy e-mailben, hogy megtudja, mennyi idő alatt válaszolnak a kérdésére. Ha első kézből teszteli válaszkészségüket, akkor elég jó elképzelése lesz arról, milyen lesz a szolgáltatásuk, ha fizető ügyfél lesz.

Chat widget a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvernél

Kapcsolatfelvételi lehetőségek

Vegye figyelembe az egyes cégek által kínált ügyfélszolgálati típusokat. Ha rajong az élő csevegés ügyfélszolgálatért, győződjön meg arról, hogy az Ön által választott cég kínál élő chat támogatást. Ha jobban szeret beszélni, akkor tájékozódjon arról, hogy az Ön által preferált szolgáltató ingyenes számokat kínál-e és támogatást kínál-e az Ön időzónájának megfelelő időben.

Képesség fel/le méretezni

Sok vállalkozás szezonális változásokat tapasztal, amelyek befolyásolhatják, hogy hány támogató ügynököt kell alkalmazniuk. Például az utazási és vendéglátóipari vállalkozások fellendülnek a nyári hónapokban, ezért előfordulhat, hogy további támogató ügynökökre van szükségük, hogy válaszolni tudjanak a beérkező e-mailek, csevegések és hívások nagy mennyiségére.

Hasonlóképpen, az e-kereskedelmi vállalkozások az év bizonyos szakaszaiban tapasztalják az ügyfélszolgálati jegyek beáramlását, amikor az értékesítési kampányok, mint például a Black Friday, élőben zajlanak. Ezért kulcsfontosságú, hogy rugalmas ügyfélszolgálati szoftverrel rendelkezzen, amely lehetővé teszi a támogatási ügynökök szükség szerinti hozzáadását és eltávolítását..

A növekvő vállalkozások számára is előnyös a rugalmas ügyfélszolgálati szoftver. Jó tudni, hogy a választott rendszer Önnel együtt növekedhet, és nem okoz fejfájást a jövőben, amikor egyre több ügynök és ügyfél támogatásáról van szó.

Ügynökök listája a LiveAgent ügyfélszolgálati megoldásában

Szoftver korlátai

Vegye figyelembe a használni kívánt szoftverek korlátait. Vannak olyan funkciók, amelyeket használni szeretne, de a szoftver nem kínálja? Hiányoznak az integrációk? Milyen az üzemidő? Az ilyen nehéz kérdéseket feltenni rendkívül fontos, mivel a szoftver korlátai befolyásolhatják munkáját és az ügyfelek elégedettségét a szolgáltatással.

Együttműködési lehetőségek

Végül, de nem utolsósorban vizsgálja meg, milyen együttműködési lehetőségek állnak rendelkezésre. A megtekintett szoftver kínál belső csevegéseket és hívásokat? Mi a helyzet a belső jegykezeléssel, a privát jegyzetekkel és az ügynökütközés észleléssel? Ne feledje, hogy a választott ügyfélszolgálati alkalmazásnak fel kell emelnie a támogatási folyamatokat, és megkönnyítenie a kollégákkal való együttműködést.

Ügynök ütközés érzékelése a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverben

A 20 legjobb ügyfélszolgálati szoftverszolgáltató

1. LiveAgent

A LiveAgent egy többcsatornás help desk és élő chat szoftver, amely minden méretű vállalat számára kiváló. Akár kisvállalkozás, akár bővíteni szeretné elérhetőségét, akár nagyvállalat, a LiveAgent a mindenre kiterjedő ügyfélszolgálati megoldás lehet az Ön számára. A rendszer teljesen testreszabható, és kiváló automatizálási és együttműködési lehetőségeket kínál felhasználóinak.

Több mint 140 help desk funkcióval rendelkezik, és megbízható listát kínál a harmadik féltől származó alkalmazásokkal és szoftverekkel való integrációkról.

LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver irányítópult

Főbb jellemzők

  • Megosztott központosított postaláda, amely minden csatornáról fogad jegyeket
  • Natív élő csevegő widget, amely a leggyorsabb és legjobb a piacon
  • A webhely látogatóinak megfigyelési lehetőségei, a proaktív csevegések és a csevegésbe integrált tudásbázis
  • Valós idejű gépelési nézet
  • Kevert VoIP hívásközpont, amely IVR-t, ACD-t, visszahívásokat és egyebeket tartalmaz
  • Ügyfélkapu, beleértve a belső és külső tudásbázisokat, közösségi fórumokat és GYIK-ot
  • A közösségi média támogatása, beleértve a Facebookot, a Twitteret és az Instagramot
  • Twitter közösségi hallgatási/megfigyelési lehetőségek
  • Integrációk a Messenger, a Viber, a Slack, a Shopify és más 143+ ügyfélszolgálati eszközzel
  • Robusztus jelentési és adatelemző eszközök
  • Játékosítás
  • SLA menedzsment
  • Beépített CRM személyre szabható beviteli mezőkkel
  • Számtalan automatizálási lehetőség
  • Címkék, osztályok és különféle jegyirányítási/hozzárendelési lehetőségek
  • Belső csevegések, hívások, privát jegyzetek és belső jegyek

Érvek és ellenérvek

A különböző szoftverfelülvizsgálati platformokon a LiveAgent felhasználók dicsérik a szoftver sokoldalúságát és hihetetlen támogató csapatát. Ezenkívül a felhasználók szeretik a rendelkezésre álló funkciók és integrációk számát, mivel olyan kihívásoknak is megfelelhetnek, amelyeket más ügyfélszolgálati hatékony eszközzel egyszerűen nem tudtak megoldani.

Ami a LiveAgent hátrányait illeti, egyes felhasználók azt mondják, hogy enyhe tanulási görbéje van, és a maximumot ki lehet hozni a szoftverből anélkül, hogy felvenné a kapcsolatot a támogatással. Azonban, amint fentebb említettük, a LiveAgent támogató csapata nagy dicséretet kap, mert a nap 24 órájában, az év minden napján rendelkezésre állnak, és minden erőfeszítést megtesznek annak biztosítása érdekében, hogy a LiveAgent megfeleljen és meghaladja az Ön és az ügyfelek elvárásait.

Ár

A LiveAgent ügyfélszolgálati platform három különböző havi előfizetést és a szoftver teljesen ingyenes verzióját kínálja.

  • Jegy – havi 15 euro ügynökönként
  • Jegy + Chat – havi 29 euro ügynökönként
  • All-Inclusive – havi 39 euro ügynökönként

Ha ki szeretné próbálni az all-inclusive csomagot, ingyenes 14 napos próbaverziót kínálunk – nincs szükség bankkártyára hozzá.

2. MailChimp

MailChimp egy all-in-one marketing platform kisvállalkozások számára, amely e-mail hírlevelek létrehozására és teljesítményének nyomon követésére használható. Ezenkívül a MailChimp felhasználók különböző csoportokba szegmentálhatják ügyfeleiket, így rendkívül egyszerű és kényelmes a személyre szabott marketingüzenetek küldése.

Az e-mail automatizálási platform weboldal- és e-kereskedelmi csomagokat is kínál, amelyek e-kereskedelmi webhelykészítővel, SEO eszközökkel, értékesítési jelentésekkel és közösségi közzététellel rendelkeznek.

A platform több száz ügyfélszolgálati eszközzel integrálható, beleértve a LiveAgentet, lehetővé téve a LiveAgent felhasználók számára, hogy közvetlenül a help desk szoftverükből iratkozzanak fel és iratkozzanak le ügyfeleikről bizonyos levelezőlistákról.

Ügyfélszolgálat szoftver

Főbb jellemzők

  • E-mail automatizálás
  • A közönség betekintése
  • Viselkedési célzás
  • E-mail sablonok
  • Céloldalak
  • Felugró űrlapok
  • Hirdetések újracélzása
  • Ügyfél útépítő
  • A/B tesztelés

Érvek és ellenérvek

A MailChimp felhasználók dicsérik, hogy a funkciók nagyszerűek a kisvállalkozások számára, és milyen egyszerű a használata. Például a drag and drop e-mail készítője megkönnyíti a gyönyörű e-mailek formázását, és a hatalmas integrációs listája megkönnyíti az adatok szinkronizálását külső CRM-ekkel és hasonlókkal.

A MailChimp felhasználók által említett hátrányok közé tartozik, hogy több mint 24 órát kell várni a támogató csapatától és a szoftver árcédulájától. Például egyes felhasználók úgy érzik, hogy más megoldások összehasonlítható szolgáltatásokat kínálnak az ár töredékéért.

Ár

A MailChimp összesen öt fizetős előfizetési szintet és egy ingyenes csomagot kínál.

Marketing

  • Alap – havi 9,99 USD-től 500 névjeggyel
  • Normál – havi 14,99 USD-től 500 névjeggyel
  • Prémium – havi 299 dollártól, 10 000 névjeggyel

Weboldal és e-kereskedelem

  • Ingyenes – 0 USD havonta + 2,0% tranzakciós díj és Stripe feldolgozási díjak
  • Core – havi 10 USD + 1,5% tranzakciós díj és Stripe feldolgozási díjak
  • Plusz – havi 29 USD + 0,5% tranzakciós díj és Stripe feldolgozási díjak

További információ a MailChimp és a LiveAgent összekapcsolásáról.

3. Slack

A Slack egy valós idejű üzenetküldő platform, amelyet a vállalkozások belső és külső kommunikációra használnak. A hírnök kiválóan alkalmas a csapatok közötti együttműködés megkönnyítésére és a vállalati szintű információk megosztására.

A platform integrálódik a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel, és értesíti a felhasználókat minden alkalommal, amikor új jegyet rendelnek hozzájuk, vagy bármikor, amikor választ kapnak a nyitott jegyre Slack üzenet küldésével. A Slack értesítést egy bot küldi, és közvetlen linket biztosít a kérdéses jegyhez.

Ügyfélszolgálat szoftver

Főbb jellemzők

  • Azonnali üzenetküldés
  • Hang- és videohívások
  • Képernyőmegosztás
  • Konferencia
  • Mobil alkalmazás

Érvek és ellenérvek

A Slack-et dicsérik a könnyű használat, a testreszabási lehetőségek és a gazdag integrációk miatt. Az üzenetküldő platform gyorsan megnyerte a nagy- és kisvállalkozások szívét, mert ez az egyik legjobb ingyenes együttműködési eszköz a piacon.

Sok felhasználó nem talál sok negatív mondanivalót a Slackről. A legtöbb vélemény kifejezetten kijelenti, hogy rosszkedvűek lennének, ha valami negatívumot mondanának a platformról.

Ár

A Slack három fizetett előfizetést és ingyenes verziót kínál.

  • Pro – €7.50 felhasználónként havonta
  • Business+ – €14.10 felhasználónként havonta
  • Vállalkozás – Egyedi árazás

További információ a LiveAgent/Slack integrációról.

4. PipeDrive

A PipeDrive egy felhőalapú ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) eszköz, amely segít az értékesítőknek a potenciális ügyfelek és ügyletek kezelésében. Automatizálást és mesterséges intelligenciát alkalmaz az ismétlődő adminisztrációs feladatok kiküszöbölésére, és adatközpontú jelentést tesz lehetővé.

A PipeDrive teljesen működőképes mobilalkalmazást kínál felhasználóinak, és közel 300 külső alkalmazással integrálható. A LiveAgent integráció lehetővé teszi a LiveAgent felhasználók számára, hogy új és meglévő PipeDrive ügyleteket hozzanak létre és szerkesszenek közvetlenül a LiveAgent jegyinformációs panelen belül.

Ügyfélszolgálat szoftver

Főbb jellemzők

  • Vizuális csővezetékek
  • Egyéni mezők
  • Chat integráció
  • Névjegyek idővonala
  • Automatizálás és AI
  • Kimenő hívás
  • Értékesítési célok és jelentések

Érvek és ellenérvek

A CRM kiemelkedik egyszerűsége és könnyű kezelhetősége miatt. A felhasználók élvezik az intuitív kezelőfelületet és azt a vizuális formátumot, amelyben láthatják a potenciális ügyfeleket az értékesítési csatornán. Néhány felhasználó számára azonban a PipeDrive egy kicsit túl egyszerű. A véleményezők kijelentették, hogy bonyolultabb automatizálási lehetőségeket élveznek, és szívesen fogadnak egy külön értesítési részt az alkalmazásban, mivel jelenleg csak e-mailben kapnak értesítéseket.

Ár

  • Alapvető – havonta 18 euró felhasználónként
  • Haladó – 33 euró felhasználónként havonta
  • Professzionális – 59 € felhasználónként havonta
  • Vállalati – 99 € felhasználónként havonta

További információ a PipeDrive és a LiveAgent összekapcsolásáról.

5. ClickUp

A ClickUp egy teljesen testreszabható feladatkezelő alkalmazás, amely alkalmas kis, közepes és nagyobb csapatok számára. Ideális teendőlisták, projektek, emlékeztetők és követési célok létrehozásához. Ezenkívül a ClickUp kiváló egyplatformos alternatíva a Slack vagy a projektmenedzsment eszközök, például az Asana számára, mivel valós idejű csevegést, megjegyzéseket és címkéket is kínál.

Ügyfélszolgálat szoftver

Főbb jellemzők

  • Ellenőrzőlista sablonok
  • Célok
  • Munkaterhelési diagramok
  • Emlékeztetők
  • Wiki és dokumentumok
  • Automatizálás
  • Időmérés
  • Ütemezés
  • API
  • Jelentés
  • Együttműködési eszközök

Érvek és ellenérvek

A ClickUp felhasználók szeretik testreszabhatóságát, egyszerű használatát, és dicsérik a mobilalkalmazást. Fontos azonban megjegyezni, hogy az alkalmazás egyesek számára bonyolult, és tanulási görbével rendelkezik. A ClickUp felhasználók által említett másik negatív szempont a vendégfelület, amelyen nehéz navigálni.

Ár

A ClickUp egy örökké ingyenes csomagot és három fizetetős csomagot kínál.

  • Korlátlan – 9 USD felhasználónként havonta
  • Üzleti – 19 USD felhasználónként havonta
  • Vállalkozás – Egyedi árazás

Fedezze fel, hogyan használható a ClickUp a LiveAgenttel.

6. Socialbakers

A Socialbakers egy közösségi média platform, amely segít minden méretű vállalkozásnak kapcsolatba lépni ügyfeleivel. Egyesíti a közösségi hallgatást, a tartalomelemzést és az AI személyek feltérképezését az elemzéssel és a benchmarkinggal, hogy a lehető legjobb eredményt hozza létre a közösségi média marketingstratégiáihoz.

Ügyfélszolgálat szoftver

Főbb jellemzők

  • Közösségi hallgatás
  • Közönség elemzése
  • Influencer marketing kampányok
  • Tartalmi intelligencia
  • Tartalomkiadás és ütemezés
  • Elemzések és benchmarkok
  • Közösségi menedzsment
  • Közösségi AI chatbot

Érvek és ellenérvek

A Socialbakers ügyfélszolgálati szoftvert dicsérik a könnyű használat és az Instagramról és a Facebookról történő adatgyűjtésért. Másfelől azt bírálják, hogy nem merített adatokat az újabb közösségi média platformokról, mint a TikTok.

Ár

  • Az Essentials – 240 dollár havonta tíz profil esetén vagy 480 dollár havonta 20 profil esetén
  • A teljes Socialbakers megoldás – Egyéni árazás

További információ a Socialbakers beépítéséről a LiveAgent munkafolyamatba.

7. Buffer

A Buffer egy közösségi médiakezelő platform, amely a kisvállalkozások társadalmi elkötelezettségének javítását ígéri. Automatikus bejegyzés-közzétételt, kampányelemzést, hashtag-tervezést, megjegyzések ütemezését és egyéni jelentéseket kínál.

A Buffer közel 30 más megoldással integrálható, beleértve a Zapier-t, az automate.io -t és az integromat-ot, így a lehetőségek végtelenek.

Ügyfélszolgálat szoftver

Főbb jellemzők

  • Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter és Pinterest beépülő modulok
  • Utóütemezés
  • Instagram történetek ütemezése
  • Instagram hashtag kezelő
  • Komment hangulat
  • Jelentések és elemzések

Érvek és ellenérvek

A Socialbakers platformhoz hasonlóan a Buffernek is dicsérik egyszerűségét. A felhasználók szeretik, hogy könnyen bemutathatják a bejegyzések elrendezését, és közvetlenül az alkalmazáson belül szerkeszthetik azokat. Másrészt a konszenzus úgy tűnik, hogy hiányzik a TikTok integrációja.

Ár

A Buffer egy ingyenes és három fizeteős kiadási csomagot kínál. Két fizetős elemzési csomagot is biztosít.

Kiadás

  • Pro – havi 15 dollár
  • Prémium – havi 65 dollár
  • Üzleti – havi 99 dollár

Analitika

  • Pro – havi 35 dollár
  • Prémium – havi 50 dollár

8. Nicereply

A Nicereply egy ügyfél-elégedettségi felmérési eszköz, amelyet az ügyfélszolgálati csapatok használnak. A szoftver egy kattintással elérhető ügyfél-elégedettségi felméréseket kínál, amelyek beágyazhatók az e-mailekbe vagy integrálhatók az élő csevegés widgetbe. A szoftver könnyen használható, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy gyönyörű és könnyen testre szabható NPS, CSAT és CES felméréseket készítsenek.

A LiveAgenttel integrálva az ügyfelek visszajelzéseit könnyen elküldheti ügynökeinek minden élő csevegés után vagy az egyes e-mail beszélgetések megtekintése után.

ügyfél-felmérés-metrikák-nyomon-követni-elégedettség-Nicereply

Főbb jellemzők

  • CSAT, NPS és CES felmérések
  • Megoldás utáni felmérések
  • Mobilra kész felmérések
  • Aláíráson belüli felmérések
  • Kód nélküli testreszabás
  • Automatikus trigger beállítások
  • Egyéni felmérési tartományok és köszönőoldalak
  • API
  • Elemzés és jelentéskészítés

Érvek és ellenérvek

A Nicereply kiváló megoldás, mert integrálható a legfontosabb help desk szoftveres megoldásokkal, beleértve a LiveAgent, Zendesk, Freshdesk és HelpScout szolgáltatásokat. A felhasználók dicsérik, hogy milyen egyszerű felmérések létrehozása és módosítása, valamint azok automatikus telepítése. A kritikák között szerepel, hogy nem lehet további kapcsolatokat hozzáadni az élő felmérésekhez, és hiányzik a felmérés klónozási funkciója.

Ár

A Nicereply négy fizetős csomagot és egy ingyenes 14 napos próbaidőszakot kínál, amelyek használatához nincs szükség hitelkártyára.

  • Mini – 39 dollár havonta
  • Kezdő – 79 dollár havonta
  • Növekvő – 159 dollár havonta
  • Üzleti – 239 dollár havonta

További információ a Nicereply felméréseknek a LiveAgent csevegőmodulokkal és e-mail aláírásokkal történő integrálásáról.

9. Trello

A Trello egy listakészítő alkalmazás, amely segíthet csapatoknak és egyéneknek feladatok, projektek és emlékeztetők szervezésében. Az alkalmazás Kanban tábla stílusú felhasználói felülettel rendelkezik, megkönnyítve a feladatok mozgatását a különböző életciklus -szakaszok között.

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver és a Trello együtt használhatók annak biztosítására, hogy minden ügynök naprakész maradjon feladatainál. Például, amikor új kártyát vagy teendőlistát hoznak létre a Trello-ban, a Trello automatikusan küldhet Önnek LiveAgent értesítést jegy formájában.

Ügyfélszolgálat szoftver

Főbb jellemzők

Kanban táblák Korlátlan számú kártya Korlátlan tárhely Speciális ellenőrző listák Egyedi hátterek és matricák Irányítópult, idővonal, munkaterület és naptár nézet

Érvek és ellenérvek

A Trello kiválóan alkalmas személyes és szakmai feladatok kezelésére. Intuitív és könnyen használható, és különféle sablonokat kínál a különböző feladatkategóriákhoz. A felhasználók szeretik azt is, hogy bármilyen típusú médiát bármilyen kártyához csatolhatnak. Másrészt van egy enyhe tanulási görbe Trello automatizálási funkcióival. Egyes felhasználók azt is szeretnék, ha módosíthatnák a betűtípusokat és a különböző feladatszíneket, hogy könnyebben meg lehessen különböztetni a kiemelt feladatokat.

Ár

A Trello ingyenes szoftververziót és két fizetős előfizetést kínál.

  • Business osztály – 12,50 USD felhasználónként havonta
  • Vállalati – Egyéni árazás a felhasználók száma alapján

Tudja meg, hogyan lehet integrálni a Trello-t a LiveAgent programmal.

10. Monday.com

A Monday.com egy nyílt felhőalapú platform, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyedi eszközöket és alkalmazásokat hozzanak létre a munkafolyamatuk segítésére. A platform például projektmenedzsment, értékesítés, CRM, marketing, tervezés, HR, IT vagy DevOps alkalmazásokat hozhat létre.

Az emberi hibák és az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére a Monday.com felhasználók kihasználhatják a platform robusztus automatizálási lehetőségeit, és megtekinthetik munkafolyamataikat térképen, naptárban, idővonalon vagy kanban stílusú táblán.

Ügyfélszolgálat szoftver

Főbb jellemzők

  • Whiteboard együttműködés
  • Beágyazott dokumentumok
  • Frissítések szakasz
  • Tevékenységi naplók
  • Kanban, idővonal, térkép, naptár, diagram nézetek
  • Időmérés
  • Automatizálás

Érvek és ellenérvek

A Monday.com felhasználói szeretik, hogy rendszeresen tartják a munkájukat, és milyen könnyű őket másokra delegálni. Az értesítési rendszer kiváló, biztosítva, hogy a csapat egyetlen tagja se hagyjon ki semmilyen változást. A kritikák közé tartozik a hibás automatizálás és az alapos bevezetési folyamat hiánya.

Ár

A Monday.com ingyenes magánszemélyek számára. Ezenkívül a vállalkozások négy fizetős előfizetési lehetőség közül választhatnak.

  • Alap – havi 10 dollár felhasználónként
  • Normál – 12 dollár felhasználónként havonta
  • Pro – 20 dollár felhasználónként havonta
  • Vállalkozás – Egyedi árazás

További információk a Monday.com és a LiveAgent összekapcsolásáról.

11. ActiveCampaign

Az ActiveCampaign egy felhasználói élmény automatizálási platform, amely ideális kis- és középvállalkozások számára. A szolgáltatásfelhő megoldás e-mailt, marketinget és értékesítési automatizálást, valamint ügyfélkapcsolat-kezelést kínál. Ezenkívül a szoftver azt ígéri, hogy javítja az ügyfelek elkötelezettségét a különböző csatornákon történő hatékony szegmentálás és személyre szabás révén.

Ügyfélszolgálat szoftver

Főbb jellemzők

  • Marketing és e-mail automatizálás
  • Drag and drop e-mail készítő
  • Webhely és eseménykövetés
  • Nyitóoldal
  • Lehetséges új ügyél űrlapok
  • Új ügyél megszerzése
  • SMS ügyfelek ápolása
  • Jelentés
  • CRM

Érvek és ellenérvek

Az ActiveCampaign felhasználók dicsérik ügyfélszolgálati csapatukat, valamint a megvalósított lépésről lépésre szóló útmutatókat és oktatóvideókat. Szeretik továbbá az ügyfelek elkötelezettség-követési funkcióiból szerzett információkat, valamint a rendelkezésre álló integrációk hosszú listáját. Másrészt néhány felhasználó hibás automatizálást tapasztal, ami késésekhez vezethet.

Ár

Az ActiveCampaign négy fizetős előfizetési csomagot kínál. A csomag árazása azonban a kapcsolatok számától függ (minél több névjegy, annál magasabb az árazás).

  • Lite – havi 15 dollártól
  • Plusz – havi 70 dollártól
  • Professzionális – havi 159 dollártól
  • Vállalati – havi 179 USD-tól

További információ a helpdesk termelékenységének javításáról a LiveAgent ActiveCampaign integrációjával.

12. Jira

A Jira egy hibakövetési és projektmenedzsment eszköz, amelyet agilis szoftverfejlesztő csapatok használnak. A szoftver lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy problémákat hozzanak létre és szervezzenek, feladatokat delegáljanak és nyomon kövessék a munkatevékenységet.

A Jira integráció és a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverek használatával a felhasználók könnyen létrehozhatnak új feladatokat és problémákat közvetlenül a jegypanelről, ezzel megtakarítva az adatbeviteli időt és kiküszöbölve a platform ugrását.

Jira műszerfal a tervezéshez és nyomon követéshez
Jira műszerfal a tervezéshez és nyomon követéshez

Főbb jellemzők

  • Scrum és Kanban táblák
  • Útitervek
  • Agilis tudósítás
  • Elkötelezi magát, elágazik, húzza az ügyfelek kéréseit
  • A telepítés állapota
  • Funkció megjelölése
  • Kedvenc verzióvezérlés
  • Automatizálás

Érvek és ellenérvek

Az agilis szoftvert dicsérik a munkafolyamat testreszabási lehetőségei, a speciális keresési szűrés és a sebesség. Egyes felhasználók azonban arról számolnak be, hogy túlterheltek a lehetőségekkel, és azt állítják, hogy a Jira tanulási görbével rendelkezik. Mások szerint a mobilalkalmazásnak dolgoznia kell, mivel nem túl felhasználóbarát.

Ár

A Jira ingyenes 10 fő és az alatti kis csapatok számára. A nagyobb csoportok három fizetős előfizetési csomag közül választhatnak.

  • Normál – 7 USD felhasználónként havonta
  • Prémium – 14 USD felhasználónként havonta
  • Vállalati – évi 122 250 USD-től (801-1 000 felhasználót is belevéve)

Fedezze fel a LiveAgent natív Jira integrációjának használatát.

13. LiveChat

A LiveChat egy élő chat és help desk szoftver, amely minden méretű vállalkozás számára alkalmas. Ez egy többcsatornás támogató szoftver, amely egyszerűsíti az összes üzenetet egy megosztott postaládába. A szoftver gyönyörű chat widget-jeiről, integrált termékkártyáiról és chatbot -automatizálásáról ismert.

livechat - folyamatos valós idejű csevegés

Főbb jellemzők

  • Natív élő csevegési funkciót és Facebook Messengert, e-mailt, SMS-t és Apple Business Chat integrációt kínál
  • Sablon válaszok
  • Bepillantás az üzenetbe
  • Több webes támogatás
  • Offline üzenetek
  • Jegykezelés
  • Jelentés
  • Proaktív csevegések
  • Csevegőablak fordítások

Érvek és ellenérvek

A LiveChat felhasználók dicsérik a funkcionalitását, az üzenetek előnézetét, a chatbotot és az elemzéseket. Néhányan azonban még jobban örülnének a LiveChatnek, ha olyan funkciókat adnának hozzá, mint a beágyazott linkek a csevegőablakokban vagy az ügyfélkosár előnézete.

Ár

A LiveChat négy előfizetési rétegben érhető el.

  • Kezdő – 19 dollár havonta felhasználónként
  • Csapat – 39 dollár havonta felhasználónként
  • Üzleti – 59 dollár havonta felhasználónként
  • Vállalkozás – Egyedi árazás

14. Klaviyo

A Klaviyo egy marketing automatizálási platform, amely ügyfelek szegmentálását, benchmarkingját és adatelemzését kínálja. A platform kifejezetten az e-mailek és SMS-ek automatizálására specializálódott, és ígéretet tesz arra, hogy személyre szabott tartalmat biztosít és növeli az ügyfelek elkötelezettségét.

A LiveAgent és a Klaviyo integrációja lehetővé teszi, hogy feliratkozzon ügyfeleire Klaviyo levelezőlistájára közvetlenül a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverből.

Ügyfélszolgálat szoftver

Főbb jellemzők

  • Kirepülések, előugró ablakok és beágyazott űrlaptípusok
  • CRM
  • Szegmentáció
  • Adattudomány, benchmarking és jelentéskészítés
  • Társadalmi reklám
  • Kampány menedzsment
  • A/B tesztelés
  • E-mail, SMS és MMS folyamattervező

Érvek és ellenérvek

A marketing automatizálási platformot dicsérik a könnyű használat, a szegmentálási lehetőségek és a kétirányú szinkronizálás más alkalmazásokkal. Ami a kritikákat illeti, néhány felhasználó arról számol be, hogy gondjai vannak a folyamatok átrendezésével (különösen a CRM -kampányokkal).

Ár

A Klaviyo csak használati díjat számít fel. Nincsenek szerződések. Csak a havi e-mailben és SMS-ben küldött névjegyek számáért kell fizetnie.

További információ a Klaviyo és a LiveAgent integrálásáról.

15. Freshdesk

A Freshdesk egy felhőalapú, többcsatornás help desk szoftver, amely botokat, önkiszolgáló megoldásokat és intelligens automatizálást kínál. Kiválóan alkalmas az ügyfélszolgálati kérelmek egyetlen irányítópultra történő egyszerűsítésére és másokkal való együttműködésre.

FreshDesk nyitott jegyek
FreshDesk nyitott jegyek

Főbb jellemzők

  • E-mail
  • Jegykezelés
  • Ügyfél önkiszolgáló tudásbázis
  • Automatizálás
  • Jelentés
  • Botok (e-mail, asszisztens, cikkjavaslat stb.)
  • Közösségi, csevegőeszköz, telefon

Érvek és ellenérvek

A Freshdesk felhasználók üdvözlik a szoftver egyszerű használatát, integrációit és együttműködési lehetőségeit. Néhány felhasználó azonban szívesen fogad néhány módosítást, beleértve a többlapos jegynézetet, a gyorsabb betöltési sebességet és a Freshdesk ügyfélszolgálati csapatának gyorsabb válaszát.

Ár

A Freshdesk ingyenesen használható korlátlan számú ügynökkel. Ha azonban fejlettebb funkciókra van szüksége, akkor hét fizetős csomag közül választhat.

Ügyfélszolgálat

  • Blossom – 19 dollár ügynökönként havonta
  • Garden – 45 dollár ügynökönként havonta
  • Estate – 69 dollár ügynökönként havonta
  • Forest – 125 dollár ügynökönként havonta

Omnichannel

  • Estate Omnichannel – $99 dollár ügynökönként havonta
  • Forest Omnichannel – $169 dollár ügynökönként havonta

16. Google Analytics

A Google Analytics egy olyan platform, amely nyomon követi a webhelyek és a hirdetések forgalmát. A felhasználók könnyen létrehozhatnak jelentéseket, és megvizsgálhatják a kattintások, látogatások és megtekintések számának növekedését vagy csökkenését. Kiváló eszköz arra, hogy betekintést nyerjen a célközönségbe, és javítsa a hirdetések megtérülését, tartalmát és termékeit.

A Google Analytics és a LiveAgent integrálásával nyomon követheti az összes élő csevegést. Ha ezek az adatok kéznél vannak, segíthet értékelni az élő csevegésnek a konverziókra gyakorolt hatását, vagy az ügynökök hatását a vállalat értékesítésére.

Ügyfélszolgálat szoftver

Főbb jellemzők

  • Digitális munkamenetek elemzése
  • Eseménykövetés
  • Jelentés
  • Szegmentáció
  • Be- és kilépő oldalak
  • Konverziós, elköteleződési és megtartási mutatók

Érvek és ellenérvek

A Google Analytics könnyen üzembe helyezhető, és mindenekelőtt ingyenes. Nyomon követi az összes szükséges mutatót, beleértve a webhely látogatóinak számát, a munkamenetenkénti átlagos oldalmegtekintést, a munkamenet időtartamát és még sok mást. Az elemző felhasználók azonban azt állítják, hogy az alkalmazás meglehetősen összetett és tanulási görbével rendelkezik.

Ár

A Google Analytics ingyenes és fizetős verziót kínál. Az ingyenes verzió ideális kis- és középvállalkozások számára. A szoftver fizetett verziója több funkcióval és egyedi árazással rendelkezik, ezért pontos árajánlatért kapcsolatba kell lépnie az értékesítéssel.

További információ a Google Analytics és a LiveAgent integrálásáról.

17. Intercom

Az Intercom egy üzleti hírvivő, amelyet a vállalatok kommunikálnak a meglévő és potenciális ügyfelekkel. A szoftver élő csevegést, botokat, önkiszolgáló platformokat és jegyrendszert kínál.

Integrálható számos népszerű alkalmazással, beleértve a LiveAgentet. Az integráció szinkronizálja az ügyfelek adatait és az Intercomon keresztül érkezett üzeneteket, majd áramvonalasítja őket a LiveAgentbe.

intercom - folyamatos élő chat

Főbb jellemzők

  • Élő chat
  • Megosztott postaláda
  • Chatbotok
  • SLA menedzsment
  • Jelentés
  • A/B tesztelés
  • Help center
  • Terméktúrák

Érvek és ellenérvek

Az intercom felhasználók élvezik a megosztott postaládát, a könnyű kezelhetőséget és az ügyfelek bevonásának lehetőségeit. Egyes ügyfelek azonban arról számolnak be, hogy problémái vannak bizonyos funkciókkal és modulokkal, például szűrőkkel, cikkekkel és kimenő marketinggel. Azt is mondják, hogy van tanulási görbéje.

Ár

Az Intercom három különböző előfizetési csomagot kínál: társalgási marketing, társalgási elkötelezettség és társalgási támogatás. Minden terv egyedi árazással rendelkezik.

További információ az Intercom és a LiveAgent integrálásáról.

18. Klaus

A Klaus egy szövegesen értékelő és minőségbiztosítási platform, amely az egyszerű és szisztematikus belső visszajelzések révén az ügyfélszolgálat minőségének javítását ígéri. A szoftver elemzi és értékeli az egyes beszélgetéseket a hangulat-elemzés és a gépi tanulás által működtetett komplexitásszűrő segítségével.

Ügyfélszolgálat szoftver

Főbb jellemzők

  • Hangulat elemzése
  • Korlátlan beszélgetési vélemények
  • Korlátlan szakértői és önértékelések
  • Dinamikus eredménykártyák
  • Szűrés
  • Cél felülvizsgálata
  • Kiváltó okok elemzése
  • Jelentés

Érvek és ellenérvek

A Klaus felhasználók szeretik az egyszerű telepítést, az esztétikus felületet és a megbízható jelentéskészítő eszközöket. A legtöbb felhasználó nem talált semmi negatív mondanivalót a szoftverről – csak apró kellemetlenségeket, például az esetenként lassabb betöltési sebességet vagy a hiányzó funkciókat (amelyek jelenleg gyártásban vannak).

Ár

Klaus egyedi árakat kínál. Ajánlatkéréshez látogasson el a weboldalukra, és töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot az árazási oldalán.

További információk a Klaus LiveAgentbe integrálásáról.

19. Zendesk

A Zendesk egy többcsatornás ügyfélszolgálati alkalmazás, amely AI-alapú robotokat és robusztus jegyrendszert használ. Ezenkívül önkiszolgáló, audiohívásokat és jelentéskészítési lehetőségeket kínál, így kiváló választás minden méretű vállalkozás számára.

Zendesk ügyfélszolgálat és beszélgetések
Zendesk ügyfélszolgálat és korábbi beszélgetés

Főbb jellemzők

Érvek és ellenérvek

A Zendesk felhasználók dicsérik a könnyű kezelhetőséget és a testreszabási lehetőségeket. Imádják, hogy a kezelőfelület felhasználóbarát, és hogy a jegyrendszer összekapcsolódik a WhatsApp-al, az e-mailekkel és a telefonnal. Néhány felhasználó azonban azt szeretné, ha a meglévő funkciók fejlettebb funkciókat kínálnának (például aktiválást és automatizálást).

Ár

A Zendesk öt szolgáltatási csomagot, három alapítványi támogatási csomagot és három értékesítési előfizetési szintet kínál.

Zendesk Suite szolgáltatáshoz

  • Suite Team – 49 € euró ügynökönként havonta
  • Suite Growth – 79 euró ügynökönként havonta
  • Suite Professional – 99 euró ügynökönként havonta
  • Suite Enterprise – 150 euró ügynökönként havonta
  • It gets even more powerful – 215 euró ügynökönként havonta

Zendesk Támogatás

  • Támogatás Team – 19 euró ügynökönként havonta
  • Támogatás Professional – 49 euró ügynökönként havonta
  • Támogatás Enterprise – 99 euró ügynökönként havonta

Zendesk értékesítéshez

  • Sell Team – 19 euró ügynökönként havonta
  • Sell Professional – 49 euró ügynökönként havonta
  • Sell Enterprise – 99 euró ügynökönként havonta

20. SurveyMonkey

A SurveyMonkey az egyik legnépszerűbb ingyenes online felmérési eszköz. A platform gyors felmérések készítését, egyszerű testreszabását és megosztását, valamint megbízható hangulatelemzést kínál. Ezenkívül olyan funkciót is kínál, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy mérjék az összegyűjtött válaszokat az iparági referenciaértékekhez képest.

Ügyfélszolgálat szoftver

Főbb jellemzők

  • Korlátlan felmérések és felmérési kérdések
  • Felmérés személyre szabása
  • A/B tesztelés
  • Ipari referenciaértékek
  • Többnyelvű felmérések
  • Felmérésvezérlés megosztása
  • Hozzászólások
  • Funkciók elemzése

Érvek és ellenérvek

A SurveyMonkeyt dicsérik az egyszerű beállítás, a könnyű használat és a beépített javaslatok miatt, amelyek segíthetnek kiválasztani a felmérés megfelelő formáját és funkcióit. A kritikák közé tartozik a kisebb testreszabási lehetőségek hiánya, például a felmérés háttérszínének megváltoztatása vagy egyéni logó feltöltése.

Ár

A SurveyMonkey ingyenesen használható, de ha fejlettebb funkciókat keres, akkor megvizsgálhatja fizetett csomagjaikat is.

Üzleti csomagok

  • Team Advantage – 30 € felhasználónként havonta
  • Team Premier – 75 € felhasználónként havonta
  • Vállalkozás – Egyedi árazás

Személyes csomagok

  • Éves Premier – havi 99 euró
  • Éves Előny – 36 € havonta
  • Standard havi – 39 € havonta

Ügyfélszolgálati szoftverek összehasonlítva

1. LiveAgent

Az ár-érték arány összehasonlításakor a LiveAgent a legjobb támogató szolgáltató szoftver – több funkciót kínál kevesebbért. Ez a legerősebb jegyrendszer, élő csevegés és call center szoftver. A szoftver 24/7 személyre szabott szolgáltatást is nyújt minden csatornán.

2. Zendesk Support

A Zendesk Support erős versenyző felhasználóbarát jegyrendszerrel, AI-robotokkal és gazdag társadalmi integrációkkal, beleértve a WhatsApp-ot. Bár drágább, a LiveAgent alapvető funkcióinak többségét kínálja.

3. Freshdesk

A Freshdesk egy másik kiváló platform, amelyet meg kell fontolni. Élő csevegést, jegykezelést, hívást és közösségi média támogatást kínál. Könnyen használható és beállítható, és ugyanazokkal az alapvető képességekkel rendelkezik, mint a LiveAgent, csak magasabb áron.

4. LiveChat

A LiveChat egy kiváló ügyfélszolgálati platform, amely fejlett élő csevegési funkciókat kínál. A chat widget tiszta és modern, és az egyik legjobb az e-kereskedelmi termékek gyönyörű bemutatásában. Ha azonban nem csak chat szoftvert keres, például egy help desk-et egy integrált call centerrel, a LiveChat nem a legjobb megoldás az Ön számára.

5. Intercom

Az Intercom kiváló üzenetküldő szolgáltatás, amely több csatornán keresztül kapcsolódik. Botokat, megosztott postaládát és önkiszolgáló tudásbázis szoftvert kínál. Az ügyfélszolgálati szoftver azonban nem nyújt call center képességeket, a drágább oldalon áll, és nem biztosítja ügyfeleinek a személyre szabott ügyfélszolgálati csapatot, amely a nap 24 órájában rendelkezésre áll.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Következtetés

Az ügyfélszolgálati szoftverek használata kiemelt fontosságú, ha javítani szeretné az ügyfélszolgálati folyamatait és az ügyfelek elégedettségét, miközben több bevételt generál. A megfelelő megoldás megtalálásához azonban mérlegelnie kell, hogy mit szeretne elérni, milyen funkciók szükségesek a cél eléréséhez, és mennyi pénzt engedhet meg magának. Az ügyfélszolgálat elvárásai minden idők legmagasabb szintjén vannak és hogy ügyfelei ne hagyják el, képesnek kell lennie arra, hogy megfeleljen vagy meghaladja az elvárásaikat. Az ügyfélszolgálati szoftver biztosítja, hogy mindig időben és személyre szabottan válaszoljon ügyfeleinek.

FAQ

What's the best customer service software?

LiveAgent is the best customer service software because it offers the most advanced features for the lowest price.

How to manage customers' data securely through customer service software?

Customer support software are secure solutions that utilize encryption 2-factor authentication and are certified and protected by several security measures. Managing customer data through customer support software is the safest option because every user has unique login credentials. As a result, there’s no need to log in and out of multiple devices and accounts.

How to provide a customized experience (for both agents and customers)

Creating personalized experiences for customers is easy if you have access to behavior tracking software and customer management software. By monitoring your customer’s behavior on your site and consulting existing CRM data, you can create high converting, personalized messaging.

Is customer service software customizable to your business' needs?

Most customer service software is flexible and fully customizable, allowing businesses to scale up with the software as needed.

How to choose the best customer service software for your business?

To choose the best customer support software for your business, you need to write down what you want to achieve and decide what you need the software to do to accomplish it. Then, with your budget in mind, research options on software review sites like G2, Capterra, or SoftwareAdvice.

Does customer service software come with analytics and reporting?

Most customer service software offers analytics and reporting. Some tools offer more in-depth analysis, while others provide more basic reporting.

Will customer service software allow you to scale seamlessly?

Yes, customer service software is generally flexible and adaptable to your business and its growth.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót