Ügyfélszolgálati szoftver könyvelés & jogi iparág számára

Számoljon a LiveAgent-tel és javítsa eszközeit. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a KKV-ok számára 2019-ben. Maradjon közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik a LiveAgent-tel.

time is money icon

Valós idejű élő chat segítségével csökkentse a költségeket

money icon

A LiveAgent rendelkezik az egyik legjobb RoI-val a vállalkozása számára

cash icon

Növelje bevételét hála az A* ügyfélszolgálatnak

Védje adatait

Tartsa biztonságban fontos adatait

Gyorsítsa fel az ügyfelek kérésének megoldását

Az ügyfelek azonnal akarnak hozzájutni az információkhoz, és szeretnék, ha kérdéseikre a lehető leghamarabb választ kapnának. Valós idejű élő csevegést valósítva meg weboldalán, gyors válaszokat adhat nekik, javíthatja üzleti hűségüket és növelheti az ügyfelek elégedettségét. Mivel az idő pénz, és pénzről szól minden, miért várna tovább?

LiveAgent answering ticket-gif
Jegyrendszer felülete
LiveAgent answering ticket-gif
Korlátlak jegytörténet

Több ajánlat valós időben történő lezárása

A korszerű kommunikációval egyetlen helyen nagyon egyszerű ellenőrizni a beszélgetés előzményét. Nem emlékszik, hogy mi volt a cím vagy az mik voltak elfogadott feltételek? Nem számít! A LiveAgent segítségével jól láthatja az összes múltbeli információt.

Szervezze meg projektjeit

Soha többé nem kell keresgélni a régi email-ek között.Kihasználhatja a LiveAgent irányítópultjainak külön projektek/ügyfelek számára történő komplexitását, az ügyfélkaput a szolgáltatásaikkal kapcsolatos információkért és az élő csevegőszoftvert a közvetlen megkeresésekhez. Nem kellene számtalan órát töltenie a kommunikációval, azt a számlázott órákra kellene fordítania.

LiveAgent answer to ticket-gif
Valós idejű gépelési nézet funkció
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Csökkentsen kiadásain

Legyünk őszinték. Minden vállalkozás olyan alacsonyan akarja tartani a kiadásokat amennyire csak lehetséges és a legmagasabb bevételt szeretné az összesítő lapon. Valós idejű élő csevegéssel az ügyfélszolgálat kezelői egyszerre 3 beszélgetést is kezelhetnek, amely költséghatékonyabb. A LiveAgent a könyvelési ipar számára segít optimalizálni a kiadásait.

calculating-illustration
reports-illustration

Válassza ki a nyertes RoI-t

Valami újba invesztálni a cégek számára ijesztő lehet. Kiszámolni az euró / dollárok összegét és és dönteni, hogy hova is fektessék azt be, egy igazi szenvedés. A LiveAgent az All-Inclusive tervével az egyik legbiztonságosabb befektetés az Ön számára. Nem csak boldog ügyfeleket hoz majd Önnek, hanem növelni is fogja a bevételt, pénzforgalmat és piaci részesedését. Számoljon a LiveAgent-tel.

Növelje meg bevételét

Az ügyfelek boldogan és elégedetten tartása kellene, hogy egy cég alapja legyen. A boldog ügyfelek terjesztik maguk körül a híreket akár digitális világban, akár offline, kollégáiknak és barátaiknak. Ennek elérésének egyik eszköze az A* ügyfélszolgálat biztosítása. A LiveAgent középpontjában az ügyfelek állnak. Kombinálja ezt a kettőt, és pozitív hatással lesz a vállalkozására.

customer touchpoints report-illustration

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat ügyfélszolgálati szoftverünkről és ismerje meg a pozitív hatásait a könyvelés és jog iparban. 

"Imádjuk az árazást és a támogatást, melyet a LiveAgent-től kapunk.”

Ahogy az ügyfelek száma növekedett és a támogatási email-ek száma gyarapodott váltottunk Gmail-ről a Zendesk Támogatásra. De hamar rájöttünk, hogy pokolian sok időt kell fordítani a probléma megoldására, és néha áttolodtak a Tier 2 vezetőire. Még akkor is miután több időt, pénzt és erőfeszítéseket fektettünk bele, rá kellett jönnünk, hogyha az eszközöknek nem sok hasznát vesszük, jobb, ha váltunk, és ezt meg is tettük. Szeretjük a LiveAgent által nyújtott árképzést és támogatást.

RTIwala szolgáltató logó

Sumeet Mahendra, RTIwala Szolgáltató

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 and Oxford Egyetem között? Jól tippelt… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára
Kapcsolódó cikkek ehhezKönyvelés & Jog
Növelje ügyfelei elégedettségét ügyfélszolgálat követési email sablonjainkkal. Örvendeztesse meg ügyfeleit csillagos szolgáltatással ma!

Ügyfélszolgálat követési email sablonok

Az ügyfélszolgálatban az ügyfelek véleményének és javaslatainak gyűjtése fontos ahhoz, hogy a vállalkozások jobban kiszolgálják őket és megtartsák a hűségüket. Az ügyfélszolgálati támogatás kiemelkedő lehetőségeket kínál az ügyfél élmény fejlesztésére és az ügyfél-visszajelzések elemzése segíthet a termékek és csapatok javításában. Az Értékelés és Javaslat Tábla lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy ügyfélközpontú termékeket készítsenek a visszajelzések és javaslatok alapján. A Nicereply és a LiveAgent kombinálása pedig lehetővé teszi az ügyfélfelmérések beágyazását az üzenetváltások során.

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent rendszere számos kommunikációs csatornát kínál ügyfélszolgálati jelentésekkel és integrációs kérelem sablonokkal, amelyek könnyen integrálhatók a rendszerbe. A call center szoftver hatékony megoldást nyújt az ügyfélinterakciók kezeléséhez, proaktív chat sablonokkal.

Hozzon létre egy szórakoztató munkahelyet és jutalmazza ügynökeit Jutalmakkal és Jelvényekkel az elvégzett feladatokért vagy műveletekért. Szerezze meg mindet, de óvakodj a negatívaktól!

Jutalmak és Jelvények

The article discusses how to successfully promote discounts to customers using pre-discount email templates, with examples provided. LiveAgent software is highlighted as a tool to improve customer support and scalability, offering features such as ticket transfer, internal notes, and ticket postponement. The software also includes a customer portal for self-service support and promotion offers. Additionally, the use of badges and gamification features to create an enjoyable and productive workplace environment is discussed, with examples of different types of badges provided.

Ismerje meg az összes ügyfélsiker ügynökünket, és vegye fel velük a kapcsolatot, ha kérdést szeretne feltenni, további információra van szüksége, vagy információt szeretne kapni az ajánlatokról.

Ismerje Meg Ügyfélsiker Harcosainkat

LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati és hívóközpont megoldás, amely számos funkciót kínál, mint e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszer. Az alkalmazás személyre szabható, és segít megőrizni az üzleti hatékonyságot.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x