Figyelje ügynökei elérhetőségét. Tekintse meg az időt (dátum, óra, tól, ig), amikor ügynökei online vannak. Statisztikák szűrése osztályok szerint. Az ügynök elérhetősége CSV-fájlba exportálható.

Ügynök elérhetőségi jelentés az alábbiaknál elérhető:
- Jegyek
- Chatek
- Hívások
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver erősíti az ügyfélkapcsolatokat. A rendszer különböző vállalkozások számára komplex megoldást nyújt, beleértve az inbound értékesítési kampányokat és a gamifikációt. Az ügynökök teljesítménye nyomon követhető, az ügyfelek értékelése alapján rangsorolás is lehetséges. Jelentést készíthet a jutalmazott és megrovott ügynökökről, és az adatok exportálhatók.
A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz vállalkozások számára, amely segít az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelésében. Számos funkció és integrációs lehetőség áll rendelkezésre, a proaktív chat segíti a stratégiai ügyfélfogalmat. Az LiveAgent népszerű ügyfélszolgálati és call center megoldás, amely integrálódik különböző eszközökkel és rendszerekkel. A gamifikáció növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját. Próbálja ki a LiveAgent kommunikációs csatornáit és szolgáltatásait.