Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ügynökök

Mi az ügyfélszolgálati ügynök?

Az ügyfélszolgálati ügynökök az ügyfélszolgálat képviselői. Technikai segítséget nyújtanak és megválaszolják a potenciális és a meglévő ügyfelek kérdéseit az Ön vállalkozásával, termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban.

Ügynökök

Mit csinál egy ügyfélszolgálati ügynök?

A ügyfélszolgálati ügynökök iparuk és az általuk képviselt üzleti tevékenység alapján különböző szerepeket tölthetnek be. A közös nevező azonban az, hogy a help desk ügynökök e-mailben, élő chaten, telefonon keresztül, gyakran a közösségi médiában és személyesen nyújtanak segítséget. Általában a következőkkel kapcsolatos problémákat oldják meg:

  • Számlázás
  • Visszatérítések
  • Hibák
  • Hibaelhárítás
  • Funkcionalitás
  • Elérhetőség

Egyes ügyfélszolgálati ügynökök tudásbázis cikkeket és műszaki útmutatásokat is készítenek, amelyek elmagyarázzák, hogyan állítsák be, hogyan végezzenek hibaelhárítást és felhasználják a vállalat által értékesített termékeket/szolgáltatásokat.

Ügynökök hozzáadása a ügyfélszolgálathoz

Ügynökök meghívásához a ügyfélszolgálathoz a LiveAgent-fiók tulajdonosának vagy rendszergazdájának kell lennie. Felhívjuk figyelmét, hogy az ügynökök nem vehetnek fel/hívhatnak meg más ügynököket a jegykezelő szoftverbe.

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre.
  3. Kattintson az Ügynökök elemre.
  4. Kattintson a narancssárga Ügynök létrehozása gombra.
Ügynökök

5. Írja be a nevüket a Név panelbe. 6. Írja be e-mail címüket az E-mail szakaszba. 7. Válassza ki a szerepkört, amelyet meg akar adni nekik. 8. Válassza ki a nemüket. 9. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.

Ügynökök

Miután rákattint a Létrehozás gombra, az ügynök e-mailes meghívót kap az ügyfélszolgálatához, amely tartalmazza az automatikusan létrehozott bejelentkezési adatokat.

Hány ügynököt hívhatok meg a LiveAgent ügyfélszolgálatomba?

A LiveAgent help desk szoftver segítségével korlátlan számú help desk felhasználót hívhat meg fiókjába. Kérjük, vegye figyelembe, hogy új ügynökök hozzáadása a ügyfélszolgálathoz megnöveli a havi előfizetési árát, hacsak nem használ ingyenes LiveAgent-fiókot.

Start supporting your customers with LiveAgent

Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Hogyan törölhetek ügynököt?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre.
  3. Kattintson az Ügynökök elemre.
  4. Keresse meg a kuka gombot az ügynök nevének jobb oldalán. Kattintson a gombra.
Ügynökök

5. Megjelenik egy megerősítő üzenet. A narancssárga Ügynök törlése gombra kattintva erősítse meg választását.

Ügynökök

Mit tehet egy ügynök a LiveAgentben?

Az ügynökök gondoskodhatnak az összes ügyfélkérésről, válaszolhatnak a csevegésekre, a telefonhívásokra és az összes többi csatornáról, amelyek kapcsolódnak az ügyfélszolgálat szoftveréhez. Lehetőségük van tudásbázis-cikkek kezelésére is.

Nem férnek hozzá azonban a konfigurációs opciókhoz vagy a jelentési/elemzési irányítópultokhoz. Az ügynökök csak munkabeszámolóikhoz férhetnek hozzá.

Milyen felhasználói szerepek vannak még?

  • Adminisztrátor – Az adminisztrátorok konfigurálhatják a rendszert, megtekinthetik a jelentéseket és kezelhetik a többi felhasználót.
  • Tulajdonos – A tulajdonos egy speciális típusú rendszergazda, amely ezen felül megváltoztathatja és frissítheti az előfizetői tervet, és hozzáféréssel rendelkezik a számlázási információkhoz és a számlákhoz.
Ügynökök

Az ügynök engedélyeinek módosítása

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció elemre.
  3. Kattintson az Ügynökök elemre.
  4. Keresse meg a ceruza/szerkesztés gombot az ügynök nevének jobb oldalán. Kattintson a gombra.
  5. Keresse meg a Szerepkör mezőt. Válassza ki azt a szerepet, amelyet meg akar adni nekik.
  6. Kattintson a narancssárga Mentés gombra.
Ügynökök

Hogyan módosíthatják az ügynökök az ügynöki profiljukat?

Profiljuk és preferenciáik szerkesztéséhez az ügynököknek egyszerűen rákattintanak az avatarra/profilképükre a képernyő jobb felső sarkában, majd a Profil szerkesztése gombra kell kattintani.

Ügynökök

Mit módosíthatnak az ügynökök az ügynöki profiljukban?

Személyes adatok

  • Fotó/avatar (profilkép)
  • Név
  • Álnév
  • Nem
  • Jelszó
  • 2- Faktoros hitelesítés
Ügynökök

Értesítések

  • Email Értesítések
  • Slack értesítések
Ügynökök

Jegyek, csevegések és hívások

  • Osztályok, ahonnan jegyeket, csevegéseket és hívásokat kap
  • Call center eszközök
  • Call center kiterjesztés
Ügynökök

Aláírás

  • Az aláírás, amelyet az összes kimenő üzenet végén hozzáadunk
Ügynökök

Beállítások

  • Ügynökpanel témája
Ügynökök

Hangok

  • Értesítési hangok új hívásokról, új csevegésekről, új üzenetekről, új rendszerüzenetekről és új jegyekről
Ügynökök

Teljesítmény jelentés

Ügynökök

Miért vegyek fel ügynököket a fiókomba?

Kivéve, ha apró vállalkozás van, vagy szoloprén, vállalkozó, tanácsos ügynököket hozzáadni a ügyfélszolgálati fiókhoz, hogy időben elkezdhessen válaszolni az ügyfél e-mailjeire, hívásaira és csevegéseire. Mindent egyedül elvégezni lehetetlen lehet, különösen, ha naponta rengeteg jegy érkezik be.

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Jelvények

Milyen készségekre van szükségem ahhoz, hogy ügyfélszolgálati munkatárs legyen?

Az ügyfélszolgálati ügynököknek kiváló írásbeli és szóbeli kommunikátoroknak kell lenniük. Aktív hallgatási képességekkel, empátiával és alapos ismeretekkel kell rendelkezniük termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatban. Ezen felül a következőknek kell lenniük:

  • Analitikus gondolkodás
  • Technológiai beállítottságú
  • Képes gyorsan és pontosan gépelni (Próbálja ki ingyenes gépelési tesztünket! Tud írni olyan gyorsan, mint egy támogató ügynök? Próbálja elérni a 80 WPM-et)
  • Képes bonyolult fogalmakat könnyen érthető kifejezésekkel megmagyarázni
  • Jól ismeri a stresszes helyzetek kezelését
  • Tudja, hogyan kell beszélni, hogy irányítsa érzelmeiket
  • Képes több feladatot ellátni egyszerre
  • Rugalmas a munkarendjük
  • Több nyelvet beszél (nem kötelező, de előnyben részesített)
https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Tudásbázis források

Ha többet szeretne megtudni az ügyfélszolgálati ügynökökről és a megszerzésükhöz szükséges készségekről, tekintse meg tudásbázisunkat, blogunkat, akadémiánkat és szószedetünket.

Készen áll a termelékenység növelésére több ügynökkel?

Fedezze fel, milyen egyszerű az ügyfélszolgálat a LiveAgent segítségével. Próbálja ki még ma all-inclusive, ingyenes, 14 napos próbaverziónkat. Nincsenek kötelezettségek, és nincs szükség bankkártyára.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az a ügyfélszolgálati ügynök?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A ügyfélszolgálati ügynökök az ügyfélszolgálat képviselői. Technikai segítséget nyújtanak és megválaszolják az ügyfelek és a potenciális ügyfelek kérdéseit az Ön vállalkozásával, termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit csinál egy ügyfélszolgálati ügynök?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A ügyfélszolgálati ügynökök iparuk és az általuk képviselt üzleti tevékenység alapján különböző szerepeket tölthetnek be. A közös nevező azonban az, hogy a help desk ügynökök e-mailben, élő csevegésben, telefonon, gyakran a közösségi médiában és személyesen nyújtanak segítséget. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen készségekre van szükségem ahhoz, hogy ügyfélszolgálati munkatárs legyen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az ügyfélszolgálati ügynököknek kiváló írásbeli és szóbeli kommunikátoroknak kell lenniük. Aktív hallgatási képességekkel, empátiával és alapos ismeretekkel kell rendelkezniük termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatban. ” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót