A Facebook egy népszerű ingyenes közösségi oldal, amely lehetővé teszi a regisztrált felhasználók számára profilok készítését, fényképek és videók feltöltését, üzenetek küldését és a kapcsolattartást barátaikkal, családtagjaikkal és kollégáinkkal.
A LiveAgent és a Facebook összekapcsolása lehetővé teszi a LiveAgent felhasználók számára, hogy közvetlenül válaszoljanak a Facebook üzeneteire, bejegyzéseire vagy megjegyzéseire a LiveAgent irányítópultjáról (anélkül, hogy magába a Facebookba kellene bejelentkezniük), ami munkafolyamat-hatékony integrációvá teszi.
Hogyan működik?
A LiveAgent egyszerűsíti az egyes megjegyzéseket, bejegyzéseket és üzeneteket a LiveAgent beérkező levelek mappájába, majd jegyekké alakítja azokat. Innentől kezdve a felhasználók minden jegyre válaszolhatnak, mintha a Facebookon tennék. A végeredmény? Az ügyfelek nem vesznek észre semmilyen különbséget, csak az Ön válaszsebességét!
Miért olyan értékes ez az integráció?
A LiveAgent és a Facebook integrálása innovatív, mert:
- A rendszer nyomon követi az összes üzenetet, megjegyzést és megemlítést, és biztosítja, hogy válaszoljon mindegyikre
- Növeli az ügynökök termelékenységét
- Biztonságosabb (jobban, mint a bejelentkezési adatok megosztása több olyan alkalmazottal, akik felelősek a közösségi média üzeneteinek megválaszolásáért)
- Nem lesz szükség arra, hogy a Facebook adminisztrátori szerepet átadja az alkalmazottainak
- Ez kiküszöböli több fiók és eszköz napi felügyeletének szükségességét
- Javítja a válaszidőt
- Növeli az ügyfelek elégedettségét
- Hozzájárulhat a több eladáshoz és a magasabb bevételhez
- Megkönnyíti a közösségi média ügyfélszolgálatát
- Megszünteti a stresszt
- Lehetővé teszi több Facebook üzleti fiók kezelését és felügyeletét
- Költséghatékony
Biztos benne, hogy nem kell támogatást nyújtania a Facebookon? Gondolja újra!
Ha nem használja a Facebookot ügyfélszolgálati csatornaként, akkor nem a 21. században él! 2021-től csaknem 2,8 milliárd havi aktív felhasználó van a Facebookon. Sőt, a modern ügyfelek technikailag jártas digitális bennszülöttek, és lelkes Facebook-felhasználók, akik megkövetelik, hogy a közösségi médiát ugyanúgy kezeljék, mint bármely más támogatási csatornát. A Conversocial felmérése szerint az ügyfelek 54%-a inkább a közösségi médiát részesíti előnyben telefonos, vagy e-mailes ügyfélszolgálat helyett.
Ha ügyfélkörének több, mint a fele a közösségi médiát részesíti előnyben ügyfélszolgálati csatornaként, akkor az nem hagyható figyelmen kívül. Itt az ideje, hogy megfeleljen ügyfelei igényeinek és elvárásainak, és vállalkozását a 21. századba költöztesse.
Hogyan lehet integrálni a Facebookot a LiveAgenttel
Kövesse ezeket a lépéseket a Facebook üzenetek megválaszolásához a LiveAgenten keresztül még ma!
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe
- Kattintson a Konfigurációra (fogaskerekű ikon a bal oldali menüsávon)
- Kattintson a Facebook és az Instagramra
- Kattintson a Fiókokra
- Kattintson a Csatlakozásra
- Megjelenik egy új felugró ablak, amely arra kéri Önt, hogy jelentkezzen be Facebook-fiókjába. Írja be bejelentkezési adatait, vagy ha már be van jelentkezve, kattintson a Folytatás másként gombra
- Amikor ez az üzenet megjelenik: ”A LiveAgent szeretné kezelni az oldalait, közzétenni az Ön által kezelt oldalakként, és hozzá szeretne férni a Facebook-oldal üzeneteihez.” Kérjük, fogadja el az OK megnyomásával.
- Menjen vissza a LiveAgent oldalra, válassza ki a csatlakozni kívánt oldalakat, és válassza ki az engedélyezni kívánt engedélyeket. A következő lehetőségek közül választhat:
- Falüzenetek beillesztése
- Privát üzenetek beillesztése
Válassza ki azt a részleget, amelybe a beérkező Facebook jegyeket szeretné irányítani
- Kattintson a Mentés gombra
Mit tehet a Facebook integrációval?
A Facebook integráció aktiválásával ezeket a műveleteket közvetlenül a LiveAgentből hajthatja végre:
- Válaszoljon privát/közvetlen üzenetekre
- Küldjön mellékleteket, linkeket, hangulatjeleket és GIF-eket
- Válaszoljon megjegyzésekre
- Likeolja a megjegyzéseket
- Törölje a megjegyzéseket a jegyek törlésével
- Oldja meg a jegyet úgy, hogy válaszol rá
Kezdje el megtakarítani az értékes idejét és a nehezen megkeresett pénzt
Erősítse meg támogató csapatát a megfelelő eszközökkel. Távolítsa el a véget nem érő zavaró tényezőket (privát üzenetek pingjei, értesítések, zavaró mémek vagy vírusos macskavideók) még ma.
A LiveAgent nyomon követi ügynökeit, javítja termelékenységüket és pénzt takarít meg Önnek. Hogyan? A funkció megvalósítása nem kerül semmibe, hacsak természetesen nem a Jegy vagy a Jegy + Chat csomag kiegészítőjeként vásárolja meg.
Ezen felül a jegyek megoldásának költsége a közösségi média integrációjával alacsonyabb, mint az e-mail vagy a telefoné.
Szeretné megtartani az ügyfélszolgálatot a T számára?
A LiveAgent automatikusan megoldja a Facebook-jegyeket, amint válaszolt rájuk, így a jegyek archiválódnak. Ha egy ügyfél nyomon követi vagy újra üzenetet küld Önnek, a rendszer még egyszer automatikusan kinyitja a jegyet. Nincs szükség a jegyállapotok folyamatos figyelemmel kísérésére, a LiveAgent mindent elintéz és értesít, amikor csak válaszra van szükség.
Adatait a lehető legbiztonságosabb állapotban tartjuk
A LiveAgent feleslegessé teszi a Facebook bejelentkezési adatok megosztását az alkalmazottak között. Miután Facebook-fiókja összekapcsolódott a LiveAgent szolgáltatással, minden alkalmazottja válaszolhat az üzenetekre és a megjegyzésekre anélkül, hogy be kellene jelentkeznie a platformra.
Ez nagyszerű, mert jelentősen csökkenti az adatszivárgás és az ellopott adatok esélyét. Munkatársainak nem kell aggódnia a jelszavak leírásával, elveszítésével vagy a nyilvános számítógépeken bejelentkezve maradással a Facebookon.
Tartsa az ügyfelek elégedettségét mindig magas szinten
A LiveAgent csatlakozik az Ön Facebook-oldalához, és nyomon követi az összes fali bejegyzést, megjegyzést és privát üzenetet, így a hét minden napján, 24 órában kézben tarthatja rajongóit és gyűlölködőit. Mindent nyomon követnek és jegyekké alakítanak át, így az ügyfélszolgálati ügynökei azonnal reagálhatnak, amint egy panaszt regisztrálnak, és így elolthatják a tüzet, mielőtt az továbbterjedne. A LiveAgent segítségével 100%-ban biztos lehet benne, hogy semmi sem vész el a Facebookon.
Tudásbázis források
További segítségre van szüksége ebben az integrációban? Nézze meg ezt a részletes útmutatót a felhő által tárolt fiókokhoz, vagy ezt a cikket a LiveAgent önálló verzióihoz.
További információk a Facebook alkalmazás önálló fiókok beállításáról.
Streamline your Twitter support today
Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Még mindig hiányzik néhány információ?
Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk e-mailben (support@liveagent.com), élő csevegésben vagy telefonon. Örömmel segítünk, és bármilyen további információt megadhatunk, amelyre szüksége lehet.
Frequently Asked Questions
Mi az a Facebook integráció?
A Facebook Help Desk integrációja egyszerűsíti az egyes megjegyzéseket, bejegyzéseket és üzeneteket az ügyfélszolgálat beérkezett üzenetei közé, majd jegyekké alakítja át. Innentől az ügynökök ugyanúgy reagálhatnak minden jegyre, mintha a Facebookon tennék.
Miért integráljam a Facebookot az ügyfélszolgálatommal?
Az ügyfelek elégedettségének javítása, a válaszadási idők javítása, valamint annak biztosítása, hogy minden Facebook-üzenetet és megjegyzést elismerjenek és válaszoljanak.
Hogyan kapcsolhatom össze a Facebookot az ügyfélszolgálatommal?
Mindegyik helpdesk más, egyedi utasításokkal rendelkezik a Facebookkal való összekapcsoláshoz. A LiveAgentben navigáljon a Konfiguráció, a Facebook és az Instagram, a Fiókok elemre, majd kattintson a Csatlakozás lehetőségre. Engedélyezze a LiveAgentet az üzenetek lekérésére és olvasására, és kész.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.