Figyelje ügynökei elérhetőségét. Tekintse meg az időt (dátum, óra, tól, ig), amikor ügynökei online vannak. Statisztikák szűrése osztályok szerint. Az ügynök elérhetősége CSV-fájlba exportálható.

Ügynök elérhetőségi jelentés az alábbiaknál elérhető:
- Jegyek
- Chatek
- Hívások
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
Új ügyfél beléptetési ellenőrzőlista
Az ügyfélszolgálati képviselő kijelölése fontos, mert az ügyfélnek szüksége van valakire, aki segítséget nyújt és kérdéseire válaszol. Az értékesítési képviselővel megegyező módon az ügyfél-beléptetési folyamatért felelős vezető jelölhet ki ügyfélszolgálati képviselőt, és ehhez használható eszközök az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer, a cégjegyzék és az e-mail kliens.
A cikkben bemutatásra kerül a hívások eszkalációs rátája, amely átlagosan 10%. Emellett a hívásonkénti költségek is szóba kerülnek, hiszen a telefon, élő chat és e-mail átlagosan 8,01 dollárt kerül kapcsolatonként. Az önkiszolgáló csatornák kb. 0,10 dollárba kerülnek kapcsolatonként. A LiveAgent rendszere sok funkcióval és integrációs lehetőséggel rendelkezik, amely segíti az ügyfélkezelést és a hatékonyabb működést.
Csatornákkal kapcsolatos jelentések
A Quality Unit LiveAgent szolgáltatása sütiket használ, amelyek elfogadására felkérnek. A felhasználók regisztrálni tudnak és egy irányítópultot létrehozni, és telefonos és chat alapú kapcsolatfelvételi lehetőséggel rendelkeznek. A vállalkozás elérhető a kapcsolatfelvételre, amelynek használatát sütik elfogadásához kötik.
Az élő csevegés javíthatja a konverziókat és növelheti az eladásokat és a visszatérő ügyfelek arányát. Az ügyfél-visszajelzések gyűjtése fontos, és javasolt, hogy legyen egy űrlap a weboldalon, amelyről mindig elérhetők ezek a visszajelzések. A LiveAgent szolgáltat egy 14 napos ingyenes bemutatót az ügyfélszolgálat javítása érdekében.