Több nyelven kell támogatást nyújtania? Állítsa be a Chat, Kapcsolatfelvételi, vagy értékelési moduljait olyan nyelven, melyet az ügyfelei és Ügynökei is beszélnek.
Példa a többnyelvű támogatásra
Ha több nyelven nyújt támogatást ügyfeleinek és a kommunikációt szeretné átirányítani az adott nyelvet beszélő ügynökökhöz, akkor ezt úgy teheti meg, hogy egyedi nyelvű kapcsolatfelvételi modulokat hoz létre. Ezután átirányíthatja a kommunikációt ezekről a modulokról olyan részlegekre, mint az “angol”, “német”, “spanyol” vagy bármely más támogatott nyelv.
Csevegő modul beállítása
Ha konfigurálni szeretné a csevegő moduljainak nyelveit, akkor ezt a modulok speciális beállításaiban teheti meg.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.