Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hibrid jegykezelés

A hibrid jegykezelés egy olyan help desk szolgáltatás, amely lehetővé teszi az ügyfélszolgálati ügynökök számára, hogy ugyanazon jegy menetben több csatornán keresztül kövessék az ügyfél jegyfeloldási útját. Például, ha az ügyfél beszélgetést indít élő csevegésben, de később e-mailben vagy telefonon követi nyomon, mindhárom interakció elérhető lesz ugyanazon jegyfolyamon belül.

Miért kötelező szolgáltatás a hibrid jegyfolyam?

A hibrid jegyfolyam-funkcióval rendelkező ügyfélszolgálat valóban előnyös lehet, mert:

Milyen csatornákat támogat?

A LiveAgent felhasználói ugyanabban a hibrid jegyben folytathatják a beszélgetést:

Connect the dots with ease

Get a complete overview of the customer’s resolution journey, even across different channels. Try it today. No credit card required.

Start free trial

Hogyan néz ki/hogyan működik a hibrid jegyfolyam a gyakorlatban?

A hibrid jegy szál összehasonlítható egy Facebook Messenger beszélgetéssel. Láthatja a szöveges üzeneteket, valamint azt, hogy videohívás vagy hanghívás történt.

Hibrid jegykezelés

A LiveAgent azonban tovább viszi, és a felhasználóinak bármikor lejátszható hívásfelvételeket biztosít. Ezen felül, ha a hibrid jegyfolyam e-maileket, élő csevegéseket vagy közösségi média üzeneteket tartalmaz, azokat közvetlenül a szálon belül jeleníti meg.

Nézze meg ezt a videót, és nézze meg, hogyan működik:

https://youtu.be/8BGETbM52io

Hogyan profitálhat a hibrid jegyfolyamból?

Lényegében a hibrid jegyáram javítja az ügyfélélményt. Az ügyfélélmény javítása magasabb vevői elégedettséghez vezet, ami az egyik legjobb módszer a több eladás elérésére, az ügyfelek lemorzsolódására és a hosszú élettartamú hűséges ügyfelek megszerzésére.

Hibrid jegykezelés
A kép a SuperOffice jóvoltából

Tehát hogyan járul hozzá ehhez a hibrid jegyfolyam? Mint fentebb említettük, kiküszöböli a zavartságot, javítja az ügynökök hatékonyságát, felgyorsítja a válaszidőket és holisztikus áttekintést nyújt az egyes ügyfelek problémamegoldási útjáról.

Vizsgáljuk meg közelebbről ezeket a pontokat.

A zűrzavar megszüntetése

Legyünk őszinték, a pontok összekötése nehéz feladat lehet a hibrid jegyfolyam nélkül. Ha az ügyfél rajong a különböző csatornák használatáért a vállalkozásával való kommunikációhoz, ügynökei könnyen elfelejthetik az elmondottakat és az elfogadottakat.

Például egy ügynök segíthet az ügyfélnek a Twitteren, és beleegyezhet, hogy visszatérítést ad nekik, majd szabadságra megy. Ha az ügyfél úgy dönt, hogy e-mailben követi a visszatérítést, az átvevő ügynöknek fogalma sem lesz róla, miről beszéltek (vagyis ha nem férnek hozzá a hibrid jegyfolyamokhoz).

Ez kellemetlen helyzeteket idézhet elő ügynökei számára, és akár ügyfelek elvesztéséhez vezethet. Valójában a Gladly tanulmánya szerint az ügyfelek 54%-a azt mondta, hogy inkább nedves zokniban töltenék a napot, mint ismételnék magukat [az ügyfélszolgálati ügynököknek], ami elég sokat mond.

Hibrid jegykezelés
Kép a HubSpot Research jóvoltából

Az ügynökök hatékonyságának javítása

A hibrid jegyáramlás az ügynöki hatékonyság szempontjából is nagyszerű. Ennek segítségével az ügynököknek nem kell pazarolniuk az idejüket bizonyos jegyek keresésével, ha a fent említetthez hasonló forgatókönyv merül fel.

A hibrid jegyáramlással mindent egy helyen tárolnak, megkönnyítve ezzel az ügyfelek kéréseinek megértését.

élő-chat-előnyök-CRM-LiveAgent

Felgyorsítja a válaszidőket

Amikor az ügynökök egy helyen láthatják az ugyanarról a kérdésről szóló összes üzenetet, nem kell pazarolniuk idejüket további információk keresésével. Ezáltal nemcsak ügynökei tűnnek jobban hozzáértőnek, hanem felgyorsítja válaszidejüket is, amely tényező nagyban befolyásolja az ügyfelek elégedettségét.

Lényegében minél gyorsabb a probléma megoldása, annál jobb.

Hibrid jegykezelés
Kép az Astute jóvoltából

Holisztikus áttekintés az egyes ügyfelek problémamegoldási útjáról

Ez a pont összesíti a fent említett előnyöket. A hibrid jegyáram lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy jobban megértsék az ügyfeleket és problémáikat. Ez jobb vásárlói élményt, nagyobb elégedettséget, több ajánlást és több eladást eredményez.

Ügynökök rangsorolása

Tudásbázis erőforrások

Ha többet szeretne megtudni a LiveAgent jegykezelő szoftver elérhető funkcióiról, nézze meg ezeket a cikkeket vagy a termék bemutató videónkat.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Készen áll a hibrid jegyfolyamunk kipróbálására?

Fedezze fel, hogy milyen egyszerű személyre szabott, időszerű és hozzáértő támogatást nyújtani a LiveAgent segítségével. Kezdje meg még ma az ingyenes 14 napos próbaverzióját. Nincs szükség bankkártyára.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a hibrid jegyfolyam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A hibrid jegyfolyam egy olyan ügyfélszolgálati szolgáltatás, amely lehetővé teszi az ügyfélszolgálati ügynökök számára, hogy ugyanazon jegy menetben több csatornán keresztül kövessék az ügyfél jegymegoldási útját.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan néz ki/hogyan működik a hibrid jegyfolyam a gyakorlatban?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha egy ügyfél beszélgetést indít élő csevegésben, de később e-mailben vagy telefonon követi nyomon, mindhárom interakció elérhető lesz ugyanazon jegyfolyamon.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan profitálhat a hibrid jegyfolyamból?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Lényegében a hibrid jegyfolyam javítja az ügyfélélményt. Az ügyfélélmény javítása magasabb vevői elégedettséghez vezet, ami az egyik legjobb módszer a több eladás elérésére, az ügyfél lemorzsolódás csökkentésére és a hosszú élettartamú hűséges ügyfelek megszerzésére.” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót