Helpdesk szoftver a Divatipar számára

Segítsen a stílusos öltözködésben a LiveAgent segítségével. Kínálja szolgáltatását különböző támogatási csatornákon, rendezze sorba kommunikációit prioritásuk alapján és segítsen ügyfeleinek azonnal. 

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Biztosítson nagyságot ügyfeleinek

A LiveAgent létrehozása során felhasznált építőanyagok minősége a legfelsőbb szint. Ügyfelei ugyan ezt a minőséget várják el, mikor ruhákat & kiegészítőket vásárolnak Öntől. Biztosítson nagyságot ügyfeleinek a legjobb ügyfélszolgálati szoftverrel. Mérje kétszer, vágja egyszer!

woman painting-illustration
woman-looking-at fashion window-illustration

Vásároljon kevesebbet válasszon jól

Nem minden alkalommal van szüksége appok tömkelegére egy “egyszerű” feladat teljesítéséhez – azért, hogy kivételes ügyfélszolgálatot nyújthasson. A LiveAgent a divatipar számára az Ön teljeskörű többcsatornás help desk szoftvere. 

A divat a boldogságról szól

Emlékszik még arra az időre, amikor megvette kedvenc ruhadarabját? Hogyan érzett akkor, amikor végre a kezébe foghatta? Ügyfelei ugyan ezt a boldogságot szeretnék érezni minden alkalommal, amikor vásárolnak Öntől. Tartsa meg a hűséges ügyfeleit és kínálja nekik azt az ügyfélszolgálatot, amire szükségük van. 

woman working on fashion-illustration

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg a sikertörténeteinket és ajánlásainkat és tudja meg, hogyan segíthet a LiveAgent az ügyfélszolgálat javításában és hogyan növelheti ügyfelei elégedettségét.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös Huawei, BMW, Yamaha, O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól tippelt… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezDivat
A megoldási idő az az idő, amelyben a jegy megoldódik. Abban a pillanatban kezdődik, amikor a jegy beérkezik az ügyfélszolgálatra és akkor ér véget, amikor megoldódik.

Megoldási idő

A vállalat új terméke a piacon versenyképes áron jelenik meg, és széles körben elérhető lesz. A vállalat célja az ügyfelek elégedettségének maximalizálása. A vállalat a termék népszerűsítése érdekében marketingkampányt indít. A terméktervezés során a fogyasztók visszajelzéseit is figyelembe vették. Az új termék várhatóan nagy sikert fog elérni a piacon. --END OF TEXT

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent rendszere számos kommunikációs csatornát kínál ügyfélszolgálati jelentésekkel és integrációs kérelem sablonokkal, amelyek könnyen integrálhatók a rendszerbe. A call center szoftver hatékony megoldást nyújt az ügyfélinterakciók kezeléséhez, proaktív chat sablonokkal.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ügyfélportál szoftver

LiveAgent is a software that can help you reach your business goals, such as improving customer satisfaction or increasing sales. The sales manager suggests approaching customers with a focus on problem-solving or achieving goals. LiveAgent can answer questions about pricing, services, integrations, and features. It has been used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and O2. There is a free trial available without requiring a bank card.

A LiveAgent segít fejleszteni a SaaS-üzletét és csökkenteni tudja az ügyfelek lemorzsolódási arányát. A LiveAgent minden csatornát egyetlen megoldásba csomagol, nagyszerű áron.

Helpdesk szoftver a SaaS számára

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver lehetővé teszi a vásárlói chat kommunikációban az íráskivetítő funkciót, és a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem is használja. A Freshdesk tudásbázis-szoftvere felhasználóbarát, de hiányoznak belőle a magasabb szintű szövegszerkesztési funkciók. A SaaS-vállalkozások számára fontos a megfelelő ügyfélbemutatkozás, és az ügyfelek folyamatos megtartása érdekében hatékonyabbak lehetnek a bemutatkozó e-mailek.

A LiveAgent ügyfélszolgálati webes szemináriuma a többcsatornás help desk megoldásra összpontosít. Élő cset, ticketing szoftver, beépített call center és még sok más tartozik hozzá. A LiveAgent ingyenes próbaverziója korlátozott ideig érhető el.

Ismerje meg a LiveAgentet webináriumok segítségével

A LiveAgent egy megbízható és egyszerűen kezelhető ügyfélszolgálati rendszer, amely 175 funkciót ajánl. Az általuk kínált átlátható árképzés és a rejtett díjak hiánya előnyös lehet az ügyfelek számára. A cikk arra ösztönzi az olvasókat, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. A LiveAgent egyszerűen kezelhető, és megfizethető alternatívát kínálhat a LivePersonnelhez képest.

Készítsen lenyűgöző ügyfélportálokat, tudásbázisokat, és összetett IVR fákat. Szűrje jegyeit jelölésük, besorolásuk, esedékességük vagy kommunikációs csatornáik alapján. Kijelöli és automatikusan átruházza a jegyekre vonatkozó felelősségeket az ügynököknek vagy az osztályoknak. Szervezze, továbbítsa és oldja meg az ügyféllekérdezéseket egy központi irányítópultról. Mindezt a LiveAgent segítségével.

Emeljük fel együtt az ügyfélszolgálatát

A LiveAgent a Kayako alternatívája, de sokkal jobb hozzáadott értékkel. Ügyfélszolgálati csapatok elégedettek a gyors és segítőkész válaszokkal. Az ügyfélkérések kategorizálása és a vásárlói elégedettség növelése segít ügyfeleknek megfelelő támogatást nyújtani. Az ügyfelekkel való kommunikáció felgyorsul, és lehetőség van csevegésre. A LiveAgent jobb, gyorsabb és pontosabb támogatást nyújt. Használata emeli a válaszadási időt és a fizetői ügyfél átalakítási rátát. A professionális ügyfél megközelítés és a live chat megoldás messze a legjobb. Az eszköz növeli az e-kereskedelem weboldalak hatékonyságát és segít a hatékony támogatásnyújtásban. Az egyszerű használat és a remek funkciók a LiveAgentet a legjobb választássá teszik a gyors-tempójú online vállalkozások számára.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x