Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre & ingyenesen migráljuk az adatait.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
migration animation
Migration background

Hozza át az adatait a LiveAgenthez!

Egy másik ügyfélszolgálati szoftverre való átváltás nem olyan nehéz, mint az atomfizika. Hozza át az adatait a jelenlegi szolgáltatójától a LiveAgenthez az egyik előre létrehozott csatlakozónk által vagy hagyja, hogy a műszaki támogató csapatunk szakembere tegye meg ezt ön helyett!

Migrate data to LiveAgent on your own

Használjon előre kialakított csatlakozót!

Bizonyos esetekben adatai átviteléhez az előző szolgáltatójától a LiveAgenthez előre kialakított csatlakozót ajánlunk. Csak be kell lépnie a LiveAgent irányítópultba és rákattintania az aktiváló jelzésre. Az átvitelhez csak az API kulcsra lesz szüksége- más kód nem kell.

Ingyenes recepció átvitel

Lépjen velünk kapcsolatba élő csevegés vagy e-mail útján és mondja el, hogy milyen típusú átvitelre lenne szüksége! Mi szívesen áttesszük az adatait, amíg ön hátradőlhet és élvezheti a kávéját!

Data migration from one solution to another

Mit tud áthozni a jelenlegi ügyfélszolgálatáról?

Customers icon

Embereket

Könnyen át lehet hozni az ügynökeit, az adminjait, a felhasználóit és a vevőit.

dollar ticket

Címkéket

Hozza át az összes részlegét és jegycímkéit!

Email icon

Jegyeket

Hozza át a jegyeit, mellékleteit, felhasználói mezőit, és kiállított jegyeit.

Ha csatlakozik a LiveAgenthez a következő előnyöket élvezheti

Customer providing review for service on mobile phone

Kiváló ügyfélszolgálat

Az ügynökeink a rendelkezésére állnak a nap 24 órájában.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás

A szoftverünk több, mint 179 ügyfélszolgálati funkciót nyújt, 40 integrációval kiegészítve.

Person collecting papers into the net

Kiemelkedő megtakarítások és ROI

A LiveAgent egy örökre szóló, ingyenes és három kedvezményes árú ajánlatot kínál önnek.

Multilingual support included

Szolgáltatás több nyelven

A LiveAgent 43 különböző nyelvű fordításban érhető el (néhány részleges) és nyelvi alkalmazás widgeteket is alkalmaz.

Email ticketing

Fedezze fel az univerzális postaláda erejét

A LiveAgent rendezi és korszerűsíti az egész támogatási rendszerét. Nem kell figyelnie több közösségi felhasználói oldalt és eszközöket. A mi univerzális postaládánk minden platformról fogadja az üzeneteket,- közösségi, e-mail, élő csevegés, telefon, videóhívás – bárhonnan. Először ezek az üzenetek az ön LiveAgent irányítópultjára érkeznek, majd onnan automatikusan jegyekké alakulnak.

Élő csevegés akkor is, ha Ön nincs online

Használja ki a robust élő csevegés szoftverünk előnyeit! Ez lehetővé teszi, hogy csevegjen a weboldala látogatóival azonnal és a nyitvatartási időn kívül is kapjon üzeneteket. Amikor ön kapcsolat nélküli üzemmódban van, az üzeneteket automatikusan közvetíti egy e-mail jegyre az ön LiveAgent irányítópultján.

Live chat as a part of the help desk software
Mobile help desk application

Szolgáltatás iOS és Android Alkalmazásokkal

Mivel a kiváló ügyfélszolgálat rugalmasságot igényel, mi lehetővé tettük, hogy a LiveAgent iOS és Android Alkalmazásokban is elérhető legyen. Így bármikor reagálhat a jegyekre és elégedettté teheti ügyfeleit.

Kapjon többet kevesebbért a LiveAgenttel!

Az SMB 2020-ban a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert a legtöbbet megtekintett és #1-nak értékelte. Csatlakozzon ön is a Huawei, BMW, Yamaha, Oxfordi Egyetem cégekhez és nyújtson ön is világszínvonalú támogatást ügyfeleinek!

Díjcsomag neve

Jegy

Kisebb cégeknek és kisvállakozásoknak

15 /hó
Díjcsomag neve

Jegy+csevegés

Legmegfelelőbb SMB-knek and nagy vállalatoknak

29 /hó
  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót