Customer support - help and advice that a company makes available to customers when they have bought something
Mi az Ügyfélszolgálat?
Az ügyfélszolgálat szolgáltatások összessége, amit a vállalat biztosít egy vásárlónak. Ez a vásárlói kapcsolat menedzsment része is. A vállalatok egy segéd irányítópultot használnak ügyfélszolgálat biztosításához és a vásárlók kapcsolatba léphetnek a vállalattal e-mailen, telefonon, élő chaten vagy más csatornákon keresztül.
A vállalatok segítenek a beállításban és a tréningben. Megpróbálják megoldani a vásárlók problémáit és kérvényeit
Mi a különbség az ügyfélszolgálat és az ügyfél támogatás között?
A főbb különbség a kettő között az, hogy az ügyfél támogatás főként technikai segítséget biztosít a vásárlóknak. Tehát segít megoldani bármilyen technikai gondot/problémát, amit a vásárló tapasztal termékével/szolgáltatásával. Más kéz felől, az ügyfélszolgálat arról szól, hogy segítse a vásárlókat, hogy teljes potenciáljában tudják használni a terméket/szolgáltatást. Itt lép kapcsolatba a vásárlókkal és növeli az ügyfél kapcsolatot. Ezáltal biztosítva a legjobb értéket.
Ha több részletet szeretne megtudni, olvassa el az Ügyfélszolgálat vs Ügyfél támogatást.
Miért fontos az ügyfélszolgálat?
Az ügyféltámogatás birtoklása fontos, mert egy lojális ügyfélbázist készít. Viszont sokkal több előnnyel rendelkezik.
Itt egy pár előny, ami a jó ügyfélszolgálat birtoklásával jár:
- Magasabb értékesítések
- Magasabb jövedelem
- Ügyfél elégedettségfo
- Ügyfél visszatartás
- Hatékony munkafolyamat
Mik a leghatékonyabb ügyfél támogatói csatornák?
ÉlőChat
Az ÉlőChat egy fontos része minden ügyfélszolgálati szoftvernek. Lehetővé teszi a vásárlói képviselőknek, hogy chatelhessenek vagy egyszerűen megközelíthessék a vásárlókat valós időben. Úgy hiszik, hogy kizárólag a Millenniumosok használják az ÉlőChatet. Viszont más korú csoportok is vannak, akik használják az ÉlőChatet. Ne hagyja ki az ÉlőChatet, vagy veszteni fog.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – ÉlőChat-et.
Az email az általános és az alapvető része minden ügyfélszolgálatnak. Néhányan azt mondják, hogy egy hosszas formája lehet a támogatói csatornáknak. Miért? Egyszerűen azért, mert hosszabb ideig tarthat megoldani a gondot/problémát. Viszont az elérés Email-en keresztül nemzetközi és ez még mindig egy jól-használt csatorna.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Email-t.
Telefon
A telefon is egy preferált út az ügyfélszolgálattal való kapcsolatba lépéshez. Azok a vásárlók használják, akik nem technikai zsenik vagy egyszerűen csak azt preferálják, ha beszélgethetnek (az emberi érintés).
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Telefont.
Közösségi Média (SoMe)
Facebook, Instagram, vagy Twitter. Ez csak egy pár platform, ahol a vásárlók interakcióba léphetnek egymással. Ráadásul kapcsolatba lépnek brandjével/cégével. A vásárlói kérelem megválaszolása vagy a SoMe általi ügyfél segítség nyújtás alapvető a mai világban minden ügyfél támogatónak. Az ügyfélszolgálati szoftver, mint például a LiveAgent segíthet menedzselni a SoMe kérelmeket egy interfészről. Ezáltal lehetővé téve a hatékony válaszadást és minden típusú vásárlóval a kapcsolatba lépést.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Közösségi Médiát.
Ügyfélportál/Önkiszolgáló
Az ügyfélportál/Önkiszolgáló fontos ahhoz, hogy vállalata 0-24-ben működjön. Ezáltal ha ügyfél ügynökei nem elérhetőek, a vásárlói akkor is megkaphatják a szükséges támogatást. Ez Tudásbázisok által is lehetséges, ami biztosít: útmutatókat, termék információkat, videókat és még sok mást.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Tudásbázist.
Mi az ügyfélszolgálati szoftver?
Az ügyfélszolgálati szoftver, mint például a LiveAgent egy optimális munkafolyamatot teremt ügyfél ügynökei számára, ami hatékonyabbá és effektívebbé teszi őket egyidejűleg. A képesség ami a legjobban kitűnik az nem más, mint amikor egy ügyfél képviselőnek nem szükséges interfészek között váltani munka közben. Ezáltal megoldhat egy vásárlói kérelmet mindenféle csatornán keresztül egyetlen helyről. A LiveAgent minden fent említett csatornát tartalmaz.
Egyéb LiveAgent funkciók:
- CRM
- Konzervált üzenetek/ Előre definiált üzenetek
- Jegyek/kérvények összevonása
- Szabályok/SLA-k
- Analízis összegzés
- Videó chat vásárlókkal és munkatársakkal egyaránt
Ha többet szeretne megtudni, olvasson a LiveAgent – Funkciókról itt.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Expert note
Az ügyfél támogatás kulcsfontosságú a vállalkozások sikeréhez. Az ügyfélszolgálati szoftverek, mint a LiveAgent, hatékonyan növelik az elégedettséget és megtartják a lojális ügyfeleket.

A LiveAgent egy magyar ügyfélszolgálati szoftver, amely segít megoldani a vásárlói kérdéseket és biztosítja a kitűnő vásárlói élményt. Az ügyfélszolgálat és az ügyfél élmény kulcsfontosságú az elégedettséghez. Az ügyfél támogatás és az SLA jelentések fontosak a hatékony ügyfélszolgálati támogatáshoz, melynek része az élő chat és az önkiszolgáló portálok. A szünet funkció megelőzi az ügynökök kiégését és stresszét, javítja a teljesítményüket és az elégedettséget. Az ügyfélszolgálati jelentések fontosak az ügyfelek elvárásainak teljesítéséhez, és az SLA megfelelőségét lehetővé teszik.
Felhő alapú szoftverekkel hatékonyabb ügyfélszolgálatot lehet nyújtani, ami növeli az elégedettséget és a hűséget. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver kínál széles választékot az önkiszolgáló, panaszkezelő és bejövő hívások kezelésére. Az árak és funkciók szintén széles skálán mozognak, azonban a szolgáltatás számos díjjal és tanúsítvánnyal rendelkezik, és partnerekkel dolgozik együtt. A LiveAgent lehetővé teszi a cégprofilok létrehozását, az ügyfél űrlap segítségével pedig könnyen információt lehet gyűjteni az ügyfelekről. Az integrációs kérelem sablonok lehetővé teszik az új integrációk egyszerű kérését.
Az ügyfélkapcsolat fontos a vállalat és az ügyfelek közötti kölcsönhatás miatt. A kapcsolat javítása előnyös lehet, többek között a versenyelőny, vásárlói hűség és bevételnövekedés terén. Az automatizálás és az ügyfélszolgálati szoftverek használatával lehet jobb ügyfélszolgálatot nyújtani és kapcsolatot teremteni az ügyfelekkel. LiveAgent funkciói segítségével hatékonyan kezelhető az ügyfélkapcsolat.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati támogatás szoftver, amely az ügyfélszolgálati élmény fontosságára helyezi a hangsúlyt. Az ügyfélszolgálati munkatársak segítenek az ügyfél elégedettségének javításában és segíthetnek az ügyfél felmérésében. A LiveAgent átfogó szolgáltatást kínál, mint például VoIP telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftver és bejövő híváskezelő szoftver. A cég blogjában pedig hasznos tippeket és információkat találhatunk. Elérhető ingyenes próba.