Mi az az API?
Az API-t Alkalmazás-programozási Felületként is hívják. Különféle protokollok, eszközök és kódok kombinációja. Az API-t alkalmazásszoftverek létrehozására és a különböző szoftver szegmensek közötti kommunikációra használják. Meghatározza, hogy ezeknek az összetevőknek miként kell működniük. Az API funkciója az, hogy az alkalmazások kommunikáljanak egymással. Alapvető parancsokat hoz a fejlesztőkhöz a szokásos műveletek végrehajtásához.
Tekintse meg a LiveAgent teljes API referenciáját.

GYIK
Mit jelent az API?
Az API vagy az alkalmazás programozási felülete olyan szabálykészlet, amely pontosan leírja, hogyan kommunikálnak a programok egymással. Először is, ez egy iránymutatás leírása arról, hogy milyen legyen a szoftverkomponensek közötti interakció. Az API implementáció a számítógépes alkalmazásokat alkotó rutinok, protokollok és informatikai megoldások összessége.
A LiveAgent megosztja az API-ját?
A LiveAgent rendelkezésre bocsájt minden szükséges információt az API-val kapcsolatban.
Milyen műveletek érhetők el a LiveAgent API-n keresztül?
A LiveAgent API műveleti elérhetőségei tartalmazzák: Letöltheti a vállalatok listáját. Beszélgetések törlése. Új beszélgetések létrehozása. Új ügyfelek regisztrálása. Osztálylisták letöltése. Tudásbázis Bejegyzések Eltávolítása. Osztály jelentések.
Szakértői megjegyzés
Az API egy alkalmazás-programozási felület, amely lehetővé teszi a különböző szoftverek közötti kommunikációt és adatátvitelt. A LiveAgent API segítségével könnyen integrálhatja a LiveAgentet más alkalmazásokkal.

A LiveAgent rendszere inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről adnak áttekintést. Integrációs kérelem sablonok segítségével a digitális termékek és szolgáltatások könnyen integrálhatók a LiveAgent rendszerébe. A gamifikáció pedig növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver gamifikációval motiválja az ügynököket, segít az ügyfélkapcsolatok szervezésében és növeli az elégedettséget. Az ügyfélszolgálati jelentések és szabványok ellenőrzőlistája segíti az ügyféligények megértését és az ügyfélélmény biztosítását. Az értékelés gyűjtése fontos az üzleti sikerhez, amit az admin körrel rendelkező ügynökök felügyelhetnek a LiveAgent rendszerében. Az ügyfélszolgálati szoftver javasolja a gamifikáció alkalmazását az ügyfélszolgálatban, amely több különböző típusú felhasználót szolgál ki, nyitott kommunikációval és részletes információkkal. Az ügyfélszolgálati ügynökök felügyelhetik és beállíthatják az admin körrel rendelkező rendszert.
The LiveAgent software offers unique features and integrations for customer service, including customizable buttons and time-saving functions. Key to successful customer service is support that addresses customer problems and finds solutions. The benefits of LiveAgent include live chat, ticket redirection, and satisfaction surveys with free templates available. The software also provides options for creating service reports, data migration, and complaint management. Interested individuals or businesses can request a detailed demo and pricing information.