Belefáradt az interfészek közötti váltásba, hogy segítse ügyfeleit? A platformok közötti kereséssel töltött idő csökkentheti az ügyfelek elégedettségét, és stresszt okozhat ügynökeinek.
Ahhoz, hogy kivételes ügyfélszolgálatot biztosítson, megfelelő eszközökkel kell rendelkeznie ügynökei számára. Ők az első emberek, akikkel az ügyfelek kapcsolatba kerülnek. Ennek eredményeképpen ügynökei hozzák létre a márka imázsát, vagy más szóval a vállalat vevői megítélését.
Ügyfélképviselői képesek hosszú távú kapcsolatok létrehozására, vagy ügyfelek elvesztésére a versenytársak javára.
A LiveAgent egy összetett help desk szoftver, amely felhasználóbarát. Lehetővé teszi, hogy ügynökei egy helyről kezeljék az összes ügyfélkérést. A rendszer több mint 170 funkcióval rendelkezik, amelyek segítenek ügynökeinek zökkenőmentes ügyfélélményt biztosítani. Az egyiket Online látogatóknak hívják.
Mik azok az online látogatók?
Ez a LiveAgent egyik része/funkciója, ahol egy képernyőn láthatja, hogy minden látogató online böngészi a webhelyét. Így ellenőrizheti, hogy milyen webhelyeket böngésznek, és mennyi időt töltöttek ott. Ezenkívül megtudhatja a látogatók hivatkozóit, az IP-címet és az országot, hogy segítsen felkészülni a csevegés előtt.

Hogyan használhatja ki az online látogatók funkcióját?
Az Online látogatók funkció némileg hasonlít a Google Analyticshez vagy más olyan platformokhoz, amelyek adatokat jelenítenek meg webhelye látogatóiról. Nem kell platformot váltania, ha gyors áttekintést szeretne kapni látogatóiról az interneten.
Ezenkívül az online látogatók részleg kiváló információforrás az ügynökök számára, mielőtt az ügynökök csevegni kezdenének az ügyfelekkel. Mivel proaktív meghívókat használhat a LiveAgentben, ezeket az információkat később, vagy azonnal a beszélgetés során kihasználhatja, hogy a lehető legjobb ügyfélélményt biztosítsa.
Mit láthat az Online látogatók részben?
- Látogató országa
- Idő
- IP-cím
- A látogató valódi webhelye
- Látogató hivatkozója
Hogyan hívhatja meg a látogatókat csevegésre?
Ügynökei manuálisan hívhatják meg őket csevegésre a Csevegés indítása gombra kattintva. Ezt követően kiválaszthatja a meghívó megfelelő csevegőablakát a legördülő listából (a csevegési meghívó megjelenik azon az oldalon, amelyet a látogató éppen böngész).
Előnyök:
- A webhely jelenlegi forgalmának áttekintése
- Információforrás
- Jobb proaktív csevegési megközelítés
- Javított ügyfél-elégedettség
- Jobb ügynök munkafolyamat
Ready to try LiveAgent?
Do not switch between interfaces. See how many visitors a website gets right inside LiveAgent. Try out one of our subscriptions for 14-days free of charge. No credit card details required!
Ingyenes help desk chat funkciók:
Csevegésbe ágyazott követés
Ha szeretné nyomon követni a Google Analytics összes csevegési információját, hogy lássa, milyen hatással van az élő csevegés a webhelyére, van egy bővítményünk, amely lehetővé teszi a csevegési információk szinkronizálását.
Ismerje meg a LiveAgent információkat, amelyeket nyomon követhet a Google Analytics szolgáltatásban.

Chat elosztása
Győződjön meg arról, hogy ügynökei hatékonyan dolgoznak a csevegéstovábbítás beállításával a LiveAgentben. Például véletlenszerűen hozzárendelhet ügynököket, vagy létrehozhat szervezett munkafolyamatot. Így hatékonyan tudják kezelni az ügyfelek chat megkereséseit.

További információk a Chat elosztásának lehetőségeiről – LiveAgent.
Proaktív csevegési meghívók
Ez a funkció szorosan kapcsolódik az online látogatókhoz. Ez hatékony módja annak, hogy online elérje látogatóit, és szükség esetén segítséget nyújtson nekik.

További információk a LiveAgent – Proaktív csevegési meghívókról.
Tudásbázis források
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az Online csevegés létrehozása gomb cikket.
A cikk bemutatja, hogy az e-mail marketing hogyan segíthet az ügyfelekkel történő telefonos hívások megszervezésében, mert semmi sem helyettesítheti az emberek között közvetlen beszélgetést. Bemutat néhány hívási meghívó e-mail sablont, amelyek közül néhány többek között kezdeti ismeretterjesztő hívásokra, demo hívásokra és értékesítési hívásokra vonatkozik.
Az értékesítőknek fontos az e-mail használata az üzleti értékesítés során. Az e-mail marketing felbecsülhetetlen értékesítési stratégia lehet, de sok értékesítési e-mail figyelmen kívül marad. A hívást követő e-mailek szerves részét képezik az értékesítési folyamatnak, amelynek két típusa van. Ha a potenciális ügyfél nem válaszol, fontos újratárcsázni vagy hívást követő e-mailt küldeni. Van lehetőség hívást követő e-mail sablonok használatára, amelyek segíthetnek hatékony üzenetet írni.
Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel
A LiveAgent ügyfélportál szoftver lehetőségeiről és előnyeiről szól a szöveg. A cég önkiszolgáló támogatást kínál az ügyfeleknek, lehetővé teszi jegyek nyomon követését és tartalmaz tudásbázist, közösségi fórumokat és gyakori kérdések megválaszolását. 7 vagy 30 napos ingyenes próbát is kínálnak. Az ügyfélportál további termékfrissítéseket és promóciós ajánlatokat is küldhet az ügyfeleknek. A szoftver hatékonyabb kommunikációt tesz lehetővé az ügyfelekkel.
Azonos időben írt szöveg megtekintése
A Quality Unit LLC bemutatja LiveAgent szolgáltatását, amely előnyös lehet vállalkozásoknak. A weboldal sütiket használ, és lehetőség van érdeklődőknek kapcsolatba lépni a vállalattal. A LiveAgent irányítópultját online létre lehet hozni, de az oldal betöltése folyamatban van.