Az online ügyfélszolgálat válaszol az ügyfelek kérdéseire, kéréseire. Az online ügyfélszolgálat egy online elérhető segítség, amit a cég azon ügyfeleinek szolgáltat, akik használják a termékeit.Az ügyfélszolgálat bizonyos eszközöket használ a segítségnyújtáshoz. Ezek általában az élő csevegés, telefonhívás, e-mail vagy a közösségi média.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..