Búcsúzzon el a lassú, alap szoftverektől

Váltson a LiveAgentre & ingyenesen migráljuk az adatait a NovoCall-ból.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

NovoCallról LiveAgentre váltás?

Fontolgatja az adatok migrálását a NovoCallból az új LiveAgentjébe? Munkatársaink örömmel segítenek az adatok biztonságos és könnyed áthozásában. Hívjon minket, és kezdje meg az adatok átvitelét még ma!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Novocall vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Novocall
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Novocall nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A Novocall nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent a Call Center-t az All-inclusive csomagban kínálja 39 dollárért/ügynök/hó áron.
A Novocall a Call Center szolgáltatást csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Novocall nem kínál önkiszolgáló szolgáltatást.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A Novocall nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Novocall nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Novocall nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Novocall nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Novocall nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Novocall nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Novocall automatizálást és szabályokat kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Novocall nem kínál API funkciókat.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Novocall nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Novocall nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Novocall nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Novocall korlátlan weboldalakat kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Novocall nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A Novocall nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál All-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hó áron.
A Novocall korlátlan hívásrögzítést kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Novocall korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, 25 dollár/ügynök/hó áron.
Data migration from one solution to another

Az adatok átvitelét bízza ránk!

Keressen fel minket, és engedje meg, hogy segítsünk. Munkatársaink megválaszolják az adatáttelepítéssel kapcsolatos bármely kérdését, és segítenek áthelyezni mindent, amire szüksége van az új LiveAgent fiókjában. Dőljön hátra és pihenjen, amíg mi mindent elintézünk.

Szeretné a migrációt Ön intézni?

Munkatársaink már dolgoznak egy migrációs bővítményén a NovoCallhoz. Maradjon kapcsolatban további információkért!

Migrate data to LiveAgent on your own

Milyen adatokat hozhatok át a NovoCallból?

Emberek

Hozzá át az ügynököket, az adminisztrátorokat, a végfelhasználókat és az ügyfeleket.

Címkék

Hozza át az összes osztály és jegy címkéjét.

Jegyek

Hozza át a jegyeket, csatolmányokat, felhasználók és jegyek adatait.

Készen áll hogy NovoCallról LiveAgentre váltson?

Vessen egy pillantást néhány előnyre, amelyek a LiveAgentre váltással járnak.

Customer providing review for service on mobile phone

Lenyűgöző ügyfélszolgálat

24/7 rendelkezésre állnak munkatársaink. Bármikor elérhetőek vagyunk, amikor szüksége van ránk.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Teljeskörű megoldások ügyfeleknek

Hasznos eszközök több, mint 175 szolgáltatás és több, mint 40 integráció. Mindent megtalál, amire szüksége van.

Person collecting papers into the net

Növelje a bevételt és az ROI-t

Szerezze be a LiveAgentet örökre ingyenesen, vagy válassza a három prémium megoldásunk egyikét.

Multilingual support in LiveAgent

Válassza ki saját nyelvét

Válasszon egyet a 43 különböző fordítás közül. A LiveAgent támogatja a nyelvekhez alkalmazkodó widgeteket is.

Migrálja adatait még ma a Novocall-ból

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és legjobb besorolású KKV ügyfélszolgálati szoftver 2020-ban. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW és a Yamaha, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
Kapcsolódó cikkek ehhezNovoCall migráció
A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

LiveAgent-ként a támogatási jegyrendszer egyszerű és hatékony kommunikációt biztosít ügyfelek és vállalkozások között, segítve a gyors és szakszerű válaszokat.

Tekintse meg a LiveAgentet, és fedezze fel az összes lenyűgöző eszközt és funkciót a többcsatornás ügyfélszolgálati alkalmazásunkban. Próbálja ki még ma, és javítsa ügyfélszolgálatát.

Tekintse mega LiveAgent

Az ügyfélszolgálati platform, LiveAgent, segít vállalatoknak javítani ügyfélszolgálatukat gyorsabb szolgáltatással és zökkenőmentes kommunikációval. A támogató szolgáltatások elnyerték több mint 30 000 vállalkozás bizalmát és elégedettségét.

Szeretne jobb hívástámogatást? Próbálja ki a LiveAgent alkalmazást, amely sokkal többre képes, mint a telefonhívások. Tudjon meg többet a LiveAgent ügyfélszolgálat előnyeiről és főbb jellemzőiről.

Alternatívát keres a LiveCall helyett?

Ajánlatkérés, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények: LiveAgent kínál népszerű ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket.

A magyar LiveAgent contact center szoftver lehetővé teszi az összes ügyfélkommunikációs csatorna egyszerűsítését egyetlen egységes postaládába.

Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.

A LiveAgent csevegési és hívási funkciókkal teli megoldást nyújt a felhőalapú call center számára, ideális az azonnali támogatás eléréséhez.

Váltás az osTicket-ről a LiveAgentre csapatunk támogatásával, és hozzáférést kaphat egy többcsatornás jegyrendszerhez.

osTicket migráció - LiveAgent

Fizessen a szükséges szolgáltatásokért, előfizetését pedig bármikor bővítheti. A LiveAgent fokozza a hatékonyságot és integrálódik több alkalmazással.

A LiveAgent egy segédpult megoldás, amely többféle platformot kapcsol egyetlen interfészre. Migráljon a CallPage-ről a LiveAgent-re és kezdje el az üzleti előnyök szerzését.

Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?

A LiveAgent aldomainjén termékfrissítések és promóciós ajánlatok érhetőek el. A cég segítséget nyújt az adatok CallPage-ről történő áttelepítéséhez. Ingyenes próbaidő áll rendelkezésre, a regisztrációhoz csak a céges email szükséges. A LiveAgent-nek választható egy aldomain neve a cég vagy a csapat neve alapján.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót