A tökéletes élő chat WordPress webhelyekhez.

Teljesen testreszabható, funkciókban gazdag és könnyen integrálható bármely WordPress webhellyel.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo

Helló, János vagyok, miben segíthetek?/p>

Szeretném ellenőrizni a rendelésem állapotát.

Nem probléma, kérjük, adja meg rendelési azonosítóját.

A rendelési azonosítóm: GQ34566



Funkciókban gazdag, villámgyors élő chat a WordPress-hez

A mai fogyasztók azonnali válaszokat akarnak az ügyfélszolgálat felhívása, órák várása vagy az önkiszolgáló erőforrások használata nélkül. Ezért az élő chat nem egy ‘jó, hogy van’ szolgáltatási csatorna, hanem egy kötelező.

A LiveAgent WordPress-hez való élő chatével azonnali ügyfélszolgálatot biztosíthat, fejlesztheti a kapcsolatot proaktív ravaszokkal és felturbózhatja a vásárlói elégedettséget.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Élő chat szoftver előnyök, amiket nem ignorálhat

Elvárt és preferált a fogyasztók által

60%-a a fogyasztóknak, akik 18 és 34 év között vannak, általában használják az élő chatet a támogatásra. 53%-a preferálná az online chat használatát mielőtt felhívná a vállalatot támogatásért.

Nem csak ügyfélszolgálatra

85%-a a B2B-nek és 74%-a a B2C vállalatoknak értékesítésre használja az élő chatet, 54%-a a B2B vállalatoknak és 31%-a a B2C szektoroknak marketingre használja az élő chatet.

Több értékesítés visszatérő vásárlók által

A fogyasztók többet vásárolnak olyan cégektől, amelyek élő chatet kínálnak. 52%-a a vásárlóknak több valószínűséggel vásárol többször egy olyan cégtől, ami biztosít élő chates támogatást.

A LiveAgent a megfelelő élő chat plugin a WordPress weboldalamhoz?

A legjobb élő chatet keresi WordPress weboldalához? Míg több száz chat plug létezik, azt gondoljuk, hogy a LiveAgent élő chatja a WordPress-hez a tökéletes megoldás vállalatának, támogatói csapatának és vásárlóinak. Itt van, hogy miért:

real-time typing view

Nyűgözze le vásárlóit a leggyorsabb chat widgettel a piacon

A modern fogyasztók türelmetlenek és utálnak várni. Ezért építettük meg a leggyorsabb élő chat widgetet a piacon, ami 2.5 másodperc alatt jeleníti meg az üzeneteket weboldalán. Nyűgözze le vásárlóit valós idejű támogatással és mutassa meg nekik, hogy értékeli az idejüket.

cleverness of LiveAgent

Növelje a kapcsolatot és az átváltásokat a proaktív chattel

Turbózza fel a kapcsolati rátákat vásárlói vagy potenciális ügyfelei meghívásával, hogy gyorsan chatelhessenek önnel, amikor a weboldalán landolnak. A proaktív chatek engedélyezése az árazási és fizetési oldalakon bizonyítottan hatékony módszer, hogy növelje az eladásokat és hogy több látogatót konvertáljon át fizető ügyfelekké.

personalization features of LiveAgent

Engedélyezze az okos chat kibocsájtást az elérhető ügynökök között

Tegyen szert előnyre a haladó chat átirányítás rugalmasságából és a kibocsájtási opciókból. Állítson be ügynök prioritásokat és definiálja a maximális chat töltöttséget ügynökei számára. A legjobb rész benne? A LiveAgent azokhoz az ügynökökhöz rendeli hozzá a vásárlókat, akikkel már interakcióba léptek a múltban, hogy gyors, pontos és tudatos támogatást kapjanak.

provide help with LiveAgent

Kapcsolódjon munkatársaihoz és chateljen velük

A LiveAgent chat eszköze támogatja a hatékony csapat együttműködést. Nem biztos benne, hogyan segítse a vásárlókat, akikkel éppen chatel? Ruházza át a a chatet egy olyan ügynökhöz, aki jobban felszerelt a segítségnyújtáshoz vagy azonnal kapcsolódjon munkatársaihoz egy belső chaten keresztül, hogy segítséget kérjen. Nem szükséges pazarolni az időt bármilyen harmadik féltől származó applikációba való belépéssel.

smart and intelligent call routing by LiveAgent

Kövesse nyomon látogatói viselkedését és csengessen be a megfelelő időben

Fejlessze támogatását valós idejű weboldal figyeléssel: nézze meg minden online látogatóját, ellenőrizze hogyan mozognak weboldalai között és kövesse nyomon mennyi időt töltenek minden oldalon. Az eféle kontextuális információk által – mint például a látogató meghívó forrása, országa vagy jelenlegi időzónája- proaktív chat meghívásait testreszabottabbá teheti.

Live chat - Proactive chat invitations

Nézzen bele, hogy mit írnak vásárlói

Egy valós idejű írás megfigyelővel lenyűgözheti vásárlóit kirobbanóan gyors támogatással és úgy éreztetheti velük, hogy olvassa a gondolataikat. Láthatja, hogy mit írnak vásárlói a chatbe mielőtt elküldenék azt, lássa előre ügyfelei szükségleteit és készítse el a válaszát mielőtt megkérdeznék a kérdést.

Integráljon a WordPress-sel másodperceken belül

A LiveAgent úgy épült, hogy megspórolja értékes idejét. Egy egyszerű (másolás és beillesztés) integráció kapcsolatba helyezi ügyfeleivel másodpercek alatt. A LiveAgent átirányítja az új bejövő chateket a megfelelő tagokhoz csapatából és dinamikusan igazodik a chat elérhetőséghez, ahogyan az ügynökei be- és kilépnek műszakuk alatt.

Több, mint egy élő chat

A LiveAgent nem csak egy élő chat widget, hanem egy minden az egyben többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás, ami 180+ funkciót tartalmaz, 40+ integrációt és majdnem végtelen testreszabási lehetőséget.

Szüksége van egy erőteljes jegyrendszerre automatizációval, egy virtuális hívásközponttal, egy közösségi média támogatói eszközzel vagy egy vásárlói önkiszolgáló portál szoftverre? A LiveAgent rendelkezik velük.

Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview

Vigye ügyfélszolgálatát a következő szintre a LiveAgent élő chat szoftverével

Egy ingyenes élő chat eszközt keres WordPress weboldalához? Kezdje el a teljesen funkciónális, 14-napos,szóváltás nélküli ingyenes próbaidőszakát és nézze meg közelebbről, hogyan működik és miként tudja előnyhöz juttatni vele vállalatát.

Nincs szükség letöltésre, a szoftver teljesen felhő-alapú. Alternatívaként, kérjen egy egy az egyben demót valakivel csapatunkból, hogy jobban megértse, miért a LiveAgent a legtöbbet és legjobban értékelt élő chat szoftver Magyarországon 2020-ban.

LiveAgent rating live chat agent - gif

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi az az élő chat a WordPress-hez?

Az élő chat a WordPress-hez egyszerűen egy chat gomb a WordPress weboldalán. Ennek eredményeként azonnali ügyfélszolgálatot nyújthat a webhelye látogatóinak/potenciális ügyfeleinek.

Hogyan adhatom hozzá a LiveAgent Élő Chat alkalmazását a WordPress webhelyemhez?

Miután testreszabta/létrehozta a chat gombot a LiveAgentben, egyszerűen másolja ki a HTML kódot, és illessze be a WordPress webhelyére.

A LiveAgent élő chat szoftver több nyelvet is támogat?

Abszolút, a LiveAgent jelenleg 43 nyelven érhető el. Nézze meg a LiveAgent többnyelvű szolgáltatásait a részletekért.

Related Articles to Élő chat a WordPress-hez
WP-bővítményeket keres webhelye fejlesztéséhez? Tekintse meg WordPress beépülő moduljainkat az ügyfélélmény és az ügyfélszolgálat javítása érdekében.

Fejlődjön a WordPress beépülő modulokkal

Az belső linkelés fontosságára és az ehhez kapcsolódó SEO bővítményre fókuszál ez a szöveg. Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál, például jobb felhasználói élményt, hosszabb időtöltést a webhelyen és személyre szabott link-equity elosztást. Emellett bemutatja, hogyan működnek a WordPress bővítmények és miért hozták létre őket. A bővítmények egyszerűen telepíthetők és beállíthatók, és ingyenesen elérhetők a nyilvánosság számára.

A LiveAgent segítségével a kiskereskedők a lehető legjobb ügyfélszolgálati élményt nyújthatják a vásárlóik számára. LiveAgent - egy többcsatornás megoldás, amely kielégíti a vásárlóidat.

Ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedők számára

A LiveAgent számos testreszabható kapcsolat gombot biztosít, és három különböző előre elkészített kapcsolattartási űrlap áll rendelkezésre. Az online vállalkozásoknak fontos a visszaküldés lehetősége és az ügyfelekkel való kommunikáció, amiben segítségül szolgálhatnak a kész visszatérítési e-mail sablonok. A cikk további információkat is tartalmaz az ügyfélszolgálati és helpdesk szoftverekről, valamint az élő csevegés lehetőségéről.

A LiveAgent egy vezető ügyfélszolgálat a WordPress weboldalainak. Kombinálja a legjobban értékelt ügyfélszolgálatot a legnépszerűbb CMS-sel.

Help desk-et keres a WordPresshez?

79% -a vállalatoknak pozitív hatással van az élő chat támogatás az értékesítésre, jövedelemre és a vásárlói lojalitás növelésére. A LiveAgent egy összcsatornás ügyfélszolgálati megoldást kínál, amely több, mint 180 funkciót biztosít 40+ integrációval és sok testreszabási opcióval. Egy erős jegykezelő rendszer automatizációval, virtuális bejövő és kimenő hívásközponttal egyenesen ügyfélszolgálatába építve, natív élő chat és szolid önkiszolgáló lehetőségekkel.

Emelje ügyfélszolgálatát a következő szintre a Wordpress weboldalain. A LiveAgent Wordpress integrációja lehetővé teszi, hogy chat gombot helyezzen el weboldalain.

WordPress

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amelyet intuitív irányítópulton lehet kezelni, csökkentve a visszafordulási arányt és elősegítve az ügyfél elkötelezettségét. Az alkalmazás a panaszkezelési rendszert, az e-mail kezelőt, a bejövő hívás központot, az ügyfélportál szoftvert és a VoIP telefonrendszereket tartalmazza. A cég blogot, szójegyzéket, webináriumokat és gépelési teszteket kínál. A LiveAgent támogatási portált, adatmigrációt és rendszer állapotot is biztosít. A cég díjakat és tanúsítványokat szerzett, valamint van egy partnerprogramja is. A felhasználók feliratkozhatnak a LiveAgent hírlevelére is.

Az ügyfélszolgálati chat valós idejű chatet biztosít a vásárlóknak, hogy a vásárlói képviselőkkel chateljenek. Ez a leggyorsabb kommunikációs eszközök egyike.

Chat szolgáltatás

Az AI-alapú chatbotok segítenek a gyors válaszadásban az ügyfelek ismétlődő kérdéseire. A chat szolgáltatás lehetővé teszi a valós idejű beszélgetést az ügyfélszolgálatban. Használjunk chatbotokat a gyorsaság érdekében, és emlékezzünk a testre szabott kommunikációra az ügyfelekkel. Fontos, hogy az ügyfélszolgálatban egy chat doboz legyen minden oldalon. Integráljuk az élő chatet a CRM-el a csapat kényelme érdekében.

Az ügyfélszolgálati chat egy olyan funkció, amely lehetőséget nyújt az ügyfeleknek és a weboldal látogatóinak kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálati képviselőkkel. Az ügyfelek mindig elérhetik a képviselőket.

Ügyfélszolgálati chat

A minőségi ügyfélszolgálat szoftver, például a LiveAgent használata hatékony lehet. Az élő chatszoba lehetővé teszi valós idejű online kommunikációt a felhasználók számára. A LiveAgent számos funkciót és integrációt kínál. A vállalat bemutatkozása, díjai, partnerei és blogja is megtekinthető a webhelyen. Népszerű ügyfélszolgálati szoftverek közé tartoznak a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftverek és a panaszkezelő rendszerek.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót