Mi az ügyfélszolgálati ügynök?
A Help desk ügynökei az ügyfélszolgálat képviselői. Technikai segítséget nyújtanak, és megválaszolják a potenciális és a meglévő ügyfelek minden olyan kérdését, amely az Ön vállalkozásával, termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban felmerülhet.
Mit csinál egy ügyfélszolgálati ügynök?
Az ügyfélszolgálati ügynökök iparáguktól és az általuk képviselt vállalkozástól függően eltérő szerepet tölthetnek be. A közös nevező azonban az, hogy a help desk ügynökei e-mailben, élő chaten, telefonon, és gyakran a közösségi médiában és személyesen is segítséget nyújtanak. Általában a következőkkel kapcsolatos problémákat oldják meg:
- Számlázás
- Visszatérítések
- Hibák
- Hibaelhárítás
- Funkcionalitás
- Elérhetőség
Egyes ügyfélszolgálati ügynökök tudásbázis cikkeket és műszaki útmutatókat is készítenek, amelyek elmagyarázzák a vállalatuk által értékesített termékek/szolgáltatások beállítását, hibaelhárítását és használatát.
Ügynökök hozzáadása a ügyfélszolgálathoz
Ha ügynököket szeretne meghívni az ügyfélszolgálathoz, Önnek a LiveAgent-fiók tulajdonosának vagy rendszergazdájának kell lennie. Felhívjuk figyelmét, hogy az ügynökök nem adhatnak hozzá/ nem hívhatnak meg más ügynököket a jegykezelő szoftverbe.
Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Konfiguráció elemre.
Kattintson az Ügynökök elemre.
Kattintson a narancssárga Ügynök létrehozása gombra.
Írja be a nevüket a Név panelbe.
Írja be az e-mail címüket az E-mail részbe.
Válassza ki azt a Szerepkört, amelyet át szeretne adni nekik.
Válassza ki a Nemüket.
Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
Miután rákattint a Létrehozás gombra, az ügyintéző e-mailben kap meghívót az ügyfélszolgálathoz, amely tartalmazza az automatikusan generált bejelentkezési adatait.
Hány ügynököt hívhatok meg a LiveAgent ügyfélszolgálatomba?
A LiveAgent help desk szoftver lehetővé teszi, hogy korlátlan számú ügyfélszolgálati felhasználót hívjon meg fiókjába. Azonban kérjük, vegye figyelembe, hogy ha új ügynököket vesz fel az ügyfélszolgálathoz, az megemeli a havi előfizetési árat, kivéve, ha ingyenes LiveAgent account használ.
Start supporting your customers with LiveAgent
Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.
Hogyan törölhetek ügynököt?
Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Konfiguráció elemre.
Kattintson az Ügynökök elemre.
Keresse meg a kuka gombot az ügynök nevének jobb oldalán. Kattintson a gombra.
5. Megjelenik egy megerősítő üzenet. A narancssárga Ügynök törlése gombra kattintva erősítse meg választását.
Mit tehet egy ügynök a LiveAgentben?
Az ügynökök gondoskodhatnak az összes ügyfélkérésről, válaszolhatnak a csevegésekre, a telefonhívásokra és az összes többi csatornáról, amelyek kapcsolódnak az ügyfélszolgálat szoftveréhez. Lehetőségük van tudásbázis-cikkek kezelésére is.
Nem férnek hozzá azonban a konfigurációs beállításokhoz vagy a jelentéskészítési/analitikai irányítópultokhoz. Az ügynökök csak a munkajelentéseikhez férhetnek hozzá.
Milyen felhasználói szerepek vannak még?
- Adminisztrátor – Az adminisztrátorok konfigurálhatják a rendszert, megtekinthetik a jelentéseket és kezelhetik a többi felhasználót.
- Tulajdonos – A tulajdonos egy speciális típusú rendszergazda, amely ezen felül megváltoztathatja és frissítheti az előfizetői tervet, és hozzáféréssel rendelkezik a számlázási információkhoz és a számlákhoz.

Az ügynök engedélyeinek módosítása
Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Konfiguráció elemre.
Kattintson az Ügynökök elemre.
Keresse meg a ceruza/szerkesztés gombot az ügynök nevének jobb oldalán. Kattintson a gombra.
Keresse meg a Szerepkör mezőt. Válassza ki azt a szerepet, amelyet meg akar adni nekik.
Kattintson a narancssárga Mentés gombra.
Hogyan módosíthatják az ügynökök az ügynöki profiljukat?
Profiljuk és preferenciáik szerkesztéséhez az ügynököknek egyszerűen rákattintanak az avatarra/profilképükre a képernyő jobb felső sarkában, majd a Profil szerkesztése gombra kell kattintani.
Mit módosíthatnak az ügynökök az ügynöki profiljukban?
Személyes adatok
- Fotó/avatar (profilkép)
- Név
- Álnév
- Nem
- Jelszó
- 2- Faktoros hitelesítés
Értesítések
- Email Értesítések
Slack értesítések
Jegyek, csevegések és hívások
Osztályok, ahonnan jegyeket, chateket és hívásokat kap
- Call center eszközök
- Call center kiterjesztés
Aláírás
- Az aláírás, amelyet az összes kimenő üzenet végén hozzáadunk
Beállítások
- Ügynökpanel témája
Hangok
- Értesítési hangok új hívásokról, új csevegésekről, új üzenetekről, új rendszerüzenetekről és új jegyekről
Teljesítmény jelentés
A teljesítményjelentés értékei (Megtekintheti a teljesítményjelentést hónap, hét, nap, óra stb. szerint)
Miért vegyek fel ügynököket a fiókomba?
Hacsak nem egy apró vállalkozás vagy egyéni vállalkozó, tanácsos ügynököket felvenni az ügyfélszolgálati fiókjába, hogy időben válaszolhasson az ügyfelek e-mailjeire, hívásaira és csevegéseire. Ha mindent egyedül csinál, az elsöprő erejű lehet, különösen, ha minden nap rengeteg jegy érkezik.
Milyen készségekre van szükségem ahhoz, hogy ügyfélszolgálati munkatárs legyen?
Az ügyfélszolgálati ügynököknek kiváló írásbeli és szóbeli kommunikátoroknak kell lenniük. Aktív hallgatási képességekkel, empátiával és alapos ismeretekkel kell rendelkezniük termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatban. Ezen felül a következőknek kell lenniük:
- Analitikus gondolkodás
- Technológiai beállítottságú
Gyorsan és pontosan tud gépelni (Bátran próbálja ki ingyenes gépelési tesztünket! Tud olyan gyorsan gépelni, mint egy támogató ügynök? Próbáljon meg elérni 80 WPM-et)
- Képes bonyolult fogalmakat könnyen érthető kifejezésekkel megmagyarázni
- Jól ismeri a stresszes helyzetek kezelését
- Tudja, hogyan kell beszélni, hogy irányítsa érzelmeiket
- Képes több feladatot ellátni egyszerre
- Rugalmas a munkarendjük
- Több nyelvet beszél (nem kötelező, de előnyben részesített)
Tudásbázis források
Ha többet szeretne megtudni az ügyfélszolgálati ügynökökről és a megszerzésükhöz szükséges készségekről, tekintse meg tudásbázisunkat, blogunkat, akadémiánkat és szószedetünket.
Hogyan segíthet Klaus az ügynökeinek készségeik fejlesztésében
Ingatlan ügyfélszolgálati hibák, amelyeket ügynökeinek minden áron el kell kerülniük
Készen áll a termelékenység növelésére több ügynökkel?
Fedezze fel, milyen egyszerű lehet az ügyfélszolgálat a LiveAgent segítségével. Próbálja ki az all-inclusive ingyenes 14 napos próbaidőszakunkat még ma. Nincsenek kötöttségek, nincs szükség hitelkártyára.
A LiveAgent rendszer lehetőséget kínál számos szerepkör betöltésére az ügyfélszolgálat javítása érdekében. A fiókadminisztrátornak számos készséggel kell rendelkeznie, míg az eszkalációs menedzser feladata az ügyfél-elégedettség növelése. Az ügyfélszolgálati felügyelő segít az ügynökök teljesítményének nyomon követésében. A LiveAgent rendelkezik 11 jelentéssel az elemzési áttekintéstől az SLA megfelelőségi jelentésekig.
A cikk az ügyfélszolgálat fontosságára és készségeire fókuszál. Az ügyfélszolgálati képviselőknek jól képzettnek kell lenniük, empatikusnak, türelmesnek és meggyőzőnek kell lenniük. A LiveAgent rendszere hasznos jelentéseket biztosít és gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot. Az Értékelés és Javaslat Táblával lehetőség van az ügyfelek véleményének felhasználására a termékfejlesztés során. A cikk további tippeket ad a kivételes ügyfélszolgálat nyújtásához.
Egy komplex megoldás különböző típusú vállalkozások számára
A LiveAgent a rendszer inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál, beleértve a gamifikációt is. A Quality Unit gondoskodik a biztonságról, és az ügyfélszolgálati jelentések készítését és az online látogatók nyomon követését is segíti. Foglaljon le egy demót a LiveAgent előnyeinek felfedezéséhez.