Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Csevegési előzmények

Volt már olyan ügyfele, aki csalódott volt, mert ügynöke nem tudott az előző beszélgetésről?

Nos, ez gyakrabban megtörténik, mint gondolná.

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftvermegoldás minden olyan vállalat számára, amely javítani kívánja napi ügyfélszolgálati tevékenységét. Így segít a többcsatornás ügyfelek kérdéseinek időtakarékos feldolgozásában. Alapvetően minden egy fedél alatt van. Minden információ, amire szüksége van, közvetlenül a jegy/ chat beszélgetésen belül található.

Mi az a csevegési előzmény?

A csevegési előzmények egyike a LiveAgent számos funkciójának. Csevegési naplónak vagy az ügyfelekkel folytatott korábbi kommunikáció beszélgetési előzményeinek is nevezhetjük.

Eléggé magától értetődő, és rendkívül hasznos lehet különböző forgatókönyvekben. Segítségével ellenőrizheti; korábbi vásárlói kérdések, adatok és információk keresése, korábbi megoldások keresése egy problémára. A határ a csillagos ég.

Pontosabban, egyetlen képernyőn tekintheti meg az ügyfélszolgálati csevegési előzményeket és az összes aktuális csevegést. Ezenkívül közvetlenül elérheti és szűrheti a chat kommunikációt az Ön preferenciái szerint. Például szűrheti csevegéseit címkékosztályok, dátum, név, stb szerint.

Hogyan javíthatja a csevegési előzmény az ügyfélszolgálatot?

Valószínűleg mindannyiunkkal megtörtént már. Az előző problémánk újra elmagyarázása az új ügyfélszolgálati képviselőnek. Emlékszik, milyen frusztráló volt? Az ügyfelek elégedettsége csökken, minél tovább kell magyarázniuk a problémát. Összességében ez elég stresszes és szükségtelen heves csevegést eredményez. Ennek megakadályozása érdekében a LiveAgent létrehozott egy ügyféllel való kommunikációs előzményt, amellyel egyszerűen kereshet a csevegések között.

Mit láthat a csevegési előzményekben?

  • Látogató neve
  • Képviselő neve
  • A látogató országa
  • Dátum
  • Idő
  • Részleg
  • Címkék

Valódi példa:

Tegyük fel, hogy Wendy egy élő chat ügynököt szeretne megkérdezni egy hónappal ezelőtt tapasztalt problémájáról. Akkor megoldódott, de most megint megismétlődött a probléma. Az élő csevegő ügynök gyorsan áttekintheti az előző csevegést. Ennek eredményeként megnézi, hogy mi volt a megoldás, és miért nem tartós. Ezen információ birtokában az ügynök más megközelítést javasolhat. Vagy másrészt magyarázza el, mit kell másként csinálni. Így ez a probléma nem fog előfordulni a jövőben.

Előnyök:

  • Gyors jegymegoldás
  • Javított vevői elégedettség
  • Jobb ügyfélélmény
  • Zökkenőmentes ügyfélszolgálati munkafolyamat

Ready to provide efficient customer service?

Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.

FREE TRIAL

Bónusz funkciók, amelyek segítenek az ügyfélélmény fejlesztésében:

Csevegő ügyfél aktuális URL-je

Gyorsan megtudhatja, hogy az ügyfél milyen webhelyet keres fel. Ez a funkció lehetővé teszi, hogy készen álljon a megfelelő információk megadására, és megakadályozza az ügyfelek szükségtelen frusztrációját.

Az élő csevegés látogatójának aktuális URL-je

Belső chat

A belső csevegés a LiveAgenten belüli ügynökök csevegése. De hogyan kapcsolódik ez az ügyfélélményhez? Nos, a belső csevegés azért jött létre, hogy segítsen javítani ügynökeinek napi feladatait. Ha másik ügynököt kell elérniük, egyszerűen megtehetik a LiveAgenten keresztül, anélkül, hogy módosítanák a felületet. Ennek eredményeként az ügynök gyorsabban tudja biztosítani a szükséges segítséget. Minél jobban javítja az ügyfélképviselők munkafolyamatait, annál jobb lehet a szolgáltatás.

Belső chat

Valós idejű gépelési nézet

Ez a funkció lehetővé teszi, hogy valós időben megtekinthesse az ügyfél által írt előnézetet. Ennek eredményeként időközben megpróbálhatja megérteni az ügyfél problémáját, vagy megkeresheti a szükséges információkat.

Valós idejű gépelés

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Funkciók című részt.

Tudásbázis források

Már rendelkezik LiveAgenttel?

További információk a csevegő gomb létrehozásáról.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót