Ügynökök

Az Ügynökök minden ügyfélszolgálati szoftver legfontosabb részei, mivel ők nyújtják azokat az emberi készségeket, amik szükségesek ügyfélszolgálatának legjobb ügyféltámogatásához. Az Ügynökök betöltik a probléma megoldó, segítő szerepeket, és hozzásegítik cégét és márkáját a csúcsra jutáshoz. 

Az Ügynökök olyan személyek, akik támogató szolgáltatást nyújtanak. Az admin körrel együtt képesek felügyelni és beállításokat végezni is a rendszerben. Tehát a hozzáférésüktől függően gondoskodnak bizonyos dolgokról, vagy akár mindenről ami LiveAgent oldalán történik.  

ÜgynökökÜgynök Áttekintés

Az Ügynökök és ügyfél támogatók egy univerzális definíció, amik egyet jelentenek azokkal az emberekkel, akik ügyféltámogatást nyújtanak (támogatás kéréseket oldanak meg).

Felhasználó típusok

  • Ügynök – Az Ügynökök mindenféle ügyfél kérést kezelnek, Chatre, Telefonhívásra, és egyéb típusú üzenetekre válaszolnak. Opcionálisan, a Tudás Tár cikkeket is kezelhetik. A konfigurációhoz nincs hozzáférésük. 
  • Admin – Az Adminok beállításokat végezhetnek a rendszerben, riportokat nézhetnek, és más felhasználokat irányíthatnak.
  • Birtokos – A birtokos egy speciális típusú adminisztrátor, ezen felül, megváltoztathatja és frissítheti az előfizetés csomagot, és hozzáférhet számlázási információkhoz, illetve számlákhoz. 

Tudásbázis források

Tudjon meg többet

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.