Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javíthatja a LiveAgent az utazási vállalkozását.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegyek mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását tudásbázissal.

Industry background

Helpdesk szoftver az utazási ipar számára

Segítsen nagyszerű emlékeket szerezni világszerte a LiveAgenttel. Maradjon közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban.

Nyújtson támogatást a nap 24 órájában, a hét minden napján, úgy, hogy átfogó önkiszolgáló központokat hoz létre GYIK-ekkel, közösségi fórumokkal, cikkekkel és útmutatókkal.

Személyre szabott utazási ajánlások készítéséhez figyelje webhelye látogatóinak viselkedését, vagy tekintse át a CRM adatait.

Használjon olyan fejlett biztonsági szolgáltatásokat, mint a hitelkártya-maszkolás és a titkosítás, hogy ügyfelei adatai mindig védettek legyenek.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Valós időben oldja meg a problémákat

Mindannyian tudjuk, hogy a problémák a legrosszabbkor a legrosszabb helyen történnek. Megkönnyítheti az akadályok legyőzését, ha nagyszerű és gyors ügyfélszolgálatot biztosít az azonnali élő chat szoftver segítségével. Tegye boldoggá ügyfeleit azzal, hogy az Ön ügynökségét választották utazásukhoz!

travellling-searching location-illustration
woman travelling with suitcase-illustration

Testreszabható ajánlatok bemutatása

Ha egyszerre több érdeklődő vagy segítségre szoruló ügyfele van, annak már nem kell problémát jelentenie. A LiveAgent használata az ügyfelek különböző kérdéseinek megválaszolásához még szórakoztató is lehet. Olyan, mintha a barátaival egyszerre csevegne a közösségi oldalakon- egyszerűnek hangzik, nem? Tegye könnyebbé az életét és boldogabbá az ügyfeleit a LiveAgent segítségével!

Maradjon kapcsolatban a nap 24 órájában

Egyes ügyfelek különleges figyelemre szorulnak, vagy éppen másik időzónában vannak. A zökkenőmentes ügyfélszolgálat biztosításához nemhogy nem kell az irodában ülnie a nap 24 órájában, hanem akár a kényelmes kanapéjáról is válaszolhat a kérdésekre. Álljon át most a csúcskategóriás helpdesk szoftverre, mely azonnal megkönnyíti munkáját – ügyfelei is megkönnyebbülhetnek!

woman on camel in Egypt-illustration

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, valamint tudjon meg többet a help desk szoftver bevezetésének pozitív hatásairól az utazási és szállodaiparban.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
Kapcsolódó cikkek ehhezUtazás Szállás
A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

LiveAgent-ként a támogatási jegyrendszer egyszerű és hatékony kommunikációt biztosít ügyfelek és vállalkozások között, segítve a gyors és szakszerű válaszokat.

Tudja meg egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver előnyeit és tervezzen meg egy ingyenes online LiveAgent Ügyfélszolgálati Szoftver demót ma.

Foglaljon demót!

Az ügyfélszolgálati LiveAgent lehetőségeit bemutató demó elérhető. Az ügyfélszolgálati szoftvernek számos funkciója van, és könnyen integrálható más rendszerekkel. A LiveAgent magas értékelésű, és támogatást is nyújt. Lehetőség van ingyenes próbaverzió indítására. A vállalat blogot és webináriumokat is biztosít a felhasználók számára. Sales elérhetőségek is megtalálhatók a weboldalon.

A LiveAgent egy segédpult megoldás, amely többféle platformot kapcsol egyetlen interfészre. Migráljon a CallPage-ről a LiveAgent-re és kezdje el az üzleti előnyök szerzését.

Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?

A LiveAgent aldomainjén termékfrissítések és promóciós ajánlatok érhetőek el. A cég segítséget nyújt az adatok CallPage-ről történő áttelepítéséhez. Ingyenes próbaidő áll rendelkezésre, a regisztrációhoz csak a céges email szükséges. A LiveAgent-nek választható egy aldomain neve a cég vagy a csapat neve alapján.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Testre szabott tartalmak és levelezések nagyobb esélyt biztosítanak a fogyasztók vásárlására. A mobil honlapok útmutató videókkal is segíthetnek.

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Csatlakozzon a legsikeresebb vállalatokhoz a jobb ügyfélszolgálat eléréséért a LiveAgent-el.

Migrálja adatait CallHub-ról a LiveAgent-re

A vállalkozásoknak empátiával és a képzelet erejével kell a dolgokat ügyfeleik szemszögéből megközelíteniük, ezzel javítva az ügyfélélményt és növelve a vásárlói hűséget.

A kiemelkedő építkezések és szerkezetek mellett építhet egy lojális ügyfélbázist. Tanulja meg hogyan használja a LiveAgent erejét.

Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz

A többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver segíthet a vállalatnak növelni az értékét és piaci jelenlétét az elégedett ügyfelek által. Az élő chattel lehetővé teszi a megfelelő információk időben történő biztosítását a jövőbeli tulajdonosok számára, ami javíthatja a piaci penetrációt és boldogabb vásárlókat eredményezhet. Tudjon meg többet az elégedett ügyfélérték növeléséről és az élő chattel előnyeiről.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót