Mi az az applikációs támogatás?
Az üzlete sikerének kulcsfontosságú tényezője az ügyfelei elégedettsége. Az applikációs támogatás segítségével könnyebben tudja támogatni az ügyfeleit. Mert ez által nem kell elhagyniuk az applikációt, hogy jelentsenek egy problémát.
Ez különösen azoknak az ügyfeleknek hasznos, akik mobil alkalmazást használnak, mert így nem kell kilépniük az applikációból, hogy más módot keressenek a cég támogatói csoportjával való kapcsolatba lépéshez.
Az applikációs támogatás, egy az alkalmazáson belüli segítségnyújtó gomb, ami támogatást nyújtó cikkket ajánl. Ha több segítségre lenne szüksége, akkor az ügyfélszolgálattal kell kapcsolatba lépni és egy jegyet kell létrehozni.
A márka nagyon fontos az üzleti világban, mert ez az ügyfelek felé ígéretet jelent. A láthatóságnak, a vonzó kialakításnak és a speciális megjelenésnek meg kell felelnie bizonyos követelményeknek. Az élő csevegés lehetőséget teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és a konverziós hatékonyság javítására, amely növeli a konverziók számát és javítja a hűséget és a bevételt. A konverziós költségek szabályozása létfontosságú a sikerhez. A tudásbázis és ügyfélportál segít megválaszolni olyan kérdéseket, mint az árcsökkentés vagy -emelkedés, és lehetőséget ad a felhasználók interakciójára.
A hangkommunikáció előnye, hogy könnyebb magyarázni dolgokat. A kimenő értékesítés csapat a hatékony munkafolyamatokon alapul és személyre szabott ajánlatokat kínál. A LiveAgent szoftver megoldást nyújt az ügyfélkapcsolatok kezelésére és az élő chat lehetőségeket teremt a proaktív ügyfélszolgálatra. Köszönik a feliratkozást és küldeni fognak egy e-mailt az adatokkal a LiveAgent fiókjához való belépéshez.
Tárcsázott szám azonosító szolgáltatás
A Quality Unit LLC oldala, ahol a felhasználók LiveAgent fiókot hozhatnak létre. A telepítés jelenleg folyamatban van, és a weboldal sütiket használ. A felhasználóknak engedélyezniük kell a sütik telepítését, mint az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek szerint leírták.
A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely növeli a vásárlói elégedettséget és támogatja a cégeket hatékonyabb kommunikációban az ügyfelekkel. Az oldal számos információt tartalmaz a cég árairól, funkcióiról, integrációiról és támogatásáról, valamint többek között VoIP telefonrendszerek és önkiszolgáló szoftverek kínálatával rendelkezik. A LiveAgent nyílt forráskódú jegykezelési rendszere személyre szabott állapotok beállítását teszi lehetővé minden egyes jegyhez. A cikk emellett hangsúlyozza az ügyfélélmény és az erőforrások hatékonyabb kihasználása fontosságát.