Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Csevegések kiosztása

Szeretné növelni képviselői napi hatékonyságát?

Ne keresgéljen tovább. Az automatikus csevegés-kiosztás a LiveAgent számos olyan funkciójának egyike, amely segít képviselőinek az új csevegések hatékony kezelésében.

A LiveAgent számos módot biztosít az Élő chat kiosztására.

A következő előre meghatározott útvonalopciók közül választhat:

  • Véletlenszerű hozzárendelés
  • Jelzés mindenkinek
  • Maximális kihasználás

Chat útvonalopciói a LiveAgent-ben:

A gyors és pontos kommunikáció biztosítása érdekében a LiveAgent azokhoz a képviselőkhöz irányítja a csevegéseket, akik korábban kommunikáltak az adott ügyféllel. A véletlenszerű hozzárendelés mellett további 3 lehetőség is van a csevegés útvonalának fejlett meghatározására.

Véletlenszerű hozzárendelés

Az új chat véletlenszerűen rendelődik hozzá az egyik elérhető képviselőhöz. Ez a stratégia segít, hogy – idővel, átlagban – minden képviselőhöz azonos mennyiségű chat érkezzen.

Átlagos kihasználás

Az új chat az éppen legkevesebb csevegést folytató képviselőhöz jut el, hogy minden rendelkezésre álló képviselő munkája azonos mértékben legyen kihasználva. Ennek a stratégiának a segítségével az egyidejű csevegések egyenlő arányban oszlanak meg az elérhető képviselők között.

Maximális kihasználás

Az új chat az éppen legtöbb csevegést folytató képviselőhöz jut el, hogy munkája maximálisan ki legyen használva. Ha a képviselőnek nincs szabad csevegőcsatornája, az új chat a következő elérhető képviselőhöz jut el. Ez a stratégia segít maximalizálni a csevegő képviselők terhelését, és biztosítja, hogy a többi képviselő az offline jegyeken dolgozhasson.

Ring-to-all

Az új chat beérkezéséről az összes csevegésre elérhető képviselő kap értesítést, amíg valamelyikük nem válaszol.

Csevegések maximális száma

Adja meg a képviselők által kezelhető csevegések maximális számát.

Képviselő csevegési prioritása

Állítson be alacsonyabb vagy magasabb csevegési prioritást az egyes képviselőknek. Az új chat a legmagasabb prioritású képviselőhöz fog kerülni. (1 – legmagasabb, 100 – legalacsonyabb.)

További chat beállítások a LiveAgent-ben:

Útvonalválasztás ideje

Előzze meg a felesleges várakozási időt az Útvonalválasztás ideje funkcióval. Az útvonalválasztás idejének beállítása lehetővé teszi, hogy beállítson egy kívánt időt (másodpercben), amely után a chat egy másik képviselőhöz kerül, ha az első képviselő nem reagál vagy nem áll rendelkezésre.

Inaktivitási idő

Állítson be inaktivitási időt a csevegési lekérdezések maximalizálásához.

Levegővétel ideje

Állítsa be a „Levegővétel idejét”, és biztosítson lehetőséget képviselőinek, hogy felkészülhessenek a következő látogatóra/ügyfélre.

Üzleti előnyök:

  • Hatékony terhelés
  • Vevői elégedettség
  • Jobb vásárlói élmény
  • Időt takarít meg
  • Alacsonyabb költségek

Try out LiveAgent for free!

Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.

FREE TRIAL

Az élő chat további nagyszerű funkciói:

A LiveAgent Élő Chat a csevegés útvonalának meghatározása mellett számos olyan funkcióval rendelkezik, amelyek javítják az általános vásárlói élményt és a hatékonyságot, például:

Csevegési előzmények

Találja meg az ügyfelek korábbi kérdéseit a Csevegési előzmények funkcióval, és biztosítson gyors és hatékony támogatást. A probléma vagy helyzet újbóli elmagyarázása frusztráló lehet az ügyfél számára. Ezzel a funkcióval megelőzheti a felesleges frusztrációt és zavart.

Tudjon meg többet a Csevegési előzmények funkcióról.

Proaktív csevegési meghívók

Segítse ügyfeleit proaktív meghívókkal az egész vásárlói folyamat során. Ez a hasznos funkció nagy segítség lehet azoknak a weboldalaknak, amelyeknél magas a visszafordulási arány. Ha proaktív módon hívja meg az ügyfeleket a csevegésre, csökkentheti a visszafordulási arányt. Ez a funkció ettől függetlenül is igazán nagyszerű, amely versenyelőnyt jelent vállalata számára.

Tudjon meg többet a Proaktív csevegési meghívók funkcióról.

Online látogatók

A LiveAgent-ben külön szakaszban találhatóak az online látogatókkal kapcsolatos információk. Ezek azok a látogatók, akik jelenleg az Ön weboldalán böngésznek. Olyan információkat találhat, mint például a látogató országa, az aktuális URL, a hivatkozás és egyebek. Minél több információval rendelkezik, annál jobb ügyfélszolgálatot tud biztosítani.

Tudjon meg többet az Online látogatók funkcióról.

Tudásbázis források

Nézze meg lépésenkénti útmutatónkat: Hogyan hozzon létre chat gombot weboldalára.

Ha szeretne többet megtudni, ismerje meg az összes Élő chat funkciót a LiveAgent-ben.

Want to learn more about LiveAgent?

Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.

FREE LIVE CHAT DEMO
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót