Ingyenes próba

Élő chat utazási és szállásipar számára

Gazdasági vagy politikai válság idején is az utazási ipar mindig visszatért és továbbra is vonzotta az utazókat. Az, hogy az utazási ágazat az egyik legjövedelmezőbb iparágként került előtérbe, a technológiai innovációra helyezi a hangsúlyt.

Bármely célállomásra való utazás könnyebben elérhető és megfizethető, mint valaha. A közösségi média segítségével az emberek kapcsolatokat köthetnek bárkivel globálisan, ami gyakran arra készteti őket, hogy csomagoljanak be egy táskát, és induljanak útnak a világ felfedezésére. Az üzleti világ az utazást használja a tengerentúli terjeszkedésre és üzletszerzésre. De az utazókban közös a szabadidő és a kényelem vágya is, amikor a következő úti célról döntenek, vagy amikor a szállodát foglalják.

Az élő chat lehetővé teheti ezt és még sok mást.

Be van kötve? Gyerünk.

Mi az élő csevegés?

Az élő chat egy egyszerűen használható, de értékes kommunikációs eszköz az ügyfél és az ügyfélszolgálati képviselő közötti azonnali üzenetküldéshez – teljesen böngészőalapú, amelynek célja az ügyfelek kérdéseinek hatékony és valós idejű megválaszolása.

Miben különbözik az élő chat a telefonos és az e-mailes támogatástól?

Az élő csevegésnek jelentős előnyei vannak a telefonos és e-mailes támogatással szemben.

  • Csökkentett várakozási idő
  • Valós idejű beszélgetés
  • Teljesen testreszabható, hogy tükrözze a márka imázsát
  • Felhasználóbarát
  • Költséghatékony
  • Böngésző alapú
  • A legkevesebb igényelt vevői erőfeszítés

Bár a telefonos és e-mailes támogatást továbbra is széles körben használják, a statisztikák önmagukért beszélnek. Az ügyfelek több mint 60% -a szívesebben használja a csevegést annál, hogy a hagyományos csatornákon keresztül kapjon válaszolt kérdéseire, ami nem kizárólag az évezredes generációnak köszönhető. Az 55 éves vagy annál idősebb emberek 45% -a megerősítette, hogy legalább egyszer használt már webhelyen élő chatet.

Hasznos az élő chat az utazási irodák számára?

Az utazás nagy és dinamikus piac. Évente emberek milliói utaznak szerte a világon, néhányan többször is. E potenciális vagy gyakori utazók mindegyike megérdemel vigasztaló és felhasználóbarát online segítséget, amelyet az ügynökség nyújthat.

Az élő csevegést pontosan erre a célra tervezték.

Régebben hosszú folyamat volt mind az ügyfelek, mind az utazási irodák számára a foglalás megszervezése, és legtöbbször egy ügynökség meglátogatását igényelte. Az online keresők népszerűsége megfordította ezt a folyamatot.

Az utazási ipar a technológia egyik leggyorsabban fejlődő iparágává vált, világosan meghatározott digitális stratégiával. A modern utazók vevői elégedettségének teljes kihasználása érdekében az élő csevegés ideális választás az utazási ágazaton belüli kommunikációhoz az ügyfelek és az utazási irodák számára egyaránt.

Hogyan használják az utazási irodák az élő csevegést?

Tagadhatatlan, hogy az élő csevegés jelentős hatással van az ügyfél döntéshozatalára. De az ügyfél döntése arról, hogy például megvásárol-e egy csomagot az ügynökségtől, az az utazási iroda képviselőjének készségétől és szakmai megközelítésétől függ.

Minden út elején van egy ösztönzés az utazásra. Akár személyes, akár munkával kapcsolatos okokból az ügyfelek az utazási vagy szállítási irodát választják annak alapján, hogy miként tudnak megfelelni elvárásaiknak.

Az élő chat nemcsak az első alkalommal utazók, hanem a szezonális utazók számára is használatos. Ha még nem tették meg korábban, akkor az élő csevegés megvalósításának innovációja lehetővé teszi a vállalat imázsának újragondolását az ügyfél szemében, ezért még nagyobb elkötelezettséget vált ki. Az utazási irodák számára az élő csevegés a támogatás, promóció és eladás hatékony eszközét jelenti. A helyes élő chat illemszabályok betartásával az ügynökök emberi interakciót és kellemes élményt nyújthatnak a leendő és a meglévő ügyfeleknek egyaránt.

The key is to set realistic expectations, and then not to just meet them, but to exceed them – preferably in unexpected and helpful ways.

Richard Branson – Founder of the Virgin group


Az élő chat tele van olyan funkciókkal, amelyek segíthetnek az ügynököknek felejthetetlen utazási élményt nyújtani.

Minden csevegés jegyekké konvertálódik, és egy univerzális, megosztott postaládába lesz lementve. Bármely hozzáféréssel rendelkező ügynök megkeresheti bármely ügyfél profilját vagy a beszélgetések előzményeit.

LiveAgent-Univerzális-postafiok
Példa az univerzális postaládára

Változatos, előre beállított dizájnok a chat gombok és a dokkoló ablakok galériájában, vagy egy vadonatúj widget létrehozásának lehetősége.

Chat-widget-webhelyhez

Felugró üzenetek, amelyek megnövelhetik a megtérülést. Az ügynökök egyszeri vagy többszörös meghívókat hozhatnak létre, és a vásárlási folyamat során eligazíthatják a potenciális ügyfeleket. Az élő csevegés látogatóinak jelenlegi URL-jének figyelemmel kísérésével a jól időzített meghívók promóciós utazási csomagokat, utazási ajánlatokat vagy egyéb személyre szabott utazási javaslatokat is kínálhatnak. A LiveAgent csak akkor engedélyezi a proaktív csevegési meghívások használatát, ha elegendő rendelkezésre álló ügynök van.

Élő chat utazási és szállásipar számára
Példa a csevegési meghívóra

Opcionális, de hasznos funkció az ügynökök számára, akik egy lépéssel előrébb akarnak lenni az ügyfeleknél. Az ügynök megfigyelheti, hogy mit ír az ügyfél, és előkészítheti a választ, mielőtt az ügyfél elküldené azt.

valós-idejű_gépelési_nézet-LiveAgent
Példa a valós idejű gépelési nézetre

A sablon válaszok előre definiált rövid szöveges válaszok segítségével egyszerűsítik a munkafolyamatot, és tárolják őket későbbi használatra.

Sablon-üzenetek-Makrók
Példa sablon válaszokra

Egy csevegési napló, ahol az előző beszélgetés részletei vannak tárolva.

Az ügynökök vagy a csevegési adminisztrátorok három előre meghatározott választási lehetőség közül választhatnak a gyors és pontos kommunikáció érdekében:

  • Véletlen hozzárendelés
  • Jelzés mindenkinek
  • Maximális kihasználtság
Automatikus-chat-továbbítás-ügynök-prioritások-LiveAgent
Példa a chat továbbítására

A sor maximális hossza a chat gomb beállításában állítható be, és a küszöb elérésekor automatikusan elrejti a modult a webhelyről, hogy javuljon az ügyfelek várakozási ideje.

Az ügyfelekkel folytatott külső csevegéshez hasonlóan az élő chat lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy azonnali üzeneteket küldjenek egymásnak. A belső csevegéseket csak a feladó és a címzett láthatja.

Élő chat utazási és szállásipar számára
Példa a belső csevegésre

A címkék manuálisan vagy automatikusan hozzáadhatóak bizonyos szavakhoz vagy kifejezésekhez, így egyéni munkafolyamatot hozhat létre az egyes ügynökök számára.

Címkék-Funkció-LiveAgent
Példa címkékre

Lehetővé teszi az ügyfelek részéről történő visszajelzést, valamint az ügynök hatékonyságának rangsorolását vagy az általános elégedettséget a csevegéssel.

Képviselő értékelése élő chat-ben - LiveAgent
Példa az ügynök rangsorolására

Különböző típusú utazási irodák előnyei

Az élő chat a LiveAgent mindencsatornás ügyfélszolgálati szoftverének része, és további funkciókat is kínál, amelyek előnyösek a különféle utazási irodák számára.

  • Vállalati utazási iroda

Tegyük fel, hogy egy vállalatnak van egy meghatározott vállalati utazási politikája az utazó alkalmazottaira, például repülőjegyekre, légitársaságokra, szállodákra, autókra. A LiveAgent beépített CRM rendszere mindezeket a követelményeket képes tárolni, ami bárki számára hozzáférhető.

  • Szabadidős utazási iroda

Az ügynök csevegés útján csatolhat és küldhet dokumentumokat, például vízumkötelezettséget az új országba szabadidős céllal utazó ügyfeleknek. Ha egy ügyfél nyitvatartási időn kívül szeretne kapcsolatba lépni az ügynökséggel, kitöltheti a kapcsolatfelvételi űrlapot, amelyet az interneten keresztül egy adott ügynökhöz vagy csapathoz rendelnek. A chat gomb a különböző piacok nyelveihez is igazítható.

  • Online utazási iroda

Hasonló a többi ügynökséghez, de más az automatizálás terén. Az online automatizálásnak köszönhetően az online ügynökségek profitálhatnak az élő csevegésből olyan automatizált funkciók segítségével, mint a szabályok , a csevegések hozzárendeléséhez az érintett osztályokhoz.

Travel and Accommodation Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry

Try LiveAgent

Hogyan lehet integrálni az élő chatet a webhelyére?

Az élő chat gomb integrálása nem is lehetne egyszerűbb. Az egyetlen követelmény egy rövid HTML-kód másolása és beillesztése a LiveAgent-fiókjából a webhelyére, és kész is. Nincs szükség további szoftverek letöltésére, de támogatott a külső szoftverekkel vagy alkalmazásokkal való integráció.

Melyek az élő chat biztonsági jellemzői?

Az adatvédelem és a fiókbiztonság alapvető fontosságú téma mindenki számára, aki online irányítja és folytatja vállalkozását. A LiveAgent sem különbözik. Íme néhány a legfontosabb biztonsági funkciók közül.

Tudásbázis

Ha többet szeretne megtudni, keresse fel tudásbázisunkat további információkért.

Enhance the travel experience for your customers

Start a free-14 day trial, no credit card required

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat?

Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.

How is live chat different from phone and email support?

Live chat offers features and improvements for a more streamlined customer experience than phone or email - Real-time conversation, Fully customizable, User-friendly, Cost-effective, Browser-based, Lowest required customer effort.

Is live chat useful to travel agencies?

Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.

How should travel agents use live chat?

Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey

Benefits for different types of travel agencies

Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat's security features?

Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..