Web widget

Mi a Web widget?

A webes widget, más néven kapcsolati widget, egy HTML/Javascript kódcsík, amely be van ágyazva a webhelyére. A webes widget megjeleníthető csevegőgomb, csevegés előtti meghívó, kapcsolatfelvételi űrlap vagy visszajelzési űrlap formájában.

Íme hogyan néz ki egy tipikus web widget:

Liveagent Chat animáció

Frequently asked questions

Mi a web widget?

A webes widget egy webalkalmazás vagy oldalelem, amely a weboldalba van beépítve, de független attól. A modul hozzáférést kér olyan tartalomhoz, amelyhez az oldal nem férhet hozzá. Különböző formái lehetnek, pl. csevegés gomb vagy kapcsolatfelvételi űrlap.

Hogyan ágyazhatom be a LiveAgent élő chat widgetet egy webhelyre?

Az élő chat egy nagyon népszerű ügyfélszolgálati csatorna. Ennek köszönhetően az ügyfelek segítsége gyors és időszerű. Hogyan lehet integrálni a modult a webhelyével? 1. Válasszon élő chat szolgáltatót. Számos lehetőség van a piacon, ezért feltétlenül olvassa el figyelmesen, hogy kiválassza az üzleti igényeinek leginkább megfelelőt. 2. Regisztráljon az oldalon. A legtöbb szoftver felajánlja az eszköz próbaidőszakát, ezért ha nem biztos benne, fizessen elő próbaverzióra a szoftverre. 3. Vegyen fel egy élő csevegés gombot a webhelyére. A regisztráció után kiválasztja a gombot, és beilleszti a HTML-kódot a webhelyére. 4. Testreszabhatja az élő chat modult. A widgetet ennek megfelelően állíthatja be, pl. az online és offline gombok, a csevegőablakok, a nyelv, a szöveg és a csevegés megjelenítésének módosításával. 5. Engedélyezze a proaktív csevegési meghívásokat. A proaktivitás jellemző a chat-pókok körében. Megadhatja, hogy minden oldalon megjelenjen-e, vagy csak a kiválasztott aloldalakon. 6. Készítsen egy listát a kész válaszokról. A kész válaszok automatizálják munkáját, és ezáltal javítják azt.

Hogyan néz ki a web widget?

Az élő chat widget általában messengernek tűnik. Lehet például egy sáv vagy kör a webhelyen, amelyre kattintva (vagy automatikusan) megnyílik egy csevegés és beszélgetés ablak. Általában nem nagyok, és az oldal kisebb részét foglalják el.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Expert note

A webwidget egy beágyazott HTML/Javascript kódcsík a weboldalon, amely lehetővé teszi az élő chat, csevegő ablak, kapcsolatfelvételi űrlap vagy visszajelzési űrlap használatát.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
A webes chaszobák vagy chat csatornák feltételek amik egy virtuális helyet definiálnak az online kommunikációra a felhasználók között gyakori témában.

Webes chatszoba

A webes csevegés előnyei közé tartozik a költségcsökkentés, a megnövekedett értékesítés és a vásárlói problémák gyors megértése. A LiveAgent kínál élő chat- és ügyfélszolgálati megoldásokat a témában, amelyek előnyt jelenthetnek az üzlet számára a versennyel szemben. A cikk további információkat is tartalmaz a szoftverrel kapcsolatban, beleértve az árazást és a funkciókat.

A ,,Chattiquette"-et, más néven a csevegés etikettet, azért hozták létre, hogy elkerüljék a félreértéseket és a konfliktusokat.

Online csevegés

Az élő chat lehetősége fontos az ügyfélszolgálatban, a LiveAgent szoftver pedig kínál hatékony megoldásokat a kommunikációra. A reklámozás során hangsúlyozzák a szoftver előnyeit, mint a testreszabás és a CRM integráció. A LiveAgent szoftver többek között weboldalsablonokat, szójegyzéket és blogot is kínál. A szöveg emellett bemutatja a szoftver különböző megoldásait, mint például az önkiszolgáló szoftvereket és a VoIP telefonrendszereket. A LiveAgent szoftver partnerként való felhasználása is ajánlott.

Silverstripe

A Silverstripe egy tartalomkezelő rendszer, amely weboldalak létrehozására és fenntartására használható. A rendszer web alapú adminisztrációs panellel rendelkezik és adaptív tervezést támogat. Az élő csevegés gomb lehetővé teszi az ügyfélszolgálat gyors biztosítását. A Silverstripe könnyen integrálható a LiveAgentbe.

Élő csevegő widget birtoklása a vállalati weboldalon szinte minden vállalkozás számára szükséges. Tanulja meg, hogyan kell azt integrálni.

Hogyan kell hozzáadni az élő chat gombot a weboldalához

Az utánkövetési kommunikáció kulcsfontosságú a márka megbízhatóságának és az ügyfelek elégedettségének növelésében. Az élő csevegés előnyös az ügyfélszolgálatban, és bármely méretű online vállalkozás számára elengedhetetlen. Ezért érdemes választani egy jó élő chat szoftver szolgáltatót, figyelembe véve a szolgáltatások, integrációk, árképzés és ügyfélszolgálat szempontjait. Regisztráljon egy ingyenes próbaverzióra, mielőtt megvásárolná az előfizetést.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.