Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

Kombinálja a mókát és a produktivitást egyetlen 1 csomaggá a LiveAgent segítségével. Maradjon közel ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Legyen jutalmazott a kivételes ügyfélszolgálatért

Mindig is arra vágytunk, hogy megjutalmazzanak minket a jó dolgokért már egészen kis korunk óta. Ön és ügynökei átélhetik ezt az élményt azáltal, hogy A* minősítésű ügyfélszolgálatot nyújtanak. Gyűjtse be a legpozitívabb értékeléseket és még egy különleges kitűzőt is fog kapni – mindez a LiveAgent a szórakoztatóipar számára lehetőségben található!

throphy celebration-illustration
entertainment game console-illustration

Alakítsa Ön a saját útját

Alakítsa úgy élő chat ablakát, gombját és más összetevőit, ahogyan csak szeretné. Ez csak a képzeletén és preferenciáin múlik. A LiveAgent a szórakoztatóipar számára megadja Önnek a szabadságot, hogy kiválassza a saját irányát egy egyedi úton, ahol minden szempont más és más.

Biztonságos vállalkozása számára

Nem kell többé kockáztatnia a pénzét és a cég jó márkáját a szórakoztatóipar számára szánt LiveAgent használatával. A 96%-os elégedettségi ráta több, mint 15 000 független értékelésből áll különböző iparágakból, ez egy jó tipp lehet Önnek & az Ön vállalkozására számára.

entertainment-playing automat-illustration

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat és tudja meg, hogyan segíthet a LiveAgent javítani az ügyfélszolgálatát és növelni ügyfelei elégedettségét. 

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem között? Jól tippelt… A LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezSzórakoztatás
A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok és híváskonfigurációk használatát vállalkozások számára. Az árazás különböző csomagokat kínál. Próbálja ki az összes kommunikációs csatornát.

Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

Freshcaller alternatívát keres?

A LiveAgent egy könnyen használható és hatékony vállalati szoftver, amely számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszert és az e-mail kezelő szoftvert. Az ügyfelekkel való interakciók és az értékesítési folyamat hatékony kezelését biztosítja.

A segédalkalmazás egy olyan program, amelyet egy meghatározott - HTML, GIF, JPG formátumoktól eltérő - fájltípus kezelésére használunk. Olyan fájltípusok kezelésére, amelyeket a böngésző nem tud kezelni.

Segédalkalmazás

A LiveAgent rendszere inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről adnak áttekintést. Integrációs kérelem sablonok segítségével a digitális termékek és szolgáltatások könnyen integrálhatók a LiveAgent rendszerébe. A gamifikáció pedig növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját.

A LiveAgent ingyenes fiókot nyújthat az ügyfélszolgálata biztosításához. Tudjon meg többet egy ingyenes magyar ügyfélszolgálati szoftver előnyeiről és hátrányairól.

Funkciógazdag ingyenes help desk szoftver.

Az ingyenes LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver segít ügyfeleit gyorsabb válaszokkal és hatékonyabb munkával a különböző kommunikációs csatornákon.

Csatoljon fájlokat a tudásbázis cikkeihez. Próbálja ki a LiveAgent funkcióját - Mellékletek a cikkekben. Olvasson erről tovább a cikkben.

Mellékletek a cikkekben

A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.

Az IT támogatás, más nevén műszaki támogatás, műszaki segítség nyújtása az ügyfeleknek. Lefoglalt órák, irányított szolgáltatások, idő és anyagok.

IT támogatás

A kimenő értékesítési folyamat magában foglalja a lead azonosítást, generálást, minősítést, pitch adást és az ügyletek lezárását. A legfontosabb kimenő értékesítési mutatók a csatornamutatók és az elköteleződési mutatók. A kimenő értékesítési csapat létrehozása egy hatékony munkafolyamat kidolgozásán alapul, amely személyre szabott ajánlatokat kínál, ezzel növelve az ügyfélhűséget és a bevételt. LiveAgent egy olyan szoftver, amely támogatja a vállalkozásokat ebben a területen, és több más ügyfélszolgálati szolgáltatást is kínál, mint például a VoIP telefonrendszer, az e-mail kezelő szoftver és az ügyfélportál szoftver.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót