Értékes minden egyes iparágban

Fedezze fel, hogyan fejleszti a LiveAgent az építőipari vagy ingatlan üzletét.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Növelje a pártfogást

Készítsen egy pozitív CX-et, amely beszéltetni fogja ügyfeleit.

24%

Csökkentse le a válaszidőket

Növelje az első válaszadás rátákat az automatizált jegyátirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiséget

Csökkentse a támogatói jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz

Építsen kiváló ügyfélszolgálatot a LiveAgent-tel. Adjon segítő kezet időben a jövőbeli tulajdon vásárlóinak a valós idejű élő chattel.

Válaszoljon a potenciális ügyfelei kérdéseire élő chaten vagy videó chaten keresztül, ahogyan böngészik az otthoni katalógusát.

Biztosítson villámgyors válaszokat a gyakran ismételt kérdésekre előre megírt válaszokkal és email sablonokkal.

Figyelje a weboldal látogatók viselkedéseit és hívja meg őket egy chatre, ha az idő megfelelő és a konverzió veszélyeztetett.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Emelje vállalata értékét

Az elégedettebb ügyfelek ingatlan cégében egyenlőek a megnövekedett értékkel és piaci jelenléttel. Mivel vásárlói a legjobb értéket és szolgáltatást várják, nem kellene leragadnia az átlagosnál. A többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver az egekbe viheti jövedelmét és építhet egy lojális ügyfélbázist.

real estate-illustration
house-illustration

Adja el tulajdonait az élő chattel

Biztosítsa a megfelelő információt időben a jövőbeli tulajdon vásárlóinak a valós idejű élő chattel. Nem szükséges pár órát várni a kérdések megválaszolásához, ha azonnal tud válaszolni. Növelje a boldog vásárlók számát és a piaci penetrációját az ügyfélszolgálattal az ingatlan iparágban.

Építsen tégláról téglára

A rugalmasság és a jövőbeli otthonok testreszabásának képessége egyike a kulcs faktoroknak vásárlói számára, amíg eldöntik, hogy megveszik-e vagy sem az álom házat. A LiveAgent-tel elég szabadsága van testreszabni ügyfélszolgálatát jelenlegi szükségei alapján. A valós idejű élő chatet preferája? Kipipálva. Beépített hívásközpont? Számíthat ránk.

building a house-illustration

Foglaljon le egy demo-t olyan napon, amely a legjobban alkalmas önnek

Ütemezzen be egy demo-t

Beszéljen egy LiveAgent értékesítési menedzserrel

Kezdjen előnyből a versenytársaitól és ütemezzen be egy egy-egy hívást egyik ügyfél siker képviselőnkkel, hogy megtudja, hogyan juttathatja előnyhöz a LiveAgent vállalatát.

Mit fog megtanulni a demo alatt

  • Hogyan érje el vállalati céljait a LiveAgent-tel
  • Melyik terv megfelelő önnek a vállalati céljai alapján
  • Hogyan működik a LiveAgent
  • Válaszoljon bármilyen kérdésre, árazásról, szolgáltatásról, integrációkról és funkciókról

és még sok másra…

“Minden ügyfelet úgy közelítsen meg, hogy segíteni szeretne megoldani a problémájukat vagy egy célt elérni és ne úgy, hogy el szeretne adni nekik egy terméket vagy szolgáltatást.” – Brian Tracy

Andrej Saxon, Értékesítési menedzser

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Spóroljon többet a LiveAgent-tel

Analizálja és hasonlítsa össze a LiveAgent-et más ügyfél támogatás megoldásokkal és válasszon egyet a legrelevánsabb funkciókkal iparának a legjobb áron.

Nem tévedhet több, mint 21.000 vállalkozás

Nézze meg a sikersztorijainkat és az ajánlásainkat, hogy felfedezze a pozitív hatását az ügyfélszolgálati szoftver beültetésének az Ingatlan iparban.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezIngatlan Építkezés
Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több kommunikációs csatornát és valós idejű támogatást a vásárlók számára.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

A testre szabott tapasztalatokat és tartalmat nyújtó márkák 80%-kal nagyobb eséllyel vásárlást generálnak. A mobil honlapokon található útmutató videók pedig 48%-kal növelik az okostelefon használók vásárlási hajlandóságát. Kapu migrációs szolgáltatásuk pedig ügyfélszolgálati megoldásokat nyújt.

A LiveAgent egyesíti az élő chatet, a jegykezelő rendszert és az automatizálást a tökéletes ügyfélszolgálat elérése érdekében. Növelje eladásait a LiveAgent segítségével még ma.

Nagy a csend? Növelje az eladásokat a LiveAgent segítségével!

A kimenő értékesítési folyamatban leadokat azonosítanak, generálnak és minősítenek. A LiveAgent támogatja a vállalkozásokat ebben a területen.

Ügyfeleinek szükségük van segítségre nyaralás és utazás során? Akkor a megfelelő szoftverre van szüksége. Próbálja ki a LiveAgentet 14 napig ingyenesen, kötöttségek nélkül.

Helpdesk szoftver az utazási ipar számára

Az utazási irodáknak érdemes rendelkezniük ügyfélszolgálati szoftverrel, amely segít az ügyfelek kezelésében és az automatizált folyamatokban. A LiveAgent egy effektív megoldás, amely több platformot egyesít és kényelmes kommunikációt biztosít. Az alkalmazás számos előnnyel jár, amelyek közé tartozik az elégedettség, a megtartás, a hűség és az alacsonyabb költségek.

A LiveAgent ügyfélszolgálati webes szemináriuma a többcsatornás help desk megoldásra összpontosít. Élő cset, ticketing szoftver, beépített call center és még sok más tartozik hozzá. A LiveAgent ingyenes próbaverziója korlátozott ideig érhető el.

Ismerje meg a LiveAgentet webináriumok segítségével

A LiveAgent egy megbízható és egyszerűen kezelhető ügyfélszolgálati rendszer, amely 175 funkciót ajánl. Az általuk kínált átlátható árképzés és a rejtett díjak hiánya előnyös lehet az ügyfelek számára. A cikk arra ösztönzi az olvasókat, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. A LiveAgent egyszerűen kezelhető, és megfizethető alternatívát kínálhat a LivePersonnelhez képest.

Különböző egészségügyi intézmények a LiveAgent-re esküdnek, mikor az ügyfélszolgálatról van szó. Próbáld ki és meglátod, hogy miért.

Helpdesk szoftver a fitness ipar számára

A LiveAgent összegyűjti a vásárlói interakciókat, miáltal egyszerűbb az ügyfélszolgáltatás feladatokat kezelni. A cég magas ügyfélélményt kínál, ami lehetővé teszi a más fontos üzleti feladatokra való koncentrációt. A LiveAgent demója ingyenesen kipróbálható. A cég többféle szolgáltatást is kínál, mint például: VoIP telefonok, önkiszolgáló szoftverek, inbound call center szoftverek, panaszkezelés és ügyfélportál szoftverek, valamint e-mail kezelő szoftverek. A cég partnerei között megtalálhatók VoIP szolgáltatók is. A LiveAgent-ról további információk olvashatók a blogján.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót