Mi az élő támogatás?
Az élő támogatás egy módja annak, hogyan nyújthat ügyfélszolgálatot. Azért jött létre, hogy információval szolgáljon, támogasson és segítsen. Lehetőséget nyújt látogatóinak vagy ügyfeleinek arra, hogy kommunikálhassanak a cég ügyfélszolgálati csapatával élő chat segítségével.
A vásárlók rákattinthatnak az élő chat gombra, mely a vállalkozása weboldalán van elhelyezve és el is kezdődhet a kommunikáció. Az élő támogatás mindig valamilyen speciális szoftvert vagy applikációt kíván. Kivéve az élő chat ablakok, ezek az applikációk még láthatatlan forgalom analízist is kínál, biztonságos adminisztrátori irányítást és még sok mást.
Expert note
Az élő támogatás lehetővé teszi, hogy könnyedén kommunikáljon ügyfeleivel, javítsa az ügyfélélményt, és időt és pénzt takarítson meg. Ez hatékony megoldás a minőségi ügyfélszolgálatra.

The LiveAgent support portal offers a wide range of features for customer support, including a ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The portal includes resources such as technical support, video tutorials, customization options, and billing and payment information. Popular articles cover REST calls, external forwarding, API references, Facebook integration, and creating chat buttons. LiveAgent is accessible from anywhere in the cloud with SSL safety, and offers a free trial.
LiveAgent has an efficient toolset for managing content, including a WYSIWYG editor for editing articles, email templates, and more. The platform allows for the placement of live chat buttons on any supported CMS system, and offers integration with project management tools like WordPress, Squarespace, and Drupal. LiveAgent offers a 14-day free trial, with no credit card required, making it easy to integrate into your workflow. The platform also offers a helpful support portal, and is backed by numerous awards and certifications.
Helpdesk szoftver a Divatipar számára
A LiveAgent egy közösségi médiát támogató help desk szoftver, amely az összes ügyfél-interakciót egy helyre rendezi, ezzel egyszerűbbé téve az ügyfélszolgálatot és segítve a cégeket a legfontosabb üzleti feladatokra összpontosítani. A szoftver egy ingyenes próbaidőszakot kínál, rengeteg integrációval rendelkezik, és a vásárlói elégedettség szempontjából az egyik legjobb szoftvernek számít. A LiveAgent demóját, árazását és további információit a weboldalukon találhatóak meg.
A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat hatékonyabb kezelését, különböző szoftverekkel, mint a VoIP telefonrendszerek, az e-mail kezelő szoftverek, a bejövő call center szoftverek és az önkiszolgáló szoftverek. Az oldal számos szolgáltatást kínál, mint az ajánlatkérést, támogatást, adatmigrációt és rendszer állapotot. A blogon, szójegyzékben, akadémiában és egyéb tartalmakban további információkkal és sablonokkal találkozhat. A LiveAgent partnerekkel is együttműködik, az oldalon pedig címkék segítenek a navigálásban.