Ingyenes próba

Ügynökök

Az ügynökök az ügyféltámogató szoftverek legfontosabb elemei, mert olyan készségeket hoznak magukkal az emberek számára, amelyekre a legjobb ügyfélszolgálat biztosításához szüksége van az ügyfélszolgálatban. Az ügynökök betöltik a problémamegoldók, segítők szerepét, és segítik vállalatát és márkáját a csúcsra jutásban.

Az ügynökök olyan emberek, akik támogató szolgáltatásokat nyújtanak. Az adminisztrátori szerepkörrel felügyelhetik és konfigurálhatják is a rendszert. Így gondoskodhatnak bizonyos dolgokról vagy mindenről, ami a LiveAgentben történik, az adott szerepüktől függően.

Az ügynökök és az ügyfelek képviselői lényegében egyenértékű kifejezések, ez az egyetemes meghatározás minden olyan ember számára, aki ügyfélszolgálatot nyújt (megoldja a támogatási kéréseket).

Felhasználótípusok

  • Ügynök – Az ügynökök gondoskodnak az összes ügyfélkérésről, válaszolnak a csevegésekre, telefonhívásokra és egyéb üzenetekre. Opcionálisan kezelhetik a Tudásbázis cikkeit. Nincs hozzáférésük a konfigurációhoz.
  • Adminisztrátor – Az adminisztrátorok konfigurálhatják a rendszert, megtekinthetik a jelentéseket és kezelhetik a többi felhasználót.
  • Tulajdonos – A tulajdonos egy speciális típusú rendszergazda, amely ezen felül megváltoztathatja és frissítheti az előfizetői tervet, és hozzáféréssel rendelkezik a számlázási információkhoz és a számlákhoz.

Tudásbázis-források

További részletek

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..