Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javítja a LiveAgent az e-kereskedelmi vállalkozását.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

E-kereskedelmi ügyfélszolgálati szoftver

Kerüljön közelebb jövőbeli vásárlóihoz a LiveAgent segítségével – a legmagasabbra értékelt és legkiemelkedőbb ügyfélszoglálati szoftver 2019-ben a KKV szektorban.

Növelje válaszidejét akár 26%-kal az összes ügyfélüzenet egyszerűsítésével az e-mailből és a közösségi médiából egyetlen postaládába.

Vezesse végig vásárlóit a fizetési folyamaton, és válaszoljon valós idejű kérdésekre natív élő csevegő widgetünk segítségével.

Növelje ügyfél lojalitását azáltal, hogy minden támogatási élményét emlékezetessé és személyre szabottá teszi a beépített CRM.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Növelje a vásárlói élményt és elégedettséget

A LiveAgent e-kereskedelem bevezetése honlapjára csupán másodpercek kérdése. E-kereskedélmére a hatás azonban  maradandó. E-shopjába a LiveAgent bevezetése több, mint 60%-kal növelheti vásárlóinak elégedettségét.

happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Segítse vásárlóit

A megfelelő pillanatban nyújtott segítség vásárlóinak lényegesen kihathat vállalkozására. Bármikor felmerül egy kérdés, a live chat vagy call center rendelkezésre áll annak megválaszolásában. Erősítse ügyfélszolgálatát a LiveAgent e-kereskedelemmel.

Építsen hűséges vásárlói bázist

Vásárlóinak hűsége vállalkozásának egyik alapmérőszáma. Addig veszik igénybe szolgáltatásait és maradnak hűségesek, ameddig elégedettek azzal. Minél több hűséges vásárlója van, annál jobbak lesznek eredményei a hónap végén.

ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Csökkentse a kosár elhagyásának arányát

Figyelje ügyfeleit, készüljön fel előre, és lépjen kapcsolatba velük proaktív csevegési meghívókkal. Az élő csevegéssel 24/7 ügyfélszolgálatot tud nyújtani akkor is, ha offline állapotban van, a kapcsolattartási űrlapokkal.

Több, mint 21 000 vállalkozás nem tévedhet

Olvassa el sikertörténeteinket, ajánlóleveleinket, és tudja meg, hogyan erősíti a LiveAgent ügyfélszolgálatát, valamint ügyfeleinek elégedettségét.

Kapcsolódó cikkek ehhezE-kereskedelmi szolgáltatások
Használja a hívások lezárására/szüneteltetésére készült sablonjainkat a kommunikáció pozitív befejezéséhez vagy szüneteltetéséhez, biztosítva ezzel az ügyfelek elégedettségét és hűségét.

Hívásközpont: Hívások lezárása/szüneteltetése sablonok

Sok ügyfél telefonon szeretne kapcsolatba lépni, és bár más kommunikációs eszközök is népszerűek, a telefonos segítség továbbra is fontos. A LiveAgent egy magyar egyedi szoftver, amely több nyelven kínál kommunikációs csatornákat. Az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú az elégedettséghez, és a LiveAgent számos eszközzel rendelkezik a pozitív élmény biztosításához. A LiveAgent lehetőséget ad arra, hogy megtervezze saját ügyfél e-mail sablonjait.

Mi az ügyfél interakció? A vállalat és az ügyfél közötti interakció akkor kezdődik, amikor az utóbbi elkészíti a jegyet. További információ.

Ügyfél interakció

LiveAgent is a customer support software that offers various features such as a complaint management system and incoming call center software. It supports VoIP phone systems and self-service software. LiveAgent provides detailed migration data and system status reports and its support portal helps customers solve any problems they may have. The LiveAgent newsletter provides up-to-date information on possible updates and discounts. The software is easy to use and efficient, and helps increase customer satisfaction, sales, and effective communication with customers. Custom fields, email notifications, customer portals and phone ticketing are some of the capabilities of LiveAgent that can enhance customer experience and support. A free trial is available, as well as various subscription options.

Tanulja meg, hogyan kommunikáljon tudásbázis-felhasználóival alapvető tudásbázis-kommunikációs sablonjaink segítségével.

Alapvető tudásbázis kommunikációs sablonok

A tudásbázisok és a GYIK közötti különbségek a felhasználói élmény, az információ architektúrája és a kereshetőség. A LiveAgent hatékony ügyfélszolgálati megoldást kínál, mely növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A vállalat innovatív megoldásokat kínál az ügyfélportál, panaszkezelési és e-mail kezelő rendszerekben.

Adatait nem hozzuk nyilvánosságra, kivéve, ha törvény írja elő, vagy az Ön engedélyével. Tudjon meg többet a Quality Unit Live Agent adatvédelmi szabályzatáról.

Adatvédelmi Szabályzat

A Quality Unit adatvédelmi szabályzata fontos információkat gyűjt a felhasználók viselkedéséről, sütiket használ a weboldal látogatók nyomonkövetésére, valamint tranzakciós információkat tárol a bevásárló kosár tartalmáról. A szabályzat célja a felhasználói élmény javítása és a hibák megelőzése.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x