Ügynökök

Mi az ügyfélszolgálati ügynök?

A Help desk ügynökei az ügyfélszolgálat képviselői. Technikai segítséget nyújtanak, és megválaszolják a potenciális és a meglévő ügyfelek minden olyan kérdését, amely az Ön vállalkozásával, termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban felmerülhet.

Ügynökök

Mit csinál egy ügyfélszolgálati ügynök?

Az ügyfélszolgálati ügynökök iparáguktól és az általuk képviselt vállalkozástól függően eltérő szerepet tölthetnek be. A közös nevező azonban az, hogy a help desk ügynökei e-mailben, élő chaten, telefonon, és gyakran a közösségi médiában és személyesen is segítséget nyújtanak. Általában a következőkkel kapcsolatos problémákat oldják meg:

  • Számlázás
  • Visszatérítések
  • Hibák
  • Hibaelhárítás
  • Funkcionalitás
  • Elérhetőség

Egyes ügyfélszolgálati ügynökök tudásbázis cikkeket és műszaki útmutatókat is készítenek, amelyek elmagyarázzák a vállalatuk által értékesített termékek/szolgáltatások beállítását, hibaelhárítását és használatát.

Ügynökök hozzáadása a ügyfélszolgálathoz

Ha ügynököket szeretne meghívni az ügyfélszolgálathoz, Önnek a LiveAgent-fiók tulajdonosának vagy rendszergazdájának kell lennie. Felhívjuk figyelmét, hogy az ügynökök nem adhatnak hozzá/ nem hívhatnak meg más ügynököket a jegykezelő szoftverbe.

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.

  2. Kattintson a Konfiguráció elemre.

  3. Kattintson az Ügynökök elemre.

  4. Kattintson a narancssárga Ügynök létrehozása gombra.

Ügynökök hozzáadása a ügyfélszolgálathoz
  1. Írja be a nevüket a Név panelbe.

  2. Írja be az e-mail címüket az E-mail részbe.

  3. Válassza ki azt a Szerepkört, amelyet át szeretne adni nekik.

  4. Válassza ki a Nemüket.

  5. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.

Ügynökök hozzáadása a ügyfélszolgálathoz - App - Uploads - 2021 - 06 - Create Agent 2.png

Miután rákattint a Létrehozás gombra, az ügyintéző e-mailben kap meghívót az ügyfélszolgálathoz, amely tartalmazza az automatikusan generált bejelentkezési adatait.

Hány ügynököt hívhatok meg a LiveAgent ügyfélszolgálatomba?

A LiveAgent help desk szoftver lehetővé teszi, hogy korlátlan számú ügyfélszolgálati felhasználót hívjon meg fiókjába. Azonban kérjük, vegye figyelembe, hogy ha új ügynököket vesz fel az ügyfélszolgálathoz, az megemeli a havi előfizetési árat, kivéve, ha ingyenes LiveAgent account használ.

Start supporting your customers with LiveAgent

Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.

Hogyan törölhetek ügynököt?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.

  2. Kattintson a Konfiguráció elemre.

  3. Kattintson az Ügynökök elemre.

  4. Keresse meg a kuka gombot az ügynök nevének jobb oldalán. Kattintson a gombra.

Hogyan törölhetek ügynököt?

5. Megjelenik egy megerősítő üzenet. A narancssárga Ügynök törlése gombra kattintva erősítse meg választását.

Hogyan törölhetek ügynököt? - App - Uploads - 2021 - 06 - Delete Agent Confirmation.png

Mit tehet egy ügynök a LiveAgentben?

Az ügynökök gondoskodhatnak az összes ügyfélkérésről, válaszolhatnak a csevegésekre, a telefonhívásokra és az összes többi csatornáról, amelyek kapcsolódnak az ügyfélszolgálat szoftveréhez. Lehetőségük van tudásbázis-cikkek kezelésére is.

Nem férnek hozzá azonban a konfigurációs beállításokhoz vagy a jelentéskészítési/analitikai irányítópultokhoz. Az ügynökök csak a munkajelentéseikhez férhetnek hozzá.

Milyen felhasználói szerepek vannak még?

  • Adminisztrátor – Az adminisztrátorok konfigurálhatják a rendszert, megtekinthetik a jelentéseket és kezelhetik a többi felhasználót.
  • Tulajdonos – A tulajdonos egy speciális típusú rendszergazda, amely ezen felül megváltoztathatja és frissítheti az előfizetői tervet, és hozzáféréssel rendelkezik a számlázási információkhoz és a számlákhoz.
Milyen felhasználói szerepek vannak még? - App - Uploads - 2019 - 09 - Owner Upgrade.png

Az ügynök engedélyeinek módosítása

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.

  2. Kattintson a Konfiguráció elemre.

  3. Kattintson az Ügynökök elemre.

  4. Keresse meg a ceruza/szerkesztés gombot az ügynök nevének jobb oldalán. Kattintson a gombra.

  5. Keresse meg a Szerepkör mezőt. Válassza ki azt a szerepet, amelyet meg akar adni nekik.

  6. Kattintson a narancssárga Mentés gombra.

Az ügynök engedélyeinek módosítása - App - Uploads - 2021 - 06 - Edit Agent Role.png

Hogyan módosíthatják az ügynökök az ügynöki profiljukat?

Profiljuk és preferenciáik szerkesztéséhez az ügynököknek egyszerűen rákattintanak az avatarra/profilképükre a képernyő jobb felső sarkában, majd a Profil szerkesztése gombra kell kattintani.

Hogyan módosíthatják az ügynökök az ügynöki profiljukat? - App - Uploads - 2021 - 06 - Edit Agent Profile.png

Mit módosíthatnak az ügynökök az ügynöki profiljukban?

Személyes adatok

  • Fotó/avatar (profilkép)
  • Név
  • Álnév
  • Nem
  • Jelszó
  • 2- Faktoros hitelesítés
Személyes adatok - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Personal Details E1624629830726.png

Értesítések

  • Email Értesítések
  • Slack értesítések

Értesítések - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Notifications.png

Jegyek, csevegések és hívások

  • Osztályok, ahonnan jegyeket, chateket és hívásokat kap

  • Call center eszközök
  • Call center kiterjesztés
Jegyek, csevegések és hívások

Aláírás

  • Az aláírás, amelyet az összes kimenő üzenet végén hozzáadunk
Aláírás - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Signature.png

Beállítások

  • Ügynökpanel témája
Beállítások - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Settings.png

Hangok

  • Értesítési hangok új hívásokról, új csevegésekről, új üzenetekről, új rendszerüzenetekről és új jegyekről
Hangok - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Sounds.png

Teljesítmény jelentés

  • A teljesítményjelentés értékei (Megtekintheti a teljesítményjelentést hónap, hét, nap, óra stb. szerint)

Teljesítmény jelentés - App - Uploads - 2021 - 06 - Agent Performance.png

Miért vegyek fel ügynököket a fiókomba?

Hacsak nem egy apró vállalkozás vagy egyéni vállalkozó, tanácsos ügynököket felvenni az ügyfélszolgálati fiókjába, hogy időben válaszolhasson az ügyfelek e-mailjeire, hívásaira és csevegéseire. Ha mindent egyedül csinál, az elsöprő erejű lehet, különösen, ha minden nap rengeteg jegy érkezik.

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Jelvények

Milyen készségekre van szükségem ahhoz, hogy ügyfélszolgálati munkatárs legyen?

Az ügyfélszolgálati ügynököknek kiváló írásbeli és szóbeli kommunikátoroknak kell lenniük. Aktív hallgatási képességekkel, empátiával és alapos ismeretekkel kell rendelkezniük termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatban. Ezen felül a következőknek kell lenniük:

  • Analitikus gondolkodás
  • Technológiai beállítottságú
  • Gyorsan és pontosan tud gépelni (Bátran próbálja ki ingyenes gépelési tesztünket! Tud olyan gyorsan gépelni, mint egy támogató ügynök? Próbáljon meg elérni 80 WPM-et)

  • Képes bonyolult fogalmakat könnyen érthető kifejezésekkel megmagyarázni
  • Jól ismeri a stresszes helyzetek kezelését
  • Tudja, hogyan kell beszélni, hogy irányítsa érzelmeiket
  • Képes több feladatot ellátni egyszerre
  • Rugalmas a munkarendjük
  • Több nyelvet beszél (nem kötelező, de előnyben részesített)

Tudásbázis források

Ha többet szeretne megtudni az ügyfélszolgálati ügynökökről és a megszerzésükhöz szükséges készségekről, tekintse meg tudásbázisunkat, blogunkat, akadémiánkat és szószedetünket.

Készen áll a termelékenység növelésére több ügynökkel?

Fedezze fel, milyen egyszerű lehet az ügyfélszolgálat a LiveAgent segítségével. Próbálja ki az all-inclusive ingyenes 14 napos próbaidőszakunkat még ma. Nincsenek kötöttségek, nincs szükség hitelkártyára.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mi az a help desk ügynök?

A Help Desk ügynökei az ügyfélszolgálat képviselői. Technikai segítséget nyújtanak, és válaszolnak minden olyan kérdésre, amelyet az ügyfelek és a potenciális ügyfelek tehetnek az Ön vállalkozásával, termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban.

Mit csinál egy help desk ügynök?

Az ügyfélszolgálati ügynökök iparáguktól és az általuk képviselt vállalkozástól függően eltérő szerepet tölthetnek be. A közös nevező azonban az, hogy a help desk ügynökei e-mailben, élő chaten, telefonon és gyakran a közösségi médiában és személyesen is segítséget nyújtanak.

Milyen képességekre van szükségem ahhoz, hogy ügyfélszolgálati ügynök legyek?

Az ügyfélszolgálati ügynököknek kiváló írásbeli és szóbeli kommunikátoroknak kell lenniük. Aktív hallási készségekkel, empátiával és alapos ismeretekkel kell rendelkezniük az Ön termékeiről és szolgáltatásairól.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót