Ügyfél Támogatás

Customer support - help and advice that a company makes available to customers when they have bought something

Cambridge Dictionary

Mi az Ügyfélszolgálat?

Az ügyfélszolgálat szolgáltatások összessége, amit a vállalat biztosít egy vásárlónak. Ez a vásárlói kapcsolat menedzsment része is. A vállalatok egy segéd irányítópultot használnak ügyfélszolgálat biztosításához és a vásárlók kapcsolatba léphetnek a vállalattal e-mailen, telefonon, élő chaten vagy más csatornákon keresztül.

A vállalatok segítenek a beállításban és a tréningben. Megpróbálják megoldani a vásárlók problémáit és kérvényeit

Mi a különbség az ügyfélszolgálat és az ügyfél támogatás között?

A főbb különbség a kettő között az, hogy az ügyfél támogatás főként technikai segítséget biztosít a vásárlóknak. Tehát segít megoldani bármilyen technikai gondot/problémát, amit a vásárló tapasztal termékével/szolgáltatásával. Más kéz felől, az ügyfélszolgálat arról szól, hogy segítse a vásárlókat, hogy teljes potenciáljában tudják használni a terméket/szolgáltatást. Itt lép kapcsolatba a vásárlókkal és növeli az ügyfél kapcsolatot. Ezáltal biztosítva a legjobb értéket.

Ha több részletet szeretne megtudni, olvassa el az Ügyfélszolgálat vs Ügyfél támogatást.

Miért fontos az ügyfélszolgálat?

Az ügyféltámogatás birtoklása fontos, mert egy lojális ügyfélbázist készít. Viszont sokkal több előnnyel rendelkezik.

Itt egy pár előny, ami a jó ügyfélszolgálat birtoklásával jár:

  • Magasabb értékesítések
  • Magasabb jövedelem
  • Ügyfél elégedettségfo
  • Ügyfél visszatartás
  • Hatékony munkafolyamat

Mik a leghatékonyabb ügyfél támogatói csatornák?

ÉlőChat

Az ÉlőChat egy fontos része minden ügyfélszolgálati szoftvernek. Lehetővé teszi a vásárlói képviselőknek, hogy chatelhessenek vagy egyszerűen megközelíthessék a vásárlókat valós időben. Úgy hiszik, hogy kizárólag a Millenniumosok használják az ÉlőChatet. Viszont más korú csoportok is vannak, akik használják az ÉlőChatet. Ne hagyja ki az ÉlőChatet, vagy veszteni fog.

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el  a LiveAgent – ÉlőChat-et.

Email

Az email az általános és az alapvető része minden ügyfélszolgálatnak. Néhányan azt mondják, hogy egy hosszas formája lehet a támogatói csatornáknak. Miért? Egyszerűen azért, mert hosszabb ideig tarthat megoldani a gondot/problémát. Viszont az elérés Email-en keresztül nemzetközi és ez még mindig egy jól-használt csatorna.

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Email-t.

Telefon

A telefon is egy preferált út az ügyfélszolgálattal való kapcsolatba lépéshez. Azok a vásárlók használják, akik nem technikai zsenik vagy egyszerűen csak azt preferálják, ha beszélgethetnek (az emberi érintés).

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Telefont.

Közösségi Média (SoMe)

Facebook, Instagram, vagy Twitter. Ez csak egy pár platform, ahol a vásárlók interakcióba léphetnek egymással. Ráadásul kapcsolatba lépnek brandjével/cégével. A vásárlói kérelem megválaszolása vagy a SoMe általi ügyfél segítség nyújtás alapvető a mai világban minden ügyfél támogatónak. Az ügyfélszolgálati szoftver, mint például a LiveAgent segíthet menedzselni a SoMe kérelmeket egy interfészről. Ezáltal lehetővé téve a hatékony válaszadást és minden típusú vásárlóval a kapcsolatba lépést.

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Közösségi Médiát.

Ügyfélportál/Önkiszolgáló

Az ügyfélportál/Önkiszolgáló fontos ahhoz, hogy vállalata 0-24-ben működjön. Ezáltal ha ügyfél ügynökei nem elérhetőek, a vásárlói akkor is megkaphatják a szükséges támogatást. Ez Tudásbázisok által is lehetséges, ami biztosít: útmutatókat, termék információkat, videókat és még sok mást.

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Tudásbázist.

Mi az ügyfélszolgálati szoftver?

Az ügyfélszolgálati szoftver, mint például a LiveAgent egy optimális munkafolyamatot teremt ügyfél ügynökei számára, ami hatékonyabbá és effektívebbé teszi őket egyidejűleg. A képesség ami a legjobban kitűnik az nem más, mint amikor egy ügyfél képviselőnek nem szükséges interfészek között váltani munka közben. Ezáltal megoldhat egy vásárlói kérelmet mindenféle csatornán keresztül egyetlen helyről. A LiveAgent minden fent említett csatornát tartalmaz.

Egyéb LiveAgent funkciók:

  • CRM
  • Konzervált üzenetek/ Előre definiált üzenetek
  • Jegyek/kérvények összevonása
  • Szabályok/SLA-k
  • Analízis összegzés
  • Videó chat vásárlókkal és munkatársakkal egyaránt

Ha többet szeretne megtudni, olvasson a LiveAgent – Funkciókról itt.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.