Több nyelven kell támogatást nyújtania? Állítsa be a Chat, Kapcsolatfelvételi, vagy értékelési moduljait olyan nyelven, melyet az ügyfelei és Ügynökei is beszélnek.
Példa a többnyelvű támogatásra
Ha több nyelven nyújt támogatást ügyfeleinek és a kommunikációt szeretné átirányítani az adott nyelvet beszélő ügynökökhöz, akkor ezt úgy teheti meg, hogy egyedi nyelvű kapcsolatfelvételi modulokat hoz létre. Ezután átirányíthatja a kommunikációt ezekről a modulokról olyan részlegekre, mint az “angol”, “német”, “spanyol” vagy bármely más támogatott nyelv.
Ha konfigurálni szeretné a csevegő moduljainak nyelveit, akkor ezt a modulok speciális beállításaiban teheti meg.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..