Facebook

A Facebook egy népszerű ingyenes közösségi oldal, amely lehetővé teszi a regisztrált felhasználók számára profilok készítését, fényképek és videók feltöltését, üzenetek küldését és a kapcsolattartást barátaikkal, családtagjaikkal és kollégáinkkal.

A LiveAgent és a Facebook összekapcsolása lehetővé teszi a LiveAgent felhasználók számára, hogy közvetlenül válaszoljanak a Facebook üzeneteire, bejegyzéseire vagy megjegyzéseire a LiveAgent irányítópultjáról (anélkül, hogy magába a Facebookba kellene bejelentkezniük), ami munkafolyamat-hatékony integrációvá teszi.

Hogyan működik?

A LiveAgent egyszerűsíti az egyes megjegyzéseket, bejegyzéseket és üzeneteket a LiveAgent beérkező levelek mappájába, majd jegyekké alakítja azokat. Innentől kezdve a felhasználók minden jegyre válaszolhatnak, mintha a Facebookon tennék. A végeredmény? Az ügyfelek nem vesznek észre semmilyen különbséget, csak az Ön válaszsebességét!

Válaszoljon a Facebook bejegyzéseire a LiveAgentből

Miért olyan értékes ez az integráció?

A LiveAgent és a Facebook integrálása innovatív, mert:

  • A rendszer nyomon követi az összes üzenetet, megjegyzést és megemlítést, és biztosítja, hogy válaszoljon mindegyikre
  • Növeli az ügynökök termelékenységét
  • Biztonságosabb (jobban, mint a bejelentkezési adatok megosztása több olyan alkalmazottal, akik felelősek a közösségi média üzeneteinek megválaszolásáért)
  • Nem lesz szükség arra, hogy a Facebook adminisztrátori szerepet átadja az alkalmazottainak
  • Ez kiküszöböli több fiók és eszköz napi felügyeletének szükségességét
  • Javítja a válaszidőt
  • Növeli az ügyfelek elégedettségét
  • Hozzájárulhat a több eladáshoz és a magasabb bevételhez
  • Megkönnyíti a közösségi média ügyfélszolgálatát
  • Megszünteti a stresszt
  • Lehetővé teszi több Facebook üzleti fiók kezelését és felügyeletét
  • Költséghatékony
Facebook integráció a LiveAgenttel
Hogy néz ki a LiveAgent vs Facebook

Biztos benne, hogy nem kell támogatást nyújtania a Facebookon? Gondolja újra!

Ha nem használja a Facebookot ügyfélszolgálati csatornaként, akkor nem a 21. században él! 2021-től csaknem 2,8 milliárd havi aktív felhasználó van a Facebookon. Sőt, a modern ügyfelek technikailag jártas digitális bennszülöttek, és lelkes Facebook-felhasználók, akik megkövetelik, hogy a közösségi médiát ugyanúgy kezeljék, mint bármely más támogatási csatornát. A Conversocial felmérése szerint az ügyfelek 54%-a inkább a közösségi médiát részesíti előnyben telefonos, vagy e-mailes ügyfélszolgálat helyett.

Ha ügyfélkörének több, mint a fele a közösségi médiát részesíti előnyben ügyfélszolgálati csatornaként, akkor az nem hagyható figyelmen kívül. Itt az ideje, hogy megfeleljen ügyfelei igényeinek és elvárásainak, és vállalkozását a 21. századba költöztesse.

Hogyan lehet integrálni a Facebookot a LiveAgenttel

Kövesse ezeket a lépéseket a Facebook üzenetek megválaszolásához a LiveAgenten keresztül még ma!

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
  2. Kattintson a Konfigurációra (fogaskerekű ikon a bal oldali menüsávon)
  3. Kattintson a Facebook és az Instagramra
  4. Kattintson a Fiókokra
  5. Kattintson a Csatlakozásra
  6. Megjelenik egy új felugró ablak, amely arra kéri Önt, hogy jelentkezzen be Facebook-fiókjába. Írja be bejelentkezési adatait, vagy ha már be van jelentkezve, kattintson a Folytatás másként gombra
  7. Amikor ez az üzenet megjelenik: ”A LiveAgent szeretné kezelni az oldalait, közzétenni az Ön által kezelt oldalakként, és hozzá szeretne férni a Facebook-oldal üzeneteihez.” Kérjük, fogadja el az OK megnyomásával.
  8. Menjen vissza a LiveAgent oldalra, válassza ki a csatlakozni kívánt oldalakat, és válassza ki az engedélyezni kívánt engedélyeket. A következő lehetőségek közül választhat:
  • Falüzenetek beillesztése
  • Privát üzenetek beillesztése
  1. Válassza ki azt a részleget, amelybe a beérkező Facebook jegyeket szeretné irányítani

  2. Kattintson a Mentés gombra
Facebook és Instagram fiókok összekapcsolása a LiveAgenttel
Aktív Facebook-fiókok

Mit tehet a Facebook integrációval?

A Facebook integráció aktiválásával ezeket a műveleteket közvetlenül a LiveAgentből hajthatja végre:

  • Válaszoljon privát/közvetlen üzenetekre
  • Küldjön mellékleteket, linkeket, hangulatjeleket és GIF-eket
  • Válaszoljon megjegyzésekre
  • Likeolja a megjegyzéseket
  • Törölje a megjegyzéseket a jegyek törlésével
  • Oldja meg a jegyet úgy, hogy válaszol rá

Kezdje el megtakarítani az értékes idejét és a nehezen megkeresett pénzt

Erősítse meg támogató csapatát a megfelelő eszközökkel. Távolítsa el a véget nem érő zavaró tényezőket (privát üzenetek pingjei, értesítések, zavaró mémek vagy vírusos macskavideók) még ma.

A LiveAgent nyomon követi ügynökeit, javítja termelékenységüket és pénzt takarít meg Önnek. Hogyan? A funkció megvalósítása nem kerül semmibe, hacsak természetesen nem a Jegy vagy a Jegy + Chat csomag kiegészítőjeként vásárolja meg.

Ezen felül a jegyek megoldásának költsége a közösségi média integrációjával alacsonyabb, mint az e-mail vagy a telefoné.

Szeretné megtartani az ügyfélszolgálatot a T számára?

A LiveAgent automatikusan megoldja a Facebook-jegyeket, amint válaszolt rájuk, így a jegyek archiválódnak. Ha egy ügyfél nyomon követi vagy újra üzenetet küld Önnek, a rendszer még egyszer automatikusan kinyitja a jegyet. Nincs szükség a jegyállapotok folyamatos figyelemmel kísérésére, a LiveAgent mindent elintéz és értesít, amikor csak válaszra van szükség.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Adatait a lehető legbiztonságosabb állapotban tartjuk

A LiveAgent feleslegessé teszi a Facebook bejelentkezési adatok megosztását az alkalmazottak között. Miután Facebook-fiókja összekapcsolódott a LiveAgent szolgáltatással, minden alkalmazottja válaszolhat az üzenetekre és a megjegyzésekre anélkül, hogy be kellene jelentkeznie a platformra.

Ez nagyszerű, mert jelentősen csökkenti az adatszivárgás és az ellopott adatok esélyét. Munkatársainak nem kell aggódnia a jelszavak leírásával, elveszítésével vagy a nyilvános számítógépeken bejelentkezve maradással a Facebookon.

Tartsa az ügyfelek elégedettségét mindig magas szinten

A LiveAgent csatlakozik az Ön Facebook-oldalához, és nyomon követi az összes fali bejegyzést, megjegyzést és privát üzenetet, így a hét minden napján, 24 órában kézben tarthatja rajongóit és gyűlölködőit. Mindent nyomon követnek és jegyekké alakítanak át, így az ügyfélszolgálati ügynökei azonnal reagálhatnak, amint egy panaszt regisztrálnak, és így elolthatják a tüzet, mielőtt az továbbterjedne. A LiveAgent segítségével 100%-ban biztos lehet benne, hogy semmi sem vész el a Facebookon.

Tudásbázis források

További segítségre van szüksége ebben az integrációban? Nézze meg ezt a részletes útmutatót a felhő által tárolt fiókokhoz, vagy ezt a cikket a LiveAgent önálló verzióihoz.

További információk a Facebook alkalmazás önálló fiókok beállításáról.

Streamline your Twitter support today

Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Még mindig hiányzik néhány információ?

Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk e-mailben (support@liveagent.com), élő csevegésben vagy telefonon. Örömmel segítünk, és bármilyen további információt megadhatunk, amelyre szüksége lehet.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mi az a Facebook integráció?

A Facebook Help Desk integrációja egyszerűsíti az egyes megjegyzéseket, bejegyzéseket és üzeneteket az ügyfélszolgálat beérkezett üzenetei közé, majd jegyekké alakítja át. Innentől az ügynökök ugyanúgy reagálhatnak minden jegyre, mintha a Facebookon tennék.

Miért integráljam a Facebookot az ügyfélszolgálatommal?

Az ügyfelek elégedettségének javítása, a válaszadási idők javítása, valamint annak biztosítása, hogy minden Facebook-üzenetet és megjegyzést elismerjenek és válaszoljanak.

Hogyan kapcsolhatom össze a Facebookot az ügyfélszolgálatommal?

Mindegyik helpdesk más, egyedi utasításokkal rendelkezik a Facebookkal való összekapcsoláshoz. A LiveAgentben navigáljon a Konfiguráció, a Facebook és az Instagram, a Fiókok elemre, majd kattintson a Csatlakozás lehetőségre. Engedélyezze a LiveAgentet az üzenetek lekérésére és olvasására, és kész.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót