Tudja meg, hogy melyik URL-címet használja az ügyfele, miközben cseveg a webhely látogatóinak nyomkövetési szolgáltatásával. A LiveAgent arról is értesít, ha az ügyfél másik oldalra vált.
A weboldal látogatóinak nyomkövetési funkciója kényelmes, különösen akkor, ha ügyfeleit egy adott URL-re irányítja, vagy amikor a lehető legjobb információkat kívánja megadni nekik. Például a termék/szolgáltatás áraival vagy műszaki részleteivel kapcsolatban.
Minden élő csevegés kezdete előtt megtekintheti az ügyféladatokat és sok más részletet, például a kezdő URL-t. A kezdő URL általában az, ahol az ügyfél vagy az ügynök élő csevegést indított.
Példa:
Példánkban láthatja a weboldalt; https://support.ladesk.com/300428-IVR
A beszélgetés előrehaladtával az ügyfél több és több kérdést is feltehet. A mi példánkban a vevőnek az IVR-rel kapcsolatban volt szüksége segítségre, mert elakadt az utolsó lépésnél a call center létrehozásában. Láthatja, miként segítettünk néhány ide kapcsolódó tudásbázist tartalmazó cikkel.
Továbbá, a csevegéshez később egy másik kolléga csatlakozott kérés után. Ne feledje, hogy bármikor elindíthatja a belső csevegést és még offline üzenetet is hagyhat munkatársa számára.
Azáltal, hogy tudja élő csevegés látogatója jelenlegi URL-jét, a lehető legjobb és leghatékonyabb támogatást tud nyújtani neki, mivel látja, hogy hol mozog a weboldal kategóriái között.
Üzleti előnyök:
- Időt spórol
- Hűséges vásárlók
- Hatékony ügyfélszolgálat
Ready to try it out?
Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.
Fedezzen fel más élő chat funkciókat:
Csevegés elosztása
Győződjön meg arról, hogy az ügyfélszolgálata hatékonyan kezeli az élő csevegési kérdéseket. A csevegés elosztása funkció lehetővé teszi az összes új csevegés átirányításának konkrét módját. Választhat a Max kihasználtsági útválasztáshoz véletlenszerűen hozzárendelt közül.
Online látogatók
A LiveAgent segítségével áttekintést kaphat a webhely jelenlegi forgalmáról. Az Online látogatók nevű részben megtekintheti az élő látogatókat a webhelyén. Ez a funkció lehetővé teszi az ügynökeink számára, hogy élő látogatókat hívjanak meg csevegésre.
Chat előzmények
Mindig értesüljön a korábbi ügyfélkérdezésekről, ha szükséges a csevegési előzményekkel. Ez a LiveAgent szolgáltatás olyan információkat nyújt, amelyek megakadályozhatják az ügyfelek csalódását. Megtekintheti a látogató országát, az ügyfél és az ügynök nevét, valamint a régebbi beszélgetéseket is. Ennek eredményeként az ügyfelek képviselői gyorsan és hatékonyan tudják megoldani a jegyeket.
Tudásbázis-források:
Szeretne beállítani egy élő csevegés gombot a webhelyén?
Kövesse ezt az útmutatót az online gomb létrehozásával kapcsolatos részletes információkért.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.