Több nyelven kell támogatást nyújtania? Állítsa be a Chat, Kapcsolatfelvételi, vagy értékelési moduljait olyan nyelven, melyet az ügyfelei és Ügynökei is beszélnek.

Példa a többnyelvű támogatásra
Ha több nyelven nyújt támogatást ügyfeleinek és a kommunikációt szeretné átirányítani az adott nyelvet beszélő ügynökökhöz, akkor ezt úgy teheti meg, hogy egyedi nyelvű kapcsolatfelvételi modulokat hoz létre. Ezután átirányíthatja a kommunikációt ezekről a modulokról olyan részlegekre, mint az “angol”, “német”, “spanyol” vagy bármely más támogatott nyelv.
Csevegő modul beállítása
Ha konfigurálni szeretné a csevegő moduljainak nyelveit, akkor ezt a modulok speciális beállításaiban teheti meg.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
How to use custom fonts in LiveAgent
LiveAgent allows customers to use custom fonts in various segments, with Google Fonts being a recommended option. To work with Google Fonts, customers can search for specific font families on the website and add them to a selection drawer. From there, different font weights, styles, or language support can be configured before integrating them into the website. Once a font is selected, customers only need to copy and paste the CSS code into any "Custom CSS" or "Source" section of LiveAgent. Different examples are provided on how to use custom fonts for mail templates, chat windows, contact forms, and knowledge base articles. Customizing font styles can improve the appearance of customer interactions in LiveAgent.
A LiveAgent olyan kapcsolattartó központ, ami egyszerűsíti az ügyfélkommunikációt. Az élő chat a legnépszerűbb digitális csatorna, és javítja az elégedettséget és a konverziót. Az ügyfélszolgálati eszközök mellett a szoftver további információkat kínál a blogjában, a Szójegyzékben, a Sablonokon és az Akadémián.
Üdvözöljük partnerprogramunkban
A LiveAgent egy teljesen központosított rendszert kínál a vállalatok preferenciái alapján, és nem számít fel további díjakat az ilyen integrációkért. Az ügyfélszolgálat/támogatás elemzéseit és jelentéseit a LiveAgent gyűjti össze és végzi el. A partnerprogramjuk könnyen használható és nagyon pontos, az átlagos konverzió 1:66 és a jutalékok elosztódnak több leányvállalat között. A LiveAgent regisztrációs bónuszt kínál és 90 napos cookie-t biztosít.