Gazdasági vagy politikai válság idején is az utazási ipar mindig visszatért és továbbra is vonzotta az utazókat. Az, hogy az utazási ágazat az egyik legjövedelmezőbb iparágként került előtérbe, a technológiai innovációra helyezi a hangsúlyt.
Bármely célállomáshoz utazás könnyebben elérhető és megfizethetőbb, mint valaha. A közösségi médiával az emberek bárkivel kapcsolatokat köthetnek globálisan, ami gyakran arra készteti őket, hogy csomagoljanak be egy bőröndbe, és induljanak útnak a világ felfedezésére.
Az üzleti világ az utazás révén terjeszkedik és szerez ügyfeleket a tengerentúlon. De az utazókban közös a szabadidő és a kényelem vágya is, amikor a következő úti célról döntenek, vagy amikor a szállodát foglalják.
Az élő chat lehetővé teheti ezt és még sok mást.
Be van kötve? Gyerünk.
Az élő chat egy egyszerűen használható, de értékes kommunikációs eszköz az ügyfél és az ügyfélszolgálati képviselő közötti azonnali üzenetküldéshez – teljesen böngészőalapú, amelynek célja az ügyfelek kérdéseinek hatékony és valós idejű megválaszolása.
Az élő csevegésnek jelentős előnyei vannak a telefonos és e-mailes támogatással szemben.
Bár a telefonos és e-mailes támogatást továbbra is széles körben használják, a statisztikák önmagukért beszélnek. Az ügyfelek több mint 60% -a szívesebben használja a csevegést annál, hogy a hagyományos csatornákon keresztül kapjon válaszolt kérdéseire, ami nem kizárólag az évezredes generációnak köszönhető. Az 55 éves vagy annál idősebb emberek 45% -a megerősítette, hogy legalább egyszer használt már webhelyen élő chatet.
Az utazás nagy és dinamikus piac. Évente emberek milliói utaznak szerte a világon, néhányan többször is. E potenciális vagy gyakori utazók mindegyike megérdemel vigasztaló és felhasználóbarát online segítséget, amelyet az ügynökség nyújthat.
Az élő csevegést pontosan erre a célra tervezték.
Régebben hosszú folyamat volt mind az ügyfelek, mind az utazási irodák számára a foglalás megszervezése, és legtöbbször egy ügynökség meglátogatását igényelte. Az online keresők népszerűsége megfordította ezt a folyamatot.
Az utazási ipar a technológia egyik leggyorsabban fejlődő iparágává vált, világosan meghatározott digitális stratégiával. A modern utazók vevői elégedettségének teljes kihasználása érdekében az élő csevegés ideális választás az utazási ágazaton belüli kommunikációhoz az ügyfelek és az utazási irodák számára egyaránt.
Tagadhatatlan, hogy az élő csevegés jelentős hatással van az ügyfél döntéshozatalára. De az ügyfél döntése arról, hogy például megvásárol-e egy csomagot az ügynökségtől, az az utazási iroda képviselőjének készségétől és szakmai megközelítésétől függ.
Minden út elején van egy ösztönzés az utazásra. Akár személyes, akár munkával kapcsolatos okokból az ügyfelek az utazási vagy szállítási irodát választják annak alapján, hogy miként tudnak megfelelni elvárásaiknak.
Az élő chat nem csak az első alkalomkor, hanem a szezonális utazók számára is fontos. Ha korábban még nem tették meg, akkor az élő csevegés megvalósításának innovációja lehetővé teszi a vállalat imázsának újragondolását az ügyfél szemében, ezért még nagyobb elkötelezettséget vált ki.
Az utazási irodák számára az élő csevegés a támogatás, promóció és megtérés hatékony eszközét jelenti. A helyes élő chat illemszabályok betartásával az ügynökök emberi interakciót és kellemes élményeket nyújthatnak a leendő ügyfeleknek és a rendszeres ügyfeleknek.
Minden csevegés jegyekké konvertálódik, és egy univerzális, megosztott postaládába lesz lementve. Bármely hozzáféréssel rendelkező ügynök megkeresheti bármely ügyfél profilját vagy a beszélgetések előzményeit.
Változatos, előre beállított dizájnok a chat gombok és a dokkoló ablakok galériájában, vagy egy vadonatúj widget létrehozásának lehetősége.
Előugró üzenetek, amelyek megnövelhetik a megtérülést. Az ügynökök egyszeri vagy többszörös meghívókat hozhatnak létre, és a vásárlási folyamat során eligazíthatják a potenciális ügyfeleket.
Felugró üzenetek, amelyek megnövelhetik a megtérülést. Az ügynökök egyszeri vagy többszörös meghívókat hozhatnak létre, és a vásárlási folyamat során eligazíthatják a potenciális ügyfeleket. Az élő csevegés látogatóinak jelenlegi URL-jének figyelemmel kísérésével a jól időzített meghívók promóciós utazási csomagokat, utazási ajánlatokat vagy egyéb személyre szabott utazási javaslatokat is kínálhatnak. A LiveAgent csak akkor engedélyezi a proaktív csevegési meghívások használatát, ha elegendő rendelkezésre álló ügynök van.
Opcionális, de hasznos funkció az ügynökök számára, akik egy lépéssel előrébb akarnak lenni az ügyfeleknél. Az ügynök megfigyelheti, hogy mit ír az ügyfél, és előkészítheti a választ, mielőtt az ügyfél elküldené azt.
A sablon válaszok előre definiált rövid szöveges válaszok segítségével egyszerűsítik a munkafolyamatot, és tárolják őket későbbi használatra.
Egy csevegési napló, ahol az előző beszélgetés részletei vannak tárolva.
Az ügynökök vagy a csevegési adminisztrátorok három előre meghatározott választási lehetőség közül választhatnak a gyors és pontos kommunikáció érdekében:
A sor maximális hossza a chat gomb beállításában állítható be, és a küszöb elérésekor automatikusan elrejti a modult a webhelyről, hogy javuljon az ügyfelek várakozási ideje.
Az ügyfelekkel folytatott külső csevegéshez hasonlóan az élő chat lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy azonnali üzeneteket küldjenek egymásnak. A belső csevegéseket csak a feladó és a címzett láthatja.
A címkék manuálisan vagy automatikusan hozzáadhatóak bizonyos szavakhoz vagy kifejezésekhez, így egyéni munkafolyamatot hozhat létre az egyes ügynökök számára.
Lehetővé teszi az ügyfelek részéről történő visszajelzést, valamint az ügynök hatékonyságának rangsorolását vagy az általános elégedettséget a csevegéssel.
Az élő chat a LiveAgent mindencsatornás ügyfélszolgálati szoftverének része, és további funkciókat is kínál, amelyek előnyösek a különféle utazási irodák számára.
Tegyük fel, hogy egy vállalatnak van egy meghatározott vállalati utazási politikája az utazó alkalmazottaira, például repülőjegyekre, légitársaságokra, szállodákra, autókra. A LiveAgent beépített CRM rendszere mindezeket a követelményeket képes tárolni, ami bárki számára hozzáférhető.
Az ügynök csevegés útján csatolhat és küldhet dokumentumokat, például vízumkötelezettséget az új országba szabadidős céllal utazó ügyfeleknek.
Az ügynök csevegés útján csatolhat és küldhet dokumentumokat, például vízumkötelezettséget az új országba szabadidős céllal utazó ügyfeleknek. Ha egy ügyfél nyitvatartási időn kívül szeretne kapcsolatba lépni az ügynökséggel, kitöltheti a kapcsolatfelvételi űrlapot, amelyet az interneten keresztül egy adott ügynökhöz vagy csapathoz rendelnek. A chat gomb a különböző piacok nyelveihez is igazítható.
Hasonló a többi ügynökséghez, de más az automatizálás terén. Az online automatizálásnak köszönhetően az online ügynökségek profitálhatnak az élő csevegésből olyan automatizált funkciók segítségével, mint a szabályok , a csevegések hozzárendeléséhez az érintett osztályokhoz.
Travel and Accommodation Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Az adatvédelem és a fiókbiztonság alapvető fontosságú téma mindenki számára, aki online irányítja és folytatja vállalkozását. A LiveAgent sem különbözik. Íme néhány a legfontosabb biztonsági funkciók közül.
Ha többet szeretne megtudni, keresse fel tudásbázisunkat további információkért.
Enhance the travel experience for your customers
Start a free-14 day trial, no credit card required
Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.
Live chat offers features and improvements for a more streamlined customer experience than phone or email - Real-time conversation, Fully customizable, User-friendly, Cost-effective, Browser-based, Lowest required customer effort.
Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.
Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey
Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
Közösségi támogatás viszonyítási alap
Vállalkozások a közösségi média segítségével próbálják megoldani problémáikat, termékeiket népszerűsíteni és kérdésekre válaszolni. Az átlagos vállalatnál napi öt unique leadet rögzítenek, de a konverzió viszonylag alacsony, mindössze 1%. A közösségi médiát támogatásért használó ügyfelek elégedettek a kapott szolgáltatással, az átlagos ügyfél-elégedettségi pontszám 70%. A közösségi média válaszideje átlagosan három óra a Twitteren és a Facebookon, de öt perc AHT az ügynökök válaszidejére, a kapcsolatonkénti költség pedig 3 dollár. A közösségi médiát körülbelül 10 új jegy generálja, és az ügyfelek mindössze 1% fordulnak hozzá, miután más csatornákon sikertelenül próbálkoztak.
Részlegekre vonatkozó jelentések
A márka szószólója lehet egy híres személy vagy alkalmazott, aki terjeszti a márkát. Az időkövetési eszközök áttekintést nyújtanak az egyén és a csapat produktivitásáról és hatékonyságáról, segítenek az problémák azonosításában és egyszerűsítésében. A LiveAgent beépített időkövetése nyomon követi az ügynökök időtöltését.
Az ügyfelek elégedettsége kulcsfontosságú a márkahűség szempontjából. Az átlagos vállalatnak tíz ügyfélszolgálati ügynöke és tíz ügyfélszolgálati osztálya van. Az ügyfélszolgálati benchmarkok azt mutatják, hogy az átlagos jegyátadási arány 0,5 körüli a help desk rendszerrel rendelkező cégeknél, és 1-2 az ilyen rendszerrel nem rendelkező cégeknél. Az elégedettségi statisztikák magasak, de a magas elégedettségi ráta ellenére minden harmadik vásárló egyetlen rossz élmény után is lemondhat az általa szeretett márkáról. A gyors válasz adását és a hatékony jegykezelést szükségesnek tartják.
A közösségi média fontos szerepet játszik az online marketingben, növeli a márkafigyelem és az értékesítések számát. Az ügyfélszolgálati támogatásnak nagy jelentősége van, és az ügyfélszolgálati chat funkció segíthet az elégedettség és az értékesítések növelésében. A LiveAgent kínál megoldásokat ezen a területen. Tervezett sablonok is segíthetik a vállalkozásokat a hatékony válaszadásban.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk