Értékes minden egyes iparágban

Akár az egészségügyben, akár az autóiparban dolgozik, a LiveAgent megfelelő.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Turbózza fel az érdekképviseletet

Készítsen egy pozitív CX-et, amely beszélteti az ügyfeleit.

24%

Vágja le a válaszidőket

Fejlessze az első válaszadás rátákat az automatizált jegyátirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiséget

Csökkentse a támogatói jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

Egy ügyfélszolgálati megoldás különböző iparágakhoz

Fedezze fel, hogyan képes a LiveAgent kielégíteni a különböző iparágak igényeit. Tekintse meg jelenlegi ügyfeleink használati eseteit és ajánlásait számos iparágból. Nézze meg, hogy a LiveAgent hogyan felelhet meg az Ön igényeinek és javíthatja az ügyfélszolgálatot a megfelelő egycsatornás ügyfélszolgálati szoftverrel.

Fedezze fel, hogyan illeszkedik a LiveAgent igényeihez

Ismerje fel a potenciális ügyfeleket valós időben azáltal, hogy analizálja az ügyfél viselkedést és adatokat, a látogatott oldalakat, és az oldal hivatkozókat.

Tudjon meg többet

Készítsen virtuális bemutatószobákat és biztosítson testre szabott vásárlási élményeket a haladó funkciókkal, mint például a valós idejű chat és a HD videóhívások.

Tudjon meg többet

Készítsen átfogó ügyfél profilokat és kommunikáljon az ügyfeleivel csatornák sokaságával, mint például az email vagy az élő chat.

Tudjon meg többet

Készítsen egy rugalmas támogató rendszert ügyfelei számára azáltal, hogy lehetővé teszi számukra, hogy bármikor kezdeményezhessenek egy beszélgetést többféle csatornán keresztül.

Tudjon meg többet

Kapcsolódjon ügyfeleihez mértékkel és biztosítson támogatást azokon a csatornákon, amelyeket a leggyakrabban használnak egyetlen áramvonalasított applikáción keresztül.

Tudjon meg többet

Áramvonalasítson minden kommunikációt egyetlen jegykezelő rendszerbe, amely több, mint 130 külsős eszközt integrál, például a Stripe-ot vagy a PayPal-t.

Tudjon meg többet

Gyártson több értékesítést azáltal, hogy megfigyeli a weboldal látogatói viselkedését és a testre szabott termékajánlásokkal valós időben.

Tudjon meg többet

Tartsa szemmel a ROI-ját és maradjon a teljesítménye csúcsán az erős analíziseinkkel, időmérésünkkel és jelentő eszközeinkkel.

Tudjon meg többet

Szolgáltasson kivételes ügyfélszolgálati élményeket valósidejű támogatási opciókkal és önkiszolgáló hubokkal.

Tudjon meg többet

Turbózza fel a toborzását a megfelelő automatizációs munkafolyamatokkal és fókuszáljon a hosszan tartó kapcsolatok építésére.

Tudjon meg többet

Építsen sziklabiztos alapítványt a marketing kampányaihoz és szinkronizálja az ügyfelei adatát a kedvenc eszközeivel.

Tudjon meg többet

Lépjen kapcsolatba a potenciális ügyfelekkel, biztosítson számukra testre szabott támogatást és fordítsa a web forgalmat növekvő bevételi forrásra.

Tudjon meg többet

Biztosítson okosabb ügyfél támogatást élő chaten keresztül, interaktív hangválaszoló technológiával (IVR) és egyedi CRM betekintésekkel.

Tudjon meg többet

Tápláljon élethosszúságú márkalojalitást azáltal, hogy testre szabott értékesítéseket, beszállásokat és támogatói élményt biztosít.

Tudjon meg többet

Használjon címkéket és címke jelentéseket, hogy felismerje a visszatérő problémákat, és hogy peresíthető betekintéseket, fejlesztési terveket készíthessen.

Tudjon meg többet

Gyűjtse az ügyfél információkat és használja a testre szabott ajánlások és a felejthetetlen vásárlói élmények elkészítésére.

Tudjon meg többet

Kövesse nyomon a teljesítményét és a növekedési metrikáit az erős analíziseinkkel, átfogó jelentéseinkkel és az értékes integrációinkkal.

Tudjon meg többet

Save more a LiveAgent-tel

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Növekedjen a legjobbal

Csatlakozzon a folyamatosan növekvő listájához azoknak a vállalkozásoknak, amelyek a LiveAgent-re támaszkodnak és az ipar különböző környezeteiből származnak. Ismerje meg, hogyan használják ki az egycsatornás kommunikációs platform előnyeit, és hogy az Ön cége hogyan profitálhat ebből.

A LiveAgent számos üzleti szféra követelményeinek is eleget tud tenni. Ismerje meg, hogyan, nézze meg annak hatását, és változtasson.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
Kapcsolódó cikkek ehhezIpar
A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

LiveAgent-ként a támogatási jegyrendszer egyszerű és hatékony kommunikációt biztosít ügyfelek és vállalkozások között, segítve a gyors és szakszerű válaszokat.

A LiveAgent egy segédpult megoldás, amely többféle platformot kapcsol egyetlen interfészre. Migráljon a CallPage-ről a LiveAgent-re és kezdje el az üzleti előnyök szerzését.

Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?

A LiveAgent aldomainjén termékfrissítések és promóciós ajánlatok érhetőek el. A cég segítséget nyújt az adatok CallPage-ről történő áttelepítéséhez. Ingyenes próbaidő áll rendelkezésre, a regisztrációhoz csak a céges email szükséges. A LiveAgent-nek választható egy aldomain neve a cég vagy a csapat neve alapján.

Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

Freshcaller alternatívát keres?

Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Testre szabott tartalmak és levelezések nagyobb esélyt biztosítanak a fogyasztók vásárlására. A mobil honlapok útmutató videókkal is segíthetnek.

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban. Csatlakozzon a legsikeresebb vállalatokhoz a jobb ügyfélszolgálat eléréséért a LiveAgent-el.

Migrálja adatait CallHub-ról a LiveAgent-re

A vállalkozásoknak empátiával és a képzelet erejével kell a dolgokat ügyfeleik szemszögéből megközelíteniük, ezzel javítva az ügyfélélményt és növelve a vásárlói hűséget.

A kiemelkedő építkezések és szerkezetek mellett építhet egy lojális ügyfélbázist. Tanulja meg hogyan használja a LiveAgent erejét.

Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz

A többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver segíthet a vállalatnak növelni az értékét és piaci jelenlétét az elégedett ügyfelek által. Az élő chattel lehetővé teszi a megfelelő információk időben történő biztosítását a jövőbeli tulajdonosok számára, ami javíthatja a piaci penetrációt és boldogabb vásárlókat eredményezhet. Tudjon meg többet az elégedett ügyfélérték növeléséről és az élő chattel előnyeiről.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót