Szeretne váltani LiveCall-ról?
A LiveAgent teljeskörű help desk megoldásokat kínál, amelyeket könnyen integrálhat más alkalmazásokkal. Lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújtunk 24/7, és támogatjuk a nyelvhez tartozó alkalmazásokat. Áttérhet LiveAgentre és élvezheti a megtakarításokat és a beruházások megtérülését. Válasszon a háromféle csomagunk közül, amelyek mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Az ügyfeleknek fontos az információ, amit biztosítunk nekik a weboldalunkon. Ha kérdéseik vannak, segítséget tudunk nyújtani 0-24. Visszajelzést kaphatunk tőlük az ügyfélportálunkon keresztül, ami segít nekünk növelni a vásárlói kapcsolatunkat és interaktív elemeket készíteni. Állítsuk be tehát a tudásbázisunkat és legyünk jobbak az okos vásárlói kapcsolat szoftverrel még ma!
Helpdesk szoftver az utazási ipar számára
Az azonnali élő chat szoftver lehetővé teszi, hogy valós időben oldják meg az ügyfelek problémáit és boldoggá tegyék őket. A LiveAgent használata könnyebbé teszi az életet és segít boldogabbá tenni az ügyfeleket. A szoftver lehetővé teszi, hogy egyszerre több érdeklődő vagy segítségre szoruló ügyfelet kezeljenek.
Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz
A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat testreszabását és valós idejű élő chatet és beépített hívásközpontot kínál, ami fontos szempont lehet az álom ház vásárlásakor. A rugalmasság és a testreszabás képessége kulcsfontosságú lehet a jövőbeli otthonok kialakításában. Az ügyfelek bízhatnak a LiveAgent szolgáltatásaiban.
Helpdesk szoftver a fitness ipar számára
A LiveAgent használatával az egészségügyi vállalatok jobban megismerhetik ügyfeleiket, ennek következtében gyorsabb ügyfélszolgálatot nyújthatnak, és növelhetik az eladásokat. A LiveAgent különböző alternatívákat kínál az ügyfélszolgálati szoftverek terén. A LiveAgent demójának megtekintése és az ingyenes próba elvégzése ajánlott.
Nagy a csend? Növelje az eladásokat a LiveAgent segítségével!
Ez a cikk az ügyfél elégedettségről, az ügyfélhűségről és az ügyfélszolgálatról szól. Az elégedettség mérésére számos módszer van, az összesített elégedettségi mutató használata hatékony lehet. Az ügyfélhűség kulcsfontosságú a növekedéshez, a nagyszerű ügyfélszolgálati élmény elérése pedig előnyös az alkalmazottak számára is. A LiveAgent segítségével csökkenthető a jegyalapú ügyek száma, és a hívásmegoldásról is részletes magyarázat található. A vélemények lokalizálása is fontos és profi fordítókkal könnyebb lehet.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk