Értékes minden egyes iparágban

Fedezze fel, hogyan fejleszti a LiveAgent az építőipari vagy ingatlan üzletét.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Növelje a pártfogást

Készítsen egy pozitív CX-et, amely beszéltetni fogja ügyfeleit.

24%

Csökkentse le a válaszidőket

Növelje az első válaszadás rátákat az automatizált jegyátirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiséget

Csökkentse a támogatói jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz

Építsen kiváló ügyfélszolgálatot a LiveAgent-tel. Adjon segítő kezet időben a jövőbeli tulajdon vásárlóinak a valós idejű élő chattel.

Válaszoljon a potenciális ügyfelei kérdéseire élő chaten vagy videó chaten keresztül, ahogyan böngészik az otthoni katalógusát.

Biztosítson villámgyors válaszokat a gyakran ismételt kérdésekre előre megírt válaszokkal és email sablonokkal.

Figyelje a weboldal látogatók viselkedéseit és hívja meg őket egy chatre, ha az idő megfelelő és a konverzió veszélyeztetett.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Emelje vállalata értékét

Az elégedettebb ügyfelek ingatlan cégében egyenlőek a megnövekedett értékkel és piaci jelenléttel. Mivel vásárlói a legjobb értéket és szolgáltatást várják, nem kellene leragadnia az átlagosnál. A többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver az egekbe viheti jövedelmét és építhet egy lojális ügyfélbázist.

real estate-illustration
house-illustration

Adja el tulajdonait az élő chattel

Biztosítsa a megfelelő információt időben a jövőbeli tulajdon vásárlóinak a valós idejű élő chattel. Nem szükséges pár órát várni a kérdések megválaszolásához, ha azonnal tud válaszolni. Növelje a boldog vásárlók számát és a piaci penetrációját az ügyfélszolgálattal az ingatlan iparágban.

Építsen tégláról téglára

A rugalmasság és a jövőbeli otthonok testreszabásának képessége egyike a kulcs faktoroknak vásárlói számára, amíg eldöntik, hogy megveszik-e vagy sem az álom házat. A LiveAgent-tel elég szabadsága van testreszabni ügyfélszolgálatát jelenlegi szükségei alapján. A valós idejű élő chatet preferája? Kipipálva. Beépített hívásközpont? Számíthat ránk.

building a house-illustration

Foglaljon le egy demo-t olyan napon, amely a legjobban alkalmas önnek

Ütemezzen be egy demo-t

Beszéljen egy LiveAgent értékesítési menedzserrel

Kezdjen előnyből a versenytársaitól és ütemezzen be egy egy-egy hívást egyik ügyfél siker képviselőnkkel, hogy megtudja, hogyan juttathatja előnyhöz a LiveAgent vállalatát.

Mit fog megtanulni a demo alatt

  • Hogyan érje el vállalati céljait a LiveAgent-tel
  • Melyik terv megfelelő önnek a vállalati céljai alapján
  • Hogyan működik a LiveAgent
  • Válaszoljon bármilyen kérdésre, árazásról, szolgáltatásról, integrációkról és funkciókról

és még sok másra…

“Minden ügyfelet úgy közelítsen meg, hogy segíteni szeretne megoldani a problémájukat vagy egy célt elérni és ne úgy, hogy el szeretne adni nekik egy terméket vagy szolgáltatást.” – Brian Tracy

Andrej Saxon, Értékesítési menedzser

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Spóroljon többet a LiveAgent-tel

Analizálja és hasonlítsa össze a LiveAgent-et más ügyfél támogatás megoldásokkal és válasszon egyet a legrelevánsabb funkciókkal iparának a legjobb áron.

Nem tévedhet több, mint 21.000 vállalkozás

Nézze meg a sikersztorijainkat és az ajánlásainkat, hogy felfedezze a pozitív hatását az ügyfélszolgálati szoftver beültetésének az Ingatlan iparban.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Miért kellene egy ingatlanügynökségnek segédpult szoftverrel rendelkeznie?

A segédpult szoftver segíti kezelni az ügyfél kérelmeit a lehető leghatékonyabb módon, beleértve az ügyfél problémák nyomonkövetését és megfigyelését több csatornán keresztül.

Miért kellene az ingatlanügynökségének a LiveAgent-et választania?

A LiveAgent jegykezelő segédpult szoftvert biztosít az ingatlantársaságoknak, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy gyorsan és hatékonyan válaszolhassák meg az ügyfelek kérdéseit és problémáit. Sőt, lehetővé teszi, hogy ügynökei az ügyfélre koncentráljanak és ne a számítógépre.

Mik a LiveAgent használatának előnyei?

A LiveAgent egy teljes értékű támogatói szoftver, amely segít kiváló ügyfélszolgálati élményt nyújtani, költséget spórol, növeli a jövedelmet és csökkenti a felmondási rátát.

Related Articles to Ingatlan Építkezés
A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.

A legjobb élő chat alternatívák meghatározott funkciókat tartalmaznak, amelyek elősegítik a sikert. Tudja meg, mik ők még ma!

Alternatívákat keres élő csevegésre?

Az önsegítő eszközök integrálása a chat-widgetbe növeli az értékesítést és csökkenti a jegyterhelést az élő csevegéssel. Az ügyfélszolgálat javítása érdekében érdemes figyelni a csapat teljesítményére, és az ügynöki műszakokat a csevegés mennyiségéhez és csúcsidőkhöz igazítani, valamint figyelni az ügynökök beszélgetéseit és értékeléseit.

A LiveAgent több, mint 175 hasznos funkciót kínál és a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást. Call center-t és olyan csatornák lefedését is, mint például az Instagram.

LiveChat alternatívát keres?

A LiveAgent egy könnyen használható és megbízható ügyfélszolgálati megoldást kínál, élő csevegéssel, emaillel, telefonnal, közösségi média integrációval és tudásbázissal, amely növeli a konverziós arányokat és az ügyfelek elégedettségét. Ez az ideális alternatíva a LiveChat-hez. A LiveAgent több nyelven is használható és testreszabható.

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Tudjon meg többet az OTRS alternatíváról, és azonnal fejlődjön vele.

Alternatívát keres az OTRS-hez?

A LiveAgent egy költséghatékony megoldás, amely különböző csatornákon keresztül segít a magas számú támogatási kérelmek megoldásában. Ügyfelek és felhasználók véleménye alapján a LiveAgent segítséget nyújt az Outlookból érkező e-mailek megválaszolásában és a hatékonyabb ügyfélszolgálatban, amely emeli az elégedettségi szintet, és növeli az értékesítést.

ConnectWise alternatívát keres? Fedezze fel a LiveAgent nagyszerű jegyrendszerét, amelyet csodálatos funkciók és integrációk támogatnak.

ConnectWise alternatívát keres?

A LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, felgyorsította és lehetővé tette a csevegést az ügyfelekkel. Segítséget nyújt a támogatásban, növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést, kategorizálja a jegyeket és nyomon követi, hogy az ügyfeleknek mire van szükségük. A LiveAgent kedvező árú és egyszerűen használható, remek funkciókat kínál és a legjobb támogatást nyújtja az ügyfeleknek.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót