Fejlődjön a WordPress beépülő modulokkal
Az belső linkelés fontosságára és az ehhez kapcsolódó SEO bővítményre fókuszál ez a szöveg. Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál, például jobb felhasználói élményt, hosszabb időtöltést a webhelyen és személyre szabott link-equity elosztást. Emellett bemutatja, hogyan működnek a WordPress bővítmények és miért hozták létre őket. A bővítmények egyszerűen telepíthetők és beállíthatók, és ingyenesen elérhetők a nyilvánosság számára.
Ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedők számára
A LiveAgent számos testreszabható kapcsolat gombot biztosít, és három különböző előre elkészített kapcsolattartási űrlap áll rendelkezésre. Az online vállalkozásoknak fontos a visszaküldés lehetősége és az ügyfelekkel való kommunikáció, amiben segítségül szolgálhatnak a kész visszatérítési e-mail sablonok. A cikk további információkat is tartalmaz az ügyfélszolgálati és helpdesk szoftverekről, valamint az élő csevegés lehetőségéről.
Help desk-et keres a WordPresshez?
79% -a vállalatoknak pozitív hatással van az élő chat támogatás az értékesítésre, jövedelemre és a vásárlói lojalitás növelésére. A LiveAgent egy összcsatornás ügyfélszolgálati megoldást kínál, amely több, mint 180 funkciót biztosít 40+ integrációval és sok testreszabási opcióval. Egy erős jegykezelő rendszer automatizációval, virtuális bejövő és kimenő hívásközponttal egyenesen ügyfélszolgálatába építve, natív élő chat és szolid önkiszolgáló lehetőségekkel.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amelyet intuitív irányítópulton lehet kezelni, csökkentve a visszafordulási arányt és elősegítve az ügyfél elkötelezettségét. Az alkalmazás a panaszkezelési rendszert, az e-mail kezelőt, a bejövő hívás központot, az ügyfélportál szoftvert és a VoIP telefonrendszereket tartalmazza. A cég blogot, szójegyzéket, webináriumokat és gépelési teszteket kínál. A LiveAgent támogatási portált, adatmigrációt és rendszer állapotot is biztosít. A cég díjakat és tanúsítványokat szerzett, valamint van egy partnerprogramja is. A felhasználók feliratkozhatnak a LiveAgent hírlevelére is.
Az AI-alapú chatbotok segítenek a gyors válaszadásban az ügyfelek ismétlődő kérdéseire. A chat szolgáltatás lehetővé teszi a valós idejű beszélgetést az ügyfélszolgálatban. Használjunk chatbotokat a gyorsaság érdekében, és emlékezzünk a testre szabott kommunikációra az ügyfelekkel. Fontos, hogy az ügyfélszolgálatban egy chat doboz legyen minden oldalon. Integráljuk az élő chatet a CRM-el a csapat kényelme érdekében.
A minőségi ügyfélszolgálat szoftver, például a LiveAgent használata hatékony lehet. Az élő chatszoba lehetővé teszi valós idejű online kommunikációt a felhasználók számára. A LiveAgent számos funkciót és integrációt kínál. A vállalat bemutatkozása, díjai, partnerei és blogja is megtekinthető a webhelyen. Népszerű ügyfélszolgálati szoftverek közé tartoznak a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftverek és a panaszkezelő rendszerek.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk