Élő chat támogatás

Mi az élő chat támogatás?

Az élő csevegés a help desk szoftver egyik eszköze, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel a weboldalán keresztül.

Élő chat támogatás

A natív élő csevegőalkalmazással kiegészített megfelelő ügyfélszolgálati megoldás kiválasztásakor fontos figyelembe venni az élő chat widget sebességét és a funkcionalitást. Minél gyorsabban töltődik be a csevegésgomb-widget, annál gyorsabban tudja átalakítani weboldala látogatóit fizető ügyfelekké. Ha többet szeretne megtudni az élő csevegésről, tekintse meg az alábbi linket.

Hogyan chatelhetek az ügyfélszolgálattal?

Az ügyfelek kommunikálhatnak az ügyfélszolgálati ügynökökkel valós időben a vállalkozás weboldalán elhelyezett chat widget használatával.

Kedvelik az ügyfelek az élő csevegést?

Az ügyfelek és a vállalkozások egyaránt szeretik az élő chat támogatást, mert gyors, hatékony és költséghatékony. Az élő chattel az ügyfelek percek alatt választ kaphatnak kérdéseikre. Bár az élő csevegési megkeresések átlagos válaszideje vállalkozásonként és iparonként változik, általánosan elfogadott elképzelés, hogy az élő csevegési kérdésekre lényegesen gyorsabban kell válaszolni, mint az e-mailekre és a telefonhívásokra.

Ha készen áll felfedezni hogyan adhat többet az ügyfélszolgálatához élő chat segítségével, akkor próbálja ki a LiveAgent ingyenes 14 napos élő chat verzióját.

Back to Glossary

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.