Ingyenes próba

Hívásirányítás

A hívásirányítás minden ügyfélszolgálati szoftver fontos része. Megbízható támogatást tud nyújtani telefon hívás által ügyfeleinek, miközben nekik nem kell időt vesztegetniük azzal, hogy önöket hivogassák telefonon keresztül és esetleg el sem érik. A gyors és pontos kommunikáció biztosításaként a LiveAgent hívásirányítása automatikusan, fontossági sorrend szerint történik.

Ez különösen akkor hasznos, ha az ügyfélszolgálati csapat sok hívást fogad. A hívásirányítás gondoskodik az egyenletes híváselosztásról, és együtt működik az IVR-ral.

Tegyük fel, hogy Johnnak egy korábbi, az ön weboldalán feladott rendelésével kapcsolatban valami problémája van, és John felhívja az ön ügyfélszolgálatának számát. John kiválasztja a megfelelő opciót az IVR-on belül, és a hívásirányítás közvetíti a hívását a legközelebbi elérhető ügynöknek. Így Johnnak nem kell különböző számokat tárcsáznia a különböző ügynökökhöz és nem kell sokáig várakoznia, amíg egy ügynök felszabadul és válaszol a hívására.

Véletlenszerű hozzárendelés

Az új hívások véletlenszerűen kerülnek elosztásra a rendelkezésre álló  ügynökök között.

Prioritási hozzárendelések

Az új hívásokat egy rendelkezésre álló ügynök kapja meg, figyelembe véve a hívás fontosságát és az utolsó hívás óta eltelt időt.

Hívásirányítás személyes eszközre

Az ügynököknek lehetőségük van arra is, hogy a bejövő hívásokat személyes eszközre, például mobiltelefonra irányítsák. Ez lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy útközben vagy az általuk választott eszközön továbbra is ügyfélszolgálatot nyújtsanak.

Hívásirányítás

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..