Dedikált központ az ügyfelei számára

Hatalmazza fel ügyfeleit erőforrás-hozzáféréssel és jegyellenőrzéssel.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Csökkentse a költségeit az ügyfélportál szoftverrel

Hozzon létre egy átfogó, jól strukturált és jól indexelt ügyfélportált, amely tartalmaz egy tudásbázist, közösségi fórumokat és GYIK-eket. Csökkentse az ügyfelekkel való kommunikáció idejét és költségeit azáltal, hogy önkiszolgáló támogatást kínál, és lehetővé teszi az ügyfeleknek, hogy megnézzék jegyük előrehaladását anélkül, hogy kapcsolatba kéne lépniük az ügyfélszolgálattal. A LiveAgent segítségével ez egyszerű.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Mi az ügyfélportál szoftver?

Az ügyfélszolgálati portálszoftver, más néven kliensportálszoftver lehetővé teszi az információk megosztását az ügyfelekkel. Az ügyfél webportálja lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy biztonságosan hozzáférjenek jegyük állapotához vagy előzményeihez, részletes termék- és szolgáltatási információkhoz és egyebekhez.

Például az ügyfélportál felhasználói hozzáférhetnek a tudásbázishoz valamint a közösségi fórumhoz.  Röviden: az ügyfélportál termék-specifikus ismeretek, üzleti információk és önkiszolgáló eszközök keverékét kínálja.

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Hogyan működik az ügyfélportál szoftver?

Az olyan biztonságos kliens portál, mint a LiveAgent, lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy bejelentkezésük után ellenőrizzék megkereséseik állapotát. Mivel az ügyfelek megkeresései jegyekké alakulnak, az ügyfél minden részletet megtalál egy úgynevezett “jegyben”. Ennek a technológiának köszönhetően az ügyfeleknek nem kell az ügyfélszolgálati ügynökök segítségét várniuk.

Az ügyfélportál kiváló ügyfélszolgálati megoldás, amely zökkenőmentes online élményt nyújt, és fórumok, visszajelzési űrlapok és interaktív tudásbázis révén fokozza a felhasználók elkötelezettségét.

Miért kellene ügyfélportált nyújtania?

Az ügyfélszolgálat sokat fejlődött az elmúlt néhány évben. Nem kell várakoznia az e-mailes értesítésekkel, hogy megtudja, a probléma megoldódott. Az ügyfélportál-szoftveres megoldások lehetővé teszik a portálhasználók számára a szükséges információkhoz való hozzáférést anélkül, hogy segítségre várnának. Ezek a dedikált támogatási portálok lehetővé teszik a portál felhasználói számára a hozzáférést a korábbi jegyelőzményekhez, a tudásbázishoz, a közösségi fórumhoz, és lehetőséget nyújtanak visszajelzés benyújtására is.

Az online önkiszolgáló portál dedikált helyet jelenthet az ügyfelek számára, hogy releváns tudásbázis-cikkeket keressenek. Hagyja abba a Google Táblázatok létrehozását a dokumentumok megosztásához az ügyfelekkel. Ezek a bonyolult folyamatok csak ártanak az ügyfél elkötelezettségének.

Az olyan önkiszolgáló erőforrások, mint a tudásbázisok, fórumok vagy az ügyfelek visszajelzései, felszabadítják az ügyfelek képviselőit a GYIK-ból és lehetővé teszik számukra, hogy a nehezebb ügyfélkérdezésekre összpontosítsanak. Használja ki az ügyfélportál szoftverünk előnyeit, hogy megossza a szolgáltatással kapcsolatos bejelentéseket, a termékkiadási megjegyzéseket, és azonnal javítsa ügynökei termelékenységét.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Hatékony ügyfélportál, amely megfelel az Ön vállalkozásának

A LiveAgent ügyfélportálja tudásbázist, fórumot és ügyfél-visszajelzéseket tartalmaz.

Az ügyfelek 70%-a inkább választ keres, mielőtt kapcsolatba lép az ügyfélszolgálattal

Hozzon létre egy ügyfélportált és annak vizuális elemeit mindössze néhány kattintással. Hozzon létre tudásbázist és fórumot, hogy ügyfelei segíthessenek önmaguknak és megvitathassák az új funkciókat vagy a fejlesztési javaslatokat.

smiling woman with coffee

A LiveAgenttel milliószor egyszerűbb az ügyfélszolgálat. Válaszidőnk most 26%-kal gyorsabb.

black Martinus logo

Tanítsa meg ügyfeleit a problémák önálló megoldására

Ügyfélszolgálati ügynökeihez kevesebb jegy érkezik, és ennek eredményeként az ügyfelek kérdéseire adott válaszidő lényegesen lecsökken.

Az online ügyfélportál tárolja a tudásbázis cikkeit, a fórumbejegyzéseket, valamint az ügyfelek visszajelzéseit és javaslatait. Olvasson tovább…

A tudásbázis az egyik legfontosabb portálfunkció, amely az ügyfelek számára könnyű és egyszerű hozzáférést biztosít a gyakran ismételt kérdésekhez. Olvasson tovább…

A fórumok lehetővé teszik ügyfeleinek, hogy egymás kérdéseit megválaszolva segítsenek egymásnak. Olvasson tovább…

Tegye lehetővé ügyfeleinek, hogy visszajelzéseket és javaslatokat küldjenek Önnek. Helyezzen el visszajelzés gombot a weboldalán. Olvasson tovább…

Megfizethető ügyfélportál-szoftver

Használja az összes ügyfélportál funkciót, és támogassa ügyfeleit akkor is, ha az ügyfélszolgálati képviselői nem elérhetőek, a megfizethető árképzési csomagunkkal.

14 nap ingyenesen
Nincs szükség bankkártyára
és még sok más
9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Túlterhelt az ügyfélszolgálata?

Nézzünk szembe a valósággal — ügyfeleinek mindig végtelen számú kérdése és kérése lesz. Az idő a legértékesebb erőforrás; ennek megfelelő eszközökbe történő befektetése jelentős lendületet adhat vállalkozásának. Vállalkozások dollármilliókat veszítenek évente azzal, hogy nem megfelelő eszközökbe fordítják forrásaikat. Ön ne tegye ezt.

Alkalmazotti portál az ügyfélszolgálati ügynökeinek

Az ügyfélportál nyilvánvaló előnye, hogy hatékony önkiszolgáló szolgáltatást nyújt ügyfeleinek. A LiveAgent dedikált ügyfélportál-megoldása azonban lehetővé teszi az ügynökök belső tudásmenedzsmentjének létrehozását is. Mint korábban elmondtuk, az ügyfélportál a tudásbázisból és a fórumból áll. Mindkettő létrehozható az ügyfelek és az ügynökök számára.

A részletes tudásbázis nagyszerű módja lehet a dokumentumok megosztásának a tudás folyamatosságának belső támogatása érdekében. Ezenkívül megoszthatja a belső ismereteket egy fórumon keresztül. A belső fórum egyetlen helyszín lehet, ahol a munkahelyi üzenetküldés helyett konkrét témákat lehet megvitatni. Összességében jobb csapatinterakciókat hoz létre, és egyszerűvé teszi a munkahelyi kommunikációt.

Agents in Help desk software - LiveAgent

Több, mint 30,000 vállalkozás nem tévedhet

A LiveAgent egy funkciókban gazdag, átfogó platform, amely önkiszolgáló portált is kínál. Ismerje meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, és tudja meg, hogyan lendítheti fel a LiveAgent az ügyfélszolgálatát és növelheti üzleti partnerei elégedettségét Magyarországon.

knowledge base designs in LiveAgent

Válasszon olyan megjelenést, amely illik márkájához

Hozzon létre egy ügyfélportált mindössze néhány kattintással. Hozzon létre tudásbázist, és igazítsa cége megjelenéséhez kódolás nélkül. Pár kattintással létrehozhat egy fórumot, ahol az ügyfelek megvitathatják az új funkciókat, segítséget kérhetnek vagy javaslatokat tehetnek a fejlesztésre.

Engedje meg, hogy az ügyfelek rugalmas jegyűrlapon keresztül vegyék fel Önnel a kapcsolatot

A LiveAgent űrlapok lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy kapcsolatba lépjenek az ügyfélszolgálattal az ügyfélportálon keresztül. Tehát mi az előnye az üzenetküldés ezen formájának? Nos, a LiveAgent CRM rendszeren keresztül tárolhatja és rendezheti az ügyfelek adatait.

Így amikor az ügyfél az ügyfélportálon keresztül éri el, az ügynökök több ügyfélinformációval rendelkeznek. Ennek eredményeként hatékony segítséget tudnak nyújtani. Összességében ez egy okos ügyfélszolgálati megoldás, amely javítja az ügyfélkommunikációt és a belső támogatási folyamatokat.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Hogyan profitálhat az ügyfélportál előnyeiből?

Az alábbiakban bemutatjuk az ügyfélportál szoftver használatának alapvető előnyeit:

Az ügyfélszolgálat költségeinek csökkentése

Alkalmazottakat fizetni sokkal drágább, mint lehetőséget biztosítani az ügyfeleknek, hogy segítséget találjanak az ügyfélportálon.

Spóroljon az ügyfélszolgálati ügynökök idejével

Tegye lehetővé, hogy ügynökei kevesebb időt töltsenek az ügyfelek problémáinak megoldásával telefonon, e-mailben és élő chaten.

 Könnyű hozzáférés az információkhoz bármikor

Az ügyfélportálok megkönnyítik az ügyfelek számára, hogy akkor kapjanak segítséget, amikor arra szükségük van.

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent ügyfélkapus szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik és közel 200 funkciót kínál.

Kapcsolódó cikkek ehhezÜgyfélportál Szoftver
Chaport Migracio

Átváltana Chaportról LiveAgentre?

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.

Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több csatornás támogatást, chateljen vásárlóival valós időben. A jó átváltási ráta 2-5%. Gondolja újra az ajánlatát, optimalizálja az oldalát.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

Szüksége van konkrét válaszokra a szoftverünkkel kapcsolatos konkrét kérdésekre? Vegye fel velünk a kapcsolatot és mi közvetlenül megkeressük Önt a válaszokkal.

Ajánlatot kér?

LiveAgent szoftver: egyszerű használat, jó ár-érték arány, több csatornás kommunikáció és támogatás. BizAway utazásszervező platform: különböző támogatási csatornák, beleértve e-mailt, telefonhívást és élő csevegést. Mindkét szolgáltatás célja a hatékony ügyfélszolgálat és kommunikáció.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x