Egy másik ügyfélszolgálati szoftverre való átváltás nem olyan nehéz, mint az atomfizika. Hozza át az adatait a jelenlegi szolgáltatójától a LiveAgenthez az egyik előre létrehozott csatlakozónk által vagy hagyja, hogy a műszaki támogató csapatunk szakembere tegye meg ezt ön helyett!
Bizonyos esetekben adatai átviteléhez az előző szolgáltatójától a LiveAgenthez előre kialakított csatlakozót ajánlunk. Csak be kell lépnie a LiveAgent irányítópultba és rákattintania az aktiváló jelzésre. Az átvitelhez csak az API kulcsra lesz szüksége- más kód nem kell.
Lépjen velünk kapcsolatba élő csevegés vagy e-mail útján és mondja el, hogy milyen típusú átvitelre lenne szüksége! Mi szívesen áttesszük az adatait, amíg ön hátradőlhet és élvezheti a kávéját!
Kattintson a gombra, ha elolvasná lépésről-lépésre az átviteli útmutatónkat a Zendeskről, Freshdeskről, Desk.com-ról, Jira-ról és még sok másról!
Hozza át az összes visszajelzést a vevőitől!
Könnyen át lehet hozni az ügynökeit, az adminjait, a felhasználóit és a vevőit.
Hozza át az összes részlegét és jegycímkéit!
Hozza át a jegyeit, mellékleteit, felhasználói mezőit, és kiállított jegyeit.
Az ügynökeink a rendelkezésére állnak a nap 24 órájában.
A szoftverünk több, mint 179 ügyfélszolgálati funkciót nyújt, 40 integrációval kiegészítve.
A LiveAgent egy örökre szóló, ingyenes és három kedvezményes árú ajánlatot kínál önnek.
A LiveAgent 43 különböző nyelvű fordításban érhető el (néhány részleges) és nyelvi alkalmazás widgeteket is alkalmaz.
A LiveAgent rendezi és korszerűsíti az egész támogatási rendszerét. Nem kell figyelnie több közösségi felhasználói oldalt és eszközöket. A mi univerzális postaládánk minden platformról fogadja az üzeneteket,- közösségi, e-mail, élő csevegés, telefon, videóhívás – bárhonnan. Először ezek az üzenetek az ön LiveAgent irányítópultjára érkeznek, majd onnan automatikusan jegyekké alakulnak.
Használja ki a robust élő csevegés szoftverünk előnyeit! Ez lehetővé teszi, hogy csevegjen a weboldala látogatóival azonnal és a nyitvatartási időn kívül is kapjon üzeneteket. Amikor ön kapcsolat nélküli üzemmódban van, az üzeneteket automatikusan közvetíti egy e-mail jegyre az ön LiveAgent irányítópultján.
Mivel a kiváló ügyfélszolgálat rugalmasságot igényel, mi lehetővé tettük, hogy a LiveAgent iOS és Android Alkalmazásokban is elérhető legyen. Így bármikor reagálhat a jegyekre és elégedettté teheti ügyfeleit.
Az SMB 2020-ban a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert a legtöbbet megtekintett és #1-nak értékelte. Csatlakozzon ön is a Huawei, BMW, Yamaha, Oxfordi Egyetem cégekhez és nyújtson ön is világszínvonalú támogatást ügyfeleinek!
Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..
Több időpontban is elérhetőek vagyunk