Az ügyfélszolgálat nem áll le, amikor elhagyja az asztalát. A LiveAgent natív Android alkalmazást kínál kedvenc mobileszközéhez, így útközben is nyújthat ügyfélszolgálatot.
Töltse le az ingyenes Android LiveAgent alkalmazást, amely lehetővé teszi, hogy kapcsolatban maradjon webhelye látogatóival az irodán kívül is. Bárhol cseveghet ügyfeleivel, gyors válaszokat küldhet és állandó támogatással lenyűgözheti ügyfeleit.
Főbb jellemzői:
Oldja meg, adja át és válaszoljon a jegyekre
- Csevegjen ügyfeleivel közvetlenül az alkalmazásból
- Használjon előre beállított szűrőket a jegyek rendezéséhez
- Kapjon azonnali értesítéseket az új jegyekről vagy csevegésekről
- Láthatja a címkéket, jegyzeteket és részlegeket az összes jegyben
Teljes ügyfélszolgálat a kezében. Oldja meg a jegyeket és legyen produktívabb útközben!
Töltse le az Android LiveAgent alkalmazást
Provide support on the go
Download our iOS app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Mobil ügyfélszolgálat alkalmazás
A LiveAgent alkalmazás biztosítja a kitűnő ügyfél élményt és segít megoldani a vásárlói kérdéseket. Az alkalmazás elérhető Android és iOS rendszerekre is, és külön díjak nélkül szerepel minden előfizetésben. A LiveAgent ingyenes próbaverziót kínál minden előfizetéshez.
Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.
Gamifikációval növelhető az ügyfélszolgálati dolgozók motivációja. A LiveAgent rendszere sok ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk és az Élő Chat.
LiveAgent is an efficient and easy-to-use customer service solution that helps businesses communicate with their customers effectively. It offers features such as ticket fields, email notifications, customer portal, and phone ticketing. The system archives all incoming communication as tickets, making it easy to track and manage customer requests. The phone ticketing feature, in particular, is helpful as it archives all incoming calls and provides important information about the caller and the conversation. LiveAgent also allows for creating custom ticket fields and email templates, helping businesses save time and energy. A free trial is available, and the system is highly recommended for online businesses.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver gyors és hatékony kommunikációt biztosít, amely javítja az ügyfelek elégedettségét és növeli az értékesítést. Az ügyfélképviselet stratégiája fontos az elégedettség növelése érdekében. Az Értékelés és javaslat táblával az ügyfélek véleménye felhasználható a termékek előállításához. A próbaidőszak ingyenes, és az íráskivetítő funkció segítségével időt takaríthat meg.