Mi az az online ügyfélszolgálat?
Az online ügyfélszolgálat válaszol az ügyfelek kérdéseire, kéréseire. Az online ügyfélszolgálat egy online elérhető segítség, amit a cég azon ügyfeleinek szolgáltat, akik használják a termékeit.Az ügyfélszolgálat bizonyos eszközöket használ a segítségnyújtáshoz. Ezek általában az élő csevegés, telefonhívás, e-mail vagy a közösségi média.
Webhely látogatók nyomon követése
A help desk szoftver webhelylátogatóinak nyomon követési funkciója lehetővé teszi, hogy megtekintse a csevegésben lévő ügyfelek aktuális URL-jét, és értesítést kapjon, amikor weboldalt váltanak.
A szövegben az omnichannel ügyfélszolgálat fontosságáról és előnyeiről van szó. Az omnichannel megközelítés lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy egységes üzenetet közvetítsenek különböző csatornákon keresztül. Ez növelheti a ROI-t, javíthatja az ügyfélélményt, csökkentheti a vásárlói lemorzsolódást és növelheti a márka láthatóságát. Emellett lehetőséget ad az ügyfélszolgálat automatizálására és az ügyfelek jobb megértésére. Az ügyfelek nagy része több kommunikációs csatornát szeretne használni, ezért fontos, hogy a vállalatok képesek legyenek különböző csatornákon keresztül hatékonyan kommunikálni.
Az online támogatás használata lehetővé teszi a vállalatok számára az ügyfélkapcsolatok hatékony kezelését és az ügyfélszolgálat javítását, ami időt, pénzt és reputációt takarít meg. A LiveAgent szoftver a közösségi média jegyek kezelésétől az élő chatszobáig számos funkcióval és integrációval rendelkezik, ami növeli az ügyfél-elégedettséget és a konverziók számát. A cikk említi a legjobb kapcsolatfelvételi űrlapokat és élő csevegéstámogató szoftvereket is. A LiveAgent ezen felül hatékony chatbotokat és egyéb szolgáltatásokat is kínál a kisvállalkozásoknak a hatékonyabb ügyfélszolgálat érdekében.