Mi a Web widget?
A webes widget, más néven kapcsolati widget, egy HTML/Javascript kódcsík, amely be van ágyazva a webhelyére. A webes widget megjeleníthető csevegőgomb, csevegés előtti meghívó, kapcsolatfelvételi űrlap vagy visszajelzési űrlap formájában.
Íme hogyan néz ki egy tipikus web widget:
Frequently Asked Questions
Mi a web widget?
A webes widget egy webalkalmazás vagy oldalelem, amely a weboldalba van beépítve, de független attól. A modul hozzáférést kér olyan tartalomhoz, amelyhez az oldal nem férhet hozzá. Különböző formái lehetnek, pl. csevegés gomb vagy kapcsolatfelvételi űrlap.
Hogyan ágyazhatom be a LiveAgent élő chat widgetet egy webhelyre?
Az élő chat egy nagyon népszerű ügyfélszolgálati csatorna. Ennek köszönhetően az ügyfelek segítsége gyors és időszerű. Hogyan lehet integrálni a modult a webhelyével? 1. Válasszon élő chat szolgáltatót. Számos lehetőség van a piacon, ezért feltétlenül olvassa el figyelmesen, hogy kiválassza az üzleti igényeinek leginkább megfelelőt. 2. Regisztráljon az oldalon. A legtöbb szoftver felajánlja az eszköz próbaidőszakát, ezért ha nem biztos benne, fizessen elő próbaverzióra a szoftverre. 3. Vegyen fel egy élő csevegés gombot a webhelyére. A regisztráció után kiválasztja a gombot, és beilleszti a HTML-kódot a webhelyére. 4. Testreszabhatja az élő chat modult. A widgetet ennek megfelelően állíthatja be, pl. az online és offline gombok, a csevegőablakok, a nyelv, a szöveg és a csevegés megjelenítésének módosításával. 5. Engedélyezze a proaktív csevegési meghívásokat. A proaktivitás jellemző a chat-pókok körében. Megadhatja, hogy minden oldalon megjelenjen-e, vagy csak a kiválasztott aloldalakon. 6. Készítsen egy listát a kész válaszokról. A kész válaszok automatizálják munkáját, és ezáltal javítják azt.
Hogyan néz ki a web widget?
Az élő chat widget általában messengernek tűnik. Lehet például egy sáv vagy kör a webhelyen, amelyre kattintva (vagy automatikusan) megnyílik egy csevegés és beszélgetés ablak. Általában nem nagyok, és az oldal kisebb részét foglalják el.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.