Csevegési előzmények

A csevegési előzmények rendkívül hasznosak lehetnek különféle esetekben. Használhatja ügyfelek korábbi kérdéseinek visszaellenőrzésére, adatok és információk ellenőrzésére, problémák korábbi megoldásainak megkeresésére. A lehetőségeknk csak a kreativitás szabhat határt. Tekintse meg egy képernyőn a csevegési előzményeket és az összes jelenlegi csevegést. Szűrje a csevegések tartalmát saját igényei szerint címkékrészlegek, dátum, név stb. alapján.

Csevegési előzményekCsevegési előzmények

Tegyük fel, hogy Wendy egy olyan problémáról szeretne kérdezni a képviselőtől élő chat-ben, amelyet egy hónapja tapasztalt. Akkor megoldódott, de most megismétlődött. Az élőben csevegő képviselő gyorsan megnézheti az előző csevegést, megkeresheti, hogy mi volt a megoldás, és kiderítheti, hogy miért merült fel újra a probléma. A rendelkezésére álló információk alapján a képviselő javasolhat más megközelítést, vagy elmagyarázhatja, hogy mit kell másképp csinálni, hogy ez a probléma a jövőben ne merüljön fel. 

Mit nézhet meg a csevegési előzményekben

  • Látogató neve
  • Képviselő neve
  • Látogató országa
  • Dátum
  • Idő
  • Részleg
  • Címkék

Tudásbázis források

Tudjon meg többet

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.