Customerly-ről LiveAgent-re költözik?
A LiveAgent az ügyfélszolgálati megoldások széles skáláját kínálja, beleértve a 0-24 támogatást és több mint 175 hasznos eszközt. Kiemelkedő ügyfélszolgálatot nyújtanak, és 43 különböző nyelven elérhetőek. Növelheti a megtakarítást és a ROI-t, ha ingyenesen vagy fizetős tervben szerez LiveAgent-et. Az áttérésre váltók jutalmakat kapnak.
Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el
Az átváltási rátát javítani lehet az ajánlat újragondolásával és az oldal optimalizálásával. Az ajánlatot alacsonyabb áron, növelt funkcionalitással, extra ösztönzőkkel és szimplán ellenállhatatlan ajánlatokkal lehet vonzóbbá tenni. Az oldal optimalizálása magában foglalja az A/B tesztelést, erős CTA-kat, a fejléc másolatának és a gomb/űrlap elhelyezésének vizsgálatát, valamint a mobilbarát megjelenést.
Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?
Az ügyfélszolgálat és az ügyfélélmény szoftvereinek fontossága kiemelkedő a vállalkozások számára. A LiveAgent alkalmazás chat és visszaküldési lehetőségeket biztosít, valamint kulcsfontosságú funkciókat nyújt. A proaktív chat sablonok segítségével értékesítési lehetőségeket teremthetünk, vagy akár segíthetünk dühös ügyfeleinknek is. Az esettanulmány email sablonok hasznosak a stratégiák kidolgozásában, és a korábbi ügyfelek véleménye fontos az elégedettséghez. Az ügyfélélmény szoftver rendkívül változatos áron áll rendelkezésre, és különböző csomagokat is kínálnak az ügyfél- és alkalmazottszámokhoz igazítva.
Használja a GYIK szoftvert és optimalizálja az ügyfél önkiszolgáló élményét
A bejövő hívásközpontok hatékony megoldást nyújtanak az ügyfélhívások kezeléséhez, valamint az élő chat is fontos kommunikációs csatorna az induló és kisvállalkozások számára. Az elkötelezett ügyfelek többet költenek, ezért érdemes befektetni a call center szoftverekbe. A LiveAgent szolgáltatás előnyei közé tartozik a hatékony ügyfélszolgálatot támogató funkciói, kérhetünk telefonos demót vagy támogatást, a munka terhelését pedig csökkenthetjük a program automizációs megoldásaival. A jó tapasztalatú ügyfelek nagyobb valószínűséggel ajánlják a márkát másoknak is, és a promóterek is hajlamosak új ajánlatokat kipróbálni vagy újravásárolni a terméket.
A Legjobb Élő Chat A Shopify Üzletek számára
A csevegés terjesztése előre meghatározott útvonalon és figyelés az online látogatók interakcióira javíthatja a kommunikáció hatékonyságát. A chat beágyazott követése lehetővé teszi az élő csevegések hatásának mérését a konverziókra és bevételekre. A belső chat az osztályok között hatékony kommunikációt tesz lehetővé. Olvasson tovább a részletes információkért.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk