Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el
Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több csatornás támogatást, chateljen vásárlóival valós időben. A jó átváltási ráta 2-5%. Gondolja újra az ajánlatát, optimalizálja az oldalát.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
LiveAgent offers various features for managing customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. It also encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts. LiveAgent's integration with different devices and systems makes it a popular customer service and call center solution.
Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel
A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.
Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak
Engedélyezze a támogatási ügynökök számára proaktív csevegési meghívásokkal az ügyfelek elérését több eszközön. Üzleti ügyletek globálisan, kívánt nyelven. Támogatás szoftverek összehasonlítása, extra funkciók, és az azonnali üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan profitál nagyvállalat a LiveAgent bevezetéséből? Vijjon el a LiveAgent Demóra!
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.