Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkciók
  • Webhely látogatók nyomon követése

Webhely látogatók nyomon követése

Tudja meg, hogy melyik URL-címet használja az ügyfele, miközben cseveg a webhely látogatóinak nyomkövetési szolgáltatásával. A LiveAgent arról is értesít, ha az ügyfél másik oldalra vált.

A weboldal látogatóinak nyomkövetési funkciója kényelmes, különösen akkor, ha ügyfeleit egy adott URL-re irányítja, vagy amikor a lehető legjobb információkat kívánja megadni nekik. Például a termék/szolgáltatás áraival vagy műszaki részleteivel kapcsolatban.

Minden élő csevegés kezdete előtt megtekintheti az ügyféladatokat és sok más részletet, például a kezdő URL-t. A kezdő URL általában az, ahol az ügyfél vagy az ügynök élő csevegést indított.

Példa:

Példánkban láthatja a weboldalt;  https://support.ladesk.com/300428-IVR

A beszélgetés előrehaladtával az ügyfél több és több kérdést is feltehet. A mi példánkban a vevőnek az IVR-rel kapcsolatban volt szüksége segítségre, mert elakadt az utolsó lépésnél a call center létrehozásában. Láthatja, miként segítettünk néhány ide kapcsolódó tudásbázist tartalmazó cikkel.

Továbbá, a csevegéshez később egy másik kolléga csatlakozott kérés után. Ne feledje, hogy bármikor elindíthatja a belső csevegést és még offline üzenetet is hagyhat munkatársa számára.

Azáltal, hogy tudja élő csevegés látogatója jelenlegi URL-jét, a lehető legjobb és leghatékonyabb támogatást tud nyújtani neki, mivel látja, hogy hol mozog a weboldal kategóriái között.

Üzleti előnyök:

  • Időt spórol
  • Hűséges vásárlók
  • Hatékony ügyfélszolgálat

Ready to try it out?

Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.

14-DAY FREE TRIAL

Fedezzen fel más élő chat funkciókat:

Csevegés elosztása

Győződjön meg arról, hogy az ügyfélszolgálata hatékonyan kezeli az élő csevegési kérdéseket. A csevegés elosztása funkció lehetővé teszi az összes új csevegés átirányításának konkrét módját. Választhat a Max kihasználtsági útválasztáshoz véletlenszerűen hozzárendelt közül.

Chat elosztása

Online látogatók

A LiveAgent segítségével áttekintést kaphat a webhely jelenlegi forgalmáról. Az Online látogatók nevű részben megtekintheti az élő látogatókat a webhelyén. Ez a funkció lehetővé teszi az ügynökeink számára, hogy élő látogatókat hívjanak meg csevegésre.

Chat előzmények

Mindig értesüljön a korábbi ügyfélkérdezésekről, ha szükséges a csevegési előzményekkel. Ez a LiveAgent szolgáltatás olyan információkat nyújt, amelyek megakadályozhatják az ügyfelek csalódását. Megtekintheti a látogató országát, az ügyfél és az ügynök nevét, valamint a régebbi beszélgetéseket is. Ennek eredményeként az ügyfelek képviselői gyorsan és hatékonyan tudják megoldani a jegyeket.

Tudásbázis-források:

Szeretne beállítani egy élő csevegés gombot a webhelyén?

Kövesse ezt az útmutatót az online gomb létrehozásával kapcsolatos részletes információkért.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót