A hibrid jegykezelés egy olyan help desk szolgáltatás, amely lehetővé teszi az ügyfélszolgálati ügynökök számára, hogy ugyanazon jegy menetben több csatornán keresztül kövessék az ügyfél jegyfeloldási útját. Például, ha az ügyfél beszélgetést indít élő csevegésben, de később e-mailben vagy telefonon követi nyomon, mindhárom interakció elérhető lesz ugyanazon jegyfolyamon belül.
Miért kötelező szolgáltatás a hibrid jegyfolyam?
A hibrid jegyfolyam-funkcióval rendelkező ügyfélszolgálat valóban előnyös lehet, mert:
- Megszünteti a zavartságot
- Javítja az ügynökök hatékonyságát
- Felgyorsítja a válaszidőket
- Javítja az ügyfelek elégedettségét
- Holisztikus áttekintést nyújt az egyes ügyfelek problémamegoldási útjáról
Milyen csatornákat támogat?
A LiveAgent felhasználói ugyanabban a hibrid jegyben folytathatják a beszélgetést:
Connect the dots with ease
Get a complete overview of the customer’s resolution journey, even across different channels. Try it today. No credit card required.
Hogyan néz ki/hogyan működik a hibrid jegyfolyam a gyakorlatban?
A hibrid jegy szál összehasonlítható egy Facebook Messenger beszélgetéssel. Láthatja a szöveges üzeneteket, valamint azt, hogy videohívás vagy hanghívás történt.
A LiveAgent azonban tovább viszi, és hívásfelvételeket biztosít felhasználóinak, amelyeket bármikor lejátszhat. Ezen túlmenően, ha a hibrid jegyfolyam e-maileket, élő csevegéseket vagy közösségimédia-üzeneteket tartalmaz, akkor ezeket közvetlenül a szálon belül jeleníti meg.
Nézze meg ezt a videót, és nézze meg, hogyan működik:
Hogyan profitálhat a hibrid jegyfolyamból?
Lényegében a hibrid jegyáram javítja az ügyfélélményt. Az ügyfélélmény javítása magasabb vevői elégedettséghez vezet, ami az egyik legjobb módszer a több eladás elérésére, az ügyfelek lemorzsolódására és a hosszú élettartamú hűséges ügyfelek megszerzésére.
Tehát hogyan járul hozzá ehhez a hibrid jegyfolyam? Mint fentebb említettük, kiküszöböli a zavartságot, javítja az ügynökök hatékonyságát, felgyorsítja a válaszidőket és holisztikus áttekintést nyújt az egyes ügyfelek problémamegoldási útjáról.
Vizsgáljuk meg közelebbről ezeket a pontokat.
A zűrzavar megszüntetése
Legyünk őszinték, a pontok összekötése nehéz feladat lehet a hibrid jegyfolyam nélkül. Ha az ügyfél rajong a különböző csatornák használatáért a vállalkozásával való kommunikációhoz, ügynökei könnyen elfelejthetik az elmondottakat és az elfogadottakat.
Például egy ügynök segíthet az ügyfélnek a Twitteren, és beleegyezhet, hogy visszatérítést ad nekik, majd szabadságra megy. Ha az ügyfél úgy dönt, hogy e-mailben követi a visszatérítést, az átvevő ügynöknek fogalma sem lesz róla, miről beszéltek (vagyis ha nem férnek hozzá a hibrid jegyfolyamokhoz).
Ez kellemetlen helyzeteket teremthet az ügynökei számára, és akár az ügyfelek lemorzsolódásához is vezethet.
Az ügynökök hatékonyságának javítása
A hibrid jegyáramlás az ügynöki hatékonyság szempontjából is nagyszerű. Ennek segítségével az ügynököknek nem kell pazarolniuk az idejüket bizonyos jegyek keresésével, ha a fent említetthez hasonló forgatókönyv merül fel.
A hibrid jegyáramlással mindent egy helyen tárolnak, megkönnyítve ezzel az ügyfelek kéréseinek megértését.
Felgyorsítja a válaszidőket
Amikor az ügynökök egy helyen láthatják az ugyanarról a kérdésről szóló összes üzenetet, nem kell pazarolniuk idejüket további információk keresésével. Ezáltal nemcsak ügynökei tűnnek jobban hozzáértőnek, hanem felgyorsítja válaszidejüket is, amely tényező nagyban befolyásolja az ügyfelek elégedettségét.
Lényegében minél gyorsabb a probléma megoldása, annál jobb.
Holisztikus áttekintés az egyes ügyfelek problémamegoldási útjáról
Ez a pont összesíti a fent említett előnyöket. A hibrid jegyáram lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy jobban megértsék az ügyfeleket és problémáikat. Ez jobb vásárlói élményt, nagyobb elégedettséget, több ajánlást és több eladást eredményez.
Tudásbázis erőforrások
Ha többet szeretne megtudni a LiveAgent jegykezelő szoftver elérhető funkcióiról, nézze meg ezeket a cikkeket vagy a termék bemutató videónkat.
Készen áll a hibrid jegyfolyamunk kipróbálására?
Fedezze fel, hogy milyen egyszerű személyre szabott, időszerű és hozzáértő támogatást nyújtani a LiveAgent segítségével. Kezdje meg még ma az ingyenes 30 napos próbaverzióját. Nincs szükség bankkártyára.
Looking for an efficient way to manage your customer service requests?
With LiveAgent's hybrid ticket stream, you can easily manage all of your customer service requests from multiple channels in one place.
Frequently Asked Questions
Mi az a hibrid jegyfolyam?
A hibrid jegyfolyam egy olyan help desk szolgáltatás, amely lehetővé teszi az ügyfélszolgálati ügynökök számára, hogy egyazon jegyszálon belül több csatornán keresztül kövessék az ügyfél jegymegoldási útját.
Hogyan néz ki/hogyan működik a gyakorlatban a hibrid jegyfolyam?
Ha az ügyfél élő chaten kezd beszélgetést, de később e-mailben vagy telefonon követi, akkor mindhárom interakció elérhető lesz ugyanazon a jegyfolyamon belül.
Hogyan profitálhat a hibrid jegyfolyamból?
Lényegében a hibrid jegyfolyam javítja a vásárlói élményt. A vásárlói élmény javítása magasabb ügyfél-elégedettségi szinthez vezet, ami az egyik legjobb módja annak, hogy több értékesítést generáljunk, csökkentsük a lemorzsolódást, és olyan hűséges ügyfeleket szerezzünk, akiknek magas élettartama van.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.
A jó call center szkriptnek részletes utasításokat kell tartalmaznia, amelyeket az ügynökei követhetnek, és egyértelmű iránymutatásokat kell nyújtania az ügyfelek interakcióiról, problémáiról, kérdéseiről és egyéb kéréseiről. A megfelelő forgatókönyvvel javítható a visszajelzések minősége és növelhető az elégedettség. Több call center eszköz is segíti a belső és a külső kommunikáció egyszerűsítésében, míg az átvizsgálási ellenőrzőlista a teljes kép megértését segíti, és lehetővé teszi a hiányosságok kijavítását. A LiveAgent szoftverek számos call center technológiát kínálnak, többek között a felhőalapú telefonközpontot és az omnichannel megközelítést is.