Az ügyfélszolgálat nem áll le, amikor Ön elhagyja az íróasztalát. A LiveAgent anyanyelvi iOS alkalmazást kínál kedvenc mobilkészülékéhez, így útközben is biztosíthat ügyfélszolgálatot.
Töltse le az ingyenes iOS LiveAgent alkalmazást. Segítségével kapcsolatban maradhat webhelye látogatóival az irodán kívül is. Bárhol cseveghet ügyfeleivel, gyors válaszokat küldhet, és állandó támogatással nyűgözheti le ügyfeleit.

Főbb jellemzői:
- Oldja meg, adja át és válaszoljon a jegyekre
- Csevegések és azonnali chat értesítések
- Használjon előre beállított szűrőket a jegyek rendezéséhez
- Láthatja a címkéket, jegyzeteket és részlegeket az összes jegyben
Teljes ügyfélszolgálat a kezében. Oldja meg a jegyeket és legyen produktívabb útközben!
Töltse le az iOS LiveAgent alkalmazást
Integrate hundreds of tools through API
Want to connect your own tool with LiveAgent? No problem, you can do so using our API key. Try it today for free. No credit card required.
A LiveAgent kapcsolatfelvételi űrlapot kínál ügyfelek számára és beágyazható vagy felugró widgetként is elérhető. További információkért ügyfelünknek több információt kell megadni. A LiveAgent helpdesk szoftvere lehetővé teszi az ügyfelek és az ügyintézők számára a jegy mezők használatát a problémák kezelése során. Több szűrési lehetőség is rendelkezésre áll. Érdemes kipróbálni a LiveAgent szoftvert, amely sokbiztonságot és hatékonyságot jelenthet az ügyfélszolgálat számára.
Ismerje meg a LiveAgentet webináriumok segítségével
A LiveAgent egy megbízható és egyszerűen kezelhető ügyfélszolgálati rendszer, amely 175 funkciót ajánl. Az általuk kínált átlátható árképzés és a rejtett díjak hiánya előnyös lehet az ügyfelek számára. A cikk arra ösztönzi az olvasókat, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. A LiveAgent egyszerűen kezelhető, és megfizethető alternatívát kínálhat a LivePersonnelhez képest.