Kutatjuk, áttekintjük, teszteljük és beépítjük az egyes szoftverek funkcióinak legfontosabb szempontjait. Minden szoftverbesorolás három fő részből áll. Először is felmérjük, mennyire nehéz egy szoftvermegoldást telepíteni és bevezetni egy normál munkafolyamatba. Áttekintjük a felhasználói élményt, teszteljük az egyes funkciókat, és meghatározzuk a szoftver általános teljesítményét egy szabványos használati forgatókönyv szerint. A harmadik rész a szoftver szolgáltatáskészletéhez viszonyított árképzésre és más alternatívákkal való összehasonlításra vonatkozik. A végső értékelés ennek a három résznek az átlaga.
Minden áttekintés a szoftver, annak használatának és céljának bemutatásával kezdődik. A következő rész a telepítési és megvalósítási kutatásokat és gyakorlatokat tartalmazza, a folyamat nehézségeivel kapcsolatos megjegyzésekkel. Minden áttekintés leírja a szoftvert vagy egy adott funkciót, és azt, hogy hogyan használhatja azt a napi munkában. Ha a véleményező bármilyen problémát, hibát vagy egyéb nehézséget tapasztal, akkor az értékelés ezen részében megemlítésre kerül. Azt is értékeljük, hogy egyes szoftverek hogyan integrálhatók a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel. Végül van egy árértékelés és a rendelkezésre álló tervek leírása, majd egy következtetés, valamint az előnyök és ellenérvek.
A szoftver értékelése az első lépés a megfelelő szoftvertípus kiválasztásához az adott célra. Az áttekintések segítenek megérteni, mire képes egy adott szoftver, hogyan teljesít, mennyire hasznosak a funkciói, és mennyire drága. Az áttekintés segíthet szélesíteni a látókörét, segíthet új megoldások felfedezésében, vagy akár meggondolhatja magát az adott szoftverrel kapcsolatban.
A jó értékelésnek elfogulatlannak kell lennie, és tájékoztatnia kell az olvasókat a szoftver minden fontos aspektusáról. Ez magában foglalja a telepítés és a megvalósítás, a napi használat, a jelenlegi problémák vagy hibák leírását, valamint az aktuális árakat. A jó értékelés egy átfogó értékelési rendszert mutat be, amely segít az olvasóknak meghatározni, hogy mennyire valószínű, hogy elégedettek lesznek egy adott megoldással.
A szoftvereket három szempont szerint értékeljük: telepítés és megvalósítás, napi felhasználói élmény és ár. A végső értékelés ezen szempontok mindegyikére három külön értékelés átlaga. Csillagos minősítési rendszert használunk, ahol a nulla csillag a legalacsonyabb, az öt csillag pedig a legmagasabb értékelés.
A szoftver árakat minősítjük, de nem végzünk közvetlen összehasonlítást a különböző megoldások között. Minden egyes szoftver árazási értékelést egyedileg kezelünk, és mindent megteszünk annak megállapítására, hogy egy megoldás megfizethető vagy túlárazott-e a saját szolgáltatáskészletéhez képest.
Minden szoftver értékelésünk tartalmazza egy adott szoftver tesztjét a LiveAgenttel integrálva. Így ügyfeleink láthatják, hogyan működik az integráció a help desk szoftverünkkel, és eldönthetik, hogy hasznos lesz-e számukra.
Igen, mindent megteszünk annak érdekében, hogy értékeléseinket és árainkat rendszeresen frissítsük. Igyekszünk újra ellátogatni az oldalakra, amilyen gyakran csak tudunk, de nyugodtan tudassa velünk, ha szeretné, hogy frissítsünk egy adott szoftver értékelést.
A negatív szoftver értékelések segítik a felhasználókat abban, hogy elkerüljék az értékeléseinkben rosszul teljesítő megoldásokat. A modern szoftverek azonban általában rendszeres frissítéseket kapnak, amelyek jelentősen javíthatják a teljesítményét. Még akkor is, ha egy olyan megoldás, amelyet esetleg előnyben részesített volna, eleinte rosszul teljesít, a jövőben még javulhat. Ezért fontos számunkra, hogy szükség esetén frissítsük értékeléseinket, az olvasók pedig folyamatosan tájékozódjanak a frissítésekről vagy az új szoftverértékelésekről.
Szoftver értékeléseink a szoftver rendelkezésünkre álló szolgáltatáskészletének tesztjeit is tartalmazzák. Minden funkciót úgy tesztelünk, ahogyan azt a napi munka során használnák. A megfelelő értékelés érdekében minden szoftvert úgy állítunk be, ahogyan az Ön munkahelyén tenné. Így biztosíthatjuk, hogy értékeléseink relevánsak legyenek olvasóink számára.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk