Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javítja a LiveAgent a szoftverét.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

Jobb helpdesk szoftvert keres?

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2019-ben. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
logo esky color
USC logo

3 ok, amiért a szoftverfejlesztő cégek a LiveAgent-et választják

Az átfogó tudásbázisok létrehozásával, cikkekkel, útmutatókkal, fórumokkal és GYIK-ekkel hatalmazhatja fel felhasználóit az önkiszolgáló lehetőségekre.

Vezesse végig potenciális ügyfeleit az értékesítési csatornán, valós időben válaszolva kérdéseikre.

Használja ki visszajelzési és javaslattételi mezőink előnyeit, hogy megtudja, pontosan mit akarnak és várnak el ügyfelei Öntől.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
logo esky color
USC logo
focus on needs - illustration

Összpontosítson az igényekre

Különböző ügyfeleknek különbözőek az igényeik és mindegyiket ki kell elégítenie. A többcsatornás help desk szoftvernek köszönhetően különböző csatornákon keresztül tarthatja velük a kapcsolatot – legyen szó közösségi oldalakról, hívásokról, e-mailekről vagy élő chatről. Nem számít, honnan lépnek kapcsolatba az ügyfelek, Ön mindig ott lesz velük.

Készítse el tudásbázisát

A tudásbázis és a support portál az első olyan hely, ahol az ügyfelek válaszokat keresnek kérdéseikre. A LiveAgent elegendő háttérrel rendelkezik a GYIK felépítéséhez, a self-service cikkek írásához vagy különböző kategóriák felállításához cégétől függően.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Egészítse ki az értékesítési csatornát

Leendő ügyfelei élő csevegés útján is kapcsolatba léphetnek Önnel, ahol azonnal válaszokat adhat nekik. Utána elérhetik Önt email-en keresztül és végül, de nem utolsó sorban telefonon keresztül is. Minden információ rendelkezésére áll az univerzális postaládában, így visszakövetheti ügyfelei igényeit és kéréseit. Lenyűgöző, ugye?

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Tekintse meg sikertörténeteinket és ajánlásainkat, valamint fedezze fel a help desk szoftverek autóiparra gyakorolt ​​pozitív hatását

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Miért kellene a szoftverfejlesztő vállalatoknak beruházniuk a help desk szoftverekbe?

A Help Desk szoftver olyan rendszer, amely lehetővé teszi az összes ügyfélszolgálati kérdés hatékony kezelését. Például elkülönítheti támogatási csapatát és fejlesztői csapatát, és kijelölheti őket a megfelelő feladatokhoz.

Hogyan profitálhatnak a szoftverfejlesztő vállalatok a LiveAgentből?

A LiveAgent egy olyan szoftver, amely teljes körű ügyfélszolgálatot biztosít élő csevegéssel, e-mail, telefon és közösségi média integrációval.

Milyen LiveAgent funkciók segítenek a napi ismétlődő feladatok automatizálásában?

A LiveAgent több, mint 180 funkcióval rendelkezik, amelyek segítik ügynökeit. Némelyikük segít a csapat napi feladatainak automatizálásában a hatékony munkafolyamatok, például az IVR, az automatizált jegyelosztás, az automatikus visszahívás stb.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót