Mi a Támogatói csatorna?
Az Email, Élő Chat, Telefon, Facebook és Twitter mind Támogatói csatornák. A támogatói csatorna alapvetően egy médium, amin keresztül a vásárló és az ön közötti kommunikáció létrejön.
Néhány segédpult szoftver kizárólag csak email támogatói csatornát kínál, mások az élő chatre fókuszálnak főként. A LiveAgent egy többcsatornás segédpult, így integrál minden fent említett támogatói csatornát egyetlen alkalmazásba.
A fogyasztói viselkedés tanulmányozása kulcsfontosságú a sikerhez. A kis részletek is fontosak a fogyasztói viselkedés megértésében és befolyásolásában. A fogyasztóknak értékes és kényszerítő előnyt kell látniuk a termékek vagy szolgáltatások használatában. A marketing kampányoknak alkalmazkodniuk kell a fogyasztói igényekhez.
Élő chat utazási és szállásipar számára
Az élő chat segítséget nyújt az utazási irodáknak, lehetővé teszi az ügyfelekkel való azonnali kommunikációt, biztonságos funkciókat kínál, és könnyen integrálható a webhelyekre. A LiveAgent számos előnyt biztosít az online utazási irodáknak, például automatizált funkciókat és biztonsági jellemzőket.