Készítsen egy pozitív CX-et, amely beszélteti az ügyfeleit.
Fejlessze az első válaszadás rátákat az automatizált jegyátirányítással.
Csökkentse a támogatói jegyek beáramlását egy tudásbázissal.
Fedezze fel, hogyan képes a LiveAgent kielégíteni a különböző iparágak igényeit. Tekintse meg jelenlegi ügyfeleink használati eseteit és ajánlásait számos iparágból. Nézze meg, hogy a LiveAgent hogyan felelhet meg az Ön igényeinek és javíthatja az ügyfélszolgálatot a megfelelő egycsatornás ügyfélszolgálati szoftverrel.
Ismerje fel a potenciális ügyfeleket valós időben azáltal, hogy analizálja az ügyfél viselkedést és adatokat, a látogatott oldalakat, és az oldal hivatkozókat.
Készítsen virtuális bemutatószobákat és biztosítson testre szabott vásárlási élményeket a haladó funkciókkal, mint például a valós idejű chat és a HD videóhívások.
Készítsen átfogó ügyfél profilokat és kommunikáljon az ügyfeleivel csatornák sokaságával, mint például az email vagy az élő chat.
Készítsen egy rugalmas támogató rendszert ügyfelei számára azáltal, hogy lehetővé teszi számukra, hogy bármikor kezdeményezhessenek egy beszélgetést többféle csatornán keresztül.
Kapcsolódjon ügyfeleihez mértékkel és biztosítson támogatást azokon a csatornákon, amelyeket a leggyakrabban használnak egyetlen áramvonalasított applikáción keresztül.
Áramvonalasítson minden kommunikációt egyetlen jegykezelő rendszerbe, amely több, mint 130 külsős eszközt integrál, például a Stripe-ot vagy a PayPal-t.
Gyártson több értékesítést azáltal, hogy megfigyeli a weboldal látogatói viselkedését és a testre szabott termékajánlásokkal valós időben.
Tartsa szemmel a ROI-ját és maradjon a teljesítménye csúcsán az erős analíziseinkkel, időmérésünkkel és jelentő eszközeinkkel.
Szolgáltasson kivételes ügyfélszolgálati élményeket valósidejű támogatási opciókkal és önkiszolgáló hubokkal.
Turbózza fel a toborzását a megfelelő automatizációs munkafolyamatokkal és fókuszáljon a hosszan tartó kapcsolatok építésére.
Építsen sziklabiztos alapítványt a marketing kampányaihoz és szinkronizálja az ügyfelei adatát a kedvenc eszközeivel.
Lépjen kapcsolatba a potenciális ügyfelekkel, biztosítson számukra testre szabott támogatást és fordítsa a web forgalmat növekvő bevételi forrásra.
Biztosítson okosabb ügyfél támogatást élő chaten keresztül, interaktív hangválaszoló technológiával (IVR) és egyedi CRM betekintésekkel.
Tápláljon élethosszúságú márkalojalitást azáltal, hogy testre szabott értékesítéseket, beszállásokat és támogatói élményt biztosít.
Használjon címkéket és címke jelentéseket, hogy felismerje a visszatérő problémákat, és hogy peresíthető betekintéseket, fejlesztési terveket készíthessen.
Gyűjtse az ügyfél információkat és használja a testre szabott ajánlások és a felejthetetlen vásárlói élmények elkészítésére.
Kövesse nyomon a teljesítményét és a növekedési metrikáit az erős analíziseinkkel, átfogó jelentéseinkkel és az értékes integrációinkkal.
Csatlakozzon a folyamatosan növekvő listájához azoknak a vállalkozásoknak, amelyek a LiveAgent-re támaszkodnak és az ipar különböző környezeteiből származnak. Ismerje meg, hogyan használják ki az egycsatornás kommunikációs platform előnyeit, és hogy az Ön cége hogyan profitálhat ebből.
A LiveAgent számos üzleti szféra követelményeinek is eleget tud tenni. Ismerje meg, hogyan, nézze meg annak hatását, és változtasson.
Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el
Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több csatornás támogatást, chateljen vásárlóival valós időben. A jó átváltási ráta 2-5%. Gondolja újra az ajánlatát, optimalizálja az oldalát.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
LiveAgent offers various features for managing customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. It also encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts. LiveAgent's integration with different devices and systems makes it a popular customer service and call center solution.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team