Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dedikált központ az ügyfelei számára

Hatalmazza fel ügyfeleit erőforrás-hozzáféréssel és jegyellenőrzéssel.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Customer portal animation
Customer Portal Software

Csökkentse a költségeit az ügyfélportál szoftverrel

Hozzon létre egy átfogó, jól strukturált és jól indexelt ügyfélportált, amely tartalmaz egy tudásbázist, közösségi fórumokat és GYIK-eket. Csökkentse az ügyfelekkel való kommunikáció idejét és költségeit azáltal, hogy önkiszolgáló támogatást kínál, és lehetővé teszi az ügyfeleknek, hogy megnézzék jegyük előrehaladását anélkül, hogy kapcsolatba kéne lépniük az ügyfélszolgálattal. A LiveAgent segítségével ez egyszerű.

Mi az ügyfélportál szoftver?

Az ügyfélszolgálati portálszoftver, más néven kliensportálszoftver lehetővé teszi az információk megosztását az ügyfelekkel. Az ügyfél webportálja lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy biztonságosan hozzáférjenek jegyük állapotához vagy előzményeihez, részletes termék- és szolgáltatási információkhoz és egyebekhez.

Például az ügyfélportál felhasználói hozzáférhetnek a tudásbázishoz valamint a közösségi fórumhoz.  Röviden: az ügyfélportál termék-specifikus ismeretek, üzleti információk és önkiszolgáló eszközök keverékét kínálja.

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Hogyan működik az ügyfélportál szoftver?

Az olyan biztonságos kliens portál, mint a LiveAgent, lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy bejelentkezésük után ellenőrizzék megkereséseik állapotát. Mivel az ügyfelek megkeresései jegyekké alakulnak, az ügyfél minden részletet megtalál egy úgynevezett “jegyben”. Ennek a technológiának köszönhetően az ügyfeleknek nem kell az ügyfélszolgálati ügynökök segítségét várniuk.

Az ügyfélportál kiváló ügyfélszolgálati megoldás, amely zökkenőmentes online élményt nyújt, és fórumok, visszajelzési űrlapok és interaktív tudásbázis révén fokozza a felhasználók elkötelezettségét.

Miért kellene ügyfélportált nyújtania?

Az ügyfélszolgálat sokat fejlődött az elmúlt néhány évben. Nem kell várakoznia az e-mailes értesítésekkel, hogy megtudja, a probléma megoldódott. Az ügyfélportál-szoftveres megoldások lehetővé teszik a portálhasználók számára a szükséges információkhoz való hozzáférést anélkül, hogy segítségre várnának. Ezek a dedikált támogatási portálok lehetővé teszik a portál felhasználói számára a hozzáférést a korábbi jegyelőzményekhez, a tudásbázishoz, a közösségi fórumhoz, és lehetőséget nyújtanak visszajelzés benyújtására is.

Az online önkiszolgáló portál dedikált helyet jelenthet az ügyfelek számára, hogy releváns tudásbázis-cikkeket keressenek. Hagyja abba a Google Táblázatok létrehozását a dokumentumok megosztásához az ügyfelekkel. Ezek a bonyolult folyamatok csak ártanak az ügyfél elkötelezettségének.

Az olyan önkiszolgáló erőforrások, mint a tudásbázisok, fórumok vagy az ügyfelek visszajelzései, felszabadítják az ügyfelek képviselőit a GYIK-ból és lehetővé teszik számukra, hogy a nehezebb ügyfélkérdezésekre összpontosítsanak. Használja ki az ügyfélportál szoftverünk előnyeit, hogy megossza a szolgáltatással kapcsolatos bejelentéseket, a termékkiadási megjegyzéseket, és azonnal javítsa ügynökei termelékenységét.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Hatékony ügyfélportál, amely megfelel az Ön vállalkozásának

A LiveAgent ügyfélportálja tudásbázist, fórumot és ügyfél-visszajelzéseket tartalmaz.

Az ügyfelek 70%-a inkább választ keres, mielőtt kapcsolatba lép az ügyfélszolgálattal

Hozzon létre egy ügyfélportált és annak vizuális elemeit mindössze néhány kattintással. Hozzon létre tudásbázist és fórumot, hogy ügyfelei segíthessenek önmaguknak és megvitathassák az új funkciókat vagy a fejlesztési javaslatokat.

image person 2

A LiveAgenttel milliószor egyszerűbb az ügyfélszolgálat. Válaszidőnk most 26%-kal gyorsabb.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
logo martinus black

Tanítsa meg ügyfeleit a problémák önálló megoldására

Ügyfélszolgálati ügynökeihez kevesebb jegy érkezik, és ennek eredményeként az ügyfelek kérdéseire adott válaszidő lényegesen lecsökken.

Az online ügyfélportál tárolja a tudásbázis cikkeit, a fórumbejegyzéseket, valamint az ügyfelek visszajelzéseit és javaslatait. Olvasson tovább…

A tudásbázis az egyik legfontosabb portálfunkció, amely az ügyfelek számára könnyű és egyszerű hozzáférést biztosít a gyakran ismételt kérdésekhez. Olvasson tovább…

A fórumok lehetővé teszik ügyfeleinek, hogy egymás kérdéseit megválaszolva segítsenek egymásnak. Olvasson tovább…

Tegye lehetővé ügyfeleinek, hogy visszajelzéseket és javaslatokat küldjenek Önnek. Helyezzen el visszajelzés gombot a weboldalán. Olvasson tovább…

Megfizethető ügyfélportál-szoftver

Használja az összes ügyfélportál funkciót, és támogassa ügyfeleit akkor is, ha az ügyfélszolgálati képviselői nem elérhetőek, a megfizethető árképzési csomagunkkal.

Jegy

Jegy

Kisvállalkozások és professzionális marketingesek számára

$15/hó
Jegy

Jegy+Chat

Kisvállalkozások és professzionális marketingesek számára

$29/hó

Túlterhelt az ügyfélszolgálata?

Nézzünk szembe a valósággal — ügyfeleinek mindig végtelen számú kérdése és kérése lesz. Az idő a legértékesebb erőforrás; ennek megfelelő eszközökbe történő befektetése jelentős lendületet adhat vállalkozásának. Vállalkozások dollármilliókat veszítenek évente azzal, hogy nem megfelelő eszközökbe fordítják forrásaikat. Ön ne tegye ezt.

Alkalmazotti portál az ügyfélszolgálati ügynökeinek

Az ügyfélportál nyilvánvaló előnye, hogy hatékony önkiszolgáló szolgáltatást nyújt ügyfeleinek. A LiveAgent dedikált ügyfélportál-megoldása azonban lehetővé teszi az ügynökök belső tudásmenedzsmentjének létrehozását is. Mint korábban elmondtuk, az ügyfélportál a tudásbázisból és a fórumból áll. Mindkettő létrehozható az ügyfelek és az ügynökök számára.

A részletes tudásbázis nagyszerű módja lehet a dokumentumok megosztásának a tudás folyamatosságának belső támogatása érdekében. Ezenkívül megoszthatja a belső ismereteket egy fórumon keresztül. A belső fórum egyetlen helyszín lehet, ahol a munkahelyi üzenetküldés helyett konkrét témákat lehet megvitatni. Összességében jobb csapatinterakciókat hoz létre, és egyszerűvé teszi a munkahelyi kommunikációt.

Agents in Help desk software - LiveAgent

Több, mint 30,000 vállalkozás nem tévedhet

A LiveAgent egy funkciókban gazdag, átfogó platform, amely önkiszolgáló portált is kínál. Ismerje meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, és tudja meg, hogyan lendítheti fel a LiveAgent az ügyfélszolgálatát és növelheti üzleti partnerei elégedettségét Magyarországon.

knowledge base designs in liveagent

Válasszon olyan megjelenést, amely illik márkájához

Hozzon létre egy ügyfélportált mindössze néhány kattintással. Hozzon létre tudásbázist, és igazítsa cége megjelenéséhez kódolás nélkül. Pár kattintással létrehozhat egy fórumot, ahol az ügyfelek megvitathatják az új funkciókat, segítséget kérhetnek vagy javaslatokat tehetnek a fejlesztésre.

Engedje meg, hogy az ügyfelek rugalmas jegyűrlapon keresztül vegyék fel Önnel a kapcsolatot

A LiveAgent űrlapok lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy kapcsolatba lépjenek az ügyfélszolgálattal az ügyfélportálon keresztül. Tehát mi az előnye az üzenetküldés ezen formájának? Nos, a LiveAgent CRM rendszeren keresztül tárolhatja és rendezheti az ügyfelek adatait.

Így amikor az ügyfél az ügyfélportálon keresztül éri el, az ügynökök több ügyfélinformációval rendelkeznek. Ennek eredményeként hatékony segítséget tudnak nyújtani. Összességében ez egy okos ügyfélszolgálati megoldás, amely javítja az ügyfélkommunikációt és a belső támogatási folyamatokat.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Hogyan profitálhat az ügyfélportál előnyeiből?

Az alábbiakban bemutatjuk az ügyfélportál szoftver használatának alapvető előnyeit:

Flower money icon

Az ügyfélszolgálat költségeinek csökkentése

Alkalmazottakat fizetni sokkal drágább, mint lehetőséget biztosítani az ügyfeleknek, hogy segítséget találjanak az ügyfélportálon.

Clock icon

Spóroljon az ügyfélszolgálati ügynökök idejével

Tegye lehetővé, hogy ügynökei kevesebb időt töltsenek az ügyfelek problémáinak megoldásával telefonon, e-mailben és élő chaten.

Clock icon

 Könnyű hozzáférés az információkhoz bármikor

Az ügyfélportálok megkönnyítik az ügyfelek számára, hogy akkor kapjanak segítséget, amikor arra szükségük van.

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent ügyfélkapus szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik és közel 200 funkciót kínál.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

GYIK

Mi az ügyfélszolgálati portál?

Az ügyfélszolgálati portál lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy valós időben válaszokat találjanak kérdéseikre anélkül, hogy kapcsolatba kellene lépniük az ügyfélszolgálattal. Az ügyfélszolgálati portál a nap 24 órájában rendelkezésre áll, és releváns információkat tartalmaz, például irányelveket, számlákat, szállításokat, megrendeléseket és online fizetéseket.

Mitől lesz jó az ügyfélportál?

A jó ügyfélportál javítja a márka és az ügyfelek közötti interakciók minőségét azáltal, hogy könnyebben hozzáfér az információkhoz.

Melyek az ügyfélportál közös jellemzői?

Az ügyfélportál funkciói közé tartozik a 24/7 önkiszolgálás, a saját vállalati márka testreszabásának és hozzáadásának lehetősége, a vállalati weboldalakba könnyen beágyazható, a kimutatásokhoz és online fizetésekhez való hozzáférés, az információk olvasásának/írásának képessége és az egyedi CSS stílusopciók.

Mi a célja egy webportálnak?

A webportál lényege, hogy egyetlen hozzáférési pontot biztosítson a releváns információkhoz, például házirendekhez, számlákhoz, kifizetésekhez vagy útmutató cikkekhez. Egy jó internetes portál lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy maguk találják meg a kívánt információt, anélkül, hogy segítséget kellene kérniük Öntől.

Hogyan használja az ügyfélportált?

Az ügyfélportált tudásbázis-cikkekhez, fórumokhoz, javaslatokhoz és visszajelzési táblákhoz használják. Ezenkívül megjeleníti az ügyfél korábbi jegyeinek előzményeit. Ennek eredményeként az ügyfelek ellenőrizhetik korábbi vásárlói kérdéseiket, és szükség esetén csevegést indíthatnak.

Milyen előnyei vannak az ügyfélportál szoftvernek?

Manapság az ügyfelek elvárják, hogy a weboldalak önkiszolgáló lehetőséget biztosítsanak. Az önkiszolgálás most az első választás a szükséges információk megkeresésére. Ha még nem rendelkezik ügyfélkapuval/tudásbázissal, akkor pillanatok alatt veszíthet a versenyben. Az ügyfélportál legfontosabb előnyei közé tartozik a 24/7 ügyfélszolgálat, a megnövekedett értékesítés és a magasabb ügyfél-elégedettség.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót