Chat eszköz

Mi az a chat eszköz?

A chat eszközök gyakran böngészőalapúak, és hozzásegítik a felhasználókat, hogy valós időben csevegjenek más felhasználókkal. Továbbá, a felhasználók szöveges üzeneteket, képeket, videókat, és hiperhivatkozásokat is továbbíthatnak. A fejlettebb chat eszközök lehetővé teszik a felhasználóknak a képernyő megosztását, sőt a hang-, és videohívásokat is.

Hogyan használhatja a chat eszközt?

Rengeteg vállalat használja a chat eszközöket a weboldalain, hogy elérhetőbbé tegye magát az ügyfelek számára. Ha chat modult ad hozzá a webhelyéhez, akkor vállalata visszajelzéseket, és kérdéseket fogadhat a webhely látogatóitól, és vásárlóitól.

LiveAgent-chat eszköz

Miért érdemes használnia az élő chat eszközt?

Egy ilyen eszköz használata a legköltséghatékonyabb módja annak, hogy egy weboldal látogatót fizető ügyféllé alakítson. Ha időben megválaszolja egy potenciális vásárló kérdéseit, jelentősen csökkenti annak esélyét, hogy átálljon versenytársaihoz. Ezen felül, egyszerű és hatékony módja, hogy kapcsolatba lépjen másokkal szerte a világon. A világ egészen más részén lehetnek ügyfelei, mégis könnyedén kapcsolatot teremthetnek Önnel.

Milyen más funkciókat tartalmaz a chat eszköz?

A szöveges üzenetek, képek, videók és linkek továbbításán kívül, az eszköz számos más funkcióval látja el a felhasználókat. A szoftverben található fejlett chat eszközök lehetővé teszik a felhasználóknak a csevegés előtti űrlapok, offline űrlapok, proaktív chat meghívások használatát, és akár a webhely látogatóinak nyomon követését is. Ezekkel a speciális funkciókkal az ügynökök további információkat gyűjthetnek a webhely látogatóiról, ami segít az ügynököknek hatékonyabban megválaszolni az ügyfelek kérdéseit.

Hogyan lehet chat eszközt készíteni?

Ha chat eszközt szeretne hozzáadni weboldalához, akkor élő chat szoftvert kell használnia. A LiveAgent tartalmaz élő chatet is. Csak hozzon létre egy fiókot, és tekintse meg az üzembe helyezés útmutatóját. Miután megismerte a szoftvert, egyszerűen alakítsa egyedivé saját chat gombját.

Olvasson el egy részletes útmutatót az Élő chat gomb létrehozásához a LiveAgent-ben

Mi az az Élő Chat Szoftver?

Az élő chat szoftver, mint például a LiveAgent, gyakran része egy nagyobb help desk megoldásnak, amit az ügyfélszolgálati csapat használ. Az élő chat szoftver lehetőséget nyújt, hogy ügyfeleivel valós időben csevegjen, illetve, hogy az élő chat üzeneteket jegyekké alakítsa, melyek így egy Univerzális postafiókban kerülnek tárolásra. 

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Élő Chat Szoftver bejegyzést. 

A LiveAgent további jellemzői:

  • Jegykezelő rendszer
  • Szabályok & SLA-k
  • CRM
  • Konzervált üzenetek & Előre definiált válaszok
  • Tudásbázis
  • IVR

Tudjon meg mindent a LiveAgent – Jellemzőiről.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.