Értékes minden egyes iparágban

Fedezze fel, hogyan fejleszti a LiveAgent az építőipari vagy ingatlan üzletét.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Növelje a pártfogást

Készítsen egy pozitív CX-et, amely beszéltetni fogja ügyfeleit.

24%

Csökkentse le a válaszidőket

Növelje az első válaszadás rátákat az automatizált jegyátirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiséget

Csökkentse a támogatói jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz

Építsen kiváló ügyfélszolgálatot a LiveAgent-tel. Adjon segítő kezet időben a jövőbeli tulajdon vásárlóinak a valós idejű élő chattel.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Válaszoljon a potenciális ügyfelei kérdéseire élő chaten vagy videó chaten keresztül, ahogyan böngészik az otthoni katalógusát.

Biztosítson villámgyors válaszokat a gyakran ismételt kérdésekre előre megírt válaszokkal és email sablonokkal.

Figyelje a weboldal látogatók viselkedéseit és hívja meg őket egy chatre, ha az idő megfelelő és a konverzió veszélyeztetett.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Emelje vállalata értékét

Az elégedettebb ügyfelek ingatlan cégében egyenlőek a megnövekedett értékkel és piaci jelenléttel. Mivel vásárlói a legjobb értéket és szolgáltatást várják, nem kellene leragadnia az átlagosnál. A többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver az egekbe viheti jövedelmét és építhet egy lojális ügyfélbázist.

real estate-illustration
house-illustration

Adja el tulajdonait az élő chattel

Biztosítsa a megfelelő információt időben a jövőbeli tulajdon vásárlóinak a valós idejű élő chattel. Nem szükséges pár órát várni a kérdések megválaszolásához, ha azonnal tud válaszolni. Növelje a boldog vásárlók számát és a piaci penetrációját az ügyfélszolgálattal az ingatlan iparágban.

Építsen tégláról téglára

A rugalmasság és a jövőbeli otthonok testreszabásának képessége egyike a kulcs faktoroknak vásárlói számára, amíg eldöntik, hogy megveszik-e vagy sem az álom házat. A LiveAgent-tel elég szabadsága van testreszabni ügyfélszolgálatát jelenlegi szükségei alapján. A valós idejű élő chatet preferája? Kipipálva. Beépített hívásközpont? Számíthat ránk.

building a house-illustration

Foglaljon le egy demo-t olyan napon, amely a legjobban alkalmas önnek

Ütemezzen be egy demo-t

Beszéljen egy LiveAgent értékesítési menedzserrel

Kezdjen előnyből a versenytársaitól és ütemezzen be egy egy-egy hívást egyik ügyfél siker képviselőnkkel, hogy megtudja, hogyan juttathatja előnyhöz a LiveAgent vállalatát.

Mit fog megtanulni a demo alatt

  • Hogyan érje el vállalati céljait a LiveAgent-tel
  • Melyik terv megfelelő önnek a vállalati céljai alapján
  • Hogyan működik a LiveAgent
  • Válaszoljon bármilyen kérdésre, árazásról, szolgáltatásról, integrációkról és funkciókról
és még sok másra…

“Minden ügyfelet úgy közelítsen meg, hogy segíteni szeretne megoldani a problémájukat vagy egy célt elérni és ne úgy, hogy el szeretne adni nekik egy terméket vagy szolgáltatást.” – Brian Tracy

Andrej Saxon, Értékesítési menedzser

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Spóroljon többet a LiveAgent-tel

Analizálja és hasonlítsa össze a LiveAgent-et más ügyfél támogatás megoldásokkal és válasszon egyet a legrelevánsabb funkciókkal iparának a legjobb áron.

Nem tévedhet több, mint 21.000 vállalkozás

Nézze meg a sikersztorijainkat és az ajánlásainkat, hogy felfedezze a pozitív hatását az ügyfélszolgálati szoftver beültetésének az Ingatlan iparban.

Kapcsolódó cikkek ehhezIngatlan Építkezés
A KPI-k, (a fő teljesítménymutatók) segítik a vezérigazgatókat, hogy nyomon kövessék az üzleti életük alakulását.

KPI

Fedezze fel a KPI-k, azaz a fő teljesítménymutatók jelentőségét az üzleti életben! A LiveAgent szoftver és VoIP rendszer segít javítani az ügyfélszolgálat teljesítményét, növelve a vevői elégedettséget az átlagos várakozási és probléma megoldási idők csökkentésével. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!

A HTML a Hypertext Markup Language rövidítése. Ez a legismertebb jelölőnyelv, amelyet weboldalak vagy webalkalmazások létrehozásához szabvány szerint használnak.

HTML

Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!

Kövesse Ügynökei elérhetőségét. Próbálja ki a LiveAgent lehetőségét - Ügynök elérhetősége. Kapjon áttekintést arról, hogy ügynökei mikor elérhetőek. Tudjon meg róla többet.

Ügynök elérhetősége

Track and report your agents' online availability with LiveAgent's powerful features. Export data in CSV format and monitor performance in real-time. Start your free 14-day trial today—no credit card required!

Az ingyenes chat egy olyan rendszer, amelynek segítségével két vagy több ember valós időben kommunikálhat az interneten keresztül. A csevegéshez nincs szükség speciális szoftverre.

Ingyenes chat

Az ingyenes chat egy olyan rendszer, amelynek segítségével két vagy több ember valós időben kommunikálhat az interneten keresztül. A csevegéshez nincs szükség speciális szoftverre.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x