Értékes minden egyes iparágban

Akár az egészségügyben, akár az autóiparban dolgozik, a LiveAgent megfelelő.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Turbózza fel az érdekképviseletet

Készítsen egy pozitív CX-et, amely beszélteti az ügyfeleit.

24%

Vágja le a válaszidőket

Fejlessze az első válaszadás rátákat az automatizált jegyátirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiséget

Csökkentse a támogatói jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

Egy ügyfélszolgálati megoldás különböző iparágakhoz

Fedezze fel, hogyan képes a LiveAgent kielégíteni a különböző iparágak igényeit. Tekintse meg jelenlegi ügyfeleink használati eseteit és ajánlásait számos iparágból. Nézze meg, hogy a LiveAgent hogyan felelhet meg az Ön igényeinek és javíthatja az ügyfélszolgálatot a megfelelő egycsatornás ügyfélszolgálati szoftverrel.

Fedezze fel, hogyan illeszkedik a LiveAgent igényeihez

Ismerje fel a potenciális ügyfeleket valós időben azáltal, hogy analizálja az ügyfél viselkedést és adatokat, a látogatott oldalakat, és az oldal hivatkozókat.

Tudjon meg többet

Készítsen virtuális bemutatószobákat és biztosítson testre szabott vásárlási élményeket a haladó funkciókkal, mint például a valós idejű chat és a HD videóhívások.

Tudjon meg többet

Készítsen átfogó ügyfél profilokat és kommunikáljon az ügyfeleivel csatornák sokaságával, mint például az email vagy az élő chat.

Tudjon meg többet

Készítsen egy rugalmas támogató rendszert ügyfelei számára azáltal, hogy lehetővé teszi számukra, hogy bármikor kezdeményezhessenek egy beszélgetést többféle csatornán keresztül.

Tudjon meg többet

Kapcsolódjon ügyfeleihez mértékkel és biztosítson támogatást azokon a csatornákon, amelyeket a leggyakrabban használnak egyetlen áramvonalasított applikáción keresztül.

Tudjon meg többet

Áramvonalasítson minden kommunikációt egyetlen jegykezelő rendszerbe, amely több, mint 130 külsős eszközt integrál, például a Stripe-ot vagy a PayPal-t.

Tudjon meg többet

Gyártson több értékesítést azáltal, hogy megfigyeli a weboldal látogatói viselkedését és a testre szabott termékajánlásokkal valós időben.

Tudjon meg többet

Tartsa szemmel a ROI-ját és maradjon a teljesítménye csúcsán az erős analíziseinkkel, időmérésünkkel és jelentő eszközeinkkel.

Tudjon meg többet

Szolgáltasson kivételes ügyfélszolgálati élményeket valósidejű támogatási opciókkal és önkiszolgáló hubokkal.

Tudjon meg többet

Turbózza fel a toborzását a megfelelő automatizációs munkafolyamatokkal és fókuszáljon a hosszan tartó kapcsolatok építésére.

Tudjon meg többet

Építsen sziklabiztos alapítványt a marketing kampányaihoz és szinkronizálja az ügyfelei adatát a kedvenc eszközeivel.

Tudjon meg többet

Lépjen kapcsolatba a potenciális ügyfelekkel, biztosítson számukra testre szabott támogatást és fordítsa a web forgalmat növekvő bevételi forrásra.

Tudjon meg többet

Biztosítson okosabb ügyfél támogatást élő chaten keresztül, interaktív hangválaszoló technológiával (IVR) és egyedi CRM betekintésekkel.

Tudjon meg többet

Tápláljon élethosszúságú márkalojalitást azáltal, hogy testre szabott értékesítéseket, beszállásokat és támogatói élményt biztosít.

Tudjon meg többet

Használjon címkéket és címke jelentéseket, hogy felismerje a visszatérő problémákat, és hogy peresíthető betekintéseket, fejlesztési terveket készíthessen.

Tudjon meg többet

Gyűjtse az ügyfél információkat és használja a testre szabott ajánlások és a felejthetetlen vásárlói élmények elkészítésére.

Tudjon meg többet

Kövesse nyomon a teljesítményét és a növekedési metrikáit az erős analíziseinkkel, átfogó jelentéseinkkel és az értékes integrációinkkal.

Tudjon meg többet

Save more a LiveAgent-tel

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Növekedjen a legjobbal

Csatlakozzon a folyamatosan növekvő listájához azoknak a vállalkozásoknak, amelyek a LiveAgent-re támaszkodnak és az ipar különböző környezeteiből származnak. Ismerje meg, hogyan használják ki az egycsatornás kommunikációs platform előnyeit, és hogy az Ön cége hogyan profitálhat ebből.

A LiveAgent számos üzleti szféra követelményeinek is eleget tud tenni. Ismerje meg, hogyan, nézze meg annak hatását, és változtasson.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Milyen iparágak juthatnak előnyhöz a segédpult szoftver használatával?

A segédpult szoftver nagyon előnyös különböző iparágak számára, például a könyvelő, autóipari, banki, biztosítói, e-kereskedelmi, szórakoztatói, esport, divat, forex, egészségügyi, HR és toborzási, marketing, ingatlani, kiskereskedelmi, SaaS, szoftver és még sok más ipar számára.

Hogyan tudja a LiveAgent fejleszteni ügyfélszolgálatát társaságában?

A LiveAgent egy nagyszerű segédpult szoftver megoldás a jobb ügyfélszolgálatért, mivel minden ügyfél kérelmet összegyűjt egyetlen interfészbe. Ezáltal ügynökeinek többé nem szükséges platformok között váltogatniuk. Továbbá, a LiveAgent tudásbázis funkciója lehetővé teszi, hogy önkiszolgáló támogatást biztosítson ügyfelei számára, így egyszerűen meg tudják találni az információt maguktól anélkül, hogy támogatói ügynökökkel kellene felvenniük a kapcsolatot.

Related Articles to Ipar
Migrálás a Genesys-ből? A LiveAgent ingyenes segítséget nyújt a végső help desk megoldásunkra való áttérésben.

Továbblép a Genesys-ből?

A LiveAgent egy nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, és segített növelni az elégedettséget és az értékesítést. Több ügyfél is elégedett a LiveAgent könnyű használhatóságával és hatékony funkcióival. Az ügyfélszolgálati csapatok könnyen kategorizálhatják az ügyek jellegét, és nyomon követhetik, hogy ügyfeleiknek mire van leginkább szükségük. Válaszadási idő emelkedése, fizetői ügyfél átalakítási rátának növekedése és a hatékonyság javulása is tapasztalható az alkalmazás használata során.

Gondoskodjon számlázásáról, számláiról, fizetés engedélyezéséről és még sok minden másról a LiveAgent számlázási eszközeivel és integrációival.

Számlázás kezelése

A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat hatékonyabb kezelését, különböző szoftverekkel, mint a VoIP telefonrendszerek, az e-mail kezelő szoftverek, a bejövő call center szoftverek és az önkiszolgáló szoftverek. Az oldal számos szolgáltatást kínál, mint az ajánlatkérést, támogatást, adatmigrációt és rendszer állapotot. A blogon, szójegyzékben, akadémiában és egyéb tartalmakban további információkkal és sablonokkal találkozhat. A LiveAgent partnerekkel is együttműködik, az oldalon pedig címkék segítenek a navigálásban.

A LiveAgent lehetővé teszi az összes kommunikációs csatorna integrálását egybe. Fejlessze forex üzleti tevékenységét egy korszerűbb kommunikációs modellel.

Helpdesk szoftver forex üzlethez

Az ügyfélszolgálati és nyelvi igényeknek megfelelően szabott szolgáltatásokat kínál a cég, több mint 40 nyelven is. A 180 ügyfélszolgálati funkcióval és többcsatornás támogatással a kereskedők bármikor lépést tarthatnak a piaci igényekkel.

A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

Front alternatívát keres?

A LiveAgent a leggyorsabb valós idejű chattel rendelkezik, ami azonnali kommunikációra szolgál az ügyfelekkel. Az élő chat az egyik legjobb és leghasznosabb eszköz az ügyfelekkel való kommunikációra. Az ügyfelek elégedettebbek lehetnek a LiveAgent rendszerrel.

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent szoftver több nagyobb céggel, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem dolgozik együtt. Az ügyfélszolgálati szoftver teljes mértékben testreszabható. Az alkalmazás segít az ügyfélélmény javításában és a bevétel növelésében. A LiveAgent az ügyfélszolgálatban segít, és a kormányzati szervezetek között is népszerű. Ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.

Fedezze fel a legjobb közösségi média támogató szoftver alternatívákat a közösségi média lekérdezések nyomon követéséhez és kezeléséhez. Hasonlítsa össze az értékeléseket, funkciókat és egyebeket.

A közösségi médiát támogató szoftverek alternatíváit keresi?

A közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái előnyt jelentenek az átláthatóság és szervezés terén. Egy egységes irányítópultba lehet összegyűjteni minden üzenetet, megjegyzést és említést, hogy zavartalan szolgáltatás várjon. A közösségi integrációink közé tartoznak a Facebook Messenger, Instagram, Twitter és Viber. Tudjon meg többet!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót