Freshcaller alternatívát keres?
A LiveAgent olyan szoftvert kínál, amely lehetővé teszi az SLA-naplók kezelését, a közösségi média integrációját, a jegykezelést, a munkafolyamat-menedzsmentet és másokat. Az ügyfélszolgálat, az ár-érték arány és az egyszerű használat értékelései magasak. A szoftver ára $15/hó/ügynök. A LiveAgent több kommunikációs csatornát is kínál.
Átköltözik a LeadDeskből a LiveAgentre?
A LiveAgent szoftver világszínvonalú támogatást nyújt kis- és középvállalkozások számára. A vállalat különböző csomagokat kínál, mint például az ingyenes 7 napos jegytörténet, kis- és nagyvállalkozások számára. Az adatok migrálása a LeadDesk-ből még ma elvégezhető. A LiveAgent vállalat olyan nagy vállalatokkal dolgozik együtt, mint a BMW, a Huawei, a Yamaha és az Oxford University.
Helpdesk szoftver az utazási ipar számára
Az azonnali élő chat szoftver lehetővé teszi, hogy valós időben oldják meg az ügyfelek problémáit és boldoggá tegyék őket. A LiveAgent használata könnyebbé teszi az életet és segít boldogabbá tenni az ügyfeleket. A szoftver lehetővé teszi, hogy egyszerre több érdeklődő vagy segítségre szoruló ügyfelet kezeljenek.
Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz
A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat testreszabását és valós idejű élő chatet és beépített hívásközpontot kínál, ami fontos szempont lehet az álom ház vásárlásakor. A rugalmasság és a testreszabás képessége kulcsfontosságú lehet a jövőbeli otthonok kialakításában. Az ügyfelek bízhatnak a LiveAgent szolgáltatásaiban.
Helpdesk szoftver a HR ipar számára
A LiveAgent képességeinek köszönhetően konkrét kérdésekkel fordulhatnak a HR képviselőjéhez. Az árak átláthatóak és megfizethetőek. A rendszer fix havi áron elérhető, nincsenek rejtett díjak vagy hosszú távú kötelezettségvállalások. A felhasználók egy 14 napos ingyenes próbaidőszakot vehetnek igénybe, hogy teljes hozzáférést kapjanak a rendszerhez. A rendszer különböző csomagokat kínál a Small business-től a Large business-ig. A csomagok magukban foglalják a jegyelőzményeket, email címeket, chat gombokat és a WhatsApp-ot.
Betemeti a munka? Csökkentse a beérkező jegyalapú ügyek számát LiveAgent segítségével
A LiveAgent szoftver segítségével csökkenthető a jegyterhelés az ügyfélszolgálaton. A program elemzi, hogy mely csatornák generálják a legtöbb jegyet, és hozzárendeli az operátorokat a megfelelő részlegekhez. Emellett automatizálási megoldásokkal, mint a sablon válaszok és szabályok, tovább javítható az üzemeltetés hatékonysága. Az operátorok közötti egészséges versengést ösztönzi a játékfunkció, ami javítja a produktivitást.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk