A mobilalkalmazások vagy röviden egy alkalmazás számítógépes szoftverek vagy mobileszközökhöz tervezett szoftveralkalmazások. A LiveAgent mobil help desk alkalmazásokat hozott létre, hogy akkor is tarthassa a kapcsolatot az ügyfelekkel, ha éppen úton van, vagy egyszerűen nem elérhető a számítógépen. Egyszerűen töltse le és állítsa be preferenciáit, és azonnal válaszoljon az ügyfelek kérdéseire. Mivel a LiveAgent minden ügyfelét le akarja fedni, létrehoztunk egy LiveAgent alkalmazást Android és iOS operációs rendszerekre egyaránt.
Mennyibe kerül a LiveAgent alkalmazás?
A LiveAgent többféle előfizetést kínál. Minden vállalat eltérő preferenciákkal rendelkezik.
Ezért a LiveAgent 3 előfizetést kínál:
- Jegyelőfizetés ügynökenként 15 €-ért.
- Jegy + Chat előfizetés ügynökenként 29 €-ért.
- All-inclusive ügynökenként 39 €-ért.
Mindegyik előfizetés különféle funkciókat kínál. Némelyik külön költséget jelent. Azonban az Androidhoz és az iOS-hez tartozó mobilalkalmazások külön díjak nélkül szerepelnek minden előfizetésben. A LiveAgent minden előfizetéshez ingyenes 14 napos próbaverziót kínál. Ha még mindig bizonytalan, akkor próbálja ki ingyenes fiókunkat. Ne feledje azonban, hogy ennek megvannak a maga korlátai.
Ha érdekli az egyes előfizetések funkcióinak listája,tekintse meg az Árak -at.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Mobil ügyfélszolgálati alkalmazás áttekintése
Android
Az Android egy mobil operációs rendszer, amely egy nyílt forráskódú szoftver, melyet mobil eszközökre terveztek. Válasszon előfizetést és állítsa be a LiveAgent-et. Ezután csak töltse le és oldja meg egyszerűen a jegyeket az irodán kívül is. Legyen mindig elérhető az ügyfelek számára és szükség esetén segítse munkatársait. Még útközben is!
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Android oldalt.
iOS
Az iOS egy mobil operációs rendszer, amelyet kizárólag az Apple termékek számára hoztak létre. A LiveAgent alkalmazás ebben a rendszerben is elérhető. Ugyanaz vonatkozik az iOS rendszerre is, regisztráljon és állítsa be először a fiókját. Ezután csak töltse le és oldja meg egyszerűen a jegyeket az irodán kívül is. Csak képzelje el, hogy túl sok az ügyfele és nincs az irodában, így nem tud segíteni. Ezzel az alkalmazással egyszerűen bejelentkezhet, kiválaszthatja a részleget és válaszolhat a csevegésekre.
Ha többet szeretne tudni, olvassa el a LiveAgent – iOS oldalt.
Call center minőségbiztosítási ellenőrzőlista
A call center agent needs to explain the costs and benefits of different solutions to customers. It's important to explain the next steps and answer any questions they may have. Using tools like a call closing template or live chatbot with explanatory plans can minimize customer effort and make them feel satisfied. It's crucial to thank customers for their time and ensure their satisfaction by asking for feedback or sending a follow-up message with a survey link.
A Quality Unit LLC LiveAgent szolgáltatást nyújt az ügyfélszolgálatok számára. A vállalat blogot tartalmaz, valamint szójegyzéket, akadémiát és webináriumokat. Az oldal bemutatja az ügyfélszolgálati szoftver, a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftver, a bejövő call center szoftver, a panaszkezelési rendszer és az ügyfélportál szoftver előnyeit. A felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek elérhetők, és lehetőség van LiveAgent fiók létrehozására is.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent szoftver több nagyobb céggel, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem dolgozik együtt. Az ügyfélszolgálati szoftver teljes mértékben testreszabható. Az alkalmazás segít az ügyfélélmény javításában és a bevétel növelésében. A LiveAgent az ügyfélszolgálatban segít, és a kormányzati szervezetek között is népszerű. Ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.
Helpdesk szoftver a Divatipar számára
A LiveAgent egy közösségi médiát támogató help desk szoftver, amely az összes ügyfél-interakciót egy helyre rendezi, ezzel egyszerűbbé téve az ügyfélszolgálatot és segítve a cégeket a legfontosabb üzleti feladatokra összpontosítani. A szoftver egy ingyenes próbaidőszakot kínál, rengeteg integrációval rendelkezik, és a vásárlói elégedettség szempontjából az egyik legjobb szoftvernek számít. A LiveAgent demóját, árazását és további információit a weboldalukon találhatóak meg.