Helpdesk szoftver a Divatipar számára

Segítsen a stílusos öltözködésben a LiveAgent segítségével. Kínálja szolgáltatását különböző támogatási csatornákon, rendezze sorba kommunikációit prioritásuk alapján és segítsen ügyfeleinek azonnal. 

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Biztosítson nagyságot ügyfeleinek

A LiveAgent létrehozása során felhasznált építőanyagok minősége a legfelsőbb szint. Ügyfelei ugyan ezt a minőséget várják el, mikor ruhákat & kiegészítőket vásárolnak Öntől. Biztosítson nagyságot ügyfeleinek a legjobb ügyfélszolgálati szoftverrel. Mérje kétszer, vágja egyszer!

woman painting-illustration
woman-looking-at fashion window-illustration

Vásároljon kevesebbet válasszon jól

Nem minden alkalommal van szüksége appok tömkelegére egy “egyszerű” feladat teljesítéséhez – azért, hogy kivételes ügyfélszolgálatot nyújthasson. A LiveAgent a divatipar számára az Ön teljeskörű többcsatornás help desk szoftvere. 

A divat a boldogságról szól

Emlékszik még arra az időre, amikor megvette kedvenc ruhadarabját? Hogyan érzett akkor, amikor végre a kezébe foghatta? Ügyfelei ugyan ezt a boldogságot szeretnék érezni minden alkalommal, amikor vásárolnak Öntől. Tartsa meg a hűséges ügyfeleit és kínálja nekik azt az ügyfélszolgálatot, amire szükségük van. 

woman working on fashion-illustration

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg a sikertörténeteinket és ajánlásainkat és tudja meg, hogyan segíthet a LiveAgent az ügyfélszolgálat javításában és hogyan növelheti ügyfelei elégedettségét.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös Huawei, BMW, Yamaha, O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól tippelt… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára
Related Articles to Divat
A OneTone egy help desk bővítmény, amely segíthet a jegyek válogatásában, az ügyfelek szándékainak megértésében, vagy a tökéletes válaszok megalkotásában.

OneTone

A Onetone böngészőbővítmény előnyeit és használatát ismertetik a szövegben. Az ügyfélszolgálati ügynökök hatékonyabb kommunikációját segíti elő, jegycímkéző funkcióval és sablon lehetőséggel. A bővítmény további előnye, hogy ingyenes és kompatibilis a LiveAgent help desk szoftverrel.

A LiveAgent CloudApp integrációja a képernyőmegosztást egy újabb szintre emeli. Ossza meg képernyőjét azonnal és kényelmesen a LiveAgent segítségével.

CloudApp

A Quality Unit LLC LiveAgent szolgáltatást nyújt az ügyfélszolgálatok számára. A vállalat blogot tartalmaz, valamint szójegyzéket, akadémiát és webináriumokat. Az oldal bemutatja az ügyfélszolgálati szoftver, a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftver, a bejövő call center szoftver, a panaszkezelési rendszer és az ügyfélportál szoftver előnyeit. A felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek elérhetők, és lehetőség van LiveAgent fiók létrehozására is.

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent szoftver több nagyobb céggel, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem dolgozik együtt. Az ügyfélszolgálati szoftver teljes mértékben testreszabható. Az alkalmazás segít az ügyfélélmény javításában és a bevétel növelésében. A LiveAgent az ügyfélszolgálatban segít, és a kormányzati szervezetek között is népszerű. Ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.

A tartalomkezelő rendszer a LiveAgent egyik funkciója. Különböző eszközökből áll, például a WYSIWYG szerkesztőből és az élő chat gombokból.

CMS

LiveAgent has an efficient toolset for managing content, including a WYSIWYG editor for editing articles, email templates, and more. The platform allows for the placement of live chat buttons on any supported CMS system, and offers integration with project management tools like WordPress, Squarespace, and Drupal. LiveAgent offers a 14-day free trial, with no credit card required, making it easy to integrate into your workflow. The platform also offers a helpful support portal, and is backed by numerous awards and certifications.

A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

Front alternatívát keres?

A LiveAgent a leggyorsabb valós idejű chattel rendelkezik, ami azonnali kommunikációra szolgál az ügyfelekkel. Az élő chat az egyik legjobb és leghasznosabb eszköz az ügyfelekkel való kommunikációra. Az ügyfelek elégedettebbek lehetnek a LiveAgent rendszerrel.

A Quality Unit a LiveAgent mögött álló vállalat, ahol mi gondoskodunk arról, hogy a LiveAgent a lehető legbiztonságosabb szoftver legyen. Tudjon meg még többet a LiveAgent biztonsági szolgáltatásairól.

Ügyfélszolgálat Biztonsága

A LiveAgent olyan ügyfélszolgálati szoftver, amelyet bankkártya-információk és kötelezettségek nélkül is kipróbálhatunk. Sok eszközt és integrációt kínál az ügyfélszolgálat javításához, és az ingyenes próba lehetővé teszi az egyéni aldomain-nevek választását is. A LiveAgent közösségi csatornákat, telefonos központokat és tudásbázist kezel, és ingyenes migrálást kínál a Genesys-ből.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót