Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javítja a LiveAgent az e-kereskedelmi vállalkozását.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

E-kereskedelmi ügyfélszolgálati szoftver

Kerüljön közelebb jövőbeli vásárlóihoz a LiveAgent segítségével – a legmagasabbra értékelt és legkiemelkedőbb ügyfélszoglálati szoftver 2019-ben a KKV szektorban.

Növelje válaszidejét akár 26%-kal az összes ügyfélüzenet egyszerűsítésével az e-mailből és a közösségi médiából egyetlen postaládába.

Vezesse végig vásárlóit a fizetési folyamaton, és válaszoljon valós idejű kérdésekre natív élő csevegő widgetünk segítségével.

Növelje ügyfél lojalitását azáltal, hogy minden támogatási élményét emlékezetessé és személyre szabottá teszi a beépített CRM.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Növelje a vásárlói élményt és elégedettséget

A LiveAgent e-kereskedelem bevezetése honlapjára csupán másodpercek kérdése. E-kereskedélmére a hatás azonban  maradandó. E-shopjába a LiveAgent bevezetése több, mint 60%-kal növelheti vásárlóinak elégedettségét.

happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Segítse vásárlóit

A megfelelő pillanatban nyújtott segítség vásárlóinak lényegesen kihathat vállalkozására. Bármikor felmerül egy kérdés, a live chat vagy call center rendelkezésre áll annak megválaszolásában. Erősítse ügyfélszolgálatát a LiveAgent e-kereskedelemmel.

Építsen hűséges vásárlói bázist

Vásárlóinak hűsége vállalkozásának egyik alapmérőszáma. Addig veszik igénybe szolgáltatásait és maradnak hűségesek, ameddig elégedettek azzal. Minél több hűséges vásárlója van, annál jobbak lesznek eredményei a hónap végén.

ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Csökkentse a kosár elhagyásának arányát

Figyelje ügyfeleit, készüljön fel előre, és lépjen kapcsolatba velük proaktív csevegési meghívókkal. Az élő csevegéssel 24/7 ügyfélszolgálatot tud nyújtani akkor is, ha offline állapotban van, a kapcsolattartási űrlapokkal.

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Olvassa el sikertörténeteinket, ajánlóleveleinket, és tudja meg, hogyan erősíti a LiveAgent ügyfélszolgálatát, valamint ügyfeleinek elégedettségét.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Miért fektessen be az e-kereskedelme a help desk szoftverbe?

A help desk szoftverbe történő befektetés elősegítheti az e-kereskedelem tulajdonosainak költségmegtakarítását és a termelékenység növelését. A Help Desk szoftver könnyen használható és a hatékony munkafolyamat érdekében teljes mértékben integrálható más platformokkal.

Milyen előnyei vannak a LiveAgent használatának?

A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható help desk szoftver. Számos előnye van az e-kereskedelem számára, mint például a megnövekedett bevétel, az ügyfelek elégedettsége, a jobb munkafolyamat és a csökkent elhagyási arány.

Miért válassza az e-kereskedelme a LiveAgent szolgáltatást ügyfélszolgálatként?

Ahhoz, hogy sikeres online vállalkozássá válhasson, magas színvonalú támogatást kell nyújtania ügyfeleinek. A LiveAgent funkciókban gazdag, könnyen használható, megfizethető és szinte minden webhellyel kompatibilis help desk szoftver.

Related Articles to E-kereskedelmi szolgáltatások
Szeretne LiveCall-ról váltani? Bennünk megbízhat! Vegye fel a kapcsolatot a LiveAgent csapatával és kezdje el adatait áthozni hozzánk ingyenesen még ma!

Szeretne váltani LiveCall-ról?

A LiveAgent teljeskörű help desk megoldásokat kínál, amelyeket könnyen integrálhat más alkalmazásokkal. Lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújtunk 24/7, és támogatjuk a nyelvhez tartozó alkalmazásokat. Áttérhet LiveAgentre és élvezheti a megtakarításokat és a beruházások megtérülését. Válasszon a háromféle csomagunk közül, amelyek mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Az ügyfeleknek fontos az információ, amit biztosítunk nekik a weboldalunkon. Ha kérdéseik vannak, segítséget tudunk nyújtani 0-24. Visszajelzést kaphatunk tőlük az ügyfélportálunkon keresztül, ami segít nekünk növelni a vásárlói kapcsolatunkat és interaktív elemeket készíteni. Állítsuk be tehát a tudásbázisunkat és legyünk jobbak az okos vásárlói kapcsolat szoftverrel még ma!

Ügyfeleinek szükségük van segítségre nyaralás és utazás során? Akkor a megfelelő szoftverre van szüksége. Próbálja ki a LiveAgentet 14 napig ingyenesen, kötöttségek nélkül.

Helpdesk szoftver az utazási ipar számára

Az azonnali élő chat szoftver lehetővé teszi, hogy valós időben oldják meg az ügyfelek problémáit és boldoggá tegyék őket. A LiveAgent használata könnyebbé teszi az életet és segít boldogabbá tenni az ügyfeleket. A szoftver lehetővé teszi, hogy egyszerre több érdeklődő vagy segítségre szoruló ügyfelet kezeljenek.

A kiemelkedő építkezések és szerkezetek mellett építhet egy lojális ügyfélbázist. Tanulja meg hogyan használja a LiveAgent erejét.

Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz

A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat testreszabását és valós idejű élő chatet és beépített hívásközpontot kínál, ami fontos szempont lehet az álom ház vásárlásakor. A rugalmasság és a testreszabás képessége kulcsfontosságú lehet a jövőbeli otthonok kialakításában. Az ügyfelek bízhatnak a LiveAgent szolgáltatásaiban.

Különböző egészségügyi intézmények a LiveAgent-re esküdnek, mikor az ügyfélszolgálatról van szó. Próbáld ki és meglátod, hogy miért.

Helpdesk szoftver a fitness ipar számára

A LiveAgent használatával az egészségügyi vállalatok jobban megismerhetik ügyfeleiket, ennek következtében gyorsabb ügyfélszolgálatot nyújthatnak, és növelhetik az eladásokat. A LiveAgent különböző alternatívákat kínál az ügyfélszolgálati szoftverek terén. A LiveAgent demójának megtekintése és az ingyenes próba elvégzése ajánlott.

A LiveAgent egyesíti az élő chatet, a jegykezelő rendszert és az automatizálást a tökéletes ügyfélszolgálat elérése érdekében. Növelje eladásait a LiveAgent segítségével még ma.

Nagy a csend? Növelje az eladásokat a LiveAgent segítségével!

Ez a cikk az ügyfél elégedettségről, az ügyfélhűségről és az ügyfélszolgálatról szól. Az elégedettség mérésére számos módszer van, az összesített elégedettségi mutató használata hatékony lehet. Az ügyfélhűség kulcsfontosságú a növekedéshez, a nagyszerű ügyfélszolgálati élmény elérése pedig előnyös az alkalmazottak számára is. A LiveAgent segítségével csökkenthető a jegyalapú ügyek száma, és a hívásmegoldásról is részletes magyarázat található. A vélemények lokalizálása is fontos és profi fordítókkal könnyebb lehet.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót