Partner
A WordPress-integráció aktiválásához kövesse az útmutatónkban ismertetett lépéseket, vagy egyszerűen nézze meg az alábbi videót.
- Az első lépés a LiveAgent plugin telepítése és aktiválása a WordPress oldalán. Lépjen a WordPress adminisztrációs paneljére, és keresse meg a Pluginok > Új plugin telepítése > LiveAgent keresése > Telepítés most > Plugin aktiválása lehetőséget.

- A bal oldali menüben kattintson ide: LiveAgent > Bejelentkezés > Másolja a chat gomb kódját a LiveAgentből a vágólapra (Ctrl + C). Ezután lépjen vissza a WordPress oldalra, és illessze be a csevegés gombot (Ctrl + V) a megadott mezőbe, majd nyomja meg a Mentés gombot.

- Lépjen a weboldalára, frissítse és készen áll a chat gombja.

Miért a WordPress?
A WordPress 2003-ban alapult egyetlen kóddal a mindennapi írás tipográfiájának javítása érdekében, és kevesebb felhasználója volt, mint amennyit az ujjain megszámolhat. Azóta a világ legnagyobb önálló tárhely blogolási eszközévé nőtte ki magát, millió webhely használja és naponta több tízmillió ember látja.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent WordPress integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombot helyezzen el a WordPress weboldalán vagy blogján. Alakítsa webhelyét erőteljes WordPress Ügyfélszolgálattá vagy WordPress élő chatté a LiveAgent segítségével.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelését. Az alkalmazás számos funkciót és integrációs lehetőséget kínál, valamint biztonságos és gyors működést biztosít. A proaktív chat lehetőségek a stratégiai ügyfélfogalom elérését segítik. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.
Funkciógazdag ingyenes help desk szoftver.
Az ingyenes LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver segít ügyfeleit gyorsabb válaszokkal és hatékonyabb munkával a különböző kommunikációs csatornákon.
A LiveAgent rendszere inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről adnak áttekintést. Integrációs kérelem sablonok segítségével a digitális termékek és szolgáltatások könnyen integrálhatók a LiveAgent rendszerébe. A gamifikáció pedig növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját.