Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak

Csatlakozzon a LiveAgent széleskörű nagyvállalati ügyfélköréhez és válassza 2020 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt help desk szoftverét a KKV szektorban. Maradjon közel vásárlóihoz, és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Person holding gift

Növelje könnyen vállalkozása sikerét

Tisztában vagyunk vele, hogy egy komplex rendszer bevezetése mint a LiveAgent, különleges eljárásmódot és szabályokat követel a legtöbb nagyvállalat esetében. Szoftverünkkel hozzáadhat és eltávolíthat ügynököket a szükséges támogatási szint, szezonalitás vagy belső struktúra váltás következtében. Tüntesse ki legjobb ügynökeit a megfelelő időben, és hagyjon időt pihenésre munkatársainak, mikor kevesebb a beérkező kérés.

Problémamentes implementáció

A LiveAgent külön oldalon működik, és egy univerzális bejövő fiókba csoportosítja több forrásból a nagyvállalati adatokat. Legyen az weboldal, közösségi média, vásárlói oldal, email, vagy call center, a LiveAgent könnyedén telepíti bármelyik csatornát, specifikus cég részlegbe. Olyan előremutató funkciók közül is választhat, mint például a sablon üzenetek, amivel időt nyerhet magának.

Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Tegye egyedivé oldalát

A nagyvállalatok belső szabályzataikat és folyamataikat szem előtt tartva, gyakran különleges igényeket fogalmaznak meg az alkalmazásokkal és testreszabásokkal kapcsolatban. Ezt figyelembe véve fejlesztettük ki ügyfélszolgálati szoftverünket, ezzel olyan testreszabható megoldást kínálva, ami támogatja munkafolyamatait, nem pedig hátráltatja. Ezenfelül, a nagy méretű vállalkozások gyakran növelik a beruházásuk megtérülését a LiveAgent valós idejű gépelési nézet funkciójával, ami lehetővé teszi a gyorsabb válaszadást.

Proaktív kommunikáció elérhető áron

Korszerűsítse a kommunikációt az azonnali üzenetküldő szolgáltatással, amely az élő chat szoftver. Engedélyezze a támogatási ügynökök számára, hogy proaktív csevegési meghívásokkal több eszközön is elérhessék az ügyfeleket. Az üzleti ügyleteket már nem helyi szinten kötik. Legyen globális, alkalmazkodjon a moduljaihoz, és fogadja a nemzetközi ügyfeleket a kívánt nyelven. 

Tudjon meg többet
LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Concierge migráció szolgáltatást kínálunk a legtöbb népszerű ügyfélszolgálati rendszerből.

Hogyan profitál nagyvállalata a LiveAgent bevezetéséből?

Növekedett vásárlói elégedettség

Give your customers the freedom to contact you on any channel they like– whether it’s live chat, email, the phone, or social media.

Erőforrások optimális elosztása

Use analytics to keep track of your performance, identify recurring problems, and create actionable insights and improvement plans.

Magasabb produktivitás és hatékonyság

Provide faster customer support through live chat, interactive voice response technology (IVR), and unique CRM insights.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Erőforrásai hatékony elosztása

Az erőforrások megfelelő elosztása és irányítása minden vállalkozás fenntartható működéséhez szükséges. A LiveAgent lehetővé teszi, hogy ügynököket adjon hozzá és vegyen el, aktuális igényei alapján, szezontól vagy időszaktól függően. Ne korlátozza vállalkozását szigorú szabályokkal. A LiveAgent lehetőséget ad, hogy eldöntse hova fektesse be idejét és pénzét. Az ügyfélszolgálat bevezetése gyorsan befektetési megtérülési növekedést hoz a nagyvállalatoknak, a magasabb vásárlói elégedettségnek és hűségnek köszönhetően.

Magas szintű automatizációk

A gyakran ismétlődő feladatok gyakran válnak unalmassá, valamint idő és erőforrás igényessé. Ügynökeinek az emberi kapcsolatokkal kellene törődniük, és azokban támogatást nyújtani. Ezek a kicsi, de hihetetlenül fontos munkák elvégezhetők nagyszerű automatizációs alkalmazásokkal, például sablon üzenetek, idő szabályok, előre megadott válaszok, vagy SLA-k. Tegye egyszerűbbé hétköznapjait a megfelelő ügyfélszolgálati szoftver segítségével nagyvállalatok számára.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Zökkenőmentes megoldás ügyfél kéréseire

Az ügyfelek azonnali és problémamentes megoldást várnak kéréseikre, attól függetlenül, hogy milyen csatornán keresztül léptek kapcsolatba cégével. Ha minden digitális felületen problémamentes élményt tud nyújtani vásárlóinak, az pozitív hatást eredményez márkája megítélésében és vállalkozásának sikerében. Engedje, hogy szoftverünkkel egyesítsük minden kapcsolati pontját egy, univerzális bejövő fiókba, és koncentráljon a fontos dolgokra. Kezdje a beszélgetést élő chat-en, kövesse nyomon email-ben, és zárja le a kérést egy telefonhívással, mindezt egy helyen.

A legjobb választás a piacon

A LiveAgent ingyenes csomagja ingyenes tudásbázist kínál más alkalmazásokkal együtt. Előfizetésünkkel pedig még többet kaphat, kedvező áron.

Díjcsomag neve

Jegy+chat

KKV-nak, forgalmazóknak, ügynökségeknek

29 /hó
Díjcsomag neve

All-inclusive

Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek

39 /hó
Kapcsolódó cikkek ehhezNagyvállalatok
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média szoftver

A marketing text was provided for summarization, but the actual text content was not provided for summarization in Hungarian.

Chaport Migracio

Átváltana Chaportról LiveAgentre?

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

Növelje egyedüli és szabadúszói vállalatát a LiveAgent-tel, a legtöbbet és a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftverrel az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel a vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgent-tel.

Ügyfélszolgálati szoftver egyéni vállalkozóknak

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver gyors és hatékony ügyfélszolgálatot nyújt, segítve a vállalkozásokat az ügyfélmegelégedettség növelésében és a kommunikáció áttekintésében.

Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több csatornás támogatást, chateljen vásárlóival valós időben. A jó átváltási ráta 2-5%. Gondolja újra az ajánlatát, optimalizálja az oldalát.

A kiemelkedő építkezések és szerkezetek mellett építhet egy lojális ügyfélbázist. Tanulja meg hogyan használja a LiveAgent erejét.

Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz

A többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver segíthet a vállalatnak növelni az értékét és piaci jelenlétét az elégedett ügyfelek által. Az élő chattel lehetővé teszi a megfelelő információk időben történő biztosítását a jövőbeli tulajdonosok számára, ami javíthatja a piaci penetrációt és boldogabb vásárlókat eredményezhet. Tudjon meg többet az elégedett ügyfélérték növeléséről és az élő chattel előnyeiről.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x