Hagyja, hogy ügyfelei, kliensei és felhasználói a saját fórumán folytassanak beszélgetéseket. A fórum lehetővé teszi az ügyfelek elkötelezettségének növelését, ajánlások megfogalmazását, az ügyfelek számára egy másik támogatási csatornát és még sok minden mást. Könnyedén nyomon követheti a témákat, válaszolhat rájuk, ajánlásokat adhat és megoldhatja a kérdéseket.
Hozzon létre egy LiveAgent által működtetett fórumot, és építsen közösséget az ügyfelekkel. Minden fórumbejegyzés Jeggyé válik, így ügynöke mindig válaszolhat. Hagyja, hogy a felhasználók segítsenek más felhasználóknak!
A fórumok lehetővé teszik ügyfeleinek, hogy segítsenek egymásnak, megválaszolva egymás kérdéseit. A tartalmat mindenki megtekintheti a fórumban. A felhasználóknak azonban be kell jelentkezniük, ha kérdéseket tesznek fel vagy válaszolnak rájuk.
Tudásbázis-források
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..