Több nyelven kell támogatást nyújtania? Állítsa be a Chat, Kapcsolatfelvételi, vagy értékelési moduljait olyan nyelven, melyet az ügyfelei és Ügynökei is beszélnek.

Példa a többnyelvű támogatásra
Ha több nyelven nyújt támogatást ügyfeleinek és a kommunikációt szeretné átirányítani az adott nyelvet beszélő ügynökökhöz, akkor ezt úgy teheti meg, hogy egyedi nyelvű kapcsolatfelvételi modulokat hoz létre. Ezután átirányíthatja a kommunikációt ezekről a modulokról olyan részlegekre, mint az “angol”, “német”, “spanyol” vagy bármely más támogatott nyelv.
Csevegő modul beállítása
Ha konfigurálni szeretné a csevegő moduljainak nyelveit, akkor ezt a modulok speciális beállításaiban teheti meg.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
ANGOL A HÍVÓKÖZPONTOKNAK A szókincs, amire szüksége van ☎️
A szókincs és a kiejtés jelentősége az ügyfélszolgálatban. A megfelelő kiejtés segít a gördülékeny kommunikációban és az ügyfelek megértésében.
A LiveAgent nyújt egyedi ügyfélszolgálati megoldásokat, beleértve testreszabható gombokat és időtakarékos funkciókat. A támogatás alapja a problémák megoldása és ügyféligények kielégítése. A LiveAgent lehetővé teszi a csevegés, jegyátirányítás és elégedettségi felmérések használatát. A szoftver továbbá lehetőséget nyújt jelentések készítésére, adatmigrációra és panaszkezelésre.
A LiveAgent rendszere inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről adnak áttekintést. Integrációs kérelem sablonok segítségével a digitális termékek és szolgáltatások könnyen integrálhatók a LiveAgent rendszerébe. A gamifikáció pedig növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját.