Az ügyfelek minden vállalat számára nagyon fontos személyek. Az, hogy a vállalat hogyan törődik ügyfeleivel, nagyon fontos a vállalat jó imázsának és nevének kialakításához.
Az ügyfél támogatás az ügyfelek gondozásának és az elvárásoknak való megfelelés munkáját jelenti.Az ügyfelek megosztják problémáikat, kérdéseiket az ügyfelek képviselőivel, akik felelősek azok megoldásáért. Ez egy olyan folyamat is, amely többet nyújt nekik, mint amennyit igényelnek, és ez nagyban megnöveli az ügyfél elégedettségét.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..