Értékes minden egyes iparágban

Akár az egészségügyben, akár az autóiparban dolgozik, a LiveAgent megfelelő.

  • ✓ Nincs beállítási költség
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat
  • ✓ Nem szükséges bankkártya
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Turbózza fel az érdekképviseletet

Készítsen egy pozitív CX-et, amely beszélteti az ügyfeleit.

24%

Vágja le a válaszidőket

Fejlessze az első válaszadás rátákat az automatizált jegyátirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiséget

Csökkentse a támogatói jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

Egy ügyfélszolgálati megoldás különböző iparágakhoz

Fedezze fel, hogyan képes a LiveAgent kielégíteni a különböző iparágak igényeit. Tekintse meg jelenlegi ügyfeleink használati eseteit és ajánlásait számos iparágból. Nézze meg, hogy a LiveAgent hogyan felelhet meg az Ön igényeinek és javíthatja az ügyfélszolgálatot a megfelelő egycsatornás ügyfélszolgálati szoftverrel.

Fedezze fel, hogyan illeszkedik a LiveAgent igényeihez

Ismerje fel a potenciális ügyfeleket valós időben azáltal, hogy analizálja az ügyfél viselkedést és adatokat, a látogatott oldalakat, és az oldal hivatkozókat.

Tudjon meg többet

Készítsen virtuális bemutatószobákat és biztosítson testre szabott vásárlási élményeket a haladó funkciókkal, mint például a valós idejű chat és a HD videóhívások.

Tudjon meg többet

Készítsen átfogó ügyfél profilokat és kommunikáljon az ügyfeleivel csatornák sokaságával, mint például az email vagy az élő chat.

Tudjon meg többet

Készítsen egy rugalmas támogató rendszert ügyfelei számára azáltal, hogy lehetővé teszi számukra, hogy bármikor kezdeményezhessenek egy beszélgetést többféle csatornán keresztül.

Tudjon meg többet

Kapcsolódjon ügyfeleihez mértékkel és biztosítson támogatást azokon a csatornákon, amelyeket a leggyakrabban használnak egyetlen áramvonalasított applikáción keresztül.

Tudjon meg többet

Áramvonalasítson minden kommunikációt egyetlen jegykezelő rendszerbe, amely több, mint 130 külsős eszközt integrál, például a Stripe-ot vagy a PayPal-t.

Tudjon meg többet

Gyártson több értékesítést azáltal, hogy megfigyeli a weboldal látogatói viselkedését és a testre szabott termékajánlásokkal valós időben.

Tudjon meg többet

Tartsa szemmel a ROI-ját és maradjon a teljesítménye csúcsán az erős analíziseinkkel, időmérésünkkel és jelentő eszközeinkkel.

Tudjon meg többet

Szolgáltasson kivételes ügyfélszolgálati élményeket valósidejű támogatási opciókkal és önkiszolgáló hubokkal.

Tudjon meg többet

Turbózza fel a toborzását a megfelelő automatizációs munkafolyamatokkal és fókuszáljon a hosszan tartó kapcsolatok építésére.

Tudjon meg többet

Építsen sziklabiztos alapítványt a marketing kampányaihoz és szinkronizálja az ügyfelei adatát a kedvenc eszközeivel.

Tudjon meg többet

Lépjen kapcsolatba a potenciális ügyfelekkel, biztosítson számukra testre szabott támogatást és fordítsa a web forgalmat növekvő bevételi forrásra.

Tudjon meg többet

Biztosítson okosabb ügyfél támogatást élő chaten keresztül, interaktív hangválaszoló technológiával (IVR) és egyedi CRM betekintésekkel.

Tudjon meg többet

Tápláljon élethosszúságú márkalojalitást azáltal, hogy testre szabott értékesítéseket, beszállásokat és támogatói élményt biztosít.

Tudjon meg többet

Használjon címkéket és címke jelentéseket, hogy felismerje a visszatérő problémákat, és hogy peresíthető betekintéseket, fejlesztési terveket készíthessen.

Tudjon meg többet

Gyűjtse az ügyfél információkat és használja a testre szabott ajánlások és a felejthetetlen vásárlói élmények elkészítésére.

Tudjon meg többet

Kövesse nyomon a teljesítményét és a növekedési metrikáit az erős analíziseinkkel, átfogó jelentéseinkkel és az értékes integrációinkkal.

Tudjon meg többet

Save more a LiveAgent-tel

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Növekedjen a legjobbal

Csatlakozzon a folyamatosan növekvő listájához azoknak a vállalkozásoknak, amelyek a LiveAgent-re támaszkodnak és az ipar különböző környezeteiből származnak. Ismerje meg, hogyan használják ki az egycsatornás kommunikációs platform előnyeit, és hogy az Ön cége hogyan profitálhat ebből.

A LiveAgent számos üzleti szféra követelményeinek is eleget tud tenni. Ismerje meg, hogyan, nézze meg annak hatását, és változtasson.

Kapcsolódó cikkek ehhezIpar
Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több csatornás támogatást, chateljen vásárlóival valós időben. A jó átváltási ráta 2-5%. Gondolja újra az ajánlatát, optimalizálja az oldalát.

Integraciok - Iplan

iPlan

Az iPlan VoIP szám használata a LiveAgent megoldásunkkal még soha nem volt ilyen egyszerű. További információért tekintse meg cikkünket.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

Ismerje meg, mi az a VoIP infrastruktúra. Ismerje meg alaposan az ügyfélszolgálati fogalmakat a szakemberek egyszerű magyarázataival.

VoIP infrastruktúra

LiveAgent offers various features for managing customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. It also encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts. LiveAgent's integration with different devices and systems makes it a popular customer service and call center solution.

A LiveAgent visszahívó szoftver egy minden az egyben megoldás, amely call centert is tartalmaz. Visszahívási megoldásunk minden szükséges funkcióval rendelkezik. Próbálja ki ingyenesen.

Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.

A Liveagent 2019 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. A nagyvállalkozások gyakran növelik a beruházások megtérülését a Liveagent általi valós idejű gépelési nézet funkcióval.

Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak

Engedélyezze a támogatási ügynökök számára proaktív csevegési meghívásokkal az ügyfelek elérését több eszközön. Üzleti ügyletek globálisan, kívánt nyelven. Támogatás szoftverek összehasonlítása, extra funkciók, és az azonnali üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan profitál nagyvállalat a LiveAgent bevezetéséből? Vijjon el a LiveAgent Demóra!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x