Hozzon létre egy átfogó, jól strukturált és jól indexelt ügyfélportált, amely tartalmaz egy tudásbázist, közösségi fórumokat és GYIK-eket. Csökkentse az ügyfelekkel való kommunikáció idejét és költségeit azáltal, hogy önkiszolgáló támogatást kínál, és lehetővé teszi az ügyfeleknek, hogy megnézzék jegyük előrehaladását anélkül, hogy kapcsolatba kéne lépniük az ügyfélszolgálattal. A LiveAgent segítségével ez egyszerű.
Az ügyfélszolgálati portálszoftver, más néven kliensportálszoftver lehetővé teszi az információk megosztását az ügyfelekkel. Az ügyfél webportálja lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy biztonságosan hozzáférjenek jegyük állapotához vagy előzményeihez, részletes termék- és szolgáltatási információkhoz és egyebekhez.
Például az ügyfélportál felhasználói hozzáférhetnek a tudásbázishoz valamint a közösségi fórumhoz. Röviden: az ügyfélportál termék-specifikus ismeretek, üzleti információk és önkiszolgáló eszközök keverékét kínálja.
Az olyan biztonságos kliens portál, mint a LiveAgent, lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy bejelentkezésük után ellenőrizzék megkereséseik állapotát. Mivel az ügyfelek megkeresései jegyekké alakulnak, az ügyfél minden részletet megtalál egy úgynevezett “jegyben”. Ennek a technológiának köszönhetően az ügyfeleknek nem kell az ügyfélszolgálati ügynökök segítségét várniuk.
Az ügyfélportál kiváló ügyfélszolgálati megoldás, amely zökkenőmentes online élményt nyújt, és fórumok, visszajelzési űrlapok és interaktív tudásbázis révén fokozza a felhasználók elkötelezettségét.
Az ügyfélszolgálat sokat fejlődött az elmúlt néhány évben. Nem kell várakoznia az e-mailes értesítésekkel, hogy megtudja, a probléma megoldódott. Az ügyfélportál-szoftveres megoldások lehetővé teszik a portálhasználók számára a szükséges információkhoz való hozzáférést anélkül, hogy segítségre várnának. Ezek a dedikált támogatási portálok lehetővé teszik a portál felhasználói számára a hozzáférést a korábbi jegyelőzményekhez, a tudásbázishoz, a közösségi fórumhoz, és lehetőséget nyújtanak visszajelzés benyújtására is.
Az online önkiszolgáló portál dedikált helyet jelenthet az ügyfelek számára, hogy releváns tudásbázis-cikkeket keressenek. Hagyja abba a Google Táblázatok létrehozását a dokumentumok megosztásához az ügyfelekkel. Ezek a bonyolult folyamatok csak ártanak az ügyfél elkötelezettségének.
Az olyan önkiszolgáló erőforrások, mint a tudásbázisok, fórumok vagy az ügyfelek visszajelzései, felszabadítják az ügyfelek képviselőit a GYIK-ból és lehetővé teszik számukra, hogy a nehezebb ügyfélkérdezésekre összpontosítsanak. Használja ki az ügyfélportál szoftverünk előnyeit, hogy megossza a szolgáltatással kapcsolatos bejelentéseket, a termékkiadási megjegyzéseket, és azonnal javítsa ügynökei termelékenységét.
A LiveAgent ügyfélportálja tudásbázist, fórumot és ügyfél-visszajelzéseket tartalmaz.
Hozzon létre egy ügyfélportált és annak vizuális elemeit mindössze néhány kattintással. Hozzon létre tudásbázist és fórumot, hogy ügyfelei segíthessenek önmaguknak és megvitathassák az új funkciókat vagy a fejlesztési javaslatokat.
A LiveAgenttel milliószor egyszerűbb az ügyfélszolgálat. Válaszidőnk most 26%-kal gyorsabb.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Ügyfélszolgálati ügynökeihez kevesebb jegy érkezik, és ennek eredményeként az ügyfelek kérdéseire adott válaszidő lényegesen lecsökken.
Az online ügyfélportál tárolja a tudásbázis cikkeit, a fórumbejegyzéseket, valamint az ügyfelek visszajelzéseit és javaslatait. Olvasson tovább…
A tudásbázis az egyik legfontosabb portálfunkció, amely az ügyfelek számára könnyű és egyszerű hozzáférést biztosít a gyakran ismételt kérdésekhez. Olvasson tovább…
A fórumok lehetővé teszik ügyfeleinek, hogy egymás kérdéseit megválaszolva segítsenek egymásnak. Olvasson tovább…
Tegye lehetővé ügyfeleinek, hogy visszajelzéseket és javaslatokat küldjenek Önnek. Helyezzen el visszajelzés gombot a weboldalán. Olvasson tovább…
Használja az összes ügyfélportál funkciót, és támogassa ügyfeleit akkor is, ha az ügyfélszolgálati képviselői nem elérhetőek, a megfizethető árképzési csomagunkkal.
Legnépszerűbb
Nézzünk szembe a valósággal — ügyfeleinek mindig végtelen számú kérdése és kérése lesz. Az idő a legértékesebb erőforrás; ennek megfelelő eszközökbe történő befektetése jelentős lendületet adhat vállalkozásának. Vállalkozások dollármilliókat veszítenek évente azzal, hogy nem megfelelő eszközökbe fordítják forrásaikat. Ön ne tegye ezt.
Az ügyfélportál nyilvánvaló előnye, hogy hatékony önkiszolgáló szolgáltatást nyújt ügyfeleinek. A LiveAgent dedikált ügyfélportál-megoldása azonban lehetővé teszi az ügynökök belső tudásmenedzsmentjének létrehozását is. Mint korábban elmondtuk, az ügyfélportál a tudásbázisból és a fórumból áll. Mindkettő létrehozható az ügyfelek és az ügynökök számára.
A részletes tudásbázis nagyszerű módja lehet a dokumentumok megosztásának a tudás folyamatosságának belső támogatása érdekében. Ezenkívül megoszthatja a belső ismereteket egy fórumon keresztül. A belső fórum egyetlen helyszín lehet, ahol a munkahelyi üzenetküldés helyett konkrét témákat lehet megvitatni. Összességében jobb csapatinterakciókat hoz létre, és egyszerűvé teszi a munkahelyi kommunikációt.
A LiveAgent egy funkciókban gazdag, átfogó platform, amely önkiszolgáló portált is kínál. Ismerje meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, és tudja meg, hogyan lendítheti fel a LiveAgent az ügyfélszolgálatát és növelheti üzleti partnerei elégedettségét Magyarországon.
Hozzon létre egy ügyfélportált mindössze néhány kattintással. Hozzon létre tudásbázist, és igazítsa cége megjelenéséhez kódolás nélkül. Pár kattintással létrehozhat egy fórumot, ahol az ügyfelek megvitathatják az új funkciókat, segítséget kérhetnek vagy javaslatokat tehetnek a fejlesztésre.
A LiveAgent űrlapok lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy kapcsolatba lépjenek az ügyfélszolgálattal az ügyfélportálon keresztül. Tehát mi az előnye az üzenetküldés ezen formájának? Nos, a LiveAgent CRM rendszeren keresztül tárolhatja és rendezheti az ügyfelek adatait.
Így amikor az ügyfél az ügyfélportálon keresztül éri el, az ügynökök több ügyfélinformációval rendelkeznek. Ennek eredményeként hatékony segítséget tudnak nyújtani. Összességében ez egy okos ügyfélszolgálati megoldás, amely javítja az ügyfélkommunikációt és a belső támogatási folyamatokat.
Az alábbiakban bemutatjuk az ügyfélportál szoftver használatának alapvető előnyeit:
Alkalmazottakat fizetni sokkal drágább, mint lehetőséget biztosítani az ügyfeleknek, hogy segítséget találjanak az ügyfélportálon.
Tegye lehetővé, hogy ügynökei kevesebb időt töltsenek az ügyfelek problémáinak megoldásával telefonon, e-mailben és élő chaten.
Az ügyfélportálok megkönnyítik az ügyfelek számára, hogy akkor kapjanak segítséget, amikor arra szükségük van.
A LiveAgent ügyfélkapus szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik és közel 200 funkciót kínál.
Átváltana Chaportról LiveAgentre?
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.
Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el
Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több csatornás támogatást, chateljen vásárlóival valós időben. A jó átváltási ráta 2-5%. Gondolja újra az ajánlatát, optimalizálja az oldalát.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team