Ügyfélszolgálati szoftver könyvelés & jogi iparág számára

Számoljon a LiveAgent-tel és javítsa eszközeit. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a KKV-ok számára 2019-ben. Maradjon közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik a LiveAgent-tel.

time is money icon

Valós idejű élő chat segítségével csökkentse a költségeket

money icon

A LiveAgent rendelkezik az egyik legjobb RoI-val a vállalkozása számára

cash icon

Növelje bevételét hála az A* ügyfélszolgálatnak

Védje adatait

Tartsa biztonságban fontos adatait

Gyorsítsa fel az ügyfelek kérésének megoldását

Az ügyfelek azonnal akarnak hozzájutni az információkhoz, és szeretnék, ha kérdéseikre a lehető leghamarabb választ kapnának. Valós idejű élő csevegést valósítva meg weboldalán, gyors válaszokat adhat nekik, javíthatja üzleti hűségüket és növelheti az ügyfelek elégedettségét. Mivel az idő pénz, és pénzről szól minden, miért várna tovább?

LiveAgent answering ticket-gif
Jegyrendszer felülete
LiveAgent answering ticket-gif
Korlátlak jegytörténet

Több ajánlat valós időben történő lezárása

A korszerű kommunikációval egyetlen helyen nagyon egyszerű ellenőrizni a beszélgetés előzményét. Nem emlékszik, hogy mi volt a cím vagy az mik voltak elfogadott feltételek? Nem számít! A LiveAgent segítségével jól láthatja az összes múltbeli információt.

Szervezze meg projektjeit

Soha többé nem kell keresgélni a régi email-ek között.Kihasználhatja a LiveAgent irányítópultjainak külön projektek/ügyfelek számára történő komplexitását, az ügyfélkaput a szolgáltatásaikkal kapcsolatos információkért és az élő csevegőszoftvert a közvetlen megkeresésekhez. Nem kellene számtalan órát töltenie a kommunikációval, azt a számlázott órákra kellene fordítania.

LiveAgent answer to ticket-gif
Valós idejű gépelési nézet funkció
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Csökkentsen kiadásain

Legyünk őszinték. Minden vállalkozás olyan alacsonyan akarja tartani a kiadásokat amennyire csak lehetséges és a legmagasabb bevételt szeretné az összesítő lapon. Valós idejű élő csevegéssel az ügyfélszolgálat kezelői egyszerre 3 beszélgetést is kezelhetnek, amely költséghatékonyabb. A LiveAgent a könyvelési ipar számára segít optimalizálni a kiadásait.

calculating-illustration
reports-illustration

Válassza ki a nyertes RoI-t

Valami újba invesztálni a cégek számára ijesztő lehet. Kiszámolni az euró / dollárok összegét és és dönteni, hogy hova is fektessék azt be, egy igazi szenvedés. A LiveAgent az All-Inclusive tervével az egyik legbiztonságosabb befektetés az Ön számára. Nem csak boldog ügyfeleket hoz majd Önnek, hanem növelni is fogja a bevételt, pénzforgalmat és piaci részesedését. Számoljon a LiveAgent-tel.

Növelje meg bevételét

Az ügyfelek boldogan és elégedetten tartása kellene, hogy egy cég alapja legyen. A boldog ügyfelek terjesztik maguk körül a híreket akár digitális világban, akár offline, kollégáiknak és barátaiknak. Ennek elérésének egyik eszköze az A* ügyfélszolgálat biztosítása. A LiveAgent középpontjában az ügyfelek állnak. Kombinálja ezt a kettőt, és pozitív hatással lesz a vállalkozására.

customer touchpoints report-illustration

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat ügyfélszolgálati szoftverünkről és ismerje meg a pozitív hatásait a könyvelés és jog iparban. 

"Imádjuk az árazást és a támogatást, melyet a LiveAgent-től kapunk.”

Ahogy az ügyfelek száma növekedett és a támogatási email-ek száma gyarapodott váltottunk Gmail-ről a Zendesk Támogatásra. De hamar rájöttünk, hogy pokolian sok időt kell fordítani a probléma megoldására, és néha áttolodtak a Tier 2 vezetőire. Még akkor is miután több időt, pénzt és erőfeszítéseket fektettünk bele, rá kellett jönnünk, hogyha az eszközöknek nem sok hasznát vesszük, jobb, ha váltunk, és ezt meg is tettük. Szeretjük a LiveAgent által nyújtott árképzést és támogatást.

RTIwala szolgáltató logó

Sumeet Mahendra, RTIwala Szolgáltató

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 and Oxford Egyetem között? Jól tippelt… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezKönyvelés & Jog
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver mely alkalmazkodik a különböző vállalkozási modellek szükségleteihez. Fedezze fel hogyan segíthet cégének az ügyfélszolgálattal. Próbálja ki 14 napig ingyenesen. Nincs szükség bankkártya adatokra. Fedezze fel, hogyan illeszkedik a LiveAgent az Önök számára kialakított résügynökséghez, az oktatás és a non-profit szervezetek támaszkodnak a LiveAgent-re.

Egy komplex megoldás különböző típusú vállalkozások számára

A LiveAgent a rendszer inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál, beleértve a gamifikációt is. A Quality Unit gondoskodik a biztonságról, és az ügyfélszolgálati jelentések készítését és az online látogatók nyomon követését is segíti. Foglaljon le egy demót a LiveAgent előnyeinek felfedezéséhez.

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelését. Az alkalmazás számos funkciót és integrációs lehetőséget kínál, valamint biztonságos és gyors működést biztosít. A proaktív chat lehetőségek a stratégiai ügyfélfogalom elérését segítik. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.

A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok és híváskonfigurációk használatát vállalkozások számára. Az árazás különböző csomagokat kínál. Próbálja ki az összes kommunikációs csatornát.

A LiveAgent segíti a Gaming & eSport ipar játékosait az ügyfélszolgálat szintjének emelésében. Lépjen a következő szintre a LiveAgent help desk szoftverével.

Help desk szoftver az eGaming és az eSport számára

Hozzon létre és testre szabható többmárkás támogatási portálokat. Engedélyezzen keresési widgetet és mobilalkalmazásokat. Támogassa a többnyelvű kommunikációt és egyszerűsítse a támogatási folyamatot. Jegyeket ossza előre meghatározott szabályok alapján és használjon előre megírt üzeneteket.

Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

Freshcaller alternatívát keres?

A LiveAgent egy könnyen használható és hatékony vállalati szoftver, amely számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, beleértve a VoIP telefonrendszert és az e-mail kezelő szoftvert. Az ügyfelekkel való interakciók és az értékesítési folyamat hatékony kezelését biztosítja.

A jegy életciklusa során különböző szakaszokon haladhat át. A jegy későbbre halasztható, spamként megjelölhető, törölhető vagy tiltható.

Jegy életciklusa

A LiveAgent egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver, amelyet sok vállalat használ. A megfelelő mérés és stratégiák hatékonyan csökkenthetik az ügyfélvesztést. A LiveAgent díjakat és tanúsítványokat kapott, és partnerprogramot kínál. Az érdeklődők bármikor felvehetik a kapcsolatot az értékesítési csapatával demókérés céljából.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót