Ön multinacionális vállalat? Sok nyelven nyújt ügyfélszolgálatot? Engedje meg, hogy az ügyfélszolgálati ügynökök az általuk preferált nyelven használják a LiveAgent-et. A LiveAgent jelenleg 43 nyelvet támogat és új fordításokat adunk hozzá rendszeresen.


Ha szeretné megtanulni, hogyan kell beállítani, olvassa el a Nyelvek és fordítások-at.
Az elérhető nyelvek listája:
- Angol
- Arab
- Bosnyák
- Katalán
- Katalán
- Horvát
- Cseh
- Dán
- Holland
- Észt
- Filippínó
- Finn
- Flamand
- Francia
- Német
- Görög
- Héber
- Magyar
- Kínai egyszerűsítve
- Kínai hagyományos
- Indonéz
- Olasz
- Japán
- Kóreai
- Lett
- Litván
- Macedón
- Maláj
- Montenegrói (Latin)
- Norvég
- Perzsa
- Lengyel
- Portugál, Brazil
- Román
- Orosz
- Szerb (Latin)
- Szlovák
- Szlovén
- Spanyol
- Svéd
- Török
- Vietnámi
- Tagalog
Hiányzik a nyelve ebből a listából?
Segítsen nekünk lefordítani egy új nyelvet, és cserébe kompenzációt kaphat, amely esetfüggően van meghatározva és egyéni megbeszélés tárgyát képezi (általában számlahitel a havi pár kifizetés kompenzálására). Küldjön nekünk egy e-mailt a további információkért.

Többnyelvű szolgáltatások áttekintése:
Nyelvhez alkalmazkodó applikációk
Az alkalmazások testreszabása/létrehozása során a LiveAgent programban könnyedén beállíthatja a kívánt nyelvet egy adott részleg számára. Így, ha különböző nyelvű piacokon működik, akkor a honlapja alkalmazását is hozzáigazíthatja.

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Nyelvi adaptálható widgetek című részt.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
A LiveAgent rendszere inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről adnak áttekintést. Integrációs kérelem sablonok segítségével a digitális termékek és szolgáltatások könnyen integrálhatók a LiveAgent rendszerébe. A gamifikáció pedig növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját.
The LiveAgent software offers unique features and integrations for customer service, including customizable buttons and time-saving functions. Key to successful customer service is support that addresses customer problems and finds solutions. The benefits of LiveAgent include live chat, ticket redirection, and satisfaction surveys with free templates available. The software also provides options for creating service reports, data migration, and complaint management. Interested individuals or businesses can request a detailed demo and pricing information.
Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak
A LiveAgent komplex megoldást kínál vállalkozásoknak inbound értékesítési kampányokhoz, figyelembe véve a gamifikációt is. Az ügyfélszolgálat nyomon követése és jelentések készítése segíti a biztonságot. A hatékony kommunikáció és az ügyfélszolgálat kiemelkedő fontosságú az ügyfelek elérésében és megtartásában. Válassza ki az ideális help desk szoftvert és helyezze ügyfeleit a középpontba. Regisztráljon a LiveAgentre és használja az összes kommunikációs csatornát.
Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.
Gamifikációval növelhető az ügyfélszolgálati dolgozók motivációja. A LiveAgent rendszere sok ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk és az Élő Chat.