Szeretné növelni képviselői napi hatékonyságát?
Ne keresgéljen tovább. Az automatikus csevegés-kiosztás a LiveAgent számos olyan funkciójának egyike, amely segít képviselőinek az új csevegések hatékony kezelésében.
A LiveAgent számos módot biztosít az Élő chat kiosztására.
A következő előre meghatározott útvonalopciók közül választhat:
A gyors és pontos kommunikáció biztosítása érdekében a LiveAgent azokhoz a képviselőkhöz irányítja a csevegéseket, akik korábban kommunikáltak az adott ügyféllel. A véletlenszerű hozzárendelés mellett további 3 lehetőség is van a csevegés útvonalának fejlett meghatározására.
Az új chat véletlenszerűen rendelődik hozzá az egyik elérhető képviselőhöz. Ez a stratégia segít, hogy – idővel, átlagban – minden képviselőhöz azonos mennyiségű chat érkezzen.
Az új chat az éppen legkevesebb csevegést folytató képviselőhöz jut el, hogy minden rendelkezésre álló képviselő munkája azonos mértékben legyen kihasználva. Ennek a stratégiának a segítségével az egyidejű csevegések egyenlő arányban oszlanak meg az elérhető képviselők között.
Az új chat az éppen legtöbb csevegést folytató képviselőhöz jut el, hogy munkája maximálisan ki legyen használva. Ha a képviselőnek nincs szabad csevegőcsatornája, az új chat a következő elérhető képviselőhöz jut el. Ez a stratégia segít maximalizálni a csevegő képviselők terhelését, és biztosítja, hogy a többi képviselő az offline jegyeken dolgozhasson.
Az új chat beérkezéséről az összes csevegésre elérhető képviselő kap értesítést, amíg valamelyikük nem válaszol.
Adja meg a képviselők által kezelhető csevegések maximális számát.
Állítson be alacsonyabb vagy magasabb csevegési prioritást az egyes képviselőknek. Az új chat a legmagasabb prioritású képviselőhöz fog kerülni. (1 – legmagasabb, 100 – legalacsonyabb.)
Előzze meg a felesleges várakozási időt az Útvonalválasztás ideje funkcióval. Az útvonalválasztás idejének beállítása lehetővé teszi, hogy beállítson egy kívánt időt (másodpercben), amely után a chat egy másik képviselőhöz kerül, ha az első képviselő nem reagál vagy nem áll rendelkezésre.
Állítson be inaktivitási időt a csevegési lekérdezések maximalizálásához.
Állítsa be a „Levegővétel idejét”, és biztosítson lehetőséget képviselőinek, hogy felkészülhessenek a következő látogatóra/ügyfélre.
Try out LiveAgent for free!
Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.
FREE TRIALA LiveAgent Élő Chat a csevegés útvonalának meghatározása mellett számos olyan funkcióval rendelkezik, amelyek javítják az általános vásárlói élményt és a hatékonyságot, például:
Találja meg az ügyfelek korábbi kérdéseit a Csevegési előzmények funkcióval, és biztosítson gyors és hatékony támogatást. A probléma vagy helyzet újbóli elmagyarázása frusztráló lehet az ügyfél számára. Ezzel a funkcióval megelőzheti a felesleges frusztrációt és zavart.
Tudjon meg többet a Csevegési előzmények funkcióról.
Segítse ügyfeleit proaktív meghívókkal az egész vásárlói folyamat során. Ez a hasznos funkció nagy segítség lehet azoknak a weboldalaknak, amelyeknél magas a visszafordulási arány. Ha proaktív módon hívja meg az ügyfeleket a csevegésre, csökkentheti a visszafordulási arányt. Ez a funkció ettől függetlenül is igazán nagyszerű, amely versenyelőnyt jelent vállalata számára.
Tudjon meg többet a Proaktív csevegési meghívók funkcióról.
A LiveAgent-ben külön szakaszban találhatóak az online látogatókkal kapcsolatos információk. Ezek azok a látogatók, akik jelenleg az Ön weboldalán böngésznek. Olyan információkat találhat, mint például a látogató országa, az aktuális URL, a hivatkozás és egyebek. Minél több információval rendelkezik, annál jobb ügyfélszolgálatot tud biztosítani.
Tudjon meg többet az Online látogatók funkcióról.
Nézze meg lépésenkénti útmutatónkat: Hogyan hozzon létre chat gombot weboldalára.
Ha szeretne többet megtudni, ismerje meg az összes Élő chat funkciót a LiveAgent-ben.
Want to learn more about LiveAgent?
Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.
FREE LIVE CHAT DEMOLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..