• Funkciók
  • Webhely látogatók nyomon követése

Webhely látogatók nyomon követése

Tudja meg, hogy melyik URL-címet használja az ügyfele, miközben cseveg a webhely látogatóinak nyomkövetési szolgáltatásával. A LiveAgent arról is értesít, ha az ügyfél másik oldalra vált.

A weboldal látogatóinak nyomkövetési funkciója kényelmes, különösen akkor, ha ügyfeleit egy adott URL-re irányítja, vagy amikor a lehető legjobb információkat kívánja megadni nekik. Például a termék/szolgáltatás áraival vagy műszaki részleteivel kapcsolatban.

Minden élő csevegés kezdete előtt megtekintheti az ügyféladatokat és sok más részletet, például a kezdő URL-t. A kezdő URL általában az, ahol az ügyfél vagy az ügynök élő csevegést indított.

Példa:

Példánkban láthatja a weboldalt;  https://support.ladesk.com/300428-IVR

A beszélgetés előrehaladtával az ügyfél több és több kérdést is feltehet. A mi példánkban a vevőnek az IVR-rel kapcsolatban volt szüksége segítségre, mert elakadt az utolsó lépésnél a call center létrehozásában. Láthatja, miként segítettünk néhány ide kapcsolódó tudásbázist tartalmazó cikkel.

Továbbá, a csevegéshez később egy másik kolléga csatlakozott kérés után. Ne feledje, hogy bármikor elindíthatja a belső csevegést és még offline üzenetet is hagyhat munkatársa számára.

Azáltal, hogy tudja élő csevegés látogatója jelenlegi URL-jét, a lehető legjobb és leghatékonyabb támogatást tud nyújtani neki, mivel látja, hogy hol mozog a weboldal kategóriái között.

Üzleti előnyök:

  • Időt spórol
  • Hűséges vásárlók
  • Hatékony ügyfélszolgálat

Ready to try it out?

Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.

Fedezzen fel más élő chat funkciókat:

Csevegés elosztása

Győződjön meg arról, hogy az ügyfélszolgálata hatékonyan kezeli az élő csevegési kérdéseket. A csevegés elosztása funkció lehetővé teszi az összes új csevegés átirányításának konkrét módját. Választhat a Max kihasználtsági útválasztáshoz véletlenszerűen hozzárendelt közül.

Chat elosztása

Online látogatók

A LiveAgent segítségével áttekintést kaphat a webhely jelenlegi forgalmáról. Az Online látogatók nevű részben megtekintheti az élő látogatókat a webhelyén. Ez a funkció lehetővé teszi az ügynökeink számára, hogy élő látogatókat hívjanak meg csevegésre.

Chat előzmények

Mindig értesüljön a korábbi ügyfélkérdezésekről, ha szükséges a csevegési előzményekkel. Ez a LiveAgent szolgáltatás olyan információkat nyújt, amelyek megakadályozhatják az ügyfelek csalódását. Megtekintheti a látogató országát, az ügyfél és az ügynök nevét, valamint a régebbi beszélgetéseket is. Ennek eredményeként az ügyfelek képviselői gyorsan és hatékonyan tudják megoldani a jegyeket.

Tudásbázis-források:

Szeretne beállítani egy élő csevegés gombot a webhelyén?

Kövesse ezt az útmutatót az online gomb létrehozásával kapcsolatos részletes információkért.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Tudásbázis-források:
USC logo

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót