Ingyenes próba

Csökkentse költségeit ügyfélportál szoftver segítségével

Hozzon létre egy ügyfélportált tudásbázissal, fórummal és Gyakran Ismétlődő Kérdésekkel. Csökkentse az ügyfelekkel történő kommunikáció idejét és költségét azáltal, hogy önkiszolgáló támogatást kínál a LiveAgent segítségével. Engedje meg ügyfeleinek, hogy anélkül tájékozódjanak támogatási kérelmeik előrehaladtáról, hogy kapcsolatba lépnének Önnel. A LiveAgenttel ez könnyen megoldható.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Az Ön vállalkozásának megfelelő ügyfélportál

A LiveAgent ügyfélportálja tudásbázist, fórumot és visszajelzéseket tartalmaz.

Az ügyfelek 70%-a inkább választ keres, mielőtt kapcsolatba lép az ügyfélszolgálattal

Hozzon létre egy ügyfélportált mindössze néhány kattintással. Hozzon létre tudásbázist és fórumot, hogy ügyfelei segíthessenek önmaguknak és megvitathassák az új funkciókat vagy a fejlesztési javaslatokat.

image person 2

A LiveAgenttel milliószor egyszerűbb az ügyfélszolgálat. Válaszidőnk most 26%-kal gyorsabb.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
logo martinus black

Tanítsa meg ügyfeleit a problémák önálló megoldására

Ügyfélszolgálati ügynökeihez kevesebb jegy érkezik, és ennek eredményeként az ügyfelek kérdéseire adott válaszidő lényegesen lecsökken.

Az ügyfélportál tárolja a tudásbázis cikkeit, a fórumbejegyzéseket, valamint az ügyfelek visszajelzéseit és javaslatait. Olvasson tovább…

Biztosítson ügyfeleinek egyszerű hozzáférést a tudásbázis cikkeihez, vagy a gyakran ismételt kérdésekhez. Olvasson tovább…

A fórumok lehetővé teszik ügyfeleinek, hogy egymás kérdéseit megválaszolva segítsenek egymásnak. Olvasson tovább…

Tegye lehetővé ügyfeleinek, hogy visszajelzéseket és javaslatokat küldjenek Önnek. Helyezzen el visszajelzés gombot a weboldalán. Olvasson tovább…

Megfizethető ügyfélportál szoftver

Használja az ügyfélportál összes funkcióját, és segítse ügyfeleit akkor is, ha ügyfélszolgálati képviselői nem elérhetőek.

Díjcsomag Neve

Jegy

Kisvállalkozásoknak és profi marketingeseknek

15 /hó
Díjcsomag Neve

Jegy+Chat

Kisvállalkozásoknak és profi marketingeseknek

29 /hó

Túlterhelt az ügyfélszolgálata?

Nézzünk szembe a valósággal — ügyfeleinek mindig végtelen számú kérdése és kérése lesz. Az idő a legértékesebb erőforrás; ennek megfelelő eszközökbe történő befektetése jelentős lendületet adhat vállalkozásának. Vállalkozások dollármilliókat veszítenek évente azzal, hogy nem megfelelő eszközökbe fordítják forrásaikat. Ön ne tegye ezt.

Több, mint 30,000 vállalkozás nem tévedhet

Ismerje meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, és tudja meg, hogyan lendítheti fel a LiveAgent az ügyfélszolgálatát és növelheti üzleti partnerei elégedettségét Magyarországon.

Válasszon olyan megjelenést, amely illik márkájához

Hozzon létre egy ügyfélportált mindössze néhány kattintással. Hozzon létre tudásbázist, és igazítsa cége megjelenéséhez kódolás nélkül. Pár kattintással létrehozhat egy fórumot, ahol az ügyfelek megvitathatják az új funkciókat, segítséget kérhetnek vagy javaslatokat tehetnek a fejlesztésre.

knowledge base designs in liveagent

Segítse ügyfeleit, hogy önmagukat segíthessék

Az alábbiakban bemutatjuk az ügyfélportál szoftver használatának alapvető előnyeit:

help desk late replies to your customers

Az ügyfélszolgálat költségeinek csökkentése

Alkalmazottakat fizetni sokkal drágább, mint lehetőséget biztosítani az ügyfeleknek, hogy segítséget találjanak az ügyfélportálon.

call center track calls hitory

Spóroljon az ügyfélszolgálati ügynökök idejével

Tegye lehetővé, hogy ügynökei kevesebb időt töltsenek az ügyfelek problémáinak megoldásával telefonon, e-mailben és élő chaten.

Customer support provided 24/7

 Könnyű hozzáférés az információkhoz bármikor

Az ügyfélportálok megkönnyítik az ügyfelek számára, hogy akkor kapjanak segítséget, amikor arra szükségük van.

help desk no clue about team performance

Gyűjtse a fontos visszajelzéseket

Fejlessze vállalkozását úgy, hogy visszajelzéseket gyűjt ügyfeleitől arról, hogy mi tetszik nekik és mi nem.

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent ügyfélkapus szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik és közel 200 funkciót kínál.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

GYIK

Mi az ügyfélszolgálati portál?

Az ügyfélszolgálati portál lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy választ találjanak kérdéseikre anélkül, hogy kapcsolatba kellene lépniük az ügyfélszolgálattal. Az ügyfélszolgálati portál a nap 24 órájában rendelkezésre áll, és releváns információkat tartalmaz, például irányelveket, számlákat, szállításokat, megrendeléseket és online fizetéseket.

Mitől lesz jó egy ügyfélportál?

A jó ügyfélportál javítja a márka és az ügyfelek közötti interakciók minőségét azáltal, hogy az ügyfél könnyebben hozzáfér az információkhoz.

Melyek az ügyfélportál funkciói?

Az ügyfélportál funkciói közé tartozik többek között a 24/7 önkiszolgálás lehetősége, a saját vállalati márka testreszabásának és hozzáadásának lehetősége, a vállalati weboldalakba könnyen beágyazható, a kimutatásokhoz és az online fizetésekhez való hozzáférés, az információk olvasásának/írásának képessége és az egyedi CSS stílusopciók.

Mi a célja egy webportálnak?

A webportál lényege, hogy egyetlen hozzáférési pontot biztosítson a releváns információkhoz, például irányelvekhez, számlákhoz, kifizetésekhez vagy útmutató cikkekhez. Egy jó internetes portál lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy maguk találják meg a kívánt információt, anélkül, hogy segítséget kellene kérniük Öntől.

Hogyan használja az ügyfélportált?

Az ügyfélportált tudásbázis-cikkekhez, fórumokhoz, javaslatokhoz és visszajelzési táblákhoz használják. Ezenkívül megjeleníti az ügyfél korábbi jegyeinek előzményeit. Ennek eredményeként az ügyfelek ellenőrizhetik korábbi vásárlói kérdéseiket, és szükség esetén csevegést indíthatnak.

Milyen előnyei vannak az ügyfélportál szoftvernek?

Manapság az ügyfelek elvárják, hogy a weboldalak önsegítő lehetőséget kínáljanak. Az önkiszolgálás az első választás a szükséges információk megkeresésére. Ha még nem rendelkezik ügyfélportállal/tudásbázissal, akkor pillanatok alatt veszíthet a versenyben. Az ügyfélportál legfontosabb előnyei közé tartozik a 24/7 ügyfélszolgálat, a megnövekedett értékesítés és a magasabb ügyfél-elégedettség.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyen Nincs szükség bankkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót