Búcsúzzon el a lassú, alap szoftverektől

Váltson a LiveAgentre & ingyenesen migráljuk az adatait a NovoCall-ból.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

NovoCallról LiveAgentre váltás?

Fontolgatja az adatok migrálását a NovoCallból az új LiveAgentjébe? Munkatársaink örömmel segítenek az adatok biztonságos és könnyed áthozásában. Hívjon minket, és kezdje meg az adatok átvitelét még ma!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Novocall vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Novocall
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Novocall nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A Novocall nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent a Call Center-t az All-inclusive csomagban kínálja 39 dollárért/ügynök/hó áron.
A Novocall a Call Center szolgáltatást csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Novocall nem kínál önkiszolgáló szolgáltatást.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A Novocall nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Novocall nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Novocall nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Novocall nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Novocall nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Novocall nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Novocall automatizálást és szabályokat kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Novocall nem kínál API funkciókat.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Novocall nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Novocall nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Novocall nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Novocall korlátlan weboldalakat kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Novocall nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A Novocall nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál All-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hó áron.
A Novocall korlátlan hívásrögzítést kínál csomagban 25 dollár/ügynök/hó áron.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Novocall korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, 25 dollár/ügynök/hó áron.
Data migration from one solution to another

Az adatok átvitelét bízza ránk!

Keressen fel minket, és engedje meg, hogy segítsünk. Munkatársaink megválaszolják az adatáttelepítéssel kapcsolatos bármely kérdését, és segítenek áthelyezni mindent, amire szüksége van az új LiveAgent fiókjában. Dőljön hátra és pihenjen, amíg mi mindent elintézünk.

Szeretné a migrációt Ön intézni?

Munkatársaink már dolgoznak egy migrációs bővítményén a NovoCallhoz. Maradjon kapcsolatban további információkért!

Migrate data to LiveAgent on your own

Milyen adatokat hozhatok át a NovoCallból?

Emberek

Hozzá át az ügynököket, az adminisztrátorokat, a végfelhasználókat és az ügyfeleket.

Címkék

Hozza át az összes osztály és jegy címkéjét.

Jegyek

Hozza át a jegyeket, csatolmányokat, felhasználók és jegyek adatait.

Készen áll hogy NovoCallról LiveAgentre váltson?

Vessen egy pillantást néhány előnyre, amelyek a LiveAgentre váltással járnak.

Customer providing review for service on mobile phone

Lenyűgöző ügyfélszolgálat

24/7 rendelkezésre állnak munkatársaink. Bármikor elérhetőek vagyunk, amikor szüksége van ránk.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Teljeskörű megoldások ügyfeleknek

Hasznos eszközök több, mint 175 szolgáltatás és több, mint 40 integráció. Mindent megtalál, amire szüksége van.

Person collecting papers into the net

Növelje a bevételt és az ROI-t

Szerezze be a LiveAgentet örökre ingyenesen, vagy válassza a három prémium megoldásunk egyikét.

Multilingual support in LiveAgent

Válassza ki saját nyelvét

Válasszon egyet a 43 különböző fordítás közül. A LiveAgent támogatja a nyelvekhez alkalmazkodó widgeteket is.

Migrálja adatait még ma a Novocall-ból

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és legjobb besorolású KKV ügyfélszolgálati szoftver 2020-ban. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW és a Yamaha, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Adatátvitel másik szoftverből?

Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Kapcsolódó cikkek ehhezNovoCall migráció
Migrálni szeretné adatát a Customerly-ről egy másik megoldásba? Nézze meg a LiveAgent-et és lássa meg az előnyeit. Kezdje egy ingyenes próbaidőszakát ma.

Customerly-ről LiveAgent-re költözik?

LiveAgent is a highly rated helpdesk software for small and medium-sized businesses. It offers a variety of features such as unlimited tickets, email addresses, and contact forms. Customers like the stability of the service, its integration with social networks, and its mobile functionality. The system is easy to use and has great customer support. Overall, it provides excellent value for the price.

Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több csatornás támogatást, chateljen vásárlóival valós időben. A jó átváltási ráta 2-5%. Gondolja újra az ajánlatát, optimalizálja az oldalát.

A LiveAgent ingyenes adatmigrációt biztosít. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a KKV-ok számára 2019-ben és 2020-ban. Csatlakozzon olyan cégekhez, mint a Huawei, BMW, Yamaha és Oxford Egyetem a világszínvonalú támogatásért ügyfelei részére. 

Költözés Birdseedről a LiveAgentre?

LiveAgent, a comprehensive customer service solution, offers over 175 tools and 40+ integrations. It provides 24/7 support, multilingual options, and seamless data migration. With LiveAgent, businesses can improve customer communication and satisfaction, ultimately boosting ROI.

A LiveAgent a legátnézettebb és #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Emigrálja adatait a LeadDesktől a Liveagentre még ma.

Átköltözik a LeadDeskből a LiveAgentre?

LiveAgent segít vállalatoknak az ügyfélszolgálat és értékesítési folyamatok optimalizálásában, proaktív chat és online látogatók funkcióval. A szoftver számos kommunikációs csatornát és funkciót kínál, beleértve a gamifikációt is, amelyek segíthetnek a vállalkozásoknak értékesítési kampányaikban és ügyfélszolgálati tevékenységükben. Emigrálhat más szoftverről és választhat egyedi nyelvet, valamint ingyenes próbaidő is elérhető.

Indítsa el Zendeskről az adatáttelepítését egy egyszerű aktiválási csúszkára kattintva. Minden jegyét és ügynökét biztonságosan átviheti a LiveAgentbe.

Zendeskről migrál?

LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati és értékesítési platform, amely számos kommunikációs csatornát és funkciót kínál. A vállalatok számára segítséget nyújthat az ügyfélszolgálat és értékesítési folyamatok optimalizálásában, valamint proaktív chat és online látogatók funkcióval. Az áttérőket kellemes juttatások és hiánytalan támogatás várja.Átváltásra kerülhet CallPage-ről és Kustomerből is.

Módot keres, hogy mindig kapcsolatban maradjon ügyfeleivel? A LiveAgent segítségével a WhatsApp-ot kiváló ügyfélszolgálati csatornává alakíthatja.

A WhatsApp használata az ügyfélszolgálathoz

WhatsApp has become a popular platform for customer service due to its wide reach and easy integration with other channels. It allows for personalized communication and improved employee experience, making it a valuable tool for businesses looking to build strong customer relationships and provide efficient support.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x