Ügyfélszolgálati szoftver egyéni vállalkozóknak

Növelje egyedüli és szabadúszói vállalatát a LiveAgent-tel, a legtöbbet és a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftverrel az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel a vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgent-tel.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Befolyásolja a többcsatornás ügyfélszolgálatot

Az egyének legtöbbet a beépített jegyrendszerből tudnak előnyhöz jutni, ami teljesen áthelyezi az emailjeik kezelésének módját. Teljes irányítás az email történet felett, korlátlan tárhely és más funkciók százai, mint például a szabályok és az automatizációk, amik könnyebbé teszik az életét. Ne feledje, az idő pénz.

Legyen a legjobb áttekintése a kommunikációjának

Az áramvonalasított kommunikációval egyetlen helyen, nagyon könnyű megnézni a beszélgetés történetet. Nem emlékszik mi volt a cím vagy a megegyezett feltételek? Nem számít! A LiveAgent-tel tisztán láthatja a múlt információit.

The best overview of the communication
Organize your projects

Szervezze meg professzionális és privát projektjeit

Ne keressen többé régi emaileket. A szabadúszók beállíthatják a LiveAgent irányítópultok komplexitását különböző projektekre/kliensekre, szolgáltatásokról való információs ügyfélportálokra és élő chat szoftverre a közvetlen kérelmekhez. Ne töltsön megszámlálhatatlan órákat kommunikációval, azt az időt inkább számlázással kellene töltenie.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Kapu migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokból.

Hogyan fogja szabadúszói vállalata előnyt szerezni a LiveAgent-ből?

Egyszerűsített beszélgetés minden csatornán keresztül

Streamline all your support requests from email, social, phone, and live chat into one inbox and manage each query with ease.

Elsőbbséget élvező munka az erőteljes automatizáción alapozva

Delegate mundane and repetitive tasks to your help desk software so your agents can focus on nurturing customer relationships.

Az ügyfélszolgálatot 0-24-ben lehet biztosítani

Decrease the number of incoming support tickets by providing a comprehensive self-support portal that’s accessible 24/7/365.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Összcsatornás ügyfélszolgálati szoftver

Állítsa be a LiveAgent alapvető összcsatornás megközelítését, biztosítson kiváló ügyfélszolgálatot minden nagy kommunikációs csatornán keresztül és automatizálja a repetitív feladatokat. Sose vesszen el egy email se vagy soha ne felejtsen el válaszolni. Készítsen vásárlói profilokat és gyűjtsön több információt klienseitől egyenesen a LiveAgent-ben.

Zárjon le több alkut valós időben

Felejtse el a harmadik féltől származó élő chat integrálását a LiveAgent ügyfélszolgálatával. Az élő chat egy alapvető része a LiveAgent-nek a haladó automatizációs funkciókkal, mint például az elő chat formák, csatolmányok, elégedettségi kérdőívek és a teljes testreszabás. Készítsen egyedi kinézetet preferenciái és dizájn nyelve alapján.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Maradjon kapcsolatban utazás közben is

Sok időt tölt számítógépétől távol és a vásárlókkal való kommunikáció tetején kell maradnia közben? A LiveAgent alapvetően kínál applikációkat iOS-re és Android eszközökre egyaránt.

Átlátható és megfizethető árazás

Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fixált havi árral, rejtett díj vagy hosszútávú elkötelezettség nélkül. Regisztráljon egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kaphasson minden elérhető funkcióhoz. Mire vár? Kezdje el fejleszteni a válaszidejét ma!

Package Name

Ingyenes terv

Örökre ingyenes LiveAgent fiók néhány korlátozással

0 /hó
Package Name

Jegy

Legjobb a kisebb ügynökségek és vállalkozók számára

15 /hó

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
Kapcsolódó cikkek ehhezEgyedüli
A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

LiveAgent-ként a támogatási jegyrendszer egyszerű és hatékony kommunikációt biztosít ügyfelek és vállalkozások között, segítve a gyors és szakszerű válaszokat.

A bejövő call center szoftver lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy hatékonyan kezeljék az ügyfeleket nagy mennyiségű telefonhívás esetén is. A szoftver IVR (Interactive Voice Response) technológiával és intelligens hívásirányító rendszerekkel működik, amelyek csökkentik a hívást és a hívásvárakozási időt, biztosítják, hogy a hívó fél mindig a legmegfelelőbb ügynökökhöz kapcsolódjanak.

Bejövő call center szoftver

Az ügynököknek funkcionális és hatékony eszközre van szükségük a több értékesítési lehetőség teremtéséhez és a kapcsolattartáshoz az ügyfelekkel. A magyar LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálati platform, amely egyszerű kezelést és átfogó ügyfélbetekintést biztosít. Keresse a legjobb bejövő call center szoftvert kritikus funkciók alapján, és válassza a fix havidíjas magyar LiveAgentet. Próbálja ki most, nincsenek kötöttségek!

A felelős egy személy, aki kap egy kijelölt jegyet. Az ő neve meg fog jelenni a következő alkalommal a jegy mellett, így mindenki tudni fogja, hogy ki gondoskodik erről a jegyről.

Felelős

Regisztrált a LiveAgentre? Próbálja ki az összes kommunikációs csatornát, amíg az alkalmazás elkészül. Csevegés, hívások, videóhívások és még sok más!

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent egy hatékony vállalati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatban és az értékesítési folyamatban. Kínál VoIP telefonrendszert, e-mail kezelést és kommunikációs csatornákat.

A Quality Unit a LiveAgent mögött álló vállalat, ahol mi gondoskodunk arról, hogy a LiveAgent a lehető legbiztonságosabb szoftver legyen. Tudjon meg még többet a LiveAgent biztonsági szolgáltatásairól.

Ügyfélszolgálat Biztonsága

A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz vállalkozások számára, amely segít az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelésében. Számos funkció és integrációs lehetőség áll rendelkezésre, a proaktív chat segíti a stratégiai ügyfélfogalmat. Az LiveAgent népszerű ügyfélszolgálati és call center megoldás, amely integrálódik különböző eszközökkel és rendszerekkel. A gamifikáció növeli az ügyfélszolgálatban dolgozók motivációját. Próbálja ki a LiveAgent kommunikációs csatornáit és szolgáltatásait.

Tekintse meg a LiveAgentet, és fedezze fel az összes lenyűgöző eszközt és funkciót a többcsatornás ügyfélszolgálati alkalmazásunkban. Próbálja ki még ma, és javítsa ügyfélszolgálatát.

Tekintse mega LiveAgent

Az ügyfélszolgálati platform, LiveAgent, segít vállalatoknak javítani ügyfélszolgálatukat gyorsabb szolgáltatással és zökkenőmentes kommunikációval. A támogató szolgáltatások elnyerték több mint 30 000 vállalkozás bizalmát és elégedettségét.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót