Cselekedjen a megfelelő időben az ügyfélkövető szoftverrel

Figyelje a webhely látogatóinak viselkedését, és indítson beszélgetést, amikor itt az ideje.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
helpdesk software animation

Ügyfélkövető szoftver, amely szemmel tartja ügyfeleit

Szeretné tudni, hogy az ügyfelei mit csinálnak és mondanak online? Egyetlen eszközzel szeretné követni az összes kérésüket? A LiveAgent ügyfélkövető szoftvere tökéletes az Ön számára! Növelje ügyfelei elégedettségét és eladásait a mai naptól kezdve.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Kövesse nyomon, egyszerűsítse, tanuljon a betekintésekből, és profitáljon az ügyfélkövető szoftverrel

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Több meglátás, több eladás

Kövesse nyomon az ügyfelei mozgását egyetlen ügyfélkövető eszközzel. Tekintse meg, melyik webhely irányította őket Önhöz, mennyi ideig böngésztek az Ön webhelyén, mely termékek érdeklik, milyen időzónából vagy országból származnak.

LiveAgent failed payment message

Fedje le az összes érintési pontot

Olyan omnichannel ügyfélkövető szoftvert kínálunk, amely összekapcsolódik a Twitterrel, Instagrammal, Facebookkal, és a Viberrel. Integrálható korlátlan számú e-mail címmel és telefonszámmal, valamint élő chattel és ügyfélportállal, hogy minden kérdést megválaszolhassanak egy fedél alatt.

Csatlakozzon a beszélgetéshez

Ügyfélkövető szoftverünk lehetővé teszi az egyedi kulcsszavak nyomon követését a Twitteren. Könnyedén válaszolhat az ügyfelek kérdéseire vagy aggályaira, még akkor is, ha nincs megemlítve kifejezetten a Tweeten.

Kezdje meg az INGYENES próbaverziót még ma Ingyenes 14 napos próbaidőszak    Nincs szükség bankkártyára

Tudjon mindent, amit tudni kell

Nyújtson jobb szolgáltatást ügyfeleinek azáltal, hogy rögzíti az összes vevői betekintést a beépített CRM-be. Hozzon létre egyéni mezőket minden olyan információ rögzítéséhez, amely releváns az Ön vállalkozása számára, és élvezze a magasabb ügyfél-elégedettségi arányt.

Spóroljon időt az egy kattintásos válaszokkal

Használja ki a fejlett ügyfélkövető szoftverek előnyeit, például az előre definiált válaszokat és sablon válaszokat és pillanatok alatt válaszoljon a gyakran feltett kérdésekre.

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Az idő pénz, takarítsa meg

Csatlakoztassa ügyfélkövető szoftverünket több, mint 130 integrációval a munkafolyamat hatékonyabbá tétele érdekében.

Az egekbe szökik majd a teljesítménye

Tudja meg, mennyi idő alatt válaszol az ügyfelek kérdéseire, mely kommunikációs csatornákat használják a legtöbbet, és melyek a leghatékonyabbak az ügyfelek megszerzésében. Tanuljon az ügynök értékeléseiből, és javítsa ügyfélszolgálatát az ügyfélkövető szoftverrel még ma.

Reports feature by LiveAgent
Contact-groups-LiveAgent

Szegmentáljon és javítson az eladásokon

Az ügyfélkövető szoftver segít az ügyfeleket érdeklődésük és hátterük szerint csoportokba sorolni. Használja ki ezt a funkciót, és javítsa a marketing üzeneteket, az ügyfelek elégedettségét, megtartását és bevételeit.

Hatalmazza fel ügyfélkörét

Az ügyfélkövető szoftver segítségével felépíthet egy ügyfélportált, amelyen keresztül ügyfelei nyomon követhetik a jegyeik előrehaladását.

Ügyfeleink mondják a legjobban

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Megunta, hogy folyamatosan váltogatnia kell a telefon, chat, emailek és egyéb kommunikációs eszközök között?

Többé nem kell! A LiveAgent egy egyedülálló szoftver, amely több kommunikációs csatornát integrál egy fedél alá, megfizethető és átlátható árakkal. Ne fizessen külön díjat több ügyfélkövető eszközért. A LiveAgent az egyetlen, amire szüksége van.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo

Több, mint egy egyszerű ügyfélkövető szoftver

Elégedett ügyfelek? Megfizethetetlen

Észrevette, hogy ügyfélkövető szoftverünk a legolcsóbb és egyben legfejlettebb opció a piacon? Úgy van. Tekintsen meg mindent, amit kínálunk árazási oldalunkon.

14 napos próbaverzió
Hitelkártya nem szükséges
és még sok más
9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezÜgyfélkövető szoftver
Migrálni szeretné adatát a Customerly-ről egy másik megoldásba? Nézze meg a LiveAgent-et és lássa meg az előnyeit. Kezdje egy ingyenes próbaidőszakát ma.

Customerly-ről LiveAgent-re költözik?

A LiveAgent az ügyfélszolgálati megoldások széles skáláját kínálja, beleértve a 0-24 támogatást és több mint 175 hasznos eszközt. Kiemelkedő ügyfélszolgálatot nyújtanak, és 43 különböző nyelven elérhetőek. Növelheti a megtakarítást és a ROI-t, ha ingyenesen vagy fizetős tervben szerez LiveAgent-et. Az áttérésre váltók jutalmakat kapnak.

Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Az átváltási rátát javítani lehet az ajánlat újragondolásával és az oldal optimalizálásával. Az ajánlatot alacsonyabb áron, növelt funkcionalitással, extra ösztönzőkkel és szimplán ellenállhatatlan ajánlatokkal lehet vonzóbbá tenni. Az oldal optimalizálása magában foglalja az A/B tesztelést, erős CTA-kat, a fejléc másolatának és a gomb/űrlap elhelyezésének vizsgálatát, valamint a mobilbarát megjelenést.

Tudjon meg többet a hívási időről. Szakértői magyarázatok segítségével mélyen megértheti.

Hívásidő

Az átlagos hívási idő és az átlagos kezelési idő a call centerek hatékonyságát és ügyfélszolgálati teljesítményét méri. AHT figyelembe veszi a beszélgetési és tartási időt, míg a kezelési idő a hívás befejezését is.

A magyar LiveAgent ingyenes élő chat szoftvere lehetőséget nyújt arra, hogy weboldala látogatóit vásárlókká alakítsa. Használja a leggyorsabb chat widgetet.

Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?

Az ügyfélszolgálat és az ügyfélélmény szoftvereinek fontossága kiemelkedő a vállalkozások számára. A LiveAgent alkalmazás chat és visszaküldési lehetőségeket biztosít, valamint kulcsfontosságú funkciókat nyújt. A proaktív chat sablonok segítségével értékesítési lehetőségeket teremthetünk, vagy akár segíthetünk dühös ügyfeleinknek is. Az esettanulmány email sablonok hasznosak a stratégiák kidolgozásában, és a korábbi ügyfelek véleménye fontos az elégedettséghez. Az ügyfélélmény szoftver rendkívül változatos áron áll rendelkezésre, és különböző csomagokat is kínálnak az ügyfél- és alkalmazottszámokhoz igazítva.

Tegye lehetővé ügyfelei számára, hogy választ találjanak kérdéseikre az önkiszolgáló használatával. A magyar LiveAgent GYIK szoftvere lehetőséget nyújt egy lenyűgöző ügyfélportál létrehozásában.

Használja a GYIK szoftvert és optimalizálja az ügyfél önkiszolgáló élményét

A bejövő hívásközpontok hatékony megoldást nyújtanak az ügyfélhívások kezeléséhez, valamint az élő chat is fontos kommunikációs csatorna az induló és kisvállalkozások számára. Az elkötelezett ügyfelek többet költenek, ezért érdemes befektetni a call center szoftverekbe. A LiveAgent szolgáltatás előnyei közé tartozik a hatékony ügyfélszolgálatot támogató funkciói, kérhetünk telefonos demót vagy támogatást, a munka terhelését pedig csökkenthetjük a program automizációs megoldásaival. A jó tapasztalatú ügyfelek nagyobb valószínűséggel ajánlják a márkát másoknak is, és a promóterek is hajlamosak új ajánlatokat kipróbálni vagy újravásárolni a terméket.

Az élő csevegés megvalósítása a webhelyén növeli a konverziókat. Adja hozzá a LiveAgentet, a piacon a leggyorsabb csevegőszoftvert a Shopify áruházához.

A Legjobb Élő Chat A Shopify Üzletek számára

A csevegés terjesztése előre meghatározott útvonalon és figyelés az online látogatók interakcióira javíthatja a kommunikáció hatékonyságát. A chat beágyazott követése lehetővé teszi az élő csevegések hatásának mérését a konverziókra és bevételekre. A belső chat az osztályok között hatékony kommunikációt tesz lehetővé. Olvasson tovább a részletes információkért.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót