Egy komplex megoldás különböző típusú vállalkozások számára

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver mely alkalmazkodik a különböző vállalkozási modellek szükségleteihez. Fedezze fel hogyan segíthet cégének az ügyfélszolgálattal.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Tekintse még, miért választják a cégek a LiveAgent-et

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Növekedjen a legjobbal

Csatlakozzon azoknak a vállalkozásoknak az egyre növekvő listájához, amelyek a LiveAgentre támaszkodnak és különböző üzleti környezetből származnak. Tudja meg, hogyan használják ki a többcsatornás kommunikációs platform előnyeit, és hogyan profitálhat belőle.

A LiveAgent számos iparág követelményeinek is eleget tud tenni. Tudja meg hogyan és ismerje meg hatását.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha és az O2 között? Jól tippelt… A LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára
Related Articles to Üzleti
A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent szoftver több nagyobb céggel, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem dolgozik együtt. Az ügyfélszolgálati szoftver teljes mértékben testreszabható. Az alkalmazás segít az ügyfélélmény javításában és a bevétel növelésében. A LiveAgent az ügyfélszolgálatban segít, és a kormányzati szervezetek között is népszerű. Ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.

A tartalomkezelő rendszer a LiveAgent egyik funkciója. Különböző eszközökből áll, például a WYSIWYG szerkesztőből és az élő chat gombokból.

CMS

LiveAgent has an efficient toolset for managing content, including a WYSIWYG editor for editing articles, email templates, and more. The platform allows for the placement of live chat buttons on any supported CMS system, and offers integration with project management tools like WordPress, Squarespace, and Drupal. LiveAgent offers a 14-day free trial, with no credit card required, making it easy to integrate into your workflow. The platform also offers a helpful support portal, and is backed by numerous awards and certifications.

Mérje le kétszer, vágjon egyszer! A LiveAgent segít a kommunikációkat sorrendbe tenni prioritásuk alapján. Tudjon meg többet arról, hogy hogyan számíthat a divatipar a helpdesk-re.

Helpdesk szoftver a Divatipar számára

A LiveAgent egy közösségi médiát támogató help desk szoftver, amely az összes ügyfél-interakciót egy helyre rendezi, ezzel egyszerűbbé téve az ügyfélszolgálatot és segítve a cégeket a legfontosabb üzleti feladatokra összpontosítani. A szoftver egy ingyenes próbaidőszakot kínál, rengeteg integrációval rendelkezik, és a vásárlói elégedettség szempontjából az egyik legjobb szoftvernek számít. A LiveAgent demóját, árazását és további információit a weboldalukon találhatóak meg.

Gondoskodjon számlázásáról, számláiról, fizetés engedélyezéséről és még sok minden másról a LiveAgent számlázási eszközeivel és integrációival.

Számlázás kezelése

A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat hatékonyabb kezelését, különböző szoftverekkel, mint a VoIP telefonrendszerek, az e-mail kezelő szoftverek, a bejövő call center szoftverek és az önkiszolgáló szoftverek. Az oldal számos szolgáltatást kínál, mint az ajánlatkérést, támogatást, adatmigrációt és rendszer állapotot. A blogon, szójegyzékben, akadémiában és egyéb tartalmakban további információkkal és sablonokkal találkozhat. A LiveAgent partnerekkel is együttműködik, az oldalon pedig címkék segítenek a navigálásban.

A light ügynök egy korlátozott ügynöki szerep, amelyet korlátozott számú ügynökhöz rendelhet. A light ügynökök nem szerkeszthetik a jegyeket, és nem rendelhetőek hozzájuk.

Light ügynök

A LiveAgent szoftvert kínál az ügyfélszolgálat számára, amely testre szabható sablonokat, hívó eszköz ütemezést és ügyfélszolgálati játékosítást tartalmaz. Az admin körrel rendelkező ügynökök és ügyfél támogatók felügyelhetik és beállíthatják a rendszert, és jelentést kaphatnak az ügynökökről és kommunikációs csatornákról. A LiveAgent további termékfrissítéseket és promóciós ajánlatokat is küld a felhasználóknak.

A LiveAgent 5.25 frissítés új fejlesztéseket, valamint új javításokat kínál az ügyfélszolgálaton. Tudjon meg többet a LiveAgent 5.25-ről.

LiveAgent 5.25 – Új funkciók, fejlesztések és fontos javítások

A LiveAgent céggel kapcsolatos információk és termékek találhatóak a honlapon, beleértve az ügyfélszolgálati szoftvereket, VoIP telefonrendszereket és más eszközöket. A vállalat nyújt partnereknek és érdeklődőknek is számos lehetőséget, mint a partnerprogram és a webináriumok. A honlapon elérhető az árak és a demó lehetősége is.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót