Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak

Csatlakozzon a LiveAgent széleskörű nagyvállalati ügyfélköréhez és válassza 2020 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt help desk szoftverét a KKV szektorban. Maradjon közel vásárlóihoz, és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Person holding gift

Növelje könnyen vállalkozása sikerét

Tisztában vagyunk vele, hogy egy komplex rendszer bevezetése mint a LiveAgent, különleges eljárásmódot és szabályokat követel a legtöbb nagyvállalat esetében. Szoftverünkkel hozzáadhat és eltávolíthat ügynököket a szükséges támogatási szint, szezonalitás vagy belső struktúra váltás következtében. Tüntesse ki legjobb ügynökeit a megfelelő időben, és hagyjon időt pihenésre munkatársainak, mikor kevesebb a beérkező kérés.

Problémamentes implementáció

A LiveAgent külön oldalon működik, és egy univerzális bejövő fiókba csoportosítja több forrásból a nagyvállalati adatokat. Legyen az weboldal, közösségi média, vásárlói oldal, email, vagy call center, a LiveAgent könnyedén telepíti bármelyik csatornát, specifikus cég részlegbe. Olyan előremutató funkciók közül is választhat, mint például a sablon üzenetek, amivel időt nyerhet magának.

Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Tegye egyedivé oldalát

A nagyvállalatok belső szabályzataikat és folyamataikat szem előtt tartva, gyakran különleges igényeket fogalmaznak meg az alkalmazásokkal és testreszabásokkal kapcsolatban. Ezt figyelembe véve fejlesztettük ki ügyfélszolgálati szoftverünket, ezzel olyan testreszabható megoldást kínálva, ami támogatja munkafolyamatait, nem pedig hátráltatja. Ezenfelül, a nagy méretű vállalkozások gyakran növelik a beruházásuk megtérülését a LiveAgent valós idejű gépelési nézet funkciójával, ami lehetővé teszi a gyorsabb válaszadást.

Proaktív kommunikáció elérhető áron

Korszerűsítse a kommunikációt az azonnali üzenetküldő szolgáltatással, amely az élő chat szoftver. Engedélyezze a támogatási ügynökök számára, hogy proaktív csevegési meghívásokkal több eszközön is elérhessék az ügyfeleket. Az üzleti ügyleteket már nem helyi szinten kötik. Legyen globális, alkalmazkodjon a moduljaihoz, és fogadja a nemzetközi ügyfeleket a kívánt nyelven. 

LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Concierge migráció szolgáltatást kínálunk a legtöbb népszerű ügyfélszolgálati rendszerből.

Hogyan profitál nagyvállalata a LiveAgent bevezetéséből?

Növekedett vásárlói elégedettség

Give your customers the freedom to contact you on any channel they like– whether it’s live chat, email, the phone, or social media.

Erőforrások optimális elosztása

Use analytics to keep track of your performance, identify recurring problems, and create actionable insights and improvement plans.

Magasabb produktivitás és hatékonyság

Provide faster customer support through live chat, interactive voice response technology (IVR), and unique CRM insights.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Erőforrásai hatékony elosztása

Az erőforrások megfelelő elosztása és irányítása minden vállalkozás fenntartható működéséhez szükséges. A LiveAgent lehetővé teszi, hogy ügynököket adjon hozzá és vegyen el, aktuális igényei alapján, szezontól vagy időszaktól függően. Ne korlátozza vállalkozását szigorú szabályokkal. A LiveAgent lehetőséget ad, hogy eldöntse hova fektesse be idejét és pénzét. Az ügyfélszolgálat bevezetése gyorsan befektetési megtérülési növekedést hoz a nagyvállalatoknak, a magasabb vásárlói elégedettségnek és hűségnek köszönhetően.

Magas szintű automatizációk

A gyakran ismétlődő feladatok gyakran válnak unalmassá, valamint idő és erőforrás igényessé. Ügynökeinek az emberi kapcsolatokkal kellene törődniük, és azokban támogatást nyújtani. Ezek a kicsi, de hihetetlenül fontos munkák elvégezhetők nagyszerű automatizációs alkalmazásokkal, például sablon üzenetek, idő szabályok, előre megadott válaszok, vagy SLA-k. Tegye egyszerűbbé hétköznapjait a megfelelő ügyfélszolgálati szoftver segítségével nagyvállalatok számára.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Zökkenőmentes megoldás ügyfél kéréseire

Az ügyfelek azonnali és problémamentes megoldást várnak kéréseikre, attól függetlenül, hogy milyen csatornán keresztül léptek kapcsolatba cégével. Ha minden digitális felületen problémamentes élményt tud nyújtani vásárlóinak, az pozitív hatást eredményez márkája megítélésében és vállalkozásának sikerében. Engedje, hogy szoftverünkkel egyesítsük minden kapcsolati pontját egy, univerzális bejövő fiókba, és koncentráljon a fontos dolgokra. Kezdje a beszélgetést élő chat-en, kövesse nyomon email-ben, és zárja le a kérést egy telefonhívással, mindezt egy helyen.

A legjobb választás a piacon

A LiveAgent ingyenes csomagja ingyenes tudásbázist kínál más alkalmazásokkal együtt. Előfizetésünkkel pedig még többet kaphat, kedvező áron.

Díjcsomag neve

Jegy+chat

KKV-nak, forgalmazóknak, ügynökségeknek

29 /hó
Díjcsomag neve

All-inclusive

Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek

39 /hó

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
Related Articles to Nagyvállalatok
A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent szoftver több nagyobb céggel, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem dolgozik együtt. Az ügyfélszolgálati szoftver teljes mértékben testreszabható. Az alkalmazás segít az ügyfélélmény javításában és a bevétel növelésében. A LiveAgent az ügyfélszolgálatban segít, és a kormányzati szervezetek között is népszerű. Ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.

Gondoskodjon számlázásáról, számláiról, fizetés engedélyezéséről és még sok minden másról a LiveAgent számlázási eszközeivel és integrációival.

Számlázás kezelése

A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat hatékonyabb kezelését, különböző szoftverekkel, mint a VoIP telefonrendszerek, az e-mail kezelő szoftverek, a bejövő call center szoftverek és az önkiszolgáló szoftverek. Az oldal számos szolgáltatást kínál, mint az ajánlatkérést, támogatást, adatmigrációt és rendszer állapotot. A blogon, szójegyzékben, akadémiában és egyéb tartalmakban további információkkal és sablonokkal találkozhat. A LiveAgent partnerekkel is együttműködik, az oldalon pedig címkék segítenek a navigálásban.

Egy remek ügyfélszolgálati szoftvert keresel a Marketing és Telekommunikációs üzleted számára? Ne keress tová! A LiveAgent-ben minden megvan!

Ügyfélszolgálati szoftver Marketing ügynökségek számára

Az ügyfélszolgálati szoftverekkel kihasználhatók a lehetőségek, és alakítsd át az ismeretleneket és látogatókat vásárlókká. Élő chat és tudásbázis segítségével lehetőség van a vásárlók kérdéseinek megválaszolására. A valós idejű élő csevegés nagy változásokat hozhat, segítheti a hűséges vásárlói kör kiépítését és növelheti a konverziós arányokat.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

A megfelelő help desk szoftver minden startup-hoz

A minőségi ügyfélszolgálat, vásárlási tanácsok és választási javaslatok segíthetnek az eladások növelésében. Az ügyfelek hálásak lesznek és nagyobb valószínűséggel küldenek több pénzt, ha érzik, hogy támogatják őket. A LiveAgent segíthet a bevételnövelésben, mert az ügyfelek hajlandóak több pénzt költeni, ha megkapják a nagyszerű ügyfélélményt. További statisztikákat is érdemes keresni.

A LiveAgent-et hasznosnak találták rengeteg ipari szegmensben. A könyvelés és a jog egy közülük. Próbálja ki ma a LiveAgent-et és ismerje meg előnyeit.

Ügyfélszolgálati szoftver könyvelés & jogi iparág számára

A cég sikerének alapja az elégedett ügyfelek, akik terjesztik a pozitív híreket. Az A* ügyfélszolgálat segíthet ebben, és a LiveAgent is erre fókuszál. Több mint 21 000 vállalkozás ajánlja az ügyfélszolgálati szoftvert a könyvelés és jog területén. Az árak és a támogatás is kiemelkedő.

A LiveAgent ingyenes HappyFox adat migrációt ajánl, amit teljesen a mi technikai támogató személyzetünk végez. Emigrálja adatát a HappyFox-ról ma.

Adatot visz át a HappyFox-ról?

The LiveAgent service is available in 43 different languages and offers comprehensive customer service solutions with over 179 features and 40 integrations. Their agents are available 24/7 for support. They offer an excellent pricing structure with the option of a forever free package. Additionally, their software supports multilingual widgets.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót