Csevegések kiosztása

Szeretné növelni képviselői napi hatékonyságát?

Ne keresgéljen tovább. Az automatikus csevegés-kiosztás a LiveAgent számos olyan funkciójának egyike, amely segít képviselőinek az új csevegések hatékony kezelésében.

A LiveAgent számos módot biztosít az Élő chat kiosztására.

A következő előre meghatározott útvonalopciók közül választhat:

  • Véletlenszerű hozzárendelés
  • Jelzés mindenkinek
  • Maximális kihasználás

Chat útvonalopciói a LiveAgent-ben:

A gyors és pontos kommunikáció érdekében a LiveAgent a chateket olyan ügynökökhöz rendeli hozzá, akik korábban már kommunikáltak a csevegő ügyfelekkel. A véletlenszerű hozzárendelésen kívül 3 további lehetőség is van a haladó csevegési továbbításhoz.

Véletlenszerű hozzárendelés

Az új chat véletlenszerűen rendelődik hozzá az egyik elérhető képviselőhöz. Ez a stratégia segít, hogy – idővel, átlagban – minden képviselőhöz azonos mennyiségű chat érkezzen.

Átlagos kihasználás

Az új csevegések ahhoz az ügynökhöz lesznek hozzárendelve, amelynek a legkevesebb futó csevegése van, hogy az összes elérhető ügynök azonos kihasználtsága megmaradjon. Ez a stratégia segít kiegyensúlyozott számú egyidejű csevegés betöltésében az összes elérhető ügynök között.

Maximális kihasználás

A maximális kihasználtság érdekében az új csevegéseket a legtöbb futó Chattel rendelkező ügynökhöz rendeljük hozzá. Ha az Ügynöknek nincs szabad csevegési helye, a rendszer egy új csevegési kérelmet továbbít a következő elérhető ügynökhöz. Ez a stratégia segít maximalizálni a csevegő ügynökök terhelését, és lehetővé teszi más ügynökök számára, hogy offline jegyekkel dolgozzanak.

Ring-to-all

Az új csevegés az összes csevegésre elérhető ügynököt értesíti mindaddig, amíg valamelyikük nem válaszol.

Csevegések maximális száma

Adja meg a képviselők által kezelhető csevegések maximális számát.

Képviselő csevegési prioritása

Állítson be alacsonyabb vagy magasabb csevegési prioritást az egyes képviselőknek. Az új chat a legmagasabb prioritású képviselőhöz fog kerülni. (1 – legmagasabb, 100 – legalacsonyabb.)

További chat beállítások a LiveAgent-ben:

Útvonalválasztás ideje

Előzze meg a felesleges várakozási időt az Útvonalválasztás ideje funkcióval. Az útvonalválasztás idejének beállítása lehetővé teszi, hogy beállítson egy kívánt időt (másodpercben), amely után a chat egy másik képviselőhöz kerül, ha az első képviselő nem reagál vagy nem áll rendelkezésre.

Inaktivitási idő

Állítson be inaktivitási időt a csevegési lekérdezések maximalizálásához.

Levegővétel ideje

Állítsa be a „Levegővétel idejét”, és biztosítson lehetőséget képviselőinek, hogy felkészülhessenek a következő látogatóra/ügyfélre.

Üzleti előnyök:

  • Hatékony terhelés
  • Vevői elégedettség
  • Jobb vásárlói élmény
  • Időt takarít meg
  • Alacsonyabb költségek

Try out LiveAgent for free!

Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.

Az élő chat további nagyszerű funkciói:

A LiveAgent Élő Chat a csevegés útvonalának meghatározása mellett számos olyan funkcióval rendelkezik, amelyek javítják az általános vásárlói élményt és a hatékonyságot, például:

Csevegési előzmények

Találja meg az ügyfelek korábbi kérdéseit a Csevegési előzmények funkcióval, és biztosítson gyors és hatékony támogatást. A probléma vagy helyzet újbóli elmagyarázása frusztráló lehet az ügyfél számára. Ezzel a funkcióval megelőzheti a felesleges frusztrációt és zavart.

További információk a csevegési előzmények funkcióról.

Proaktív csevegési meghívók

Segítse ügyfeleit proaktív meghívókkal az egész vásárlói folyamat során. Ez a hasznos funkció nagy segítség lehet azoknak a weboldalaknak, amelyeknél magas a visszafordulási arány. Ha proaktív módon hívja meg az ügyfeleket a csevegésre, csökkentheti a visszafordulási arányt. Ez a funkció ettől függetlenül is igazán nagyszerű, amely versenyelőnyt jelent vállalata számára.

További információk a proaktív csevegési meghívók funkcióról.

Online látogatók

A LiveAgent-ben külön szakaszban találhatóak az online látogatókkal kapcsolatos információk. Ezek azok a látogatók, akik jelenleg az Ön weboldalán böngésznek. Olyan információkat találhat, mint például a látogató országa, az aktuális URL, a hivatkozás és egyebek. Minél több információval rendelkezik, annál jobb ügyfélszolgálatot tud biztosítani.

Tudjon meg többet az Online látogatók funkcióról.

Tudásbázis források

Nézze meg lépésenkénti útmutatónkat: Hogyan hozzon létre chat gombot weboldalára.

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az Élő Chat összes funkcióját – LiveAgent.

Want to learn more about LiveAgent?

Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Want to learn more about LiveAgent?
USC logo

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót