Mi az élő támogatás?
Az élő támogatás egy módja annak, hogyan nyújthat ügyfélszolgálatot. Azért jött létre, hogy információval szolgáljon, támogasson és segítsen. Lehetőséget nyújt látogatóinak vagy ügyfeleinek arra, hogy kommunikálhassanak a cég ügyfélszolgálati csapatával élő chat segítségével.
A vásárlók rákattinthatnak az élő chat gombra, mely a vállalkozása weboldalán van elhelyezve és el is kezdődhet a kommunikáció. Az élő támogatás mindig valamilyen speciális szoftvert vagy applikációt kíván. Kivéve az élő chat ablakok, ezek az applikációk még láthatatlan forgalom analízist is kínál, biztonságos adminisztrátori irányítást és még sok mást.
Szakértői megjegyzés
Az élő támogatás lehetővé teszi, hogy könnyedén kommunikáljon ügyfeleivel, javítsa az ügyfélélményt, és időt és pénzt takarítson meg. Ez hatékony megoldás a minőségi ügyfélszolgálatra.
