Customerly-ről LiveAgent-re költözik?
Az emberek több ügyfél támogató rendszert is kipróbáltak, mielőtt a LiveAgent váltak volna. Ez a rendszer nagyszerű eszköz, jó ár-érték arányú, könnyen használható és nagyszerű támogatással rendelkezik. A rendszer nagyon pontosan konfigurálható és az ügyfélszolgálat gyorsan reagál. Az emberek általában elégedettek a LiveAgent rendszerével.
Freshcaller alternatívát keres?
A LiveAgent olyan szoftvert kínál, amely lehetővé teszi az SLA-naplók kezelését, a közösségi média integrációját, a jegykezelést, a munkafolyamat-menedzsmentet és másokat. Az ügyfélszolgálat, az ár-érték arány és az egyszerű használat értékelései magasak. A szoftver ára $15/hó/ügynök. A LiveAgent több kommunikációs csatornát is kínál.
Szeretne váltani LiveCall-ról?
A LiveAgent teljeskörű help desk megoldásokat kínál, amelyeket könnyen integrálhat más alkalmazásokkal. Lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújtunk 24/7, és támogatjuk a nyelvhez tartozó alkalmazásokat. Áttérhet LiveAgentre és élvezheti a megtakarításokat és a beruházások megtérülését. Válasszon a háromféle csomagunk közül, amelyek mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Az ügyfeleknek fontos az információ, amit biztosítunk nekik a weboldalunkon. Ha kérdéseik vannak, segítséget tudunk nyújtani 0-24. Visszajelzést kaphatunk tőlük az ügyfélportálunkon keresztül, ami segít nekünk növelni a vásárlói kapcsolatunkat és interaktív elemeket készíteni. Állítsuk be tehát a tudásbázisunkat és legyünk jobbak az okos vásárlói kapcsolat szoftverrel még ma!
Fontolgatja a Kustomerből történő migrációt?
A LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, amely felgyorsítja az ügyfélkapcsolatokat, elősegíti a jobb és pontosabb támogatást, és növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az ügyfelek elégedettek a professzionális megközelítéssel és hatékonysággal. A LiveAgent live chat megoldása messze a legjobb, és az eszköz könnyen használható. Ez a LiveAgentről szóló véleményekből derül ki.
Helpdesk szoftver az utazási ipar számára
Az azonnali élő chat szoftver lehetővé teszi, hogy valós időben oldják meg az ügyfelek problémáit és boldoggá tegyék őket. A LiveAgent használata könnyebbé teszi az életet és segít boldogabbá tenni az ügyfeleket. A szoftver lehetővé teszi, hogy egyszerre több érdeklődő vagy segítségre szoruló ügyfelet kezeljenek.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk