Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javíthatja a LiveAgent az utazási vállalkozását.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegyek mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását tudásbázissal.

Industry background

Helpdesk szoftver az utazási ipar számára

Segítsen nagyszerű emlékeket szerezni világszerte a LiveAgenttel. Maradjon közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban.

Nyújtson támogatást a nap 24 órájában, a hét minden napján, úgy, hogy átfogó önkiszolgáló központokat hoz létre GYIK-ekkel, közösségi fórumokkal, cikkekkel és útmutatókkal.

Személyre szabott utazási ajánlások készítéséhez figyelje webhelye látogatóinak viselkedését, vagy tekintse át a CRM adatait.

Használjon olyan fejlett biztonsági szolgáltatásokat, mint a hitelkártya-maszkolás és a titkosítás, hogy ügyfelei adatai mindig védettek legyenek.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Valós időben oldja meg a problémákat

Mindannyian tudjuk, hogy a problémák a legrosszabbkor a legrosszabb helyen történnek. Megkönnyítheti az akadályok legyőzését, ha nagyszerű és gyors ügyfélszolgálatot biztosít az azonnali élő chat szoftver segítségével. Tegye boldoggá ügyfeleit azzal, hogy az Ön ügynökségét választották utazásukhoz!

travellling-searching location-illustration
woman travelling with suitcase-illustration

Testreszabható ajánlatok bemutatása

Ha egyszerre több érdeklődő vagy segítségre szoruló ügyfele van, annak már nem kell problémát jelentenie. A LiveAgent használata az ügyfelek különböző kérdéseinek megválaszolásához még szórakoztató is lehet. Olyan, mintha a barátaival egyszerre csevegne a közösségi oldalakon- egyszerűnek hangzik, nem? Tegye könnyebbé az életét és boldogabbá az ügyfeleit a LiveAgent segítségével!

Maradjon kapcsolatban a nap 24 órájában

Egyes ügyfelek különleges figyelemre szorulnak, vagy éppen másik időzónában vannak. A zökkenőmentes ügyfélszolgálat biztosításához nemhogy nem kell az irodában ülnie a nap 24 órájában, hanem akár a kényelmes kanapéjáról is válaszolhat a kérdésekre. Álljon át most a csúcskategóriás helpdesk szoftverre, mely azonnal megkönnyíti munkáját – ügyfelei is megkönnyebbülhetnek!

woman on camel in Egypt-illustration

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, valamint tudjon meg többet a help desk szoftver bevezetésének pozitív hatásairól az utazási és szállodaiparban.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Miért kell egy utazási irodának rendelkeznie ügyfélszolgálati szoftverrel?

A Help Desk szoftver segít a mindennapi ügyféltámogatási folyamatok automatizálásában a hatékonyabb és eredményesebb szolgáltatás érdekében. Sőt, segít a rengeteg ügyfél sikeres kezelésében, mivel több platformot kapcsol össze egy felületen.

Miért válassza az utazási irodája a LiveAgentet?

A LiveAgent lehetőséget nyújt arra, hogy kapcsolatba léphessen ügyfeleivel bárhonnan, bármikor és bármilyen kényelmes módon. A LiveAgent help desk szoftver számos alapvető funkcióval rendelkezik, beleértve a jegykezelést, az élő csevegést, a tudásbázist, a fórumot és egyebeket. A LiveAgent emellett több nyelvet kínál, és lehetőséget kínál arra, hogy a szolgáltatást az egyes vállalkozások igényeihez igazítsa.

Hogyan profitálhat az utazási irodája a LiveAgentből?

A LiveAgent rengeteg előnnyel jár, mint például az ügyfelek elégedettsége, az ügyfelek megtartása, az ügyfelek hűsége és az alacsonyabb költségek.

Related Articles to Utazás Szállás
A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.

A LiveAgent egy segédpult megoldás, amely több platformot kapcsol össze egyetlen interfészbe. Tudjon meg többet a Chaport alternatíváról és szerezze meg az üzleti előnyöket.

Chaport alternatívát keres?

Számos pozitív értékeléssel rendelkezik a LiveAgent ügyfél-támogatási rendszer, mely több további opciót kínál, mint a versenytársak. Az ár-érték arány és a mobil funkció előnyösnek bizonyult az ügyfelek számára. A szolgáltatás stabilan működik, van kontakt nyomtatvány, élő chat és adatbázisok is, melyek könnyen integrálódnak egymással. A LiveAgent minden más segédpultnál jobbnak bizonyult.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.

A legjobb élő chat alternatívák meghatározott funkciókat tartalmaznak, amelyek elősegítik a sikert. Tudja meg, mik ők még ma!

Alternatívákat keres élő csevegésre?

Az önsegítő eszközök integrálása a chat-widgetbe növeli az értékesítést és csökkenti a jegyterhelést az élő csevegéssel. Az ügyfélszolgálat javítása érdekében érdemes figyelni a csapat teljesítményére, és az ügynöki műszakokat a csevegés mennyiségéhez és csúcsidőkhöz igazítani, valamint figyelni az ügynökök beszélgetéseit és értékeléseit.

A LiveAgent ingyenes próbaverziója segít közelebb kerülni a pályázókhoz. Rendezze a kommunikációt prioritás szerint és soha ne veszítsen el semmilyen információt a pályázókról.

Helpdesk szoftver a HR ipar számára

A LiveAgent képességeinek köszönhetően konkrét kérdésekkel fordulhatnak a HR képviselőjéhez. Az árak átláthatóak és megfizethetőek. A rendszer fix havi áron elérhető, nincsenek rejtett díjak vagy hosszú távú kötelezettségvállalások. A felhasználók egy 14 napos ingyenes próbaidőszakot vehetnek igénybe, hogy teljes hozzáférést kapjanak a rendszerhez. A rendszer különböző csomagokat kínál a Small business-től a Large business-ig. A csomagok magukban foglalják a jegyelőzményeket, email címeket, chat gombokat és a WhatsApp-ot.

Lépjen szintet ügyfélszolgálatával az e-mail, az élő chat, a közösségi média, a call center és a tudásbázis segítségével, egy szoftveren belül.

Lucep alternatívát keres?

A LiveAgent számos integrációt kínál a közösségi média szolgáltatásokkal, beleértve a Facebookot, a Twittert, az Instagramot és a Vibert. Emellett a szoftver automatikus munkafolyamatokat és szabályokat kínál, valamint API funkciókat és IVR-t. A LiveAgent korlátlan előzményeket, webhelyeket, chat gombokat, jegyeket és e-maileket, valamint hívásrögzítést és 24/7 támogatást kínál. A Lucep jegykezelést kínál, de nem kínál integrációt a közösségi média szolgáltatásokkal és más szolgáltatásokat, amelyeket a LiveAgent kínál.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót