Mi az a visszajelzés-kisalkalmazás?
A visszajelzés-kisalkalmazás egy olyan eszköz, amelyet bármilyen weboldalon vagy alkalmazásban lehet használni, és amelyben visszajelzést adhat tapasztalatairól. Bármilyen formát ölthet, lehet például egy felmérés vagy egy egyszerű űrlap.
Hasznos az ügyfelek számára, mert új alkalmazás vagy weboldal használatakor a felhasználóknak gyakran nem egyértelmű, hogy mit is kell tenniük. Ilyen esetekben a visszajelzés-kisalkalmazás a legegyszerűbb módja annak, hogy az ügyfelek megszabaduljanak a felmerülő problémáktól. A vállalat számára pedig azért hasznos, mert megtudhatja, hogy hogyan javítsa weboldalát.
Expert note
A Visszajelzés-kisalkalmazás hatékony módja az ügyfél-visszajelzések és elégedettségi mutatók megértésének, lehetővé téve a vállalatok számára a weboldal fejlesztését.

Felhő alapú szoftverekkel hatékonyabb ügyfélszolgálatot lehet nyújtani, ami növeli az elégedettséget és a hűséget. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver kínál széles választékot az önkiszolgáló, panaszkezelő és bejövő hívások kezelésére. Az árak és funkciók szintén széles skálán mozognak, azonban a szolgáltatás számos díjjal és tanúsítvánnyal rendelkezik, és partnerekkel dolgozik együtt. A LiveAgent lehetővé teszi a cégprofilok létrehozását, az ügyfél űrlap segítségével pedig könnyen információt lehet gyűjteni az ügyfelekről. Az integrációs kérelem sablonok lehetővé teszik az új integrációk egyszerű kérését.
A cikkeknek fókuszáltaknak, felhasználó-központúaknak, széleskörűeknek, jól felépítetteknek, jól megírtaknak és vizuálisan vonzóknak kell lenniük, mert a tudásbázisok értékes információkat nyújtanak a vevőknek és a jövőbeli ügyfeleknek. Az automatikus tárcsázó szoftverek segítenek növelni az ügyintézői termelékenységet, csökkenteni az ügynök várakozási idejét és hatékonyabbá tenni az értékesítési folyamatokat. A szcenárió automatizáció lehetővé teszi bizonyos szcenáriók automatizálását a szabályok végrehajtása alapján. Az IT jegykezelési rendszer megkönnyíti a segítségnyújtást a vevőknek és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját.
Az integrációs könyvtár fontos szerepet játszhat a szoftverekben és az ügyfelek megnyerésében. Sablonokat készítettek az integrációs kérelmek könnyű beküldéséhez, és minden kérelmet meg kell válaszolni, még akkor is, ha azt nem lehet beépíteni. A LiveAgent kétféle VoIP telefonrendszert, önkiszolgáló és bejövő call center szoftvereket, panaszkezelő és ügyfélportál szoftvereket kínál, valamint e-mail kezelő szoftvert is kínál. A blog, a szójegyzék, az akadémia és a webináriumok mind segítenek a jobb ügyfélszolgálati szoftver megértésében.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati támogatás szoftver, amely az ügyfélszolgálati élmény fontosságára helyezi a hangsúlyt. Az ügyfélszolgálati munkatársak segítenek az ügyfél elégedettségének javításában és segíthetnek az ügyfél felmérésében. A LiveAgent átfogó szolgáltatást kínál, mint például VoIP telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftver és bejövő híváskezelő szoftver. A cég blogjában pedig hasznos tippeket és információkat találhatunk. Elérhető ingyenes próba.