Csökkentse költségeit ügyfélportál szoftver segítségével

Hozzon létre egy ügyfélportált tudásbázissal, fórummal és Gyakran Ismétlődő Kérdésekkel. Csökkentse az ügyfelekkel történő kommunikáció idejét és költségét azáltal, hogy önkiszolgáló támogatást kínál a LiveAgent segítségével. Engedje meg ügyfeleinek, hogy anélkül tájékozódjanak támogatási kérelmeik előrehaladtáról, hogy kapcsolatba lépnének Önnel. A LiveAgent-tel ez könnyen megoldható.

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent ügyfélkapus szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik és közel 200 funkciót kínál.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Az ügyfelek 70%-a inkább választ keres, mielőtt kapcsolatba lép az ügyfélszolgálattal

Hozzon létre egy ügyfélportált mindössze néhány kattintással. Hozzon létre tudásbázist és fórumot, hogy ügyfelei segíthessenek önmaguknak és megvitathassák az új funkciókat vagy a fejlesztési javaslatokat.

LiveAgent Customer Portal

LiveAgent Knowledge Base

LiveAgent Forum

LiveAgent Feedback & Suggestions

kép személy 2

A LiveAgent-tel milliószor egyszerűbb az ügyfélszolgálat. Válaszidőnk most 26%-kal gyorsabb.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
logo martinus fekete

Tanítsa meg ügyfeleit a problémák önálló megoldására

Ügyfélszolgálati ügynökeihez kevesebb jegy érkezik, és ennek eredményeként az ügyfelek kérdéseire adott válaszidő lényegesen lecsökken.

 

Az ügyfélportál tárolja a tudásbázis cikkeit, a fórumbejegyzéseket, valamint az ügyfelek visszajelzéseit és javaslatait. Olvasson tovább…

Biztosítson ügyfeleinek egyszerű hozzáférést a tudásbázis cikkeihez, vagy a gyakran ismételt kérdésekhez. Olvasson tovább…

A fórumok lehetővé teszik ügyfeleinek, hogy egymás kérdéseit megválaszolva segítsenek egymásnak. Olvasson tovább…

Tegye lehetővé ügyfeleinek, hogy visszajelzéseket és javaslatokat küldjenek Önnek. Helyezzen el visszajelzés gombot a weboldalán. Olvasson tovább…

Megfizethető ügyfélportál szoftver

Használja az ügyfélportál összes funkcióját, és segítse ügyfeleit akkor is, ha ügyfélszolgálati képviselői nem elérhetőek.

Package Name

Jegy

Kisvállalkozásoknak és profi marketingeseknek

15 /hó
Package Name

Jegy+Chat

Kisvállalkozásoknak és profi marketingeseknek

29 /hó

Túlterhelt az ügyfélszolgálata?

Nézzünk szembe a valósággal — ügyfeleinek mindig végtelen számú kérdése és kérése lesz. Az idő a legértékesebb erőforrás; ennek megfelelő eszközökbe történő befektetése jelentős lendületet adhat vállalkozásának. Vállalkozások dollármilliókat veszítenek évente azzal, hogy nem megfelelő eszközökbe fordítják forrásaikat. Ön ne tegye ezt.

Több, mint 30,000 vállalkozás nem tévedhet

Ismerje meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, és tudja meg, hogyan lendítheti fel a LiveAgent az ügyfélszolgálatát és növelheti üzleti partnerei elégedettségét.

Válasszon olyan megjelenést, amely illik márkájához

Hozzon létre egy ügyfélportált mindössze néhány kattintással. Hozzon létre tudásbázist, és igazítsa cége megjelenéséhez kódolás nélkül. Pár kattintással létrehozhat egy fórumot, ahol az ügyfelek megvitathatják az új funkciókat, segítséget kérhetnek vagy javaslatokat tehetnek a fejlesztésre.

ügyfélszolgálat 2

Segítse ügyfeleit, hogy önmagukat segíthessék

Az alábbiakban bemutatjuk az ügyfélportál szoftver használatának alapvető előnyeit:

ügyfélszolgálat kései válasz az ügyfeleidnek

Az ügyfélszolgálat költségeinek csökkentése

Alkalmazottakat fizetni sokkal drágább, mint lehetőséget biztosítani az ügyfeleknek, hogy segítséget találjanak az ügyfélportálon.

call center hívástörténet nyomon követése

Spóroljon az ügyfélszolgálati ügynökök idejével

Tegye lehetővé, hogy ügynökei kevesebb időt töltsenek az ügyfelek problémáinak megoldásával telefonon, e-mailben és élő chaten.

24/7 ügyfélszolgálat

 Könnyű hozzáférés az információkhoz bármikor

Az ügyfélportálok megkönnyítik az ügyfelek számára, hogy akkor kapjanak segítséget, amikor arra szükségük van.

ügyfélszolgálat nincs információ a csapat teljesítményéről

Gyűjtse a fontos visszajelzéseket

Fejlessze vállalkozását úgy, hogy visszajelzéseket gyűjt ügyfeleitől arról, hogy mi tetszik nekik és mi nem.

GYIK

Az ügyfélszolgálati portál lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy választ találjanak kérdéseikre anélkül, hogy kapcsolatba kellene lépniük az ügyfélszolgálattal. Az ügyfélszolgálati portál a nap 24 órájában és a hét 7 napján elérhető, és releváns információkat tartalmaz, például irányelveket, számlákat, szállításokat, megrendeléseket és online fizetéseket.

A jó ügyfélportál javítja a márkája és az ügyfelek közötti interakciók minőségét azáltal, hogy könnyebb hozzáférést biztosít az információkhoz.

Az ügyfélportál funkciói többek között a következők: önkiszolgálás a nap 24 órájában a hét 7 napján; testreszabhatóság a saját márka stílusához; könnyű beágyazhatóság a vállalati weboldalakra; hozzáférés a kimutatásokhoz és az online fizetésekhez; információk olvasása és írása; egyedi stílus kialakítása CSS segítségével.

Egy webportál lényege, hogy egyetlen hozzáférési pontot biztosítson a releváns információkhoz, például irányelvekhez, számlákhoz, kifizetésekhez vagy útmutató cikkekhez. Egy jó webportál lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy megtalálják a szükséges információkat anélkül, hogy segítséget kellene kérniük Öntől.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamaha-ban, az O2-ban és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyen Nincs szükség hitelkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.