Hibrid jegykezelés

Minden Jegy azonos külsővel rendelkezik, függetlenül attól, milyen kommunikációs csatornáról érkezik, pl. Chat, E-mail, Hang, Értékelés kérdőív, Twitter, Facebook üzenet, vagy egyéb módon. Kövesse ügyfelét minden csatornán keresztül, és maradjon ugyanabban a hibrid Jegyben. Legyen birtokában minden fontos információnak ügyfeleivel és kéréseikkel kapcsolatban. 

Ne aggódjon tovább a megválaszolatlan ügyfél emaileken. Minden e-mail automatikusan egy Jegybe kerül, ami hozzárendelődik egy Részleghez, végül pedig egy ügyfélszolgálati Ügynökhöz.

Példa beszélgetésre és email küldésre ugyanabban a hibrid jegyben:

A látogató beszélgetésbe kezdett egy elérhető Ügynökkel.

Hibrid jegykezelés
Beszélgetés egy látogatóval

A látogató lezárta a beszélgetést.

Hibrid jegykezelés
Lezárt beszélgetés.

Egy ügynök emailt küld a látogatónak.

Az email ugyanabból a Jegyből lett küldve.

Hibrid jegykezelés
Egy email ugyanabból a jegyből küldve

Annak ellenére, hogy a kommunikáció az Ügyféllel két különböző csatornán ment végbe (chat és email), továbbra is ugyanabban a hibrid Jegyben, ugyanazzal a jegy ID-val tűnik fel.

Lehetséges kommunikációs csatornák

Az Ügyfelek és Ügynökök a következő módon folytathatnak beszélgetést ugyanabban a Jegyben:

  • Email
  • Telefon
  • Chat
  • Facebook
  • Twitter
  • Kapcsolati kérdőív

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.