Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javítja a LiveAgent a szoftverét.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

Jobb helpdesk szoftvert keres?

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2019-ben. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

3 ok, amiért a szoftverfejlesztő cégek a LiveAgent-et választják

Az átfogó tudásbázisok létrehozásával, cikkekkel, útmutatókkal, fórumokkal és GYIK-ekkel hatalmazhatja fel felhasználóit az önkiszolgáló lehetőségekre.

Vezesse végig potenciális ügyfeleit az értékesítési csatornán, valós időben válaszolva kérdéseikre.

Használja ki visszajelzési és javaslattételi mezőink előnyeit, hogy megtudja, pontosan mit akarnak és várnak el ügyfelei Öntől.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
focus on needs - illustration

Összpontosítson az igényekre

Különböző ügyfeleknek különbözőek az igényeik és mindegyiket ki kell elégítenie. A többcsatornás help desk szoftvernek köszönhetően különböző csatornákon keresztül tarthatja velük a kapcsolatot – legyen szó közösségi oldalakról, hívásokról, e-mailekről vagy élő chatről. Nem számít, honnan lépnek kapcsolatba az ügyfelek, Ön mindig ott lesz velük.

Készítse el tudásbázisát

A tudásbázis és a support portál az első olyan hely, ahol az ügyfelek válaszokat keresnek kérdéseikre. A LiveAgent elegendő háttérrel rendelkezik a GYIK felépítéséhez, a self-service cikkek írásához vagy különböző kategóriák felállításához cégétől függően.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Egészítse ki az értékesítési csatornát

Leendő ügyfelei élő csevegés útján is kapcsolatba léphetnek Önnel, ahol azonnal válaszokat adhat nekik. Utána elérhetik Önt email-en keresztül és végül, de nem utolsó sorban telefonon keresztül is. Minden információ rendelkezésére áll az univerzális postaládában, így visszakövetheti ügyfelei igényeit és kéréseit. Lenyűgöző, ugye?

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, valamint fedezze fel a help desk szoftverek autóiparra gyakorolt ​​pozitív hatását

Kapcsolódó cikkek ehhezSoftware & Internet
Page - 4

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

A marketing agency's new study shows an increase in online shopping and the importance of mobile optimization for businesses. The study also highlights the impact of social media on consumer behavior. Summary: A new marketing study reveals the rise of online shopping and the need for mobile optimization. It also emphasizes the influence of social media on consumer behavior.

Page - 2582

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

A marketing summary of the text in Hungarian.

A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálati megoldás, amely gyors beállítással és kiváló ügyfélszolgálattal rendelkezik. A cég számos ügyfélszolgálati szoftvert kínál, valamint VoIP telefonrendszereket és e-mail kezelő szoftvert is. Az ügyfeleknek lehetősége van feliratkozni a hírlevélre és szerezni frissítéseket és kedvezményeket. Az elérhető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtják, és a help desk szoftverük gyors és egyszerű implementációval rendelkezik. A LiveAgent a legjobb vásárlói élményt nyújtja ügyfeleinek.

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent rendszere számos kommunikációs csatornát kínál ügyfélszolgálati jelentésekkel és integrációs kérelem sablonokkal, amelyek könnyen integrálhatók a rendszerbe. A call center szoftver hatékony megoldást nyújt az ügyfélinterakciók kezeléséhez, proaktív chat sablonokkal.

Mérje le kétszer, vágjon egyszer! A LiveAgent segít a kommunikációkat sorrendbe tenni prioritásuk alapján. Tudjon meg többet arról, hogy hogyan számíthat a divatipar a helpdesk-re.

Helpdesk szoftver a Divatipar számára

LiveAgent egy hatékony vállalati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatban és az értékesítési folyamatban. Kínál VoIP telefonrendszert, e-mail kezelést és kommunikációs csatornákat. Az ügyfélszolgálati támogatás egyedi funkciókat és integrációkat kínál, beleértve az egyedi gombokat és időmegtakarító funkciókat. A szoftver lehetőséget nyújt a szolgáltatási jelentések, adatmigráció és panaszkezelés létrehozására. Érdeklődők részletes demót és árinformációt kérhetnek.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ügyfélportál szoftver

LiveAgent is a software that can help you reach your business goals, such as improving customer satisfaction or increasing sales. The sales manager suggests approaching customers with a focus on problem-solving or achieving goals. LiveAgent can answer questions about pricing, services, integrations, and features. It has been used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and O2. There is a free trial available without requiring a bank card.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x