Funkciókban gazdag, villámgyors élő chat a WordPress-hez

A mai fogyasztók azonnali válaszokat akarnak az ügyfélszolgálat felhívása, órák várása vagy az önkiszolgáló erőforrások használata nélkül. Ezért az élő chat nem egy ‘jó, hogy van’ szolgáltatási csatorna, hanem egy kötelező.

A LiveAgent WordPress-hez való élő chatével azonnali ügyfélszolgálatot biztosíthat, fejlesztheti a kapcsolatot proaktív ravaszokkal és felturbózhatja a vásárlói elégedettséget.

Élő chat szoftver előnyök, amiket nem ignorálhat

téma

Elvárt és preferált a fogyasztók által

60%-a a fogyasztóknak, akik 18 és 34 év között vannak, általában használják az élő chatet a támogatásra. 53%-a preferálná az online chat használatát mielőtt felhívná a vállalatot támogatásért.

Integrációk árazás

Nem csak ügyfélszolgálatra

85%-a a B2B-nek és 74%-a a B2C vállalatoknak értékesítésre használja az élő chatet, 54%-a a B2B vállalatoknak és 31%-a a B2C szektoroknak marketingre használja az élő chatet.

Értékelés

Garantált vásárlói elégedettség

Az élő chat azonnalisága és kényelmessége több elégedett vásárlót eredményez. A globális átlagos vásárlói elégedettségi értékelés az élő chatre 83.1%.

seo és web

Több értékesítés visszatérő vásárlók által

A fogyasztók többet vásárolnak olyan cégektől, amelyek élő chatet kínálnak. 52%-a a vásárlóknak több valószínűséggel vásárol többször egy olyan cégtől, ami biztosít élő chates támogatást.

A LiveAgent a megfelelő élő chat plugin a WordPress weboldalamhoz?

A legjobb élő chatet keresi WordPress weboldalához? Míg több száz chat plug létezik, azt gondoljuk, hogy a LiveAgent élő chatja a WordPress-hez a tökéletes megoldás vállalatának, támogatói csapatának és vásárlóinak. Itt van, hogy miért:

valós idejű írás figyelés

Nyűgözze le vásárlóit a leggyorsabb chat widgettel a piacon

A modern fogyasztók türelmetlenek és utálnak várni. Ezért építettük meg a leggyorsabb élő chat widgetet a piacon, ami 2.5 másodperc alatt jeleníti meg az üzeneteket weboldalán. Nyűgözze le vásárlóit valós idejű támogatással és mutassa meg nekik, hogy értékeli az idejüket.

használati esetek szituáció a liveagent okossága

Növelje a kapcsolatot és az átváltásokat a proaktív chattel

Turbózza fel a kapcsolati rátákat vásárlói vagy potenciális ügyfelei meghívásával, hogy gyorsan chatelhessenek önnel, amikor a weboldalán landolnak. A proaktív chatek engedélyezése az árazási és fizetési oldalakon bizonyítottan hatékony módszer, hogy növelje az eladásokat és hogy több látogatót konvertáljon át fizető ügyfelekké.

használati esetek szituáció a liveagent testreszabási funkciói

Engedélyezze az okos chat kibocsájtást az elérhető ügynökök között

Tegyen szert előnyre a haladó chat átirányítás rugalmasságából és a kibocsájtási opciókból. Állítson be ügynök prioritásokat és definiálja a maximális chat töltöttséget ügynökei számára. A legjobb rész benne? A LiveAgent azokhoz az ügynökökhöz rendeli hozzá a vásárlókat, akikkel már interakcióba léptek a múltban, hogy gyors, pontos és tudatos támogatást kapjanak.

használati ügy szituáció biztosítson segítséget a liveagent tel

Kapcsolódjon munkatársaihoz és chateljen velük

A LiveAgent chat eszköze támogatja a hatékony csapat együttműködést. Nem biztos benne, hogyan segítse a vásárlókat, akikkel éppen chatel? Ruházza át a a chatet egy olyan ügynökhöz, aki jobban felszerelt a segítségnyújtáshoz vagy azonnal kapcsolódjon munkatársaihoz egy belső chaten keresztül, hogy segítséget kérjen. Nem szükséges pazarolni az időt bármilyen harmadik féltől származó applikációba való belépéssel.

okos intelligens hívásirányítás

Kövesse nyomon látogatói viselkedését és csengessen be a megfelelő időben

Fejlessze támogatását valós idejű weboldal figyeléssel: nézze meg minden online látogatóját, ellenőrizze hogyan mozognak weboldalai között és kövesse nyomon mennyi időt töltenek minden oldalon. Az eféle kontextuális információk által – mint például a látogató meghívó forrása, országa vagy jelenlegi időzónája- proaktív chat meghívásait testreszabottabbá teheti.

Élő chat   Proaktív chat meghívások

Nézzen bele, hogy mit írnak vásárlói

Egy valós idejű írás megfigyelővel lenyűgözheti vásárlóit kirobbanóan gyors támogatással és úgy éreztetheti velük, hogy olvassa a gondolataikat. Láthatja, hogy mit írnak vásárlói a chatbe mielőtt elküldenék azt, lássa előre ügyfelei szükségleteit és készítse el a válaszát mielőtt megkérdeznék a kérdést.

Integráljon a WordPress-sel másodperceken belül

A LiveAgent úgy épült, hogy megspórolja értékes idejét. Egy egyszerű (másolás és beillesztés) integráció kapcsolatba helyezi ügyfeleivel másodpercek alatt. A LiveAgent átirányítja az új bejövő chateket a megfelelő tagokhoz csapatából és dinamikusan igazodik a chat elérhetőséghez, ahogyan az ügynökei be- és kilépnek műszakuk alatt.

LiveAgent chat buttons

customize chat window

Élő chat a WordPress-hez

Live Chat Software for WordPress

Több, mint egy élő chat

A LiveAgent nem csak egy élő chat widget, hanem egy minden az egyben többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás, ami 180+ funkciót tartalmaz, 40+ integrációt és majdnem végtelen testreszabási lehetőséget.

Szüksége van egy erőteljes jegyrendszerre automatizációval, egy virtuális hívásközponttal, egy közösségi média támogatói eszközzel vagy egy vásárlói önkiszolgáló portál szoftverre? A LiveAgent rendelkezik velük.

Vigye ügyfélszolgálatát a következő szintre a LiveAgent élő chat szoftverével

Egy ingyenes élő chat eszközt keres WordPress weboldalához? Kezdje el a teljesen funkciónális, 14-napos,szóváltás nélküli ingyenes próbaidőszakát és nézze meg közelebbről, hogyan működik és miként tudja előnyhöz juttatni vele vállalatát.

Nincs szükség letöltésre, a szoftver teljesen felhő-alapú. Alternatívaként, kérjen egy egy az egyben demót valakivel csapatunkból, hogy jobban megértse, miért a LiveAgent a legtöbbet és legjobban értékelt élő chat szoftver az SMB-nél 2020-ban.

élőstatisztika1 1

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxford Egyetemben? Eltalálta… LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.