Minden Jegy azonos külsővel rendelkezik, függetlenül attól, hogy milyen kommunikációs csatornáról érkezik, pl. Chat, E-mail, Hang, Értékelés kérdőív, Twitter, Facebook üzenet, vagy egyéb módon. Kövesse ügyfelét minden csatornán keresztül, és maradjon ugyanabban a hibrid Jegyben. Legyen birtokában minden fontos információnak ügyfeleivel és kéréseikkel kapcsolatban.
Ne aggódjon tovább a megválaszolatlan ügyfél emaileken. Minden e-mail automatikusan egy Jegybe kerül, ami hozzárendelődik egy Részleghez, végül pedig egy ügyfélszolgálati Ügynökhöz.
A látogató beszélgetésbe kezdett egy elérhető Ügynökkel.
A látogató lezárta a beszélgetést.
Egy ügynök emailt küld a látogatónak.
Az email ugyanabból a Jegyből lett küldve.
Annak ellenére, hogy a kommunikáció az Ügyféllel két különböző csatornán ment végbe (chat és email), továbbra is ugyanabban a hibrid Jegyben, ugyanazzal a jegy ID-val tűnik fel.
Az Ügyfelek és Ügynökök a következő módon folytathatnak beszélgetést ugyanabban a Jegyben:
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..