Dedikált központ az ügyfelei számára

Hatalmazza fel ügyfeleit erőforrás-hozzáféréssel és jegyellenőrzéssel.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Csökkentse a költségeit az ügyfélportál szoftverrel

Hozzon létre egy átfogó, jól strukturált és jól indexelt ügyfélportált, amely tartalmaz egy tudásbázist, közösségi fórumokat és GYIK-eket. Csökkentse az ügyfelekkel való kommunikáció idejét és költségeit azáltal, hogy önkiszolgáló támogatást kínál, és lehetővé teszi az ügyfeleknek, hogy megnézzék jegyük előrehaladását anélkül, hogy kapcsolatba kéne lépniük az ügyfélszolgálattal. A LiveAgent segítségével ez egyszerű.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Mi az ügyfélportál szoftver?

Az ügyfélszolgálati portálszoftver, más néven kliensportálszoftver lehetővé teszi az információk megosztását az ügyfelekkel. Az ügyfél webportálja lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy biztonságosan hozzáférjenek jegyük állapotához vagy előzményeihez, részletes termék- és szolgáltatási információkhoz és egyebekhez.

Például az ügyfélportál felhasználói hozzáférhetnek a tudásbázishoz valamint a közösségi fórumhoz.  Röviden: az ügyfélportál termék-specifikus ismeretek, üzleti információk és önkiszolgáló eszközök keverékét kínálja.

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Hogyan működik az ügyfélportál szoftver?

Az olyan biztonságos kliens portál, mint a LiveAgent, lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy bejelentkezésük után ellenőrizzék megkereséseik állapotát. Mivel az ügyfelek megkeresései jegyekké alakulnak, az ügyfél minden részletet megtalál egy úgynevezett “jegyben”. Ennek a technológiának köszönhetően az ügyfeleknek nem kell az ügyfélszolgálati ügynökök segítségét várniuk.

Az ügyfélportál kiváló ügyfélszolgálati megoldás, amely zökkenőmentes online élményt nyújt, és fórumok, visszajelzési űrlapok és interaktív tudásbázis révén fokozza a felhasználók elkötelezettségét.

Miért kellene ügyfélportált nyújtania?

Az ügyfélszolgálat sokat fejlődött az elmúlt néhány évben. Nem kell várakoznia az e-mailes értesítésekkel, hogy megtudja, a probléma megoldódott. Az ügyfélportál-szoftveres megoldások lehetővé teszik a portálhasználók számára a szükséges információkhoz való hozzáférést anélkül, hogy segítségre várnának. Ezek a dedikált támogatási portálok lehetővé teszik a portál felhasználói számára a hozzáférést a korábbi jegyelőzményekhez, a tudásbázishoz, a közösségi fórumhoz, és lehetőséget nyújtanak visszajelzés benyújtására is.

Az online önkiszolgáló portál dedikált helyet jelenthet az ügyfelek számára, hogy releváns tudásbázis-cikkeket keressenek. Hagyja abba a Google Táblázatok létrehozását a dokumentumok megosztásához az ügyfelekkel. Ezek a bonyolult folyamatok csak ártanak az ügyfél elkötelezettségének.

Az olyan önkiszolgáló erőforrások, mint a tudásbázisok, fórumok vagy az ügyfelek visszajelzései, felszabadítják az ügyfelek képviselőit a GYIK-ból és lehetővé teszik számukra, hogy a nehezebb ügyfélkérdezésekre összpontosítsanak. Használja ki az ügyfélportál szoftverünk előnyeit, hogy megossza a szolgáltatással kapcsolatos bejelentéseket, a termékkiadási megjegyzéseket, és azonnal javítsa ügynökei termelékenységét.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Hatékony ügyfélportál, amely megfelel az Ön vállalkozásának

A LiveAgent ügyfélportálja tudásbázist, fórumot és ügyfél-visszajelzéseket tartalmaz.

Az ügyfelek 70%-a inkább választ keres, mielőtt kapcsolatba lép az ügyfélszolgálattal

Hozzon létre egy ügyfélportált és annak vizuális elemeit mindössze néhány kattintással. Hozzon létre tudásbázist és fórumot, hogy ügyfelei segíthessenek önmaguknak és megvitathassák az új funkciókat vagy a fejlesztési javaslatokat.

smiling woman with coffee

A LiveAgenttel milliószor egyszerűbb az ügyfélszolgálat. Válaszidőnk most 26%-kal gyorsabb.

black Martinus logo

Tanítsa meg ügyfeleit a problémák önálló megoldására

Ügyfélszolgálati ügynökeihez kevesebb jegy érkezik, és ennek eredményeként az ügyfelek kérdéseire adott válaszidő lényegesen lecsökken.

Az online ügyfélportál tárolja a tudásbázis cikkeit, a fórumbejegyzéseket, valamint az ügyfelek visszajelzéseit és javaslatait. Olvasson tovább…

A tudásbázis az egyik legfontosabb portálfunkció, amely az ügyfelek számára könnyű és egyszerű hozzáférést biztosít a gyakran ismételt kérdésekhez. Olvasson tovább…

A fórumok lehetővé teszik ügyfeleinek, hogy egymás kérdéseit megválaszolva segítsenek egymásnak. Olvasson tovább…

Tegye lehetővé ügyfeleinek, hogy visszajelzéseket és javaslatokat küldjenek Önnek. Helyezzen el visszajelzés gombot a weboldalán. Olvasson tovább…

Megfizethető ügyfélportál-szoftver

Használja az összes ügyfélportál funkciót, és támogassa ügyfeleit akkor is, ha az ügyfélszolgálati képviselői nem elérhetőek, a megfizethető árképzési csomagunkkal.

14 nap ingyenesen
Nincs szükség bankkártyára
és még sok más
$9 hónap

Small business

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 hónap

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 contact form
Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Túlterhelt az ügyfélszolgálata?

Nézzünk szembe a valósággal — ügyfeleinek mindig végtelen számú kérdése és kérése lesz. Az idő a legértékesebb erőforrás; ennek megfelelő eszközökbe történő befektetése jelentős lendületet adhat vállalkozásának. Vállalkozások dollármilliókat veszítenek évente azzal, hogy nem megfelelő eszközökbe fordítják forrásaikat. Ön ne tegye ezt.

Alkalmazotti portál az ügyfélszolgálati ügynökeinek

Az ügyfélportál nyilvánvaló előnye, hogy hatékony önkiszolgáló szolgáltatást nyújt ügyfeleinek. A LiveAgent dedikált ügyfélportál-megoldása azonban lehetővé teszi az ügynökök belső tudásmenedzsmentjének létrehozását is. Mint korábban elmondtuk, az ügyfélportál a tudásbázisból és a fórumból áll. Mindkettő létrehozható az ügyfelek és az ügynökök számára.

A részletes tudásbázis nagyszerű módja lehet a dokumentumok megosztásának a tudás folyamatosságának belső támogatása érdekében. Ezenkívül megoszthatja a belső ismereteket egy fórumon keresztül. A belső fórum egyetlen helyszín lehet, ahol a munkahelyi üzenetküldés helyett konkrét témákat lehet megvitatni. Összességében jobb csapatinterakciókat hoz létre, és egyszerűvé teszi a munkahelyi kommunikációt.

Agents in Help desk software - LiveAgent

Több, mint 30,000 vállalkozás nem tévedhet

A LiveAgent egy funkciókban gazdag, átfogó platform, amely önkiszolgáló portált is kínál. Ismerje meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, és tudja meg, hogyan lendítheti fel a LiveAgent az ügyfélszolgálatát és növelheti üzleti partnerei elégedettségét Magyarországon.

knowledge base designs in LiveAgent

Válasszon olyan megjelenést, amely illik márkájához

Hozzon létre egy ügyfélportált mindössze néhány kattintással. Hozzon létre tudásbázist, és igazítsa cége megjelenéséhez kódolás nélkül. Pár kattintással létrehozhat egy fórumot, ahol az ügyfelek megvitathatják az új funkciókat, segítséget kérhetnek vagy javaslatokat tehetnek a fejlesztésre.

Engedje meg, hogy az ügyfelek rugalmas jegyűrlapon keresztül vegyék fel Önnel a kapcsolatot

A LiveAgent űrlapok lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy kapcsolatba lépjenek az ügyfélszolgálattal az ügyfélportálon keresztül. Tehát mi az előnye az üzenetküldés ezen formájának? Nos, a LiveAgent CRM rendszeren keresztül tárolhatja és rendezheti az ügyfelek adatait.

Így amikor az ügyfél az ügyfélportálon keresztül éri el, az ügynökök több ügyfélinformációval rendelkeznek. Ennek eredményeként hatékony segítséget tudnak nyújtani. Összességében ez egy okos ügyfélszolgálati megoldás, amely javítja az ügyfélkommunikációt és a belső támogatási folyamatokat.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Hogyan profitálhat az ügyfélportál előnyeiből?

Az alábbiakban bemutatjuk az ügyfélportál szoftver használatának alapvető előnyeit:

Az ügyfélszolgálat költségeinek csökkentése

Alkalmazottakat fizetni sokkal drágább, mint lehetőséget biztosítani az ügyfeleknek, hogy segítséget találjanak az ügyfélportálon.

Spóroljon az ügyfélszolgálati ügynökök idejével

Tegye lehetővé, hogy ügynökei kevesebb időt töltsenek az ügyfelek problémáinak megoldásával telefonon, e-mailben és élő chaten.

 Könnyű hozzáférés az információkhoz bármikor

Az ügyfélportálok megkönnyítik az ügyfelek számára, hogy akkor kapjanak segítséget, amikor arra szükségük van.

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent ügyfélkapus szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik és közel 200 funkciót kínál.

GYIK

Mi az ügyfélszolgálati portál?

Az ügyfélszolgálati portál lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy valós időben válaszokat találjanak kérdéseikre anélkül, hogy kapcsolatba kellene lépniük az ügyfélszolgálattal. Az ügyfélszolgálati portál a nap 24 órájában rendelkezésre áll, és releváns információkat tartalmaz, például irányelveket, számlákat, szállításokat, megrendeléseket és online fizetéseket.

Mitől lesz jó az ügyfélportál?

A jó ügyfélportál javítja a márka és az ügyfelek közötti interakciók minőségét azáltal, hogy könnyebben hozzáfér az információkhoz.

Melyek az ügyfélportál közös jellemzői?

Az ügyfélportál funkciói közé tartozik a 24/7 önkiszolgálás, a saját vállalati márka testreszabásának és hozzáadásának lehetősége, a vállalati weboldalakba könnyen beágyazható, a kimutatásokhoz és online fizetésekhez való hozzáférés, az információk olvasásának/írásának képessége és az egyedi CSS stílusopciók.

Mi a célja egy webportálnak?

A webportál lényege, hogy egyetlen hozzáférési pontot biztosítson a releváns információkhoz, például házirendekhez, számlákhoz, kifizetésekhez vagy útmutató cikkekhez. Egy jó internetes portál lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy maguk találják meg a kívánt információt, anélkül, hogy segítséget kellene kérniük Öntől.

Hogyan használja az ügyfélportált?

Az ügyfélportált tudásbázis-cikkekhez, fórumokhoz, javaslatokhoz és visszajelzési táblákhoz használják. Ezenkívül megjeleníti az ügyfél korábbi jegyeinek előzményeit. Ennek eredményeként az ügyfelek ellenőrizhetik korábbi vásárlói kérdéseiket, és szükség esetén csevegést indíthatnak.

Milyen előnyei vannak az ügyfélportál szoftvernek?

Manapság az ügyfelek elvárják, hogy a weboldalak önkiszolgáló lehetőséget biztosítsanak. Az önkiszolgálás most az első választás a szükséges információk megkeresésére. Ha még nem rendelkezik ügyfélkapuval/tudásbázissal, akkor pillanatok alatt veszíthet a versenyben. Az ügyfélportál legfontosabb előnyei közé tartozik a 24/7 ügyfélszolgálat, a megnövekedett értékesítés és a magasabb ügyfél-elégedettség.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
Related Articles to Ügyfélportál Szoftver
Növelje ügyfelei elégedettségét ügyfélszolgálat követési email sablonjainkkal. Örvendeztesse meg ügyfeleit csillagos szolgáltatással ma!

Ügyfélszolgálat követési email sablonok

Az ügyfélkövetés fontos része az ügyfélszolgálatnak, és a megoldás utáni visszajelzések segítenek a folyamat javításában. A kisvállalatok jobban értik a követés fontosságát, de a nagyobb szervezetek hajlamosak felülni a kérdésre. A cikkben 10 követési email sablon található, amelyek segíthetnek az ügyfélkövetési folyamatban. Példákat is mutatnak, hogy miért fontos a követés, és hogy milyen hatással van az ügyfélmegelégedettségre.

A Contact Center szoftver javíthatja és racionalizálhatja a bejövő és kimenő kommunikációt. Olvassa el a 25 legjobb kapcsolattartó központról szóló áttekintésünket.

A legjobb contact center szoftver

Aircall, RingCentral Contact Center, TenFold és Kixie PowerCall contact center platformokat értékelik. Az Aircall szolgáltatás széles integrációs képességeket kínál, míg a RingCentral Contact Center a nagyobb kapcsolattartó központok igényeit lefedi. A TenFold automatikus hívásnaplózással és kattintás-tárcsázással rendelkezik, míg a Kixie PowerCall kiváló kiterjesztése egy már kiváló platformnak. Az árak változók, néhány meghaladja az iparági átlagot.

Ha egy ingyenes magyar tudásbázist keres, a LiveAgentet Önnek találták ki. Tekintse meg az ügyfélszolgálati megoldásainkat és tudjon meg többet.

Ingyenes magyar tudásbázis szoftvert keres?

A LiveAgent tudásbázis-megoldása lehetővé teszi fájlok csatolását cikkekhez, ami csökkenti a felesleges ügyfélkérdéseket és javítja az ügyfélkommunikációt. A LiveAgent már több mint 21 000 vállalkozásnak segített az ügyfélszolgálatban, és könnyedén felállítható tudásbázist biztosít az ügyfelek számára.

A Liveagent a legtöbbet és legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az smb-nél 2019-ben. A Liveagent a legtöbbet értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kormány számára 2019-ben.

Ügyfélszolgálati szoftver a kormánynak

A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről szóló hírek olvashatóak a weboldalon, valamint feliratkozással létrehozható egy fiók. A LiveAgent irányítópultja telepítés alatt áll. Az oldal sütiket használ, és elérhető egy chat funkció, valamint a lehetőség, hogy foglaljon egy demót vagy vegye fel a kapcsolatot.

Tegye lehetővé ügyfelei számára, hogy választ találjanak kérdéseikre az önkiszolgáló használatával. A magyar LiveAgent GYIK szoftvere lehetőséget nyújt egy lenyűgöző ügyfélportál létrehozásában.

Használja a GYIK szoftvert és optimalizálja az ügyfél önkiszolgáló élményét

Az egyszerű, de hatékony beépített WYSIWYG szerkesztővel könnyedén készíthet formázott tartalmat, melyek cikkekbe és alkategóriákba sorolhatóak. A tartalmat képekkel és más vizuális eszközökkel lehet még jobban érthetővé tenni. A cikkek mellékletekkel kiegészítve pedig még hasznosabbá és értékesebbé válnak.

Bővítse támogatási képességeit a LiveAgent önkiszolgáló szoftverportáljával. Lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy önállóan oldják meg a problémákat - a nap 24 órájában.

Önkiszolgáló Szoftver

Az önkiszolgáló szoftverek egyre népszerűbbek a fogyasztók körében, ami miatt a piac várhatóan 2024-re eléri az 18,12 milliárd eurót. Az önkiszolgálás lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kérdéseikre önállóan választ találjanak, ez pedig javítja az ügynöki termelékenységet és megnöveli a vásárlói elégedettséget. A LiveAgent a magyar piacon a legtöbbet értékelt és a legjobb ár-érték arányú önkiszolgáló szoftver. A LiveAgent önkiszolgáló szoftvere tartalmaz tudásbázisokat, GYIK oldalakat, gyűjtést és folyamatok követését, élő chatet valós időben, hang- és videóhívásokat, és összekapcsolja a közösségi hálózatokkal. A vállalkozások díjmentesen kipróbálhatják a szoftvert.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót