Készítsen egy pozitív CX-et, amely beszélteti az ügyfeleit.
Fejlessze az első válaszadás rátákat az automatizált jegyátirányítással.
Csökkentse a támogatói jegyek beáramlását egy tudásbázissal.
Fedezze fel, hogyan képes a LiveAgent kielégíteni a különböző iparágak igényeit. Tekintse meg jelenlegi ügyfeleink használati eseteit és ajánlásait számos iparágból. Nézze meg, hogy a LiveAgent hogyan felelhet meg az Ön igényeinek és javíthatja az ügyfélszolgálatot a megfelelő egycsatornás ügyfélszolgálati szoftverrel.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Ismerje fel a potenciális ügyfeleket valós időben azáltal, hogy analizálja az ügyfél viselkedést és adatokat, a látogatott oldalakat, és az oldal hivatkozókat.
Készítsen virtuális bemutatószobákat és biztosítson testre szabott vásárlási élményeket a haladó funkciókkal, mint például a valós idejű chat és a HD videóhívások.
Készítsen átfogó ügyfél profilokat és kommunikáljon az ügyfeleivel csatornák sokaságával, mint például az email vagy az élő chat.
Készítsen egy rugalmas támogató rendszert ügyfelei számára azáltal, hogy lehetővé teszi számukra, hogy bármikor kezdeményezhessenek egy beszélgetést többféle csatornán keresztül.
Kapcsolódjon ügyfeleihez mértékkel és biztosítson támogatást azokon a csatornákon, amelyeket a leggyakrabban használnak egyetlen áramvonalasított applikáción keresztül.
Áramvonalasítson minden kommunikációt egyetlen jegykezelő rendszerbe, amely több, mint 130 külsős eszközt integrál, például a Stripe-ot vagy a PayPal-t.
Gyártson több értékesítést azáltal, hogy megfigyeli a weboldal látogatói viselkedését és a testre szabott termékajánlásokkal valós időben.
Tartsa szemmel a ROI-ját és maradjon a teljesítménye csúcsán az erős analíziseinkkel, időmérésünkkel és jelentő eszközeinkkel.
Szolgáltasson kivételes ügyfélszolgálati élményeket valósidejű támogatási opciókkal és önkiszolgáló hubokkal.
Turbózza fel a toborzását a megfelelő automatizációs munkafolyamatokkal és fókuszáljon a hosszan tartó kapcsolatok építésére.
Építsen sziklabiztos alapítványt a marketing kampányaihoz és szinkronizálja az ügyfelei adatát a kedvenc eszközeivel.
Lépjen kapcsolatba a potenciális ügyfelekkel, biztosítson számukra testre szabott támogatást és fordítsa a web forgalmat növekvő bevételi forrásra.
Biztosítson okosabb ügyfél támogatást élő chaten keresztül, interaktív hangválaszoló technológiával (IVR) és egyedi CRM betekintésekkel.
Tápláljon élethosszúságú márkalojalitást azáltal, hogy testre szabott értékesítéseket, beszállásokat és támogatói élményt biztosít.
Használjon címkéket és címke jelentéseket, hogy felismerje a visszatérő problémákat, és hogy peresíthető betekintéseket, fejlesztési terveket készíthessen.
Gyűjtse az ügyfél információkat és használja a testre szabott ajánlások és a felejthetetlen vásárlói élmények elkészítésére.
Kövesse nyomon a teljesítményét és a növekedési metrikáit az erős analíziseinkkel, átfogó jelentéseinkkel és az értékes integrációinkkal.
Csatlakozzon a folyamatosan növekvő listájához azoknak a vállalkozásoknak, amelyek a LiveAgent-re támaszkodnak és az ipar különböző környezeteiből származnak. Ismerje meg, hogyan használják ki az egycsatornás kommunikációs platform előnyeit, és hogy az Ön cége hogyan profitálhat ebből.
A LiveAgent számos üzleti szféra követelményeinek is eleget tud tenni. Ismerje meg, hogyan, nézze meg annak hatását, és változtasson.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A segédpult szoftver nagyon előnyös különböző iparágak számára, például a könyvelő, autóipari, banki, biztosítói, e-kereskedelmi, szórakoztatói, esport, divat, forex, egészségügyi, HR és toborzási, marketing, ingatlani, kiskereskedelmi, SaaS, szoftver és még sok más ipar számára.
A LiveAgent egy nagyszerű segédpult szoftver megoldás a jobb ügyfélszolgálatért, mivel minden ügyfél kérelmet összegyűjt egyetlen interfészbe. Ezáltal ügynökeinek többé nem szükséges platformok között váltogatniuk. Továbbá, a LiveAgent tudásbázis funkciója lehetővé teszi, hogy önkiszolgáló támogatást biztosítson ügyfelei számára, így egyszerűen meg tudják találni az információt maguktól anélkül, hogy támogatói ügynökökkel kellene felvenniük a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk