A Facebook egy népszerű ingyenes közösségi oldal, amely lehetővé teszi a regisztrált felhasználók számára profilok készítését, fényképek és videók feltöltését, üzenetek küldését és a kapcsolattartást barátaikkal, családtagjaikkal és kollégáinkkal.
A LiveAgent és a Facebook összekapcsolása lehetővé teszi a LiveAgent felhasználók számára, hogy közvetlenül válaszoljanak a Facebook üzeneteire, bejegyzéseire vagy megjegyzéseire a LiveAgent irányítópultjáról (anélkül, hogy magába a Facebookba kellene bejelentkezniük), ami munkafolyamat-hatékony integrációvá teszi.
Hogyan működik?
A LiveAgent egyszerűsíti az egyes megjegyzéseket, bejegyzéseket és üzeneteket a LiveAgent beérkező levelek mappájába, majd jegyekké alakítja azokat. Innentől kezdve a felhasználók minden jegyre válaszolhatnak, mintha a Facebookon tennék. A végeredmény? Az ügyfelek nem vesznek észre semmilyen különbséget, csak az Ön válaszsebességét!
Miért olyan értékes ez az integráció?
A LiveAgent és a Facebook integrálása innovatív, mert:
- A rendszer nyomon követi az összes üzenetet, megjegyzést és megemlítést, és biztosítja, hogy válaszoljon mindegyikre
- Növeli az ügynökök termelékenységét
- Biztonságosabb (jobban, mint a bejelentkezési adatok megosztása több olyan alkalmazottal, akik felelősek a közösségi média üzeneteinek megválaszolásáért)
- Nem lesz szükség arra, hogy a Facebook adminisztrátori szerepet átadja az alkalmazottainak
- Ez kiküszöböli több fiók és eszköz napi felügyeletének szükségességét
- Javítja a válaszidőt
- Növeli az ügyfelek elégedettségét
- Hozzájárulhat a több eladáshoz és a magasabb bevételhez
- Megkönnyíti a közösségi média ügyfélszolgálatát
- Megszünteti a stresszt
- Lehetővé teszi több Facebook üzleti fiók kezelését és felügyeletét
- Költséghatékony

Biztos benne, hogy nem kell támogatást nyújtania a Facebookon? Gondolja újra!
Ha nem használja a Facebookot ügyfélszolgálati csatornaként, akkor nem a 21. században él! 2021-től csaknem 2,8 milliárd havi aktív felhasználó van a Facebookon. Sőt, a modern ügyfelek technikailag jártas digitális bennszülöttek, és lelkes Facebook-felhasználók, akik megkövetelik, hogy a közösségi médiát ugyanúgy kezeljék, mint bármely más támogatási csatornát. A Conversocial felmérése szerint az ügyfelek 54%-a inkább a közösségi médiát részesíti előnyben telefonos, vagy e-mailes ügyfélszolgálat helyett.
Ha ügyfélkörének több, mint a fele a közösségi médiát részesíti előnyben ügyfélszolgálati csatornaként, akkor az nem hagyható figyelmen kívül. Itt az ideje, hogy megfeleljen ügyfelei igényeinek és elvárásainak, és vállalkozását a 21. századba költöztesse.
Hogyan lehet integrálni a Facebookot a LiveAgenttel
Kövesse ezeket a lépéseket a Facebook üzenetek megválaszolásához a LiveAgenten keresztül még ma!
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe
- Kattintson a Konfigurációra (fogaskerekű ikon a bal oldali menüsávon)
- Kattintson a Facebook és az Instagramra
- Kattintson a Fiókokra
- Kattintson a Csatlakozásra
- Megjelenik egy új felugró ablak, amely arra kéri Önt, hogy jelentkezzen be Facebook-fiókjába. Írja be bejelentkezési adatait, vagy ha már be van jelentkezve, kattintson a Folytatás másként gombra
- Amikor ez az üzenet megjelenik: ”A LiveAgent szeretné kezelni az oldalait, közzétenni az Ön által kezelt oldalakként, és hozzá szeretne férni a Facebook-oldal üzeneteihez.” Kérjük, fogadja el az OK megnyomásával.
- Menjen vissza a LiveAgent oldalra, válassza ki a csatlakozni kívánt oldalakat, és válassza ki az engedélyezni kívánt engedélyeket. A következő lehetőségek közül választhat:
- Falüzenetek beillesztése
- Privát üzenetek beillesztése
Válassza ki azt a részleget, amelybe a beérkező Facebook jegyeket szeretné irányítani
- Kattintson a Mentés gombra

Mit tehet a Facebook integrációval?
A Facebook integráció aktiválásával ezeket a műveleteket közvetlenül a LiveAgentből hajthatja végre:
- Válaszoljon privát/közvetlen üzenetekre
- Küldjön mellékleteket, linkeket, hangulatjeleket és GIF-eket
- Válaszoljon megjegyzésekre
- Likeolja a megjegyzéseket
- Törölje a megjegyzéseket a jegyek törlésével
- Oldja meg a jegyet úgy, hogy válaszol rá
Kezdje el megtakarítani az értékes idejét és a nehezen megkeresett pénzt
Erősítse meg támogató csapatát a megfelelő eszközökkel. Távolítsa el a véget nem érő zavaró tényezőket (privát üzenetek pingjei, értesítések, zavaró mémek vagy vírusos macskavideók) még ma.
A LiveAgent nyomon követi ügynökeit, javítja termelékenységüket és pénzt takarít meg Önnek. Hogyan? A funkció megvalósítása nem kerül semmibe, hacsak természetesen nem a Jegy vagy a Jegy + Chat csomag kiegészítőjeként vásárolja meg.
Ezen felül a jegyek megoldásának költsége a közösségi média integrációjával alacsonyabb, mint az e-mail vagy a telefoné.
Szeretné megtartani az ügyfélszolgálatot a T számára?
A LiveAgent automatikusan megoldja a Facebook-jegyeket, amint válaszolt rájuk, így a jegyek archiválódnak. Ha egy ügyfél nyomon követi vagy újra üzenetet küld Önnek, a rendszer még egyszer automatikusan kinyitja a jegyet. Nincs szükség a jegyállapotok folyamatos figyelemmel kísérésére, a LiveAgent mindent elintéz és értesít, amikor csak válaszra van szükség.
Adatait a lehető legbiztonságosabb állapotban tartjuk
A LiveAgent feleslegessé teszi a Facebook bejelentkezési adatok megosztását az alkalmazottak között. Miután Facebook-fiókja összekapcsolódott a LiveAgent szolgáltatással, minden alkalmazottja válaszolhat az üzenetekre és a megjegyzésekre anélkül, hogy be kellene jelentkeznie a platformra.
Ez nagyszerű, mert jelentősen csökkenti az adatszivárgás és az ellopott adatok esélyét. Munkatársainak nem kell aggódnia a jelszavak leírásával, elveszítésével vagy a nyilvános számítógépeken bejelentkezve maradással a Facebookon.
Tartsa az ügyfelek elégedettségét mindig magas szinten
A LiveAgent csatlakozik az Ön Facebook-oldalához, és nyomon követi az összes fali bejegyzést, megjegyzést és privát üzenetet, így a hét minden napján, 24 órában kézben tarthatja rajongóit és gyűlölködőit. Mindent nyomon követnek és jegyekké alakítanak át, így az ügyfélszolgálati ügynökei azonnal reagálhatnak, amint egy panaszt regisztrálnak, és így elolthatják a tüzet, mielőtt az továbbterjedne. A LiveAgent segítségével 100%-ban biztos lehet benne, hogy semmi sem vész el a Facebookon.
Tudásbázis források
További segítségre van szüksége ebben az integrációban? Nézze meg ezt a részletes útmutatót a felhő által tárolt fiókokhoz, vagy ezt a cikket a LiveAgent önálló verzióihoz.
További információk a Facebook alkalmazás önálló fiókok beállításáról.
Streamline your Twitter support today
Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Még mindig hiányzik néhány információ?
Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk e-mailben (support@liveagent.com), élő csevegésben vagy telefonon. Örömmel segítünk, és bármilyen további információt megadhatunk, amelyre szüksége lehet.
Stresszmentes közösségi média támogató szoftver
Az ügyfélszolgálati csapatok szakterületek szerint részlegekre vannak osztva. Címkék segítségével kategorizálhatjuk az ügyfélek érdeklődését. Használjon címkéket az interakciók szervezéséhez és időben reagáljon az ügyfélszolgálati problémákra.
Beépített Csevegés Nyomonkövetés
A LiveAgent webináriumai és chat eszköze hatékony módon segítik a vállalkozások ügyfélszolgálati folyamatainak maximalizálását és az ügyfelek elégedettségének javítását. Próbálja ki a különböző kommunikációs csatornákat! (160 characters)
Stresszmentes közösségi médiát támogató szoftver
A közösségi média ügyfélszolgálat összegyűjti és egy rendszerbe küldi a vállalatról szóló üzeneteket és megemlítéseket, lehetővé téve a közönséggel való kommunikációt. Az univerzális postaládába gyűjtött üzenetek egységes jegyekké alakulnak át a hibrid jegyfolyamban.