Készítsen egy pozitív CX-et, amely beszéltetni fogja ügyfeleit.
Növelje az első válaszadás rátákat az automatizált jegyátirányítással.
Csökkentse a támogatói jegyek beáramlását egy tudásbázissal.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Válaszoljon a potenciális ügyfelei kérdéseire élő chaten vagy videó chaten keresztül, ahogyan böngészik az otthoni katalógusát.
Biztosítson villámgyors válaszokat a gyakran ismételt kérdésekre előre megírt válaszokkal és email sablonokkal.
Figyelje a weboldal látogatók viselkedéseit és hívja meg őket egy chatre, ha az idő megfelelő és a konverzió veszélyeztetett.
Az elégedettebb ügyfelek ingatlan cégében egyenlőek a megnövekedett értékkel és piaci jelenléttel. Mivel vásárlói a legjobb értéket és szolgáltatást várják, nem kellene leragadnia az átlagosnál. A többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver az egekbe viheti jövedelmét és építhet egy lojális ügyfélbázist.
Biztosítsa a megfelelő információt időben a jövőbeli tulajdon vásárlóinak a valós idejű élő chattel. Nem szükséges pár órát várni a kérdések megválaszolásához, ha azonnal tud válaszolni. Növelje a boldog vásárlók számát és a piaci penetrációját az ügyfélszolgálattal az ingatlan iparágban.
A rugalmasság és a jövőbeli otthonok testreszabásának képessége egyike a kulcs faktoroknak vásárlói számára, amíg eldöntik, hogy megveszik-e vagy sem az álom házat. A LiveAgent-tel elég szabadsága van testreszabni ügyfélszolgálatát jelenlegi szükségei alapján. A valós idejű élő chatet preferája? Kipipálva. Beépített hívásközpont? Számíthat ránk.
Foglaljon le egy demo-t olyan napon, amely a legjobban alkalmas önnek
Kezdjen előnyből a versenytársaitól és ütemezzen be egy egy-egy hívást egyik ügyfél siker képviselőnkkel, hogy megtudja, hogyan juttathatja előnyhöz a LiveAgent vállalatát.
Mit fog megtanulni a demo alatt
és még sok másra…
“Minden ügyfelet úgy közelítsen meg, hogy segíteni szeretne megoldani a problémájukat vagy egy célt elérni és ne úgy, hogy el szeretne adni nekik egy terméket vagy szolgáltatást.” – Brian Tracy
Andrej Saxon, Értékesítési menedzser
Analizálja és hasonlítsa össze a LiveAgent-et más ügyfél támogatás megoldásokkal és válasszon egyet a legrelevánsabb funkciókkal iparának a legjobb áron.
Nézze meg a sikersztorijainkat és az ajánlásainkat, hogy felfedezze a pozitív hatását az ügyfélszolgálati szoftver beültetésének az Ingatlan iparban.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A segédpult szoftver segíti kezelni az ügyfél kérelmeit a lehető leghatékonyabb módon, beleértve az ügyfél problémák nyomonkövetését és megfigyelését több csatornán keresztül.
A LiveAgent jegykezelő segédpult szoftvert biztosít az ingatlantársaságoknak, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy gyorsan és hatékonyan válaszolhassák meg az ügyfelek kérdéseit és problémáit. Sőt, lehetővé teszi, hogy ügynökei az ügyfélre koncentráljanak és ne a számítógépre.
A LiveAgent egy teljes értékű támogatói szoftver, amely segít kiváló ügyfélszolgálati élményt nyújtani, költséget spórol, növeli a jövedelmet és csökkenti a felmondási rátát.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk