A mobilalkalmazások vagy röviden egy alkalmazás számítógépes szoftverek vagy mobileszközökhöz tervezett szoftveralkalmazások. A LiveAgent mobil help desk alkalmazásokat hozott létre, hogy akkor is tarthassa a kapcsolatot az ügyfelekkel, ha éppen úton van, vagy egyszerűen nem elérhető a számítógépen. Egyszerűen töltse le és állítsa be preferenciáit, és azonnal válaszoljon az ügyfelek kérdéseire. Mivel a LiveAgent minden ügyfelét le akarja fedni, létrehoztunk egy LiveAgent alkalmazást Android és iOS operációs rendszerekre egyaránt.
Mennyibe kerül a LiveAgent alkalmazás?
A LiveAgent többféle előfizetést kínál. Minden vállalat eltérő preferenciákkal rendelkezik.
Ezért a LiveAgent 3 előfizetést kínál:
- Jegyelőfizetés ügynökenként 15 €-ért.
- Jegy + Chat előfizetés ügynökenként 29 €-ért.
- All-inclusive ügynökenként 39 €-ért.
Mindegyik előfizetés különféle funkciókat kínál. Némelyik külön költséget jelent. Azonban az Androidhoz és az iOS-hez tartozó mobilalkalmazások külön díjak nélkül szerepelnek minden előfizetésben. A LiveAgent minden előfizetéshez ingyenes 14 napos próbaverziót kínál. Ha még mindig bizonytalan, akkor próbálja ki ingyenes fiókunkat. Ne feledje azonban, hogy ennek megvannak a maga korlátai.
Ha érdekli az egyes előfizetések funkcióinak listája,tekintse meg az Árak -at.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Mobil ügyfélszolgálati alkalmazás áttekintése
Android
Az Android egy mobil operációs rendszer, amely egy nyílt forráskódú szoftver, melyet mobil eszközökre terveztek. Válasszon előfizetést és állítsa be a LiveAgent-et. Ezután csak töltse le és oldja meg egyszerűen a jegyeket az irodán kívül is. Legyen mindig elérhető az ügyfelek számára és szükség esetén segítse munkatársait. Még útközben is!
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – Android oldalt.
iOS
Az iOS egy mobil operációs rendszer, amelyet kizárólag az Apple termékek számára hoztak létre. A LiveAgent alkalmazás ebben a rendszerben is elérhető. Ugyanaz vonatkozik az iOS rendszerre is, regisztráljon és állítsa be először a fiókját. Ezután csak töltse le és oldja meg egyszerűen a jegyeket az irodán kívül is. Csak képzelje el, hogy túl sok az ügyfele és nincs az irodában, így nem tud segíteni. Ezzel az alkalmazással egyszerűen bejelentkezhet, kiválaszthatja a részleget és válaszolhat a csevegésekre.
Ha többet szeretne tudni, olvassa el a LiveAgent – iOS oldalt.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.