Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.
Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.
Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását tudásbázissal.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Nyújtson támogatást a nap 24 órájában, a hét minden napján, úgy, hogy átfogó önkiszolgáló központokat hoz létre GYIK-ekkel, közösségi fórumokkal, cikkekkel és útmutatókkal.
Személyre szabott utazási ajánlások készítéséhez figyelje webhelye látogatóinak viselkedését, vagy tekintse át a CRM adatait.
Használjon olyan fejlett biztonsági szolgáltatásokat, mint a hitelkártya-maszkolás és a titkosítás, hogy ügyfelei adatai mindig védettek legyenek.
Mindannyian tudjuk, hogy a problémák a legrosszabbkor a legrosszabb helyen történnek. Megkönnyítheti az akadályok legyőzését, ha nagyszerű és gyors ügyfélszolgálatot biztosít az azonnali élő chat szoftver segítségével. Tegye boldoggá ügyfeleit azzal, hogy az Ön ügynökségét választották utazásukhoz!
Ha egyszerre több érdeklődő vagy segítségre szoruló ügyfele van, annak már nem kell problémát jelentenie. A LiveAgent használata az ügyfelek különböző kérdéseinek megválaszolásához még szórakoztató is lehet. Olyan, mintha a barátaival egyszerre csevegne a közösségi oldalakon- egyszerűnek hangzik, nem? Tegye könnyebbé az életét és boldogabbá az ügyfeleit a LiveAgent segítségével!
Egyes ügyfelek különleges figyelemre szorulnak, vagy éppen másik időzónában vannak. A zökkenőmentes ügyfélszolgálat biztosításához nemhogy nem kell az irodában ülnie a nap 24 órájában, hanem akár a kényelmes kanapéjáról is válaszolhat a kérdésekre. Álljon át most a csúcskategóriás helpdesk szoftverre, mely azonnal megkönnyíti munkáját – ügyfelei is megkönnyebbülhetnek!
Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, valamint tudjon meg többet a help desk szoftver bevezetésének pozitív hatásairól az utazási és szállodaiparban.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A Help Desk szoftver segít a mindennapi ügyféltámogatási folyamatok automatizálásában a hatékonyabb és eredményesebb szolgáltatás érdekében. Sőt, segít a rengeteg ügyfél sikeres kezelésében, mivel több platformot kapcsol össze egy felületen.
A LiveAgent lehetőséget nyújt arra, hogy kapcsolatba léphessen ügyfeleivel bárhonnan, bármikor és bármilyen kényelmes módon. A LiveAgent help desk szoftver számos alapvető funkcióval rendelkezik, beleértve a jegykezelést, az élő csevegést, a tudásbázist, a fórumot és egyebeket. A LiveAgent emellett több nyelvet kínál, és lehetőséget kínál arra, hogy a szolgáltatást az egyes vállalkozások igényeihez igazítsa.
A LiveAgent rengeteg előnnyel jár, mint például az ügyfelek elégedettsége, az ügyfelek megtartása, az ügyfelek hűsége és az alacsonyabb költségek.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk