Mi a Támogatói csatorna?
Az Email, Élő Chat, Telefon, Facebook és Twitter mind Támogatói csatornák. A támogatói csatorna alapvetően egy médium, amin keresztül a vásárló és az ön közötti kommunikáció létrejön.
Néhány segédpult szoftver kizárólag csak email támogatói csatornát kínál, mások az élő chatre fókuszálnak főként. A LiveAgent egy többcsatornás segédpult, így integrál minden fent említett támogatói csatornát egyetlen alkalmazásba.
Expert note
A Támogatói csatorna nélkülözhetetlen az ügyfélszolgálatban és az üzleti sikerben. Időben nyújtott hatékony támogatás kulcsfontosságú a vásárlói elégedettség eléréséhez.

Helpdesk szoftver a Divatipar számára
A LiveAgent egy közösségi médiát támogató help desk szoftver, amely az összes ügyfél-interakciót egy helyre rendezi, ezzel egyszerűbbé téve az ügyfélszolgálatot és segítve a cégeket a legfontosabb üzleti feladatokra összpontosítani. A szoftver egy ingyenes próbaidőszakot kínál, rengeteg integrációval rendelkezik, és a vásárlói elégedettség szempontjából az egyik legjobb szoftvernek számít. A LiveAgent demóját, árazását és további információit a weboldalukon találhatóak meg.
Online műszaki segítségnyújtás
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket és E-mail kezelő szoftvereket kínál, valamint bejövő call center szoftvert, panaszkezelési rendszert és ügyfélportál szoftvert kínál. Az oldal tartalmaz blogot, szójegyzéket, akadémiát és webináriumokat, valamint partnerprogramot és demóját is kínálja. Az ügyfélkommunikáció magas színvonalának kínál előnyöket az elégedett vásárlók és a márka népszerűsítése szempontjából. Az Élő chat ügyfélszolgálati kommunikációja pedig növeli az elégedettségi arányt a vásárlói elégedettségre összpontosítva.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely több fontos feladatot és felelősséget biztosít a vevők számára. A szoftver számos integrációval és alternatívával rendelkezik, és egy demó segítségével kipróbálható. A LiveAgentnek sok partnere és egy partnerprogramja van, amely lehetőséget ad a partneri együttműködésre. A LiveAgentet évente díjazzák és rendelkezik tanúsítványokkal. A szoftver lehetővé teszi az adatmigrációt és támogatást is nyújt.
A LiveAgent vállalat ügyfélszolgálati szoftvereket kínál. A szoftverek közé tartozik a VoIP telefon- és emailkezelő szoftver, valamint osztott képernyős megoldások. A LiveAgent támogatási portálja és partnerprogramja is rendelkezésre áll. A vállalat számos díjat és tanúsítványt kapott. Demót lehet foglalni és a legfrissebb hírekről is értesülhetünk a hírlevélre feliratkozva.